24-06-2009 21:02
afgelopen vrijdag voelde ik vanaf een uur of 4 tot een uur of 6 flinke steken. Het voelde als heftige menstuatiepijn. Af en toe moest ik echt nadenken met ademen dat ik het niet inhield zeg maar. Volgrens de testen zou ik die dag ook een eisprong moeten hebben. (eerste menstruatiedag was 7 juni)
meteen die avond hebben we "gemeenschap" (om het netjes te houden) gehad.
voelde anders als normaal. Wat gevoeliger. Niet dat het zeer deed maar net of heb binnenin wat weker was zeg maar.
Sinds die dag blijf ik een gevoelige buik houden. beetje opgezwollen gevoel. het tepelhof is heel gevoelig als ik er op duw.
Het is nu 5 dagen later en vind het wel een beetje raar.
zou het kunnen zijn omdat ik nu net gestopt ben met de pil of willen we te graag??
normaal heb ik ook zere bosten en lichte buikpijn maar dat is pas de dag voor ik menstrueer.
meteen die avond hebben we "gemeenschap" (om het netjes te houden) gehad.
voelde anders als normaal. Wat gevoeliger. Niet dat het zeer deed maar net of heb binnenin wat weker was zeg maar.
Sinds die dag blijf ik een gevoelige buik houden. beetje opgezwollen gevoel. het tepelhof is heel gevoelig als ik er op duw.
Het is nu 5 dagen later en vind het wel een beetje raar.
zou het kunnen zijn omdat ik nu net gestopt ben met de pil of willen we te graag??
normaal heb ik ook zere bosten en lichte buikpijn maar dat is pas de dag voor ik menstrueer.