Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Welke test??

Welke test??
Joya

Posting Freak

Topics: 21
28-06-2009 19:21
Heey..

Ik wil graag beginnen met ovutesten.. Alleen ik heb geen idee welke testen het meest betrouwbaar zijn en ik zit dus eigenlijk te twijfelen tussen die van Mat Care of Kruidvat eigen merk... Ik dacht eerst aan cb testen maar die vind ik eigenlijk te duur (evenals de persona)...
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!!

Liefs
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
28-06-2009 19:29
@mama2b: Ik gebruik de testen van Mat Care, deze keer had ik ze een keer van Zo Zwanger maar daar ben ik niet kapot van.
De testen van het Kruidvat heb ik nog nooit geprobeerd.

Succes, en hoop dat je gauw een positieve zwangerschapstest in je handen hebt.

Gr. Inge
Joya

Posting Freak

28-06-2009 19:31
Ik zag net ook van babyboom shop daar zijn ze heel goedkoop.... Iemand ervaring met deze testen??
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
28-06-2009 20:18
Ik heb clear blue gehad, sensitest, babyboom en matcare...

Babyboom en sensitest zijn de 'goedkope' kartonnen dipstickjes, maar ik vind ze prima, vooral als je er best veel nodig hebt.
Anders loopt het toch wel behoorlijk in de papieren.

De meningen hier verschillen nogal, dus hangt ook van jezelf af welke je prettig vind.
Heb wel het idee dat de duurdere testen wat gevoeliger zijn, maar als je positief test is het echt zichtbaar hoor, goedkope of duurdere test...
Succes!

babyboom heeft wel een goede aanbieding met een startpakket, maar er zit her en der in de webwinkels ook nog wel verschil in verzendkosten etc.
epat

Posting Freak

Topics: 13
28-06-2009 20:45
Heb van MatCare en Sensitest gebruikt. Sensitest werkten voor mij niet, MatCare prima ervaring mee. Maar inderdaad, de ervaringen verschillen als je het hier leest.
vlindertje23

Unregistered

29-06-2009 11:35
Ik heb ook die van mat care en sensitest gebruikt!
Sensitest vind ik net wat goedkoper.. En ben er erg tevreden over!

Over de testen van de kruidvat hoor ik trouwens uiteenlopende verhalen. Dat ze valspositief schijnen te geven ofzo.. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, moet ik zeggen

Succes!!
Joya

Posting Freak

29-06-2009 11:43
Ja dat kv testen vals positief geven heb ik net ook ergens gelezen... Ik weet het nog niet wat ik ga doen... Ik wilde eigenlijk ovutesten om er zeker van te zijn dat ik een eisprong heb maar ik las net ook al dat die testen helemaal geen garantie geven dat je een eisprong hebt dus ik wacht het denk ik toch nog een ronde af..... De zwangerschapstesten van kv zijn volgens mij wel heel goed want daar lees ik alleen maar goede dingen over dus het zijn echt alleen de ovutesten daar...
Joya

Posting Freak

30-06-2009 12:21
Nee ik werk onregelmatig dus temperaturen werkt bij mij niet... Maar ik ga wel een manier vinden haha
daantje01

Unregistered

30-06-2009 15:51
die van Sensitest zijn prima en goedkoop.
vlindertje23

Unregistered

30-06-2009 22:31
Mama2b schreef:Nee ik werk onregelmatig dus temperaturen werkt bij mij niet... Maar ik ga wel een manier vinden haha

Hmm.. tsja, dat werkt dan inderdaad ook niet..

Weet je wel hoelang je cyclus is? Dan zou je het eventueel ook vrij makkelijk kunnen uitrekenen wanener je eisprong ongeveer is.. Succes!!
Joya

Posting Freak

02-07-2009 10:10
vlindertje23 schreef:
Mama2b schreef:Nee ik werk onregelmatig dus temperaturen werkt bij mij niet... Maar ik ga wel een manier vinden haha

Hmm.. tsja, dat werkt dan inderdaad ook niet..

Weet je wel hoelang je cyclus is? Dan zou je het eventueel ook vrij makkelijk kunnen uitrekenen wanener je eisprong ongeveer is.. Succes!!

Ik heb een onregelmatige cyclus... Nu de laatste 2 ronde's wat regelmatiger gelukkig... (45-24-16-45-33-29)
anoniempje

Unregistered

10-07-2009 16:52
Ik gebruik die van kruidvat en die werken naar mijn idee prima.
Was vorige keer in de eerste ronde al zwanger.
Nu beginnen we helaas opnieuw, maar ik ga die van de kruidvat weer gebruiken.

groetjes
sabine78

Unregistered

26-07-2009 10:42
Hallo,

Zelf vind ik de goedkopere tests prima werken. Ik heb onlangs via marktplaats zowel ovulatietesten als zwangerschapstesten gekocht. De testen waren volgens mij bijna hetzelfde als die van sensitest, maar nog veel goedkoper. Ik geloof dat ik minder dan 50 cent per test betaalde!
Zonde om van die dure testen te kopen zou ik zeggen, helemaal als je er veel nodig hebt!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave