Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Ook uit het geweldigste bouwjaar!

Ook uit het geweldigste bouwjaar!
Sheryl77

Unregistered

03-07-2009 07:17
Hallo,

Ik ben Sheryl en wij zijn het nu vanaf april aan het proberen. Ik ben 32 jaar en vind het allemaal erg spannend. Vooral omdat ik veel met stelletjes werk met vruchtbaarheidsproblemen en een kinderwens. Daardoor denk dat het bij mij ook allemaal niet gaat lukken.
Dit is de eerste keer dat we het uberhaupt proberen, maar ik merkte toen ik de afgelopen 2 keer wist dat het niet was gelukt dat ik daar meteen aan moest denken. Ik denk dat ik door mijn werk begin te denken dat niemand gewoon zwanger kan worden!
Ik zag hier zo veel opbeurende berichtjes dat ik wel dacht dat dit goed voor mij zou zijn Big Grin. Toen ik een beetje aan het zoeken was zag ik dat er ook een speciaal forum was voor alle geweldige dames uit 1977 Wink ; toen moest ik mij wel inschrijven!

Gr, Sheryl
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
03-07-2009 07:19
@sheryl77: Er is ook een topic voor 30+ dames die zwanger willen worden, het is er heel gezellig.

Gr. Inge
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
03-07-2009 19:32
volgens mij is er al een forum over dit bouwjaar trouwens. Je bent toch van '77?
Sheryl77

Unregistered

04-07-2009 14:35
Ja, is ook zo, dacht heb per ongeluk een heel nieuw bericht gemaakt in plaats van een antwoord. Een beginnersfout :oops: ...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave