Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Steken bij mij eierstokken,kan ik zwanger zijn?

Steken bij mij eierstokken,kan ik zwanger zijn?
priscilla109

Unregistered

23-06-2009 17:44
Hallo Iedereen,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum,IK ben Priscilla ben 23jaar oud en mijn vriend en ik proberen al bijna 2jaar lang een kindje te krijgen maar is tot nu toe nog steeds niet gelukt we hebben ook echt alles al geprobeert.
Hij heeft ze ook laten testen en alles was goed bij hem.
Nu ik nog ,dus ik moet ook een afspraak maken,alleen nu heb ik sinds een paar dagen flinke steken in mijn onderbuik bij mijn eierstokken,en nu is dus mijn vraag heeft iemand dit zelfde probleem en kan dit een teken zijn van innestelling?????

Ik hoop dat iemand een nutvol antwoord heeft op mijn vraag......!

Heel veel succes allemaal...

Liefs priscilla
duitsedog

Unregistered

23-06-2009 20:52
hallo Priscilla, bij mij is dat meestal het teken van mijn eisprong, dan kan ik inderdaad enorme steken in mijn onderbuik hebben, links of rechts van het midden. Ik neem aan dat daar mijn eierstokken zitten Big Grin .

Wel vervelend he, als het allemaal zo tegen zit. Denk je lekker jong papa en mama te worden en dan lukt het niet. Maar houd moed, ze kunnen veel doen tegenwoordig en mooi dat het bij je vriend in orde is!

Sterkte!! Komt vast goed Wink
MG1981

Posting Freak

Topics: 13
08-07-2009 17:23
Hoi prisilla,

Ik had ook steken in mn onderbuik van mn ovulatie alleen had ik er daarna 2 weken lang last van en ben die steken nog niet echt kwijt ik ban na mn ovulatie naar de HA gegaan en die zei dat het klopte.

MG
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave