Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Na 1 jaar klussen, zwanger!!

Na 1 jaar klussen, zwanger!!
justme

Unregistered

17-06-2009 10:52
Ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven, maar ik heb een positieve test gedaan!
Ik heb vanmorgen getest met reden dat ik morgen een feestje heb en volgende week een weekendje weg. En ik dacht doe voor de zekerheid een test zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. (na al veel teleurstellingen van vorige maanden)
Maar toen was hij ineens positief! niet verwacht!
Vriendlief gebeld, en gezegt dat ik het nog niet geloof.
Afgesproken om nog een test te doen morgen, maar ik kon niet wachten dus een test gehaald van een ander merk en die was ook positief!!
Ik ben echt dol gelukkig, maar nog besef ik het nog niet helemaal....
Ik hoop dat dit snel komt Big Grin
Sweetangel

Unregistered

17-06-2009 10:54
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamavandamian

Unregistered

17-06-2009 12:40
van harte gefeliciteerd hoor meid enne dat worden dan mooi maar wat sapjes he met die feestjes Big Grin
Nadine

Unregistered

17-06-2009 12:55
JAAAAH! Gefeliciteerd!! Het wachten is beloond met een + Smile Dubbel genieten op het feestje (houd je het nog even stil?)
Jenny89

Unregistered

17-06-2009 13:26
VAN HARTE!!! Super zeg! Big Grin Big Grin Big Grin

Hopelijk zijn wij allemaal de volgende Tongue
Jenny89

Unregistered

17-06-2009 13:28
justme schreef:Ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven, maar ik heb een positieve test gedaan!
Ik heb vanmorgen getest met reden dat ik morgen een feestje heb en volgende week een weekendje weg. En ik dacht doe voor de zekerheid een test zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. (na al veel teleurstellingen van vorige maanden)
Maar toen was hij ineens positief! niet verwacht!
Vriendlief gebeld, en gezegt dat ik het nog niet geloof.
Afgesproken om nog een test te doen morgen, maar ik kon niet wachten dus een test gehaald van een ander merk en die was ook positief!!
Ik ben echt dol gelukkig, maar nog besef ik het nog niet helemaal....
Ik hoop dat dit snel komt Big Grin

Trouwens,,,,, hoeveelste cyclusdag is het voor jou vandaag? Was je overtijd?
justme

Unregistered

18-06-2009 08:17
Thanks voor de felicitaties, ik hoop dat er snel veel zullen volgen!

Nadine, ik hou het idd nog even stil. Mijn (schoon)ouders krijgen het al wel snel te horen, maar de rest pas na 12weken (denk ik) ik vind het wel heel moeilijk om mijn mond te houden...

Jenny, ik zou niet weten hoeveelste cyclus dag? Ik heb vorige maand een primolut kuur gehad om een ontrekkingsbloeding te krijgen omdat ik maar niet ongi werd en niet zwanger was. Ben tijdens de kuur ongi geweest maar niet daarna (wat normaal zou moeten) heb dus nu de laatste dag van de kuur genomen en die was 14 mei, dus mijn zat op ongeveer 34 dagen, maar of ik dus overtijd was, geen idee! Mijn cyclus was zoiezo al best onregelmatig.
Dus de echo's zullen moeten bewijzen hoever ik ben. Ga zo de dokter bellen.

kaka888

Posting Freak

Topics: 3
18-06-2009 09:23
[color=#FF00Van Harte Gefeliciteerd En geniet van je Zwangerschap!!!!00][/color]

Groetjes Kaka
nluiten

Unregistered

19-06-2009 10:14
Van harte gefeliciteerd!!
Dat is nog eens een leuke verrassing, helemaal als je het niet verwacht Big Grin .
Geniet van je zwangerschap!
liefs Nadine
happiness

Unregistered

19-06-2009 21:15
Heel erg gefeliciteerd! Ik kan me je ongeloof voorstellen....
Maar heerlijk nieuws voor je! Het wachten wordt (blijkbaar) toch beloond!?! Wink

Hopelijk volgt de rest snel Big Grin
Geniet van deze mooie fase, Liefs!
Prinses78

Posting Freak

Topics: 1
19-06-2009 21:36
GEFELICITEERD!!!!!!! JOEHOE!!!! FANTASTSCH!!!!!GENIET ER LEKKER VAN!!!!!!
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
27-07-2009 14:45
Ik lees het nu pas..... :oops:

GEFELICITEERD!!!!!

Wat een super goed nieuws! Hier hebben jullie lang op moeten wachten, hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap, hoe voel je je?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave