Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Help

Help
ikke2007

Unregistered

13-08-2007 22:23
Hey,
ik zit met het volgende;
ik heb al een aantal weken last van erg pijnlijke borsten, moet ook meer plassen, en een aantal dagen geleden kwam er een klein beetje rood/roze bloed uit mijn vagina.
ik heb vanochtend een test gedaan maar deze was negatief, maar ik las daarna in de bijsluiter dat de test pas gebruikt kan worden na dat je overtijd bent.
ik ben nu dus erg aan het twijfelen of ik wel of niet zwanger kan zijn.
ik zou dus eigenlijk morgen of overmorgen ongesteld moeten worden, ik heb wel een beetje krampen maar niet echt zoals je hebt as je ongsteld moet worden.
ikke2007

Unregistered

14-08-2007 11:12
Hey,
Ja ik ben dus al eerder zwanger geweest op mijn 17e, en de symptomen komen helemaal overeen, toen heb ik gekozen voor abortus.
Maar als het nu zo zou zijn dan zou ik het houden.
Ik wacht inderdaad nog eventjes af, vrijdag heb ik mijn laatste pil genomen en dus zou ik het vandaag echt moeten worden, ongesteld.
Ik wacht nog even af tot donderdag en dan ga ik weer een test doen, als ik voor die tijd dan al niet ongesteld ben geworden.
ikke2007

Unregistered

14-08-2007 14:13
Dat weet ik dus niet meer of ik ziek ben geweest.
Tja, ik ben al eerder zwanger geworden terwijl ik de pil slikte, dus misschien nu weer hetzelfde, of misschien ben ik gewoon ziek geweest terwijl ik het me niet meer herinner.
Ik wacht in ieder geval nog even af, wie weet is het allemaal wel gewoon allemaal heel toevallig.
kinsha

Unregistered

15-08-2007 21:56
hoi ikke...

Misschien is het zo dat je pil niet sterk genoeg voor je is zodat je die verschijnselen krijgt toen ik de pil nog slikte was dat ook zo bij me over tijd en dat soort dingen misschien moet je een andere pil aanschaffen?

Of wil je graag een kindje dan word het dus een ander verhaal
Veel succes en hoor het graag van je ben wel benieuwd of je zwanger bent ofniet?

Groetjes kinsha :wink:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave