Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Temperaturen

Temperaturen
Riviera

Unregistered

10-07-2009 08:20
Hoi meiden,
ik wil graag temperaturen maar ik reis veel voor mijn werk en ga vele tijdzones door.
Kan ik dan wel temperaturen?
Lfs R..
Nadine

Unregistered

10-07-2009 08:54
Je kunt dan wel temperaturen, maar de kans bestaat dat je moeilijk een verband kunt zien tussen de metingen.

Het hangt er een beetje van af hoeveel tijdzones je passeert. Eén uurtje valt wel mee en wellicht kun je de Nederlandse tijd en je Nederlands slaapritme aanhouden.

Over het algemeen moet je steeds op dezelfde tijd meten, dus steeds 24 uur later. Máár je moet ook opmeten voordat je bent opgestaan. En als zowel je wektijd varieert (ten opzichte van je gebruikelijke Nederlandse wektijd) en je slaapritme ook wisselvallig is, dan is temperaturen niet zo betrouwbaar.

Waarom wil je temperaturen? Zijn, in jouw situatie, ovulatietesten niet betrouwbaarder?
Nadine

Unregistered

10-07-2009 10:05
@Kim
Temp gewoon de eerste ochtend die volgt na de bloeding (dag 2), zelfde tijd, zelfde plaats Wink
Je temp is de ochtend van de bloeding (dag 1) of de ochtend erna (dag 2) gedaald. Dat komt niet eens zo nauw. De temperaturen rond je ei zijn veel belangrijker Wink
Riviera

Unregistered

10-07-2009 13:24
Ik wil graag ovutesten doen maar dan lees je weer dat dat minder betrouwbaar is..Lastigg..Sja ik ga volgende week 9 u tijdsverschil in en kom net terug van 6 u tijdsverschil..Gaat m niet worden denk ik he.. Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave