Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Hoe gaat jullie man om met de zwangerschap?

Hoe gaat jullie man om met de zwangerschap?
lihram

Unregistered

09-07-2009 16:12
Hallo Allemaal,

Was even benieuwd hoe de mannen van Nederland het gemiddeld doen in een zwangerschap haha.

Ik zal maar beginnen hij is nu echt extra lief voor me. Ben nu 16 weken zwanger en voel me echt een prinses.Heb gelukkig wel geen last gehad van misselijkheid, maar ben wel extreem moe geweest. Ik werk 40 uur en als ik thuis kwam van mijn werk kon ik echt helemaal niks meer. Ik heb en hoef echt niks aan mijn man lief te vragen. Alles gebeurt vanzelf. Hij kookt poetst is nu aan het verbouwen voor onze kleine frekkel.
Zelfs met mijn soms erg slechte humeur gaat hij super om. Ben nu echt de gelukkigste vrouw op aarde. Big Grin

Ben benieuwd hoe het bij jullie dames gaat!
cheyenne

Member

Topics: 0
09-07-2009 16:38
hoi hoi ,
lief hoor wat jou man allemaal doet,
mijn man doet mjn huishouden niet ik werk niet en hij soms 12uur op een dag vindt ik heel erg rot als hij dan iets wil doen hij wil me wel af en toe wat uit handen nemen maar dat wil ik zelf niet :oops: .
maar als ik zelf ook zou werken zou ik het hem wel laten doen hoor haha wij hebben dalijk de moeilijkste taak vindt je ook niet haha.

groetjes chey
lihram

Unregistered

09-07-2009 16:48
Wij werken allebei even veel. Strakjes ga ik 1 dag minder werken en dan neem ik zowiezo meer taken van het huishouden op me.

Maar inderdaad hebben wij strakjes een erg zware taak.
brusje

Unregistered

09-07-2009 20:41
mijn man is neti anders dan anders hoor..vraagt natuurlijk wel hoe t is en met zn kleine meid...maar verder gewoon als anders..ik doe altijd meer in huis omdat ik minder uren werk..maar hij helpt wel waar nodig is..
ran83

Posting Freak

Topics: 23
09-07-2009 20:55