Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Hoelang blijft een positieve test? Zo goed aan het klussen?

Hoelang blijft een positieve test? Zo goed aan het klussen?
anoniempje

Unregistered

24-07-2009 12:53
hoi allemaal,

Wie weet hoe het zit met ovulatietesten?
Ik heb een beetje vaak testen gedaan afgelopen twee dagen omdat ik late diensten heb en toch wil weten hoe het precies zit nu met mn cycles. Gisterochtend tegen 11.00 was de lijn bijna gelijk aan de controle lijn. Vannacht toen ik terug kwam mn mannetje wakker gemaakt en hebben we nog even geklust .
Ik kan nooit direct slapen na een late dienst dus ik heb na dien nog rustig beneden wat gedronken en gegeten en dus ook nog weer een testje gedaan. Nu was de test wel iets donkerder dan de controle streep. Dus ik ga ervan uit dat gisteren toch de postieve test was. Net nog een test gedaan, die zag er precies zo uit als vannacht. Wanneer word de lh piek weer minder?? Of blijft dit een paar dagen zo?
Vannacht word klussen niet wat, weer late dienst, maar morgenvroeg toch nog maar even klussen denk ik.

liefs bianca
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
24-07-2009 14:56
kan een dag of 2 aanhouden...dus inderdaad morgen ochtend maar beginnen met gymanstiek! :mrgreen:
anoniempje

Unregistered

27-07-2009 05:07
He hoop,

bedankt voor je antwoord.
Wel vaag hier met die ovu testen, vorige week donderdag en vrijdag positieve test. Hebben we donderdagnacht na mn late dienst nog geklust. Toen zaterdagochtend geklust en een negatieve ovu test.
Gisteren in een keer weer een hartstikke positieve test in hadden dus maar weer geklust.
Heb ook geen idee hoe mn cycles nu gaat worden. Voor mn zwangerschap zat ik rond 32 dagen. Precies 28 dagen na mn tweede curretage werd ik ongi. Nu is het dus afwachten. Denk weer rond de 32 a 33 dagen, dus heb mn banner daarop ingesteld.

Groetjes
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 16:32
Als de test positief aangeeft, springt je ei binnen 24 tot 48 uur..
Zodra die negatief is heb je je eisprong gehad!

Succes!!
anoniempje

Unregistered

27-07-2009 20:41
ja dat is zo,maar dan ishet wel raar dat ik al vanaf donderdag positieve testen heb. :?:
misslola

Posting Freak

Topics: 1
30-07-2009 10:12
Ik heb ook nog even een vraagje:
Ben deze maand voor de eerste keer in de weer met de ovu-testen.
Moet je ieder dag op hetzelfde tijdstip testen? Daar staat namelijk niets over in de gebruiksaanwijzing.
Omdat ik het weekend in Parijs heb doorgebracht heb ik niet steeds op hetzelfde tijdstip kunnen testen. Heb dan ook nog geen positieve test in handen gehad. Kan het ook zijn dat je de piek mist?
Heb nu nog 3 testen. Voor de zekerheid nog maar een pakketje besteld. Omdat ik wel een onregelmatige cyclus heb kan het zijn dat ik dit weekend mijn vruchtbare dagen heb.
Denk je dat het met die testen gemakkelijker wordt!
tweety1982

Unregistered

22-08-2009 11:18
ik wil vanmiddag ook even testen. ik teste van morgen een zw test en die was eindelijk negatief, dus heb geen hormoon meer in me lichaam, heb wel paar dagen steeds gevoelens in buik gehad, dus ik weet echt niet of dat me eisprong was..toch maar om de dag geklust

maar af en toe twee dagen overslaan kan toch wel? zaadjes kunnen toch 2 dagen overleven dus denk ik dan goed?

dag 1 : klussen
dag 2 niet klussen zaadjes leven nog
dag 3 ook niet klussen zaadjes leven nog..toch een eisprong.
dag 4: eitje is gesprong en kan nu nog bevrucht worden.., dus klussen

tch?
Lautje

Posting Freak

Topics: 2
23-08-2009 13:06
Ja volgens mij wel tweety...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info