Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen remia fritessaus bewaren?

remia fritessaus bewaren?
arien

Unregistered

20-07-2009 18:43
hoe lang kan je remia fritessaus bewaren in de koelkast?
ik heb vandaag ervan gegeten maar het stond er al heel lang denk al drie of vier maanden.

ben 33 weken zwanger.
Malou

Unregistered

20-07-2009 23:37
Ikzelf zou het niet zo lang laten staan.
Maar ik ben ook zo dat ik een pak melk rustig na 2 dagen weg gooi :? :lol:
Ook al is t goed, als t voor mijn gevoel niet meer goed is, gaat het gewoon door de gootsteen.

Ik heb geen idee hoe lang het kan, maar 3 a 4 maanden lijkt me wel erg lang eigenlijk?

Heb je niet eerst geroken hoe t rook?
Meestal als het te lang zou staan zeggen ze dat het wat zurig gaat ruiken, dus daar zou ik dan op afgaan.

Ik weet ook niet hoe lang ik eigenlijk met een pot mayo doe, nooit zo bij stil gestaan. Ruikt t voor mijn gevoel niet meer goed, gooi ik t gewoon weg.

Ben je er ziek van geworden of iets dat je dit zo vraagt"?
Marcel

Unregistered

21-07-2009 12:13
Volgens mij kun je fritesaus heel lang bewaren. Bij ons staat het vaak langer dan een jaar omdat we het zo weining eten. Houdbaarheidsdatum hoef je ook niet op te letten want dat is een tenminste datum. Je ziet het meteen als fritesaus niet zo goed meer is. Is dan namelijk heel donkergeel en vaak ook waterig.
Joyce2911

Unregistered

21-07-2009 12:31
Hier blijft 't geen maanden staan, maar ik zou er toch wel mee oppassen omdat er eigeel in verwerkt is. Misschien kun je dan beter 'n tube mayo kopen... Weet niet of er op de site van de fabrikant wat over vermeld staat??
Marcel

Unregistered

21-07-2009 12:39
ik heb een beetje zitten googlen. En daar staat overal dat Fritesaus na openen maximaal 3 maanden bewaard moet worden...
Toch gek want staat niet op de verpakking. Niemand in mijn familie is ook ooit ziek geworden van oude fritesaus...
arien

Unregistered

21-07-2009 13:14
ik ben er (nog) niet ziek van geworden hoor...

maar vroeg het me af omdat ik zwanger ben anders zou het me niks uitmaken.
ik had het op en dacht ojee het staat er al maanden :o
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
22-07-2009 10:44
Ik let eerlijk gezegd nooit op hoe lang het al open is. Wat hiervoor al gezegd is, als het niet meer goed is zal je dat vast zien en proeven. Ik heb altijd geleerd, hoe vetter hoe langer houdbaar. Die 3 maanden lijkt me echt weinig voor zo'n grote pot. Je zal er echt niets van krijgen hoor, geen zorgen!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave