Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Nu kinderwagen bij de blokker

Nu kinderwagen bij de blokker
Snow

Unregistered

08-07-2009 14:38
Hoi allemaal,

een paar maanden geleden hebben wij bij de blokker een kinderwagen gekocht, een 'cruiser' met
4 luchtbanden. Ik heb er nog vrijwel niet mee gelopen (ben over 11 weken uitgerekend), maar de keren dat ik hem heb getetst vond ik hem heel fijn. Na een grondige inspectie van mijn man (gelet op de stevigheid van de reiswieg, het zitje, de wenkbaarheid van de wielen etc) hebben wij hem gekocht. Hij kosste toen 175 euro

en nu is hij maar liefst: 125 euro!!!

Dussss, als je van chocoladebruin houdt: zeker de moeite waard om ffies te gaan kijken!

ps: er kan geen maxicosi op, maar er zijn naar horen zeggen wel kliksystemen te koop waardoor
dat alsnog kan. Zo'n systeem is 30 euro.
Renate76

Unregistered

08-07-2009 15:45
Hoi Regenboog,

Ik heb die kinderwagen idd gezien 'n paar weken geleden en vond het best een mooie wagen.
Dus nu is die voor 125 euro, deze week?
becky88

Unregistered

08-07-2009 15:51
is die met reiswieg of nie?
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
08-07-2009 16:10
Ik heb zelf de Quinny Buzz en die bevalt prima. Ik zag van de week idd die wagen staan bij de Blokker maar eerlijk gezegd vondt ik de resiweig erg klein en smal. Ik heb een vriendin die had een flinke zoon en kon met 2 maanden al niet meer in de reiswieg van de Quinny en die zijn flink groter hoor. Misschien wel iets om rekening mee te houden...
Snow

Unregistered

08-07-2009 16:14
heey,

Renate: het is denk ik 'op = op'. wij zagen hem, zijn die dag erna wezen kijken en wij hadden de laatste.

Becky88: het is een reiswieg en er zit ook een zitje bij. Dat zitje kun je dus na een tijd bevestigen.

sanel: ik vond het juist wel meevallen toen ik hem in het echt zag. Mijn zus heeft een bugaboo en die
is niet veeeel groter. Maar ik kan me er iets bij voorstellen idd!
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
08-07-2009 16:18
Regenboog schreef:heey,

Renate: het is denk ik 'op = op'. wij zagen hem, zijn die dag erna wezen kijken en wij hadden de laatste.

Becky88: het is een reiswieg en er zit ook een zitje bij. Dat zitje kun je dus na een tijd bevestigen.

sanel: ik vond het juist wel meevallen toen ik hem in het echt zag. Mijn zus heeft een bugaboo en die
is niet veeeel groter. Maar ik kan me er iets bij voorstellen idd!

Hihi misschien ben ik wel verwend omdat ik een grote reiswieg heb. Hij leek in mijn ogen veel kleiner. Ik liep gister namelijk met mijn wagen langs die van de Blokker en zag meteen het verschil.
Renate76

Unregistered

09-07-2009 12:52
Ik heb 'm net gekocht,
het lijkt me best een fijne wagen, hij loopt lekker in elk geval!
Nu nog 24 weken wachten voordat ik 'm daadwerkelijk kan gebruiken :lol:
Snow

Unregistered

09-07-2009 12:57
Renate76 schreef:Ik heb 'm net gekocht,
het lijkt me best een fijne wagen, hij loopt lekker in elk geval!
Nu nog 24 weken wachten voordat ik 'm daadwerkelijk kan gebruiken :lol:

hey leuk haha!
Eva_697

Unregistered

10-07-2009 14:33
het scheelt wel een hoop geldBig Grin en dat voor de periode dat je hem eighenlijk maar zult gebruiken is dat alleen maar mooi Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave