Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen wisselende pijntjes en eetlust normaal?

wisselende pijntjes en eetlust normaal?
tweety1982

Unregistered

13-06-2009 22:31
ik ben rond de 9 weken, ( weet maandag pas officleel) kan ook 6 weken zijn hoor.
maar heb ene moment misselijk en geen eetlust en twee dagen later ineens wel honger dus ga eten, maar niets smaakt me echt lekker.
maar is het logisch dat je af en toe toch honger rkijgt terwijl je daarvoor geen eetlust kreeg?

en steekjes en soor lichte buikpijn? en dan weer even paar uur niets?

is dat normaal?

heel erg bedankt wil het graag weten want voel nu alleen af en toe wat steken, verder naast buikpijn helemaal niets Sad

bedankt!
french

Posting Freak

Topics: 19
14-06-2009 21:05
Ik had de eerste weken soms een enorm honger gevoel in mijn buik.
Net of mijn maag helemaal leeg was, terwijl ik dan net gegeten had soms.
Ook soms buikpijn en ook heftige krampen gehad.
Zijn achteraf mijn darmen geweest, die spelen bij de meeste zwangeren ook erg op
de eerste weken.
Maak je niet te druk, sommigen hebben veel klachten en sommige voelen helemaal niks.
Hoeft helemaal niks te zeggen.
tweety1982

Unregistered

15-06-2009 05:47
french schreef:Ik had de eerste weken soms een enorm honger gevoel in mijn buik.
Net of mijn maag helemaal leeg was, terwijl ik dan net gegeten had soms.
Ook soms buikpijn en ook heftige krampen gehad.
Zijn achteraf mijn darmen geweest, die spelen bij de meeste zwangeren ook erg op
de eerste weken.
Maak je niet te druk, sommigen hebben veel klachten en sommige voelen helemaal niks.
Hoeft helemaal niks te zeggen.

dank je wel Smile ik zie dat jij inmiddels al een maandje een wondertje heb? alles goed?

Geniet ervanSmile ik ben weer beetje gerust gesteld Smile nu alleen nog uitzoeken hoeveel weken ik ben ( ik werd in 2e ronde zwanger en mijn cyclus is dus niet 100% bekend nog)

fijne dag!
nluiten

Unregistered

17-06-2009 10:35
Poe, nou die eerste weken wist ik ook niet echt wat me overkwam. Ik had ineens zo een vreselijke honger. Vanuit het niets. Eerst dacht ik nog dat het tussen mijn oren zat, totdat mijn maag begon te knorren Smile . Haha, had zo veel trek dat ik er naar van werd (maar nooit echt misselijk gelukkig).

Die eerste weken had ik een buikkrampen dat ik niet wist dat je daar zo veel pijn van kan hebben Confusedhock: . Dacht dat er iets mis was.. Niets aan het handje. Mijn darmen moesten ook wennen aan het zwanger zijn. Big Grin

Ik ben nu alweer ruim 12 weken en voel me goed. De vermoeidheid begint lijkt wel ook al iets minder te worden. De zwangerschap is volledig in mijn lichaam 'opgenomen' en heb geen last meer van vervelende kwaaltjes.
Alleen als ik wakker word, en rechtop in mijn bed ga zitten, moet ik dat wel rustig aan doen omdat anders mijn borsten klotsen (haha).. maar ben nog niet echt wakker genoeg om daar dan bij stil te staan.. (het is overigens 'maar' een D-cup)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave