Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Onregelmatige cyclus na een miskraam

Onregelmatige cyclus na een miskraam
tweety27

Unregistered

12-06-2009 08:05
Hallo Allemaal,

Op 4 maart heb ik helaas na 6 weken een miskraam gehad. Hierna heeft het 8 weken geduurd eer ik weer ongesteld werd. Volgens de dokter hoefte ik me pas zorgen te maken als ik na 3 maanden nog niet ongesteld was geworden.
Na 8 weken was ik opgelucht dat het alsnog kwam.

Nu wacht ik ook alweer bijna 7 weken op mijn menstruatie.. Heb al diverse testen gedaan maar deze zijn helaas allemaal negatief. Wel heb ik steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en steekjes in me buik.

Zijn er misschien meer mensen die hier ook last van hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Op deze manier heb je toch minder kansen op een zwangerschap..
pupke28

Unregistered

21-06-2009 21:24
ik ben zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte na 5 weken kreeg ik een miskraam,heb toen nog ff de pil gebruikt en ben toen gestopt mijn ongi was toen heel onregelmatig het ging van 34 dagen tot 49 dagen.en dat is nu nog steeds het geval helaas.ik weet nie wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en kan dus ook moeilijk zwanger worden.ben ook al bijna een jaar bezig.
maar ik zou zeggen gun het wat tijd en als het na loop van tijd nog steeds niet regelmatig is,probeer dan te temperaturen op die manier weet je ongeveer wanneer je een eisprong hebt of probeer ovuluatie testen .
ik hoop dat het snel regelmatiger bij je wordt.

gr ingrid
mama1988

Unregistered

25-06-2009 08:32
hoi dames,

toen ik een miskraam kreeg met 12 weken adviseerde de vk om even aan de pil te gaan. Zo wordt je cyclus weer gelijk.
Ik wilde toen op dat moment ook niet meer op nieuw zwanger raken alles was te vers! Dus ben ik 3 maanden aan de pil geweest. & daarna gestopt wantja je weet nooit hoelang het door blijft werken als je wel opnieuw zwanger wilt raken en ik moet zeggen daarna was ik gewoon regelmatig ongesteld. na mijn 2de miskraam met 6 weken was ik daarna niet meer ongi geworden meteen weer zwanger!

Als het echt onregelmatig blijft zou ik toch even contact opzoeken met je vk of huisarts om te vragen wat je nu het best kunt doen. Want het is heel vervelend als je op nieuw zwanger wilt worden en je weet niet wanneer je klusmoment zijn.

succes
tweety27

Unregistered

25-06-2009 08:35
Dank je.
Ik ben vannochtend d=naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing gekregen naar de Gyn. Moet er nu 21 juli heen.
Ben benieuwd dus van hoe en wat maar ben nog steeds niet ognesteld.
mama1988

Unregistered

25-06-2009 08:41
tweety27 schreef:Dank je.
Ik ben vannochtend d=naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing gekregen naar de Gyn. Moet er nu 21 juli heen.
Ben benieuwd dus van hoe en wat maar ben nog steeds niet ognesteld.

Spannend! Ik hoop dat alles goed is en dat je snel op nieuw zwanger bent!
tweety27

Unregistered

25-06-2009 09:15
ja dat hoop ik ook ja.

Dank je.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care