Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Strak gevoel in buik

Strak gevoel in buik
Wantjes

Member

Topics: 4
28-06-2009 19:19
Hoi,

Heb het al eerder gehad, maar nu zo dat het echt hinderlijk is. Een heel strak, gespannen gevoel in mijn buik. Alsof mijn spieren te kort zijn. Kan geen harde buik zijn, want die duren kort, ik heb dit gevoel nu al anderhalf uur. Ben 19 weken vandaag. Herkent iemand dit en weet iemand wat dit is? Het doet geen zeer, het voelt alleen heel vervelend...
Bien84

Senior Member

Topics: 6
28-06-2009 21:27
Kan het zijn dat je kindje er tegen aan duwt?
Die van mij ligt (nog steeds) in stuit, en heb ook al heel mijn zwangerschap een strak trekkend gevoel. Als het een harde buik is alleen dan plaatselijk zeg maar...
Op de echo konden we zien dat die kleine zichzelf elke keer tegen mijn buikwand aan wil duwen... Dat geeft dus zo'n naar gevoel.
Misschien is het bij jou ook wel?

XX
bloemmie

Unregistered

28-06-2009 22:59
misschien het rekken van je buikwand voor meer plaats voor de kleine?
Ik heb rond de 11 weken zo een gevoel gehad naja meer een soort buikspierpijn weet niet of je zoiets bedoeld?
Dus miss dat het toch het uitrekken van je buik is?
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
29-06-2009 07:27
ik heb het ook wel eens, als ik dan aan mijn buik voel, voel ik aan de ene kant (links of rechts) ook echt een harde bult. Ik aai er dan maar eens goed over heen, ik denk dat het zijn billen of koppie is. Vervelend is het soms wel ja.... mijn buik is aan de ene kant dan ook wat dikker dan aan de andere kant....
ran83

Posting Freak

Topics: 23
29-06-2009 08:53
Ik heb ook vaak links en rechts dat gevoel en ook een "stevig" gevoel. Maar meestal heb ik dit na het eten en weet dan dat het m'n darmen zijn.
Wantjes

Member

Topics: 4
04-07-2009 11:10
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb het niet meer zo erg gehad als die ene keer, maar heb het nog wel.
Ook als ik me iets uitrek om iets hoogs te pakken, ik kom denk ik gewoon ruimte in mijn spieren te kort. Volgens mij zit ik nu in een groeispurt en houdt het ene deel het andere nog niet bij of zo...dat mijn spieren nog niet genoeg zijn meegerekt.
Het is in ieder geval niet meer zo hinderlijk geweest, thanks!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave