Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Bijzondere wieg !

Bijzondere wieg !
daantje01

Unregistered

23-06-2009 14:58
Dag dames,

Waarschijnlijk zijn jullie net zoals ik als bezig met rondsnuffelen voor de uitzet?

Ik wil een ledikantje op de babykamer, maar was gisteren op kraamvisite en zij had een ledikantje op de babykamer EN een wieg op hun slaapkamer. Dat vond ze wel zo handig want voor het slapen gaan schoof ze de wieg gewoon naar hun bed toen en dan kon ze in de nacht heel gemakkelijk borstvoeding geven.

Dat ik daar dus nog niet aan had gedacht Confusedhock:

Kwam dus op internet een heel handig bijschuifwiegje tegen: http://www.zoombee.nl/index1.html

Maar goed, ik dus snuffelen en kwam een site tegen die ik jullie niet wil onthouden.
Voor de modern ingestelde onder ons: http://www.bozzolo.eu/index.cfm?Id=1 (Gallery)

Veel plezier met snuffelen !
Snow

Unregistered

23-06-2009 15:01
die zien er idd wel schattig uit!!

ik heb gisteren zelf een mozesmandje gekocht. (via marktplaats)

die kun je zien op:

http://www.omhethoekje.nl

Je kunt er een standaard bij kopen, maar wij hebben 2 mooie stoffen poefen waar hij op komt te staan.

groetjes
mevrouw bril

Member

Topics: 4
23-06-2009 18:35
Wat een lieve wiegjes inderdaad. Vooral de wigjes van ZoomBee vind ik erg leuk en ze hebben ook mooie dekentjes.
Helaas hebben we op onze slaapkamer geen plaats voor een wiegje. Misschien wel als we de deur eruit halen, maar ik weet niet of ik dat dan handig vind. Eerst maar eens zwanger worden Smile
Eva_697

Unregistered

24-06-2009 09:41
ik heb de complete kinderkamer van vorige zwangerschap(die uitliep op mk). En heb een wiegje die je aan het plafond hangt! ook rond, erg schattigBig Grin toch wel jammer dat ze er niet erg lang in zullen liggen Smile
daantje01

Unregistered

24-06-2009 09:48
nee, ik geloof 4/5 mnd?

Alleen omdat ik graag borstboeding wil geven, vond ik het idee van een wieg in de ouderslaapkamer wel handig !
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
24-06-2009 10:27
Sowieso wordt door de kraamverzorgenden een wieg op de kamer aangeraden de eerste maanden. Vooral als je BV geeft maar ook ivm je kind leren kennen.
daantje01

Unregistered

24-06-2009 12:14
Goh, dat wist ik niet, maar net zei mijn oma dat ze vroeger de kinderen het 1e jaar ook op de ouderslaapkamer hielden !
tweety1982

Unregistered

25-06-2009 20:44
wiegje is leuk ja, helaas maar voor korte tijd idd. Mijn schoonouders willlen een wiegje geven dus das wel leuk. Ik wil ook een ouderwets baby wiegje, naast mijn bed zodat ik de boel in de gaten kan houden. en ook borst voeding kan geven
bstipdonk

Unregistered

27-06-2009 10:26
een tip als je geen wiegje wilt kopen, of dat het niet past, je kunt ook de eerste tijd gewoon de wandelwagen gebruiken. Die is meestal toch net iets kleiner... (en je hebt er zeer waarschijnlijk toch wel een)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave