Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden vraagje

vraagje
chantal79

Unregistered

05-07-2009 14:41
ik ben in april gestopt met de pil, niet om zwanger te worden maar omdat ik ongesteld bleef. Toen was ik om de twee weken ongesteld, en behoorlijk moet ik zeggen.

Twee weken terug voor t laast ongesteld geweest, of anderhalve week. En nu in de afgelopen anderhalve week zijn we blijven zingen in de kerk. (als je begrijpt wat ik bedoel Wink )

Nu heb ik al drie dagen een opgezette buik, dikke darmen voor mijn gevoel en het is ook gevoellig als ik erop druk.

Ik vraag me nu dus af hoe snel je een tweede zwangerschap kunt zien, of heb ik gewoon last van mijn darmen. Ik twijfel nu eigenlijk toch wel een beetje. :?
Joya

Posting Freak

Topics: 21
05-07-2009 14:47
Dat heeft te maken met je cyclus.. Wat is je cyclus sinds je de pil niet meer gebruikt??
chantal79

Unregistered

05-07-2009 14:52
sinds april, geen flauw idee wat mijn cyclus is, want er zat bij elke menstruatie maar 2 weken tussen.

Ik ken dit niet hoor moet ik zeggen, ik heb wel spastische darm maar nog nooit dit gehad.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
05-07-2009 14:53
wil je nu wel of niet zwanger worden?
chantal79

Unregistered

05-07-2009 14:55
maakt niet uit, we doen het er niet om.

Ik ga geen pil meer gebruiken doordat ik maar ongesteld bleef. En we zouden voor t zingen de kerk uit gegaan, alleen heeft manlief dat de afgelopen anderhalve week twee keer niet gedaan.

Mijn vraag is alleen hoe snel je een eventuele tweede zwangerschap zou kunnen opmerken. Alles is al voorgevormd door de eerste toch.

Kun je dit al na een week opmerken dat bedoel ik gewoon.
Joya

Posting Freak

Topics: 21
05-07-2009 14:59
bedoel je met een test of dat je het gaat voelen want met een test heeft het dan dus te maken met je cyclus (dat bedoelde ik met mijn vorige berichtje) je kan pas testen op of vlak voor je NOD... Hoe snel je het kan voelen zou ik je niet durven zeggen want ik voel al van alles als ik niet zwanger ben Wink
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
05-07-2009 15:00
als je zo kort geleden nog ongesteld bent geweest lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je nu al iets zou merken, je ovulatie moet ongeveer komen.
Maar als je elke 2 weken ongesteld wordt moet de boel een keertje 'gereset' worden...
kuurtje provera of primolut of e.d.
denk dat het verstandig is als je je huisarts eens opzoekt
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave