Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Vraag over de gemeenschapstest en termijn vooraf!

Vraag over de gemeenschapstest en termijn vooraf!
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 12:10
Weet iemand toevallig of het uitmaakt hoeveel uur tussen het klussen en de gemeenschapstest mag zitten?

Ik heb donderdagmiddag namelijk om half 4 die test en vroeg me af of het uitmaakt dat ik de middag ervoor al gemeenschap heb of dat er een minimaal uren vooraf voor staat?
Ben dit vergeten te vragen. We zijn dan toevallig beide 's middags vrij en wil liever niet mijn vriend zenuwachtig maken en gewoon lekker vrijen zonder dat hij in zijn achterhoofd heeft dat het moet. Maar ja, als we dan 's middags zin hebben en er mag dan bijv. maar maximaal 24 uur tussen zitten dan moet ik wat verzinnen.

Groetjes,
Snoepie
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
27-06-2009 15:23
Hey Snoepie,

Het advies is over het algemeen om de avond voor de test gemeenschap te hebben, ongeveer 10-12 uur voor de afspraak.
Mocht je het zeker willen weten wat bij jullile in het zkhs de afspraak is zou ik gewoon even bellen maandag naar de poli.
Succes!!
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 15:38
Dank je Hoop,

Hmmmmm........ dan zou ik op moeten blijven tot half 4 's nachts :o of hem mij wakker moeten laten maken :oops: en dan de volgende dag om 8 uur eruit en om half 4 de test. Confusedhock:
Voor de zekerheid idd. maandag maar even bellen Smile

Groetjes,
Snoepie
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 15:59
Heb maar even op google gezocht en gevonden dat zo'n test meestal in de ochtenduren plaatsvindt en dat er dan drie dagen onthouding moet zijn geweest. Dus idd. de avond ervoor gemeenschap. Maar aangezien ik 's ochtends toch een uurtje later moet beginnen zou het vlgns. mij dan ook dan moeten kunnen. En anders maar een maandje later (nog een keer) de test doen. Hopelijk is het dan niet meer nodig Big Grin

Snoepie

PS: Het spontane gaat er zo wel van af :|
Tessa1981

Unregistered

27-06-2009 17:01
Ik heb de test zelf nooit gehad maar deze stond wel gepland.

Ik moest binnen 24 uur voor de test en minimaal 6 uur voor de test gemeenschap hebben. Die onthouding maakte niks uit omdat het er puur om ging hoe jouw gebeuren zijn zaadjes ontvangt.

O en mocht je je ei hebben gevoeld voor de test dan mag je dus die test niet meer doen. Dat gebeurde mij dus en toen ben ik ook zwanger geraakt dus.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
27-06-2009 17:40
haaaa! Kijk snoep! Die Tessa bedoel ik dus! En ze heeft zelf al op je vraag gereageerd, dus da's mooi.
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 18:16
Tessa1981 schreef:Ik heb de test zelf nooit gehad maar deze stond wel gepland.

Ik moest binnen 24 uur voor de test en minimaal 6 uur voor de test gemeenschap hebben. Die onthouding maakte niks uit omdat het er puur om ging hoe jouw gebeuren zijn zaadjes ontvangt.

O en mocht je je ei hebben gevoeld voor de test dan mag je dus die test niet meer doen. Dat gebeurde mij dus en toen ben ik ook zwanger geraakt dus.

Eerst van Harte GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! Big Grin KIJK DAT HOOR IK GRAAG Big Grin
Mag ik vragen hoe lang je bezig was en of daarom de test gepland stond.

Een opluchting dat het ook 24 uur van te voren mag en geen onthouding. Ik zelf voel geen eisprong of herken het in ieder geval niet dus de afspraak zal waarschijnlijk doorgaan en we krijgen dan meteen de uitslagen van de eerdere onderzoeken.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Snoepie
Tessa1981

Unregistered

27-06-2009 18:26
Mariekepiek schreef:haaaa! Kijk snoep! Die Tessa bedoel ik dus! En ze heeft zelf al op je vraag gereageerd, dus da's mooi.
Zit je over me te kwebbelen Wink

@snoep: Wij waren ruim 1,5 jaar bezig. Bleek dus niks aan de hand te zijn waardoor het niet lukte en net voor de medische hulp toch zelf zwanger geworden.
Hoelang zijn jullie al bezig???
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 19:00
Tessa1981 schreef:
Mariekepiek schreef:haaaa! Kijk snoep! Die Tessa bedoel ik dus! En ze heeft zelf al op je vraag gereageerd, dus da's mooi.
Zit je over me te kwebbelen Wink

@snoep: Wij waren ruim 1,5 jaar bezig. Bleek dus niks aan de hand te zijn waardoor het niet lukte en net voor de medische hulp toch zelf zwanger geworden.
Hoelang zijn jullie al bezig???
Ik heb vorig jaar juni mijn spiraaltje laten verwijderen maar niet elke maand (zeker het eerste half jaar) niet op tijd geklust. Ik woonde nog niet samen, zagen elkaar onregelmatig en hadden beide nog het e.e.a. te verwerken. Dus eigenlijk vanaf december serieus bezig maar officieel is dit ronde 15 dus nog geen 1,5 jaar maar omdat ik 42 ben toch maar die mmm ingedoken. Ben blij voor je dat het toch nog op de natuurlijke manier gelukt is. Hoop ik eigenlijk ook, jammer dat ik niet jonger ben maar gelukkig wel gezond en naar mijn weten functioneert alles nog goed Wink

Ach, de tijd zal het leren. Ben wel heel benieuwd naar donderdag.

Groetjes,
Snoepie
Tessa1981

Unregistered

27-06-2009 19:36
Spannend hoor. Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn. IS echt een geweldig wonder om mee te maken en ik geniet er elke dag van ondanks de misselijkheid en vermoeidheid
Snoepie

Unregistered

27-06-2009 19:59
Tessa1981 schreef:Spannend hoor. Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn. IS echt een geweldig wonder om mee te maken en ik geniet er elke dag van ondanks de misselijkheid en vermoeidheid
Dank je Tessa, ik hoop het ook en het lijkt me heel geweldig om mee te mogen maken.
Bambi80

Posting Freak

27-06-2009 20:04
ja tessa! ik houd ja aangewezen als (ervarings)deskundige en je verdiept je er altijd ook zo goed in. Wink
Tessa1981

Unregistered

27-06-2009 20:05
Ohw hahahaha, ik vind het gewoon allemaal erg intressant en dan onthoud ik het ook makkelijker hahahaha..
Bambi80

Posting Freak

27-06-2009 20:08
weet ik! het was ook allemaal positief bedoeld. Vind het zelf ook machtig interessant allemaal ookal lijkt het wel eens of ik obsessief ben. Het is zo leuk om je lichaam te leren kenen en alle verhalen hier te lezen en dingetjes op te zoeken op internet.
Bedankt voor je mailtje!! Ik heb je site tussen mijn favorieten gezet.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave