Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Al anderhalf jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger

Al anderhalf jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger
Athena

Unregistered

02-07-2009 18:19
hoi Minoex, bij ons is het ongeveer dezelfde situatie Wink , al 19 maanden ondertussen maar wij zitten wel al in de MMM (zie topics behandelingen IVF, IUI enz). Mijn vriend is ook verminderd vruchtbaar ; 38% beweeglijkheid en veel abnormale cellen. Sinds begin dit jaar stonden we onder behandeling bij een gyn in een fertiliteitskliniek - maar eigenlijk is dit onbegonnen werk om dat vol te houden. alles moet nl gebeuren tijdens de werkuren en de wachtzalen zitten stampvol waarbij je vaak een uur of langer steeds moet wachten. Daarom dat ik al nagevraagd heb naar een gyn bij ons in de buurt

ga jij je ook volledig laten testen? bij mij hebben ze oa al een HSG gedaan (foto vd baarmoeder om te zien of er verstoppingen zijn), buiten dat natuurlijk de standaard resum bloedtesten en echo's & een uitstrijkje.
Jelske

Posting Freak

Topics: 2
02-07-2009 18:59
Hoi Minoex, wij zijn al ruim 2 1/2 jaar bezig en hebben alle 'standaard' onderzoeken bij de gyn. gehad. Er is niets gevonden, alles ziet er goed uit, zaad is goed, baarmoeder, eileiders, etc. kortom, geen afwijkingen gevonden.
En tóch nog niet zwanger......
het is en blijft een groot wonder!
Heb je vragen, stel ze dan hier op het forum, er zijn diverse topics met hetzelfde 'probleem' als jij. In elk geval veel succes, hopelijk mag je toch snel zwanger raken!
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
02-07-2009 19:15
Welkom!

Hier lopen we aardig naar de 2 jaar toe... beiden verminderd vruchtbaar.
Zitten ook al in het behandel traject, nu 8e ronde met clomid en hoogst waarschijnlijk in het najaar beginnen met IUI.
Dus velen hier die precies weten wat en hoe...
Klets lekker mee zou ik zeggen.
NoaM

Posting Freak

Topics: 5
02-07-2009 19:24
Hai dames, ik hoop dat jullie de moed houden! Ik gun het iedereen die een babywens heeft zo erg! Zelf heb ik de angst ook gehad, maar denk dat iedereen wel met die gedachte loopt als je zwanger wilt worden!
Ik heb daarom ook meegedaan aan mvm, gewoon om een steentje bij te dragen!

Dames heeel veel succes/sterkte en zwangergeluk!!

Veel liefs NoaM
Anna82

Unregistered

07-07-2009 19:26
Wij zijn ook al dik 2,5 jaar bezig, maar hebben nu eindelijk uitzicht: eind augustus zijn wij aan de beurt voor IVF. Bij mij hebben ze alleen een inwendig onderzoekje gedaan, een uitstrijkje gemaakt en bloed geprikt en mn hub heeft 2 keer zn potje ingeleverd en bloed geprikt. Alles was prima, behalve de bewegelijkheid van de zaadjes. Verder heb ik nog geen onderzoeken gehad, ze maken wel een echo voor ik begin met medicijnen... Maar goed ik ben allang blij dat we geholpen worden!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave