Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden van je eerste kindje

Zwanger worden van je eerste kindje
babe

Unregistered

21-07-2009 15:02
Heee dames,

Wij zijn inmiddels 4 maanden bezig met klussen voor ons eerste kindje! Ik wil graag kletsen met meiden die ook zo ongeduldig zijn..

Ben nog niet mega bekend op deze site, maar mijn nod is 6 augustus. Dus iedereen die zich geroepen voelt om mee te kletsen, sluit je aan!
Gebruik sinds een maand ook ovulatietesten, maar heb een onregelmatige cyclus, dus snap er nog weinig van..

Hopelijk tot horens.
helen

Unregistered

21-07-2009 17:22
hoi babe,

wij zijn sinds januari bezig voor ons 1e kindje.
zitten nu in ronde 6, mijn nod is morgen.
vind het allemaal heel spannend.
ik gebruik geen ovu testen, maar misschien dat ik dat binnenkort toch maar ga doen
babe

Unregistered

21-07-2009 17:44
Hee Helen,

En heb je al last van kwaaltjes oid? Of een vermoeden van een zwangerschap?
Ga je morgen ook testen? Zeker spannend allemaal. Zal voor je duimen..
marjoleinn

Unregistered

21-07-2009 17:57
hai hai
wij zijn nog maar net bezig dit is mijn tweede ronde maar mijn vorige cyclus duurde 63 dagen! dus weet nog niet wanneer me NOD is.
maar ik ben ook super ongeduldig hoor! Wink ik ben wel deze cylcus begonnen met tempraturen maar wordt daar niet veel wijzer van haha!
veeel succes!
gr marjolein
babe

Unregistered

22-07-2009 07:59
zo 63 dagen?! Daar word je gek van! Ik baalde vorige maand al vanwege een cyclus van 39 dagen! Echt frustrerend. Zelf lijkt me temperaturen ook best lastig, vandaar de ovulatietesten.
Maar ach, het is alles maar uitproberen voor dat ene resultaat he?!
Hopelijk duurt het deze maand korter. Ben je ook aan het ontpillen? Dan kan dat ook een oorzaak zijn..

Succes!
beebwish1982

Member

Topics: 0
22-07-2009 08:21
Hallo iedereen,

ik meld me ook aan om gezellig mee te kletsen.

Ik ben in mei gestopt met de pil na 11 jaar en mijn eerste cyclus was 32 dagen.
Ik ben deze maand de persona gaan gebruiken omdat ik graag inzicht wilde in mijn cyclus.

Waarschijnlijk ( hopelijk niet) zal het bij mij en mijn man niet zo snel gaan. Mijn man was namelijk gesteriliseerd en dit is met een operatie 2 jaar geleden ongedaan gemaakt. Jammer genoeg kan na zo'n operatie nog maar 30% van de mannen daadwerkelijk een vrouw bevruchten en kan dat jaren duren.

Ik houd goeie moed en we willen binnenkort toch maar eens een potje laten testen. Ik zou het niet leuk vinden als we voor niks bezig zijn!

Maar goed, we zitten in de 2de ronde en precies op de juiste momenten geklusd deze maand. En wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Groetjes Beebwish1982
babe

Unregistered

22-07-2009 08:38
Hee Beebwish, wat is persona eigenlijk? en wat doet dat? Sorry..

Heb in de winkel ook zo'n thuistest zien staan om de vruchtbaarheid van mannen zelfstandig te meten, misschien is dat iets?
Hoop voor jullie dat het zeker niet voor niets is. Zo'n beslissing om het ongedaan te maken neem je niet zomaar!

Veel geluk en succes
marjoleinn

Unregistered

22-07-2009 10:03
@babe ja het is ook echt frustrerend zo lange cyclus en ja ik ben ook aan het ontpillen :x heb 10 jaar lang de pil geslikt dus ja...

@babewish wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit en 30% en is toch een kans toch!!!

gr marjolein
Isis84

Senior Member

Topics: 2
22-07-2009 10:16
Hallo allemaal!

Ook wij hebben besloten om voor een eerste kindje te gaan. Ben 10 jaar aan de pil geweest en zit nu in de eerste ronde.

Heb geen idee hoe mijn cyclus nu zal zijn (weet ook echt niet meer hoe die was voordat ik met de pil begon). Even afwachten dus...

Heel veel succes allemaal!!

Groetjes,

Claudia
beebwish1982

Member

22-07-2009 13:14
Hallo iedereen,

Ik hoop dat ik nu gewoon al zwanger ben! Maar goed in het negatieve geval dat we dat niet zin gaan we toch snel naar het Ziekenhuis om zijn goedje te laten testen. Mocht het foute boel zijn zit je meteen goed. Dat heb je met een thuistest niet en dan zal hij evengoed voor het ziekenhuis nog een test moeten doen. ( niet echt de leukste bezigheid)

Even over de persona: Dat is een apparaat die je door middel van urine testen laat zien of je vruchtbaar bent. Simpel uitgelegd. De persona gaf mij deze maand op 16 juli een eisprong door ! Joepie ! ( de persona is in principe gemaakt juist voor ANTI conceptie)
Voor de meiden die er interesse in hebben. Er is hier een persona forum
Jesje

Senior Member

Topics: 3
22-07-2009 13:24
Ook ik wil me hier graag aanmelden.
Ik ben 28 (vrijdag 29 Big Grin ) jaar en hubbie en ik zijn vanaf juni bezig. Heb31 mei laatste pil geslikt en 1e cyclus volgens het boekje. Nu tweede ronde met NOD op 27 juli.
Ik hoop dat het raak is, ook omdat we heel graag een kindje willen, maar ook omdat ik altijd vreselijk last heb van mijn menstruatie.
Ik ben op mijn 13e aan de pil gegaan omdat ik maandelijks flauwviel van de pijn Cry . Afgelopen keer ook door het bed liggen rollen van de pijn, dus wat dat betreft kan het mij niet snel genoeg gaan om zwanger te raken!
Zijn er meer mensen die zulke ernstige klachten hebben tijdens de menstruatie? En zo ja, wat doe je eraan behalve weer aan de pil gaan?
Iedereen succes en hopelijk zijn we allemaal gauw zwanger!
Liefs Big Grin
H83

Posting Freak

22-07-2009 13:41
babe schreef:Heee dames,

Wij zijn inmiddels 4 maanden bezig met klussen voor ons eerste kindje! Ik wil graag kletsen met meiden die ook zo ongeduldig zijn..

Ben nog niet mega bekend op deze site, maar mijn nod is 6 augustus. Dus iedereen die zich geroepen voelt om mee te kletsen, sluit je aan!
Gebruik sinds een maand ook ovulatietesten, maar heb een onregelmatige cyclus, dus snap er nog weinig van..

Hopelijk tot horens.

Mijn NOD is ook 6 aug! Wink Wij zitten in de eerste ronde, eerste kindje..... en ik vind het ook zoooo super spannend allemaal!
Sigi

Unregistered

22-07-2009 14:31
Wij zitten ook in de 1e ronde en ik vindt het ook zoooooo spannend allemaal. Kan aan niets anders denken pff. Moet ook zo mijn best doen om het niet tegen iedereen te vertellen zo enthousiast ben ik.
Mijn NOD ligt hoop ik rond 10 augustus. Dat zou in het gunstigste geval zijn als ik meteen een cyclus heb van 28 dagen.

Ik hoop zo dat het snel gaat lukken voor ons allemaal!!
Spring

Posting Freak

Topics: 13
22-07-2009 14:57
Ook ik zit in de eerste ronde (halve, we hebben afgelopen maand de eerste twee weken nog condooms gebruikt omdat ik oorspronkelijk mijn eerste natuurlijke menstruatie wilde afwachten). En ook voor een eerste kindje. Ik ben ook super ongeduldig. :-D
Ik ben 17 juni met de pil gestopt en de 21e onttrekkingsbloeding gehad. Nu nog aan het wachten op mijn (echte) ongi. Ik was voor de pil (7 jaar geslikt) erg regelmatig maar nu duurt mijn cyclus al langer dan toen (testje negatief).. Nog even afwachten dus. Ik vind het gezellig om mee te kletsen. Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan!

Succes allemaal
zon

Unregistered

22-07-2009 15:17
Hoi allemaal,

Wij zijn ook voor de eerste bezig ( zo als vele op dit forum geloof ik) ik ben in april al gestopt met de pil maar nog ff 2 cyclussen afgewacht en nu vanaf juni voor echt en dit is ronde 2.

Jesje: wat rot dat je zon last hebt...ik ben ook al op mijn 13de met de pil begonnen omdat ik zo ziek was als ik ongesteld was...en ook zo lang...een dag of 13 achter elkaar....
Was bang dat t nu weer zo zou zijn maar ik heb tot nu toe geluk ( ff afkloppen) en weinig last...al word de periode dat ik ongesteld ben wel iets langer nu ( zit op dag 6 en nog wat bloed/ bruin bloed maar kan met inlegkruisje af)
troetelbeertje85

Unregistered

22-07-2009 18:05
hayhay

ook wij proberen zwanger te raken van ons eerste kindje..
we zijn met ronde 1 bezig.
8 juli me laatste pil geslikt
en nu maar hopen dat me cyclus goed loopt.
is allemaal wel erg spannend hoor.

iedereen succes met zwanger worden

xxx samantha
Jesje

Senior Member

23-07-2009 17:34
@ Helen, hoe is het? Zag dat je NOD de 21e was! Heb je al goed nieuws??
babe

Unregistered

23-07-2009 18:21
Hee allemaal,

Leuk zoveel nieuwe mensen op dit forum! En inderdaad super spannend allemaal! Hou ons hier op de hoogte he van jullie ontwikkelingen.

Ik heb nog weinig te vertellen, alleen dat ik nog steeds mijn ei niet heb gevonden met mijn ovulatietesten. Zit nu op dag 16, maar ja als die maar komt!

Jesje, ik heb ook last van flauwvallen ivm mijn cyclus. Gelukkig niet elke maand, maar wel al 2 keer in de 5 maanden. 2 dagen later komen de :evil:

Echt super irritant, maar echo gehad en alles ziet er goed uit. Nu alleen snel een bevruchting en ik heb er geen last meer van Smile

H83, grappig dat we precies gelijk lopen. Jij een regelmatige cyclus? En is 83 ook je geboortejaar? Die van mij namelijk wel..

Al mensen overtijd?
H83

Posting Freak

23-07-2009 20:55
babe schreef:H83, grappig dat we precies gelijk lopen. Jij een regelmatige cyclus? En is 83 ook je geboortejaar? Die van mij namelijk wel..

Ik weet nog niet wat mijn cyclus is..... ben nu 1x ongi geweest na pilgebruik. Zit nu op dag 14 van mijn cyclus.... even afwachten dus.
Ja, mijn geboortejaar is ook 83! Leuk!! Big Grin
Jesje

Senior Member

24-07-2009 07:22
Goedemorgen allemaal!
Ik dacht vandaag, laat ik mezelf eens een verjaardagscadeautje geven (hopelijk, maar tegen mijn gevoel in)
Heb dus (3 dagen voor NOD) een test gedaan van matcare die van 9 voor 10 euro.
Binnen drie minuten een licht streepje.......
Nou hadden we in de vorige ronde na 20 minuten een heel licht streepje, dus die gold eigenlijk niet.
Ik ben een beetje in de war. Had ook aan manlief medegedeeld dat ik deze keer niet voor NOD wilde testen.
En aangezien we niet het gevoel hadden deze keer raak te hebben geschoten hebben we voor mijn verjaardag een doosje rosé gehaald, met het doel er een groot feest van te maken vanavond......
Bovendien ben ik bang dat het vals positief is, of dat ik het streepje inbeeld......
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Ik weet het ff niet......
Weet ook niet hoe ik hier foto's moet plaatsen, anders kon ik het jullie mss even laten zien.
PFFFF Ik ga me nu maar douchen en zorgen dat ik alles voor vanavond in orde krijg.
Sorry als het een warrig geheel is, maar moest het even kwijt.
zon

Unregistered

24-07-2009 09:39
jesje : spannend...ja een streepje is een streepje maar je zit idd wel 3 dagen voor je NOD dus misschien ff voer 2 - 3 dagen nog een testje doen...dan is t streepje iig donkerder als je zwanger bent!!
Ik duim voor je!!
Isis84

Senior Member

24-07-2009 11:18
Jesje allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wat spannend!! Het zou natuurlijk een super verjaardagscadeau zijn. En wat Zon al zegt, een streepje is een streepje.....

Ik zou er vanavond gewoon een knalfeest van maken, maar dan wel zonder de rosé...

Ik wens je in elk geval een fijne dag en avond en zal voor je duimen dat de test over een paar dagen nog veeeeel positiever is dan dat hij vandaag is.
Spring

Posting Freak

24-07-2009 11:24
Ja, op het forum zwangerschapstesten staat bij iedereen streepje = streepje, dus hierbij (voorzihtig) een gubbele felicitatie!!! Kei fijn voor je. Geniet ervan :-D
Sabrina1984

Posting Freak

24-07-2009 17:03
Hoi hoi,
Ik wil me ook graag aanmelden bij dit onderwerp.
Ik ben 24 jaar (bijna 25), vorig jaar augustus getrouwd, mijn man is ook 24 en we hebben sinds kort zoiets van als ik zwanger zou raken, zouden we dit niet erg vinden!! Begin juli ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Nu had ik dinsdag ineens roze afscheiding, en las ik op internet dat dit een teken zou kunnen zijn van innesteling. Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en ik bloed nooit tussendoor. Nu kan ik nergens anders meer aan denken en kan ik niet wachten tot ik een test kan gaan doen!!! We willen nog niet dat familie iets weet, maar ik moet mijn verhaal toch echt even kwijt!
Groetjes Sabrina
Spring

Posting Freak

25-07-2009 09:07
Sabrina: welkom! En wat een spannende tijd meteen voor jou! Ik dui met je mee dat je binnenkort een positieve test in handen hebt :-)
beebwish1982

Member

25-07-2009 09:39
Hoi Sabrina welkom bij het clubje!

Dames,

Mijn NOD zou 30 of 31 juli zijn. ( had mijn ei op 16 of 17 juli)

Nu heb ik sinds 2 dagen af en toe krampjes en steken. ( nog geen roze afscheiding)

Uiteraard gaat er nu door mijn hoofd: zal het ????

We heben wel op de juiste dagen geklust, maar ja dat zegt niet zoveel. Ik kan niet wachten tot het volgende week is!!

Ik moest het ff kwijt.

Groetjes beebwish1982
marjoleinn

Unregistered

25-07-2009 18:18
@sabrina
welkom
spannend hoor laat je het weten als het wel positief is!!!?
Jesje

Senior Member

25-07-2009 18:53
@beebwish: Ik zal voor je duimen! Hoop dat het raak is!
@sabrina: Wanneer kan je testen? Ook één dezer dagen dan zeker? Spannend hoor! Ook voor jou aan het duimen!

Heb gisteren 1 roseetje gehad, half eigenlijk.
Vandaag ook nog met clearbleu getest en deze gaf aan: Zwanger 1-2 weken! Big Grin Big Grin
Vanmiddag meteen het boekje van kluun voor manlief gehaald, Is erg leuk om te lezen! een aanrader!
Isis84

Senior Member

26-07-2009 10:24
Jesje, Van harte gefeliciteerd!! Toch fijn om te horen dat het ook snel kan....! Geniet ervan!

Sabrina, welkom! Erg spannend!! Wanneer kun je gaat testen?!
Isis84

Senior Member

26-07-2009 10:32
beebwish1982, ook voor jou is het erg spannend lees ik!! Wat kunnen een paar dagen dan toch lang duren!

Ik zal voor je duimen dat je over een aantal dagen gewoon positief test..!
babe

Unregistered

26-07-2009 12:56
@Jesje

super man! Van harte gefeliciteerd! echt helemaal geweldig en zo snel. Geniet er ontzettend veel van. Hoop dat ik snel volg.. Smile

@Babywish

ik ben ook super benieuwd. Zal voor je duimen. Ik mijn ei nog steeds niet gevonden.. Blijf maar doortesten ookal vraag ik me af of dat nog wel zin heeft..

maar ja..

Succes allemaal!
Jesje

Senior Member

26-07-2009 15:16
Ben bang dat ik toch echt te vroeg heb gejuichd Cry
Gestraft omdat ik te vroeg heb getest.
Sinds vanochtend ongi pijn. Niet zo heftig als vorige maand. En bij afvegen eerst wat rozig en nu donkerbruin. Confusedhock:
Ben zelf aardig van slag manlief is er nog niet zo mee bezig, of hij laat gewoon niet zoveel blijken....
Pffffff onzekerheid en teleurstelling alom Cry
Spring

Posting Freak

27-07-2009 07:05
@ Jesje: wat vervelend. Weet je zeker dat de ongi doorzet? Dat lijkt me inderdaad een erg grote terleurstelling.. Heel veel sterkte Sad

@ beebwish: spannend!! Het klinkt heel veelbelovend, ik ben benieuwd!

@ babe: hoe lang ben jij al bezig? Vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden. Ik ben nog maar net met de pil gestopt (half juni) en ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste echte menstruatie.. Zit nu op dag 37
babe

Unregistered

27-07-2009 08:17
@ Jesje

Kan het niet gewoon bloed van een innesteling zijn? Je hebt een test gehad met zwanger 1-2, dus dat is heeel pril. En het hormoon wordt afgegeven bij een bevruchting, de innesteling hoeft dan nog niet te hebben plaatsgevonden..
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan voor de zekerheid. Laat hem je bloed maar testen! Ik denk dat alles mega onzeker is op dit moment, maar dat het helemaal goed gaat komen. Dat hoop ik in ieder geval oprecht voor je.

@lin23

Ik ben nu 4 maanden bezig.. En ben 7 juli voor het laatst ongesteld geworden. Nu nog geen ei gevonden.. Als je net gestopt bent duurt het vaak wat langer voordat je cyclus weer normaal is, maar jammer genoeg is het bij mij nog steeds niet normaal. Terwijl ik wel een half jaar geleden gestopt ben met de pil. Afwachten maar..

@ iedereen?

Mensen al naderende nod, ei gevonden of zwangerschapskwaaltjes????
Ram1988

Unregistered

27-07-2009 09:05
Goedemorgen meiden!

Ik ben nieuw op deze site en heb gelijk een vraagje, Mijn vriend en ik zijn bezig zwanger te worden,
Nu heb ik een paar dagen voor mijn :twisted: 3 dagen klein beetje bruin verlies gehad en 2 dagen iets meer maar zo goed als geen helderrrood bloed, wat kan dit zijn??

Groetjes Esther
Guest

Unregistered

27-07-2009 09:27
IK ben deze maand aan het smeppen...en tot nu toe ging het goed..
Nu hadden we gister geklust en kreeg ik een uur daarna steekjes in mijn onderbuik ik dacht eerst dat het me darmen waren maar dat was het niet...
wat zou het wel geweest kunnen zijn???
Spring

Posting Freak

27-07-2009 09:58
@ Esther: ik heb geen idee.. Misschien toch een vroege ongesteldheid? Ik weet wel dat je menstruatie anders kan zijn als je gestopt bent met de pil.

@ Sonja: gelet op je banner en je eerdere cyclus van 25 dagen, misschien een vroege eisprong? Gebruik je ovulatietesten? Klussen voor de zekerheid zou ik zeggen!
Guest

Unregistered

27-07-2009 10:03
Lin23 schreef:@ Esther: ik heb geen idee.. Misschien toch een vroege ongesteldheid? Ik weet wel dat je menstruatie anders kan zijn als je gestopt bent met de pil.

@ Sonja: gelet op je banner en je eerdere cyclus van 25 dagen, misschien een vroege eisprong? Gebruik je ovulatietesten? Klussen voor de zekerheid zou ik zeggen!

ja ik had gister een ovutest gedaan en er was een licht 2e streepje maar dat is toch negatief dus

ja klussen doen we wel deze maand om de dag dus daar ben ik niet bang voor Big Grin
Spring

Posting Freak

27-07-2009 10:33
Mooi zo! Ik hoop voor je dat het lukt.. Rond de eisprong moet je elke dag klussen volgens de smepmethode of niet? Better safe than sorry ;-) succes!
Guest

Unregistered

27-07-2009 10:43
Lin23 schreef:Mooi zo! Ik hoop voor je dat het lukt.. Rond de eisprong moet je elke dag klussen volgens de smepmethode of niet? Better safe than sorry ;-) succes!

Ja rond de eisprong elke dag, maar ik ben kots misselijk sinds een uurtje dus hoop dat dat weg trekt vanavond en dan maar klussen....
Spring

Posting Freak

27-07-2009 11:03
O, dat is vervelend. Ik hoop ook voor je dat het wegtrekt. Hopelijk heb je wel lol in het klussen vanavond (en ben je dus niet meer misselijk) want dat schijnt ook bevorderlijk te zijn ;-)
anita

Senior Member

Topics: 5
27-07-2009 13:19
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ben in februari gestopt met de pil en vanaf april begonnen met klussen. Mijn cyclus is super regelmatig maar nog steeds niets helaas. Heb deze maand voor het eerst ovutesten gekocht om te kijken of mijn ei misschien niet eerder is dan zij denken. Wij gingen altijd uit van dag 10 11 ongeveer, maar kan natuurlijk ook 8 of 9 zijn met zo'n korte cyclus.
Spring

Posting Freak

27-07-2009 14:18
Hoi Anita: welkom!

Dat lijkt me echt super: zo'n regelmatige cyclus! En dan ook zo lekker kort: dan heb je snel een nieuwe ronde met nieuwe kansen als het niet is gelukt. :-D Ik zie dat jouw eerste cyclus na de pil meer dan 40 dagen was, dus dat geeft me hoop voor mijn cyclus.

Je cyclus is 24 dagen, dus dag 10 is wel het meest waarschijnlijk, maar dag 8 of 9 (of 11 of 12) kan natuurlijk ook.. Misschien deze maand vanaf dag 8 elke dag klussen? Dan kan het bijna niet missen ;-)

Veel succes
beebwish1982

Member

28-07-2009 07:17
Hallo iedereen,

Het clubje breid al aardig uit!

Anita: welkom en heel veel succes en plezier met klussen!

Heb alle nieuwe pagina's even vluchtig doorgelezen.

Jesje: Weet je inmiddels al wat meer ? ( maak ons blij met een nog steeds positieve test!)

Mijn nod komt gelukkig wel langzaaaaaam dichterbij. Nog steeds last van kramp zo nu en dan. Het is niet continue. Verder doen de zijkanten van mijn borsten af en toe zeer.
Als de ongi niet doorzet 30 of 31 dan wil ik aanstaande zondag (2-8) gaan testen. Dan is mijn man er ook bij en zondag gaan we op verjaardags visite bij mijn zus, haar zoontje wordt 4. Dan is de hele familie aanwezig.

Nou ja eerst nog maar wachten, zo moeilijk!

Groetjes beebwish1982
Spring

Posting Freak

28-07-2009 07:21
Het wordt inderdaad gezellig druk :-)

Beebwish: wat spannend! Ik ben benieuwd. Als je een positieve test zou hebben zondag, zou je het dan ook meteen iedereen vertellen (omdta je het over die verjaardag hebt)?
beebwish1982

Member

28-07-2009 07:27
Lin@

Dat is wel wat we willen.

De direct familie willen we het meteen vertellen.

Alleen wilde we dan het wel op een speciale manier doen.

We willen ze een koffertje geven met een rompertje een speen en sokjes. Met een briefje erin met de tekst: Als ik wat groter ben mag ik dan komen logeren ? Zo'n koffertje dan voor mijn ouders en mijn schoonouders. ( mijn schoonouders zijn er niet die zondag)

Maar dit betekend dan dat ik die spulletjes dus voor zondag in huis moet hebben. lastig want ik heb een eigen zaak en geen tijd om te winkelen!

Maar goed, ik ga ervanuit dat het niks is, kan het alleen maar meevallen.

Nog een ding wat ik vorige week ook had, volgens mij afgelopen vrijdag:

Steken aan de linkerkant van mijn onderbuik die door trokken naar mijn lies en stukje bovenbeen. Herkent iemand dit?

Hoe staat het bij jou lin23?
Spring

Posting Freak

28-07-2009 07:32
Vlindertje: ik lees net even terug bij een ander onderwerp en zie dat je zweert bij ovutesten. Was ik even vergeten. ;-) Als de huisarts zegt dat je beter kunt temperaturen, ben ik heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Beebwish: dat is echt spannend dan. Toch maar niet zaterdag testen dan, zodat je dan de spulletjes kan kopen?? Want als je de spullen koopt en het mag dan niet zo zijn, is dat wel dubbel vervelend denk ik, of niet?
Er vanuit gaan dat het niet is gelukt is een goede methode van zelfbescherming, probeer ik ook :-D Leuk idee met zo'n koffertje trouwens. Ik las ergens op dit forum dat ze ongeveer hetzelfde deden, maar dan EHBO (eerste hulp bij oppassen) op de koffer zetten. Dat vond ik ook wel een erg leuk idee.

Steken aan de linkerkant herken ik niet. Zou het je ovulatie kunnen zijn (van wat ik heb gelezen over ovulatiepijn, lijkt het daar wel op)? Maar dan zou je pas twee weken later je NOD hebben..

Bij mij nog geen nieuws. Nog steeds geen :twisted: Ik hoop dat ze snel komen, zodat de volgende ronde kan starten
beebwish1982

Member

28-07-2009 07:39
Lin23:

Volgens de persona was mijn ovulatie op 16 of 17 juli. Zodoende zou ik dan 31 of 31 juli ongi moeten worden.
Trouwens van mijn eisprong niets gevoeld.
Ik ga wel eens kijken op internet of ik zoiets kan vinden dan hoef ik niet te winkelen.

Het is inderdaad zelfbescherming. Helemaal omdat mijn man gesteriliseerd was en dit is operatief omgekeerd 2 jaar geleden. Maar dit wil niet zeggen dat we daadwerkelijk op de " normale" manier kindjes kunnen krijgen. Het is allemaal heel dubbel.
Want ik hoop toch dat het nu raak is. Juist ook omdat ik die " dingetjes " voel.

Wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent. ( niet zwanger?)
Guest

Unregistered

28-07-2009 08:06
misselijkheid is dus niet weggetrokken....ben nu al 2 weken non-stop aan het overgeven..
Heb maar weer de huisarts gebeld... De assistente zei dat ik misschien wel zwanger was maar dan gewoon niet het hormoon in me heb gezie ik verder gezond ben..
Nu mag ik tussen 11 en 12 terug bellen misschien dat ik een bloedtest mag

Kan me nu helemaal niet concentreren op mijn werk
Spring

Posting Freak

28-07-2009 08:12
@ beebwish: misschien een innesteling dan?? Ik hoop het echt voor je. Spannend weekend wordt het. Mijn stiefzus haar man heeft ook de sterilisatie ongedaan laten maken en zij is uiteindelijk via ivf zwanger geworden (mocht vrij snel met de MMM beginnen). Uiteindelijk een happy end dus, maar hopelijk komt dat voor jullie eerder.
Ik niet ongi nee en ook niet zwanger. Zondag nog een testje gedaan maar echt niks te zien. Ben nu van plan minstens een week of langer te wachten, want ik voel verder ook niks. Het zal dus wel gewoon een lange cyclus zijn.

@ Sonja: wat spannend. Het klinkt veelbelovend. Die bloedtest moeten ze je gewoon geven, ze kunnen je toch niet zomaar in spanning laten steeds? Heel veel succes in elk geval en ik hoop dat je je toch een beetje kunt concentreren op je werk: dan gaat de dag sneller voorbij!
Guest

Unregistered

28-07-2009 08:21
Lin23 schreef:@ beebwish: misschien een innesteling dan?? Ik hoop het echt voor je. Spannend weekend wordt het. Mijn stiefzus haar man heeft ook de sterilisatie ongedaan laten maken en zij is uiteindelijk via ivf zwanger geworden (mocht vrij snel met de MMM beginnen). Uiteindelijk een happy end dus, maar hopelijk komt dat voor jullie eerder.
Ik niet ongi nee en ook niet zwanger. Zondag nog een testje gedaan maar echt niks te zien. Ben nu van plan minstens een week of langer te wachten, want ik voel verder ook niks. Het zal dus wel gewoon een lange cyclus zijn.

@ Sonja: wat spannend. Het klinkt veelbelovend. Die bloedtest moeten ze je gewoon geven, ze kunnen je toch niet zomaar in spanning laten steeds? Heel veel succes in elk geval en ik hoop dat je je toch een beetje kunt concentreren op je werk: dan gaat de dag sneller voorbij!

ik ga er gewoon niet vanuit dan kan het altijd meevallen toch...
Voel me niet zwanger maar word gek van het overgegeef durf niets te eten want het komt er zo weer uit..
ik hou jullie wel op de hoogte
Sabrina1984

Posting Freak

28-07-2009 08:30
Hoi dames!
Ik heb via internet een test besteld en krijg ik vandaag in huis.
Volgens mij kan ik de 30e gaan testen, donderdag dus!
Ik was gisteren bij mijn zus, en heb het haar verteld. Ze reageerde wel super leuk! Ze heeft zelf een dochtertje van bijna 2 en is nu 8 weken zwanger, als het goed is... Zaterdag heeft ze een echo, deze is vervroegd omdat ze hiervoor een aantal keer een miskraam heeft gehad na 6 weken. Dus het is heel spannend of het allemaal goed is, ze heeft nu namelijk elke keer een klein beetje bloedverlies, als ze te druk is geweest, maar test nog wel steeds positief. Ze dacht dat ze weer een miskraam zou krijgen, maar dat is dus (nog) niet gebeurt.
Als het wel weer zo is gaan ze een onderzoek doen en kijken wat er nou precies misgaat. Maar we hopen natuurlijk dat het goed gaat! Na de echo weten ze meer.
Ik heb zelf de hele week al pijn in mijn onderbuik, ik voel me wel echt anders als anders. Maar ja, nog twee daagjes... wachten duurt zo lang!
Sigi

Unregistered

28-07-2009 09:42
Hoi hoi allemaal,

Jesje weet je al iets meer???

Ik had afgelopen donderdag en vrijdag ook van die steken en toen namen ze af. Wij zijn voor de zekerheid maar aan het klussen geslagen haha. Wie weet!!!!

Liefs
H83

Posting Freak

28-07-2009 11:09
Leuk om te lezen allemaal, omdat het best herkenbaar is. Ik heb ook steekjes gevoeld, maar wanneer weet ik niet meer precies.... beter bij gaan houden misschien...
Ik kijk erg uit naar mijn NOD -> 6 aug.
Om een of andere duistere reden heb ik toch het gevoel dat ik afgelopen vrijdag/zaterdag pas mijn ei heb gehad...... waarom is me een raadsel, het is een gevoel...
Spring

Posting Freak

28-07-2009 11:12
H83: afgelopen vrijdag kan toch ongeveer kloppen met je NOD (die is dan 13 dagen na je eisprong.. 14 dagen zou 7 augustus zijn)? Ik ben erg benieuwd!
Spring

Posting Freak

28-07-2009 11:14
@ Gigi: ik weet niet of Jesje zelf nog zal reageren, maar ik las ergens dat ze een positieve test heeft gehad, daarna wat twijfel, maar als het goed is, is ze nog steeds zwanger (je kunt zoeken op berichten auteur). Goed nieuws weer voor 1 van ons dus! Big Grin
Spring

Posting Freak

28-07-2009 11:15
Sigi bedoelde ik, sorry :oops:
Guest

Unregistered

28-07-2009 11:16
Ik moet morgen bloed laten prikken om toch te kijken of ik niet gewoon al zwanger ben ivm overgeven non-stop..
Ik ga er gewoon vanuit dat ik het niet ben kan het altijd meevallen..

Vanavond voor de zekerheid maar wel proberen te klussen want anders moet me ei ook komen morgen

grrr ik ben nu helemaal in de war
Spring

Posting Freak

28-07-2009 11:21
Goed dat je morgen dan in elk geval uitsluitsel krijgt. Er niet vanuit gaan is wel het beste denk ik ja.

Ik zit inmiddels ook op dag 38 Confusedhock: Het voelt wel raar om te duimen om de :evil: , maar voel verder niets dus weet behoorlijk zeker dat ik niet zwanger ben. Ik zou het nu al heel wat vinden als mijn cyclus duidelijk wordt Smile Maar komt vast goed
H83

Posting Freak

28-07-2009 11:28
Lin23 schreef:H83: afgelopen vrijdag kan toch ongeveer kloppen met je NOD (die is dan 13 dagen na je eisprong.. 14 dagen zou 7 augustus zijn)? Ik ben erg benieuwd!

Ja... dat is ook zo!! Oh..... nu vind ik het helemaal spannend, haha!!
Ben een beetje chaotisch vandaag, LOL!! Big Grin
H83

Posting Freak

28-07-2009 11:30
sonja2009 schreef:Ik moet morgen bloed laten prikken om toch te kijken of ik niet gewoon al zwanger ben ivm overgeven non-stop..
Ik ga er gewoon vanuit dat ik het niet ben kan het altijd meevallen..

Vanavond voor de zekerheid maar wel proberen te klussen want anders moet me ei ook komen morgen

grrr ik ben nu helemaal in de war

Gelukkig, dan kan je duidelijkheid krijgen! Kan me voorstellen dat je in de war bent, sterkte en succes!
Guest

Unregistered

28-07-2009 11:37
gelukkig wel ja hij de ha zei gelijk oh dan gaan we bloedprikken dus ben benieuwd

Hoelang zou het dan duren voordat je de uitslag hebt???
H83

Posting Freak

28-07-2009 11:40
Geen idee hoelang dat duurt eigenlijk.... vast niet lang lijkt me!
Sylverstertje

Posting Freak

Topics: 5
28-07-2009 12:12
Wij zitten nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje.
Na 14 jaar pilgebruik gelijk een cyclus van 28 dagen. Ik hoop dat dat zo blijft dus.
Deze maand begonnen met ovu testen, nog steeds negatief natuurlijk (verwacht heb pas over 4 a 5 dagen)
Verder lees ik heeeeel veel, maar reageer ik niet heel vaak. Vind het gewoon leuk om veel te lezen over iedereen, maar vaak zijn de dingen die ik erover wil zeggen toch al gezegd, dus lees ik weer verder ipv een berichtje, maar dat is dus niet omdat ik geen interesse heb he!
Verder hoop ik dat iedereen snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk veel plezier met klussen!
kim83

Junior Member

Topics: 6
28-07-2009 12:12
Hoi allemaal,

Wij proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Spannend hoor allemaal!!
Toen ik gestopt ben met de pil heb ik eerste een maand mijn cyclus afgewacht. Deze bleek precies 28 dagen te zijn Confusedhock: Ik was nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld werd. Big Grin

Ik heb vandaag mijn 3e ovulatietest gedaan. Deze was nog niet positief. Ik zit nu op de 12e dag van mijn cyclus, dus theoretisch zou hij morgen positief moeten zijn.
Ben benieuwd!!

Groetjes Kim
Sigi

Unregistered

28-07-2009 13:11
Lin geeft niet Gigi is ook mooi hoor!!
troetelbeertje85

Unregistered

28-07-2009 13:13
ook wij gaan voor ons eerste kindje..
ik gebruik nog geen ovu testen omdat man lief het niet wilt
hij wil liever spontaan klussen als we er samen zin in hebben...
maar nu eerst in afwachting van me ongi zonder pil.

iedereen succes

xxx sam
babe

Unregistered

28-07-2009 16:17
Heee allemaal,

Welkom!
Hebben we al wat nieuwtjes? Allemaal mensen die al van alles voelen, daar moet er toch minimaal een bij zitten die raak heeft geschoten?!
Ik nog steeds mijn ei aan het zoeken. Baal flink, want laatste ongesteldheid begon op 7 juli, inmiddels dus 21 dagen later nog geen positieve test!
Misschien te laat begonnen, maar dat lijkt mij niet aangezien ik nooit korter dan 28 dagen cyclus heb gehad.

succes allemaal!
Sigi

Unregistered

29-07-2009 07:56
Helaas nog niet! Als het goed is komen de :twisted: :twisted: rond 10 aug. Ik voelde donderdag en vrijdag heel duidelijk mijn eisprong dus als het goed is klopt mijn cyclus al weer zeggen ze!!!! Dat is wel goed nieuws. We zijn meteen druk aan het klussen geslagen haha. Wie weet! Ik denk dat ik rond 15 aug. ga testen is dat te vroeg of kan dat dan al eerder?
Guest

Unregistered

29-07-2009 08:09
babe schreef:Heee allemaal,

Welkom!
Hebben we al wat nieuwtjes? Allemaal mensen die al van alles voelen, daar moet er toch minimaal een bij zitten die raak heeft geschoten?!
Ik nog steeds mijn ei aan het zoeken. Baal flink, want laatste ongesteldheid begon op 7 juli, inmiddels dus 21 dagen later nog geen positieve test!
Misschien te laat begonnen, maar dat lijkt mij niet aangezien ik nooit korter dan 28 dagen cyclus heb gehad.

succes allemaal!

Ik wou dat ik nieuwtjes had moet me bloed afwachten dat duurt 3-5 dagen
Me man is helemaal gek geworden die wilt niet meer klussen dus leuk...not
Als ik niet zwnager ben zou ik vandaag me eisprong hebben dus het zal wel weer niets worden
beebwish1982

Member

29-07-2009 08:12
Hallo Dames !

Ten eerste :welkom aan de nieuwe meiden !

Morgen of overmorgen is mijn NOD.

ik heb er wel weer een klacht bij, Big Grin

Jeuk aan mijn tepels. Dit komt dan bovenop de krampjes die ik al een week heb en gevoelige borsten (zijkant)
En af en toe ben ik duizelig, maar dat heb i wel vaker vooral met dit weer.

Ik wacht in spanning af.....

Als er niks komt gaan we zondag testen.

Groetjes beebwish1982
Spring

Posting Freak

29-07-2009 08:15
Sigi: spannend! Met mat care testen kun je vanaf 4 dagen voor je NOD (10 aug dus) testen. Je hebt alleen dan het risico dat je positief test, terwijl je dan alsnog ongesteld wordt.. Ik probeer aan te houden om op mijn NOD te testen. Als je cyclus regelmatig is, moet je dan genoeg HCG hebben aangemaakt voor een positieve test.

sonja: vervelend dat het dan ook nog 3-5 dagen duurt. Waarom wil je man niet klussen?? Zeker als je misschien je eisprong hebt. Al kan ik me voorstellen dat verplicht klussen ook niet altijd leuk is...

beebwish: dat klinkt allemaal goed!! Wat spannend zeg. Ik ben echt heel benieuwd en duim voor je. Dat je het vol houdt om pas zondag te testen als je morgen misschien NOD hebt. Echt knap
beebwish1982

Member

29-07-2009 08:20
Lin23:

Het is zoals we al eerder over uit waren : zelfbescherming dat ik niet eerder test.
Als je te vroeg test kan ie negatief zijn, maar dan heb je nog geen zekerheid want een paar dagen erna kan het positief zijn. Dezelaatste dagen zijn al zo onzeker dat ik die onzekerheid van te vroeg testen er niet bij wil hebben.
Zondag (als er nog geen bloed vloeit) kunnen mijn man en ik samen testen. Hij vindt het nu toch ook wel spannend.

Ik merk wel aan mezelf dat ik hem niet alles vertel. van bijvoorbeeld, kramp, jeuk enz. Ik denk dat ik hem niet blij wil maken met niks.

Bij jou nog steeds niks te bekennen? :twisted: :twisted: :twisted:
Spring

Posting Freak

29-07-2009 08:33
Ik kan me dat heel goed voorstellen en ik vind het heel knap van je. Ik zou zelf het geduld niet hebben. Ik dacht bovendien dat een test bij de meesten op je NOD of kort daarna wel positief moet zijn als je zwanger bent en een regelmatige cyclus hebt. Maar je hebt gelijk dat een negatieve test dan nog geen complete duidelijkheid geeft en je dan toch in spanning blijft zitten. Ik zou alleen als ik symptonen had niet kunnen wachten denk ik! Spannend dat jullie samen gaan testen. Hopen dat de :evil: wegblijven!

Ik herken het dat je hem niet blij wil maken met niks. Om dezelfde reden vertelde ik mijn vriend na de eerste negatieve test op mijn NOD niet, dat het kon zijn dat mijn lichaam niet genoeg HCG had aangemaakt. Met name omdat die kans heel klein was.

Bij mij nog steeds niets. Ook geen lichamelijke kenmerken ofzo dat de :twisted: eraan komt.. Nog steeds druk aan het afwachten dus ;-) Mijn cyclus is nu wel al bijna 40 dagen, dus dat vind ik wel heel jammer. Maar ik las hier ergens dat iemand de eerste cyclus 42 dagen had en daarna steeds 26 dagen, dus ik hoop dat het bij mij alleen mijn eerste cyclus die zo lang is en dat ik daarna regelmatig word. Maar ja, dat zal iedereen wel hopen!
Guest

Unregistered

29-07-2009 08:47
Hij wil niet klussen omdat hij vind dat ik er teveel mee bezig ben, maar ben nu echt boos want hij hoeft alleen maar klaar te komen en ik moet straks de rest doen toch
beebwish1982

Member

29-07-2009 08:52
Lin23:

Ik wil eigenlijk ook niet wachten tot zondag.

Maar als je het nuchter bekijkt : als ik wel zwanger ben, grote kans dat ik het dan zondag ook nog ben. Dan ben ik 2 of 3 dagen overtijd en zal een test dus definitief uitsluitsel moeten geven.
Als vrouw zijnde ben je hier toch veel meer mee bezig (denk ik) mijn man leeft wel mee en we hebben het er ook over, bijvoorbeeld de manier waarop we het onze ouders gaan vertellen enz.

Ik lees het van veel meiden dat de eerste cyclus na de pil erg lang duurt. De topper die ik las was rond de 100 dagen!
Uiteraard hoop ik met je mee dat je snel ongi wordt ( want je hebt al gestest en bent niet zwanger toch?)

Sonja2009: Je zou ook je verleidingstruukjes uit de kast kunnen halen, welke man kan dat weerstaan :lol:
Spring

Posting Freak

29-07-2009 08:55
Ik snap je frustratie wel Sonja, maar ik kan me ook voorstellen dat hij weinig zin heeft om te klussen om een baby te maken, terwijl hij eigenlijk geen zin heeft in seks. Ik zou dat zelf ook niet willen: ik wil zwanger worden op een moment dat wij allebei lol hebben in het klussen en liever niet vanwege een verplicht klusmoment.. Maar dat is mijn mening en iedereen denk daar anders over. Ik zou proberen daar geen ruzie om te maken, een baby verwekken terwijl je boos bent op elkaar lijkt mij niet leuk. en misschien dan toch die verleidingstrucjes van beebwish proberen ;-) Succes

Beebwish: ik heb nu drie testen gedaan: op mijn NOD bij 29 dagen, het weekend daarna (vanwege veel hoofdpijn en zeker weten dat ik niet zwanger was zodat ik een pijnstiller kon nemen) en afgelopen zondag omdat ik het wel erg lang vond duren en nog een heel klein beetje hoop had. Ik ga nu maar niet meer testen en wacht het af (tenzij ik echt symptonen zou krijgen)
beebwish1982

Member

29-07-2009 09:00
Lin23:

Dat is ook balen zeg!

Mijn eerste ronde na stoppen met de pil duurde gelukkig maar 32 dagen.
Elke dag afvragen : word ik vandaag ongi?
Ik leef met je mee.

Ik vind het wel moeilijk om het allemaal nuchter te bekijken. Het liefst zou ik nu testen om te weten waar ik aan toen ben. Maar we moeten toch verstandig zijn en afwachten....
Guest

Unregistered

29-07-2009 09:02
beebwish1982 schreef:Lin23:

Ik wil eigenlijk ook niet wachten tot zondag.

Maar als je het nuchter bekijkt : als ik wel zwanger ben, grote kans dat ik het dan zondag ook nog ben. Dan ben ik 2 of 3 dagen overtijd en zal een test dus definitief uitsluitsel moeten geven.
Als vrouw zijnde ben je hier toch veel meer mee bezig (denk ik) mijn man leeft wel mee en we hebben het er ook over, bijvoorbeeld de manier waarop we het onze ouders gaan vertellen enz.

Ik lees het van veel meiden dat de eerste cyclus na de pil erg lang duurt. De topper die ik las was rond de 100 dagen!
Uiteraard hoop ik met je mee dat je snel ongi wordt ( want je hebt al gestest en bent niet zwanger toch?)

Sonja2009: Je zou ook je verleidingstruukjes uit de kast kunnen halen, welke man kan dat weerstaan :lol:

Ik denk dat in alleen een slipje op bed liggen wel genoeg was maar hij keek er niet eens naar oeehhh Ik heb vanmorgen niets tegen hem gezegd
Sigi

Unregistered

29-07-2009 09:20
He Sonja dat is echt vervelend joh! Ik kan me heel goed voorstellen dat jij zoiets hebt van hallo kom eens op maar ik lees wel overal dat mannen er niet tegen kunnen als wij vrouwen (ineens want dat doen we anders nooit schijnbaar....) zeuren om seks. Het is even de omgekeerde wereld. Ik zou ook alle trucjes uit de kast halen. Muziekje mooie lingerie en dan vooral niet over baby's praten.

Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!
Guest

Unregistered

29-07-2009 09:24
Sigi schreef:He Sonja dat is echt vervelend joh! Ik kan me heel goed voorstellen dat jij zoiets hebt van hallo kom eens op maar ik lees wel overal dat mannen er niet tegen kunnen als wij vrouwen (ineens want dat doen we anders nooit schijnbaar....) zeuren om seks. Het is even de omgekeerde wereld. Ik zou ook alle trucjes uit de kast halen. Muziekje mooie lingerie en dan vooral niet over baby's praten.

Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had denk ik alles uit de kast getrokken muziekje mooi slipje hij keek er niet eens naar
zon

Unregistered

29-07-2009 09:41
hey bah sonja...dat is echt niet leuk!!! knuffel voor jou
Guest

Unregistered

29-07-2009 09:51
zon schreef:hey bah sonja...dat is echt niet leuk!!! knuffel voor jou

Dank je
Spring

Posting Freak

29-07-2009 09:55
beebwish: ik vraag het me gelukkig niet elke dag af. Het is meer zo dat, tenzij het er op dit forum overgaat, ik na een dag of meer denk: hé, nog steeds niet ongesteld, het duurt nu wel lang. Ik had bovendien vlak voor ik met de pil stopte gelezen dat het vaak voorkomt dat je cyclus dan erg lang is, dus ik had me er wel een beetje op voorbereid. Ik ben alleen erg ongeduldig en ik vind het gewoon super leuk om na het klussen samen te denken 'misschien hebben we nu wel een babytje gemaakt!'. Dat is zo'n super gevoel. Maar goed, nog even geduld! ;-)

Ook jouw geduld wordt zo op de proef gesteld. Hou ons op de hoogte! Ik zal voor jou duimen dat jouw :evil: niet komen en voor mij dat ze bij mij wel komen! ;-)
beebwish1982

Member

29-07-2009 10:02
We duimen voor elkaar Tongue
babe

Unregistered

29-07-2009 11:16
super spannend inderdaad dames! Als het niet zwanger is wil je ook gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden, want dan heb je weer een nieuwe kans!!
Ik mijn ei nog steeds niet.. dag 22 nu.

Verder wil ik ook effe zeggen dat het klussen met veel passie meer kwaliteit zaad opbrengt, dus alleen klaarkomen is in mijn ogen niet genoeg.
Ik klus ondanks geen ei zeker om de dag, maar voorheen deden wij dit ook al, zelfs vaak elke dag. Mijn man en ik denken wel meer na over dat we het nu met een doel doen, maar hij duimt ook elke dag voor een positieve test!
Het klussen moet wel leuk en lekker blijven! Geen moetje, zo wil je denk ik ook je kind niet verwekken. Wij hadden gehoopt na onze huwelijksreis zwanger te zijn, aangezien we dan ons kindje hadden verwekt op Hawaii, maar helaas..
Weten wanneer het verwekt is als het een bijzondere plaats is geweest lijkt me ook gaaf! maar ja dat zal wel tussen mijn oren zitten hahah.
Sigi

Unregistered

29-07-2009 11:23
Sonja dat is echt *** vanaf hier een dikke knuf!
Spring

Posting Freak

29-07-2009 11:29
babe: daar ben ik het helemaal mee eens! Ook wij klusten al om of elke dag, dus wat dat betreft hoeven we gelukkig ook niet zo 'op het ei' te letten en lopen we niet zoveel kans verkeerd te klussen. En die passie is wat mij betreft zeker belangrijk, ook voor de herinnering! :-D
Guest

Unregistered

29-07-2009 12:14
ach ja Het komt wel goed hoor...
Denk dat ik overigens niet zwanger ben want volgends mij voel ik me ei heb pijn in me onderbuik niet normaal...
Spring

Posting Freak

29-07-2009 12:20
Misschien toch maar even praten met je man dan? En uitleggen waarom je er veel mee bezig bent, dat je gewoon heel graag een kindje van hem wil.. Dat begrijpt hij toch wel? Ik hoop voor je dat hij straks wel in the mood is en dat je, als je al niet zwanger bent, het misschien na vandaag bent! Succes
Guest

Unregistered

29-07-2009 12:38
Lin23 schreef:Misschien toch maar even praten met je man dan? En uitleggen waarom je er veel mee bezig bent, dat je gewoon heel graag een kindje van hem wil.. Dat begrijpt hij toch wel? Ik hoop voor je dat hij straks wel in the mood is en dat je, als je al niet zwanger bent, het misschien na vandaag bent! Succes

Hahha ik denk dat ik er gewoon helemaal niet meer over moet praten want daar kan hij echt niet tegen....
Hij zegt dat we de natuur zijn gang moeten laten gaan en hij heeft gewoon gelijk..
Ik heb een lijstje hangen wanneer we moeten klussen is van de zotten hahah maar ik wil denk ik te graag een baby van hem..
Ik lekker vanavond niets laat het nu van hem af komen haha (doe wel stiekem sexy lingerie aan)
Spring

Posting Freak

29-07-2009 12:52
haha, goed plan! jij kent hem het best. Ik hoop dat het werkt :-)
Sigi

Unregistered

29-07-2009 13:10
haha jij bent goed bezig! Ik denk inderdaad dat je zelf het beste weet hoe je hem "aan moet pakken". Komt helemaal goed met jou!!!!! Mijn mannetje heeft vanavond en morgen avonddienst. Shit net nu ik in mijn vruchtbare periode zit Cry
Guest

Unregistered

29-07-2009 13:12
ja en als hij echt geen zin heeft stop hij het maar in een potje spuit ik het er zelf wel in hahahahhahahahhahahahahahhahahahaha

Deze maand moet het gewoon raak zijn heb alle spullen bijna al dus hahahah
Sigi

Unregistered

29-07-2009 13:29
hahahaha ja dat kan ik ook wel doen ja pffff Big Grin .

Wat bedoel je ik heb alles al? Ook al een kamertje enz?
Guest

Unregistered

29-07-2009 13:45
Sigi schreef:hahahaha ja dat kan ik ook wel doen ja pffff Big Grin .

Wat bedoel je ik heb alles al? Ook al een kamertje enz?

ja bijna wel ja moeten alleen wat dingetjes geschilderd worden
Heb namelijk al een bedje en comodekast
Ben nu bezig via internet met een maxicosi badje spiegel(gratis)
En heb gereageert op een kinderwagen/buggy voor €20,-

Ja dat is ook nog wat me zwager en zijn vrouw hebben van mijn schoonouders een kinderwagen GEKREGEN nu mogen wij die hebben/kopen voor €150,- Mijn man zei gelijk die hebben zeker geld tekort ze hebben het zelf gekregen
Sigi

Unregistered

29-07-2009 13:49
wat goed van je zeg!!!

En schandalig toch! Heeft je man het wel gezegd of niet? Ik zou dan nog liever iets meer uitgeven en een nieuwe kopen als hen dat pleziertje gunnen! Maar ja ik ben dan ook een gemeen loeder!!!! :twisted:
Guest

Unregistered

29-07-2009 13:54
Sigi schreef:wat goed van je zeg!!!

En schandalig toch! Heeft je man het wel gezegd of niet? Ik zou dan nog liever iets meer uitgeven en een nieuwe kopen als hen dat pleziertje gunnen! Maar ja ik ben dan ook een gemeen loeder!!!! :twisted:

Ja als ik het niet nodig heb kan ik het altijd wegdoen toch het scheelt gewoon een hoop dan dat je straks alles in 1 keer moet kopen...

Ja mijn man en wat zeggen echt niet he ik ben altijd de boevrouw...
Ik heb een hele mooie op marktplaats gevonden ziet er helemaal nieuw nog uit en dat voor €20,-
Maar nu kan ik dus vanavond bellen dat we hem niet willen :x
annalize

Unregistered

29-07-2009 13:57
Hoi allemaal,

Hier nog iemand die voor het eerste kindje gaat!
Ik ben sinds februari gestopt met de pil. Het duurde even voor mijn cyclus regelmatig werd, dat is nu hopelijk wel het geval.

Om een beetje te weten wanneer ik mijn NOD kan verwachten, ben ik sinds deze ronde aan het temperaturen. Ik ben namelijk, net als jullie, erg aan het nadenken over wat ik allemaal voor pijntjes en krampjes voel, en ik wil mezelf niet helemaal gek maken.
Als mijn temperatuur is gestegen, weet ik dat de eisprong is geweest, dus we kunnen er niet echt op klussen. Dat willen we overigens ook allebei niet. Ik ben het ermee eens dat je kindje moet ontstaan uit liefde en ik heb het liefst fijne herinneringen aan de keer klussen dat het raak is geweest!

Ook koop ik geen spullen ofzo, om een beetje realistisch te blijven. Wie zegt dat ik gewoon zwanger word? Ik ben best wel bang dat een van ons onvruchtbaar is, gewoon om niet teleurgesteld te zijn als het zo is. Er is trouwens geen reden om dat te denken hoor. We zijn jong en gezond!

Hopelijk hoeven we allemaal niet lang te wachten! Dat geduldig zijn vreet energie!!! :|
Sigi

Unregistered

29-07-2009 14:56
Sonja! Dat ken ik ja!!!! Ik ben ook altijd de boevrouw.... Echt niet leuk. Veel mensen denken daarom dat ik de broek aan heb maar het is dus echt niet zo he! Ik heb daar laatst wel een heel goed gesprek over gehad met mijn mannetje en hij doet echt zijn best om er op te letten. Dus er is hoop!

Annalize welkom! Heel veel succes met het zwanger worden en je zult merken dit forum is verslavend!!!!!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (73): 1 2 3 4 5 ... 73 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave