Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Hoe breng je het grote nieuws?

Hoe breng je het grote nieuws?
Nadine

Unregistered

02-06-2009 15:11
Hoe heb je familie (en vrienden) verteld dat je zwanger bent?

Of hoe ga je het doen?

Met een T-shirt met 'oma' erop? Hoe origineler hoe beter Wink
mama1988

Unregistered

02-06-2009 16:32
Wij hadden dit

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B8KOY4UC.jpg
maar algauw klopte de tekst niet meer want toen we onze eerste echo hadden zagen we dat het een tweeling is.
Nadine

Unregistered

02-06-2009 18:22
Haha, dan denk je je familie te verrassen en kom je zelf voor een verrassing te staan Big Grin
Leuke manier trouwens Wink
mama1988

Unregistered

02-06-2009 20:02
Nadine schreef:Haha, dan denk je je familie te verrassen en kom je zelf voor een verrassing te staan Big Grin
Leuke manier trouwens Wink
Ja het was inderdaad een verassing en voor heel de familie & vrienden ook! niemand had dit verwacht..
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
02-06-2009 20:25
Wij hebben een shirtje laten drukken voor ons zoontje met de tekst: Stoer! Ik word een grote broer! En dat trekken we dan aan en maar kijken wie het het snelste snapt Tongue
Lenteding

Posting Freak

02-06-2009 20:27
O ja, bij de eerste heb ik mn ouders gewoon opgebeld, kon niet wachten. De schoonfamilie hebben we de foto's van de vakantie laten zien (vakantie waar Niels het resultaat van was Tongue) En daar had ik op de laatste bladzijde een blauw en een roze sokje gestopt. Maar dat was te moeilijk voor mn schoonvader, die snapte het pas na een aantal hints.
Nadine

Unregistered

02-06-2009 21:58
Oh, ik zie het helemaal voor me Big Grin En dan die gezichten. Je wil gewoon zien hoe dat eruit ziet, dat ze langzaam tot dat besef komen, net zoals je dat zelf had toen je de test aflas :lol: Ik kan niet wachten.. :mrgreen:
mama1988

Unregistered

03-06-2009 06:51
voor de mensen die het nog niet wisten van ons had ik een buikband met 2 zwitsal hoofdjes erop!
brusje

Unregistered

03-06-2009 14:29
mn zoontje heeft het verteld toen ik mn verjaardag vierde..iedereen die binnenkwam zei hij..ik wordt grote broer hoor!!
Malou

Unregistered

03-06-2009 17:56
Ik heb mijn zusje gelijk opgebeld. Ik wist van haar ook als eerste hoe en wat, en kon het gewoon niet laten haar te bellen.
Ze was erg blij voor me en vond het super samen zwanger te zijn Big Grin

Mijn ouders wilde ik het nog niet gelijk vertellen, maar mn moeder wist een prachtige kinderkamer voor een superprijsje, dus heb opgebeld:

Mam?
Ja?
Ik hoorde van Mel dat jij een kinderkamer weet?
Ja, hoezo? Weet jij er iemand voor?

Eeeh jaaa, want jullie gaan dit jaar voor de 2e keer opa en oma worden, en ik geloof dat die kinderkamer precies is wat wi zoeken Big Grin.....

Stil....

Watte? Dat meen je niet? Wat leuk, en oo dit en dat, dikke tranen met tuiten tussen door :lol:
Mijn vader was heel relaxed toen hij me dr voor kreeg:

Wat heb je net tegen je moeder gezegd?
Wat is er aan de hand? Is er wat gebeurd?

Eeh nou, t is voor ons allemaal een grote verrassing, maar je gaat dit jaar 2 x opa worden!

Huh? O, nou ja, eeh gefeliciteerd dan.

Ze vinden het allebei geweldig Big Grin

Mn schoonouders heb ik vanwege minder leuke omstandigheden toen gemaild dat we zwanger waren.
Er is het een en ander gebeurd wat ze ons toen aangedaan hebben en wat ons heel erg zeer deed, en nog steeds doet, maar ik ben niet iemand die iemand geen 2e kans gunt en het zijn en blijven de grootouders van ons kind.
Niet de manier waarop ik het had willen vertellen met mijn vriend, maar toen was de situatie even niet anders, en heb ik ze een mail met de echofoto gestuurd.
Heel moeilijk, maar achteraf ook erg blij dat ik het gedaan heb. Het heeft er voor gezorgd dat er goed gepraat is, er zijn veel dingen duidelijk, en ze hebben toegegeven dat ze de fout die ze maakten, nooit hadden moeten doen, waardoor langzaam aan het contact weer terug is gekomen.

Hun reactie was heel verbaasd, en ook heel blij en inmiddels zijn ze al helemaal trotse opa en oma to be.

Mijn oma heb ik op haar verjaardag laten weten dat we zwanger zijn Big Grin
Ik had haar een grote verjaardagskaart met een giraffe omringd door allemaal vrolijke bloemetjes, met daarin:

Lieve oma,
Van harte gefeliciteerd met je 81ste verjaardag!

En ook met het feit dat je voor de 2e keer overgrootmoeder gaat worden!

Ze heeft de kaart wel 5 x gelezen, ons over de rand van de kaart aangegluurd, de kaart nog tig keer gelezen, en heeft hem daarna met een brede grijns weggelegd :lol: Ze was helemaal blij Big Grin

Mijn vriend zn opa en oma hadden t toen via mn schoonouders gehoord, helaas, want we zouden net heen t zelf te vertellen, maar ook die waren helemaal door t dolle heen Big Grin

Bij een 2e zou ik het denk ik wel anders doen, maar misschien ook wel niet :lol:
weegschaaltje

Unregistered

03-06-2009 18:04
heykes

ik heb eerst de ego's ingekaders en briefje er bij
gezocht lieve meter of peter maar aan gezien je glimlacht weet ik dat jij de beste wordt

en bij tweede heb ik de oudste versje laten voorlezen en ging als volg blablabla natuurlijk keek iedereen op en tenslote zei oudste hij nu weet je het nog niet he wacht maand binnen paar maandjes zullen jullie wel horen Smile

wat ik bij andere grootouders deed was zeggen heb nieuwe tatoe en had er met een soort verfje opgeschreven hier groeid jou engeltje

xxxjes
weegschaaltje

Unregistered

03-06-2009 18:05
weegschaaltje schreef:heykes

ik heb eerst de ego's ingekaders en briefje er bij
gezocht lieve meter of peter maar aan gezien je glimlacht weet ik dat jij de beste wordt

en bij tweede heb ik de oudste versje laten voorlezen en ging als volg blablabla natuurlijk keek iedereen op en tenslote zei oudste hij nu weet je het nog niet he wacht maand binnen paar maandjes zullen jullie wel horen Smile

wat ik bij andere grootouders deed was zeggen heb nieuwe tatoe en had er met een soort verfje opgeschreven hier groeid jou engeltje(buik geschreven he)

xxxjes
Nadine

Unregistered

04-06-2009 12:34
Leuk hoor! Ik word er helemaal vrolijk van Big Grin
Het is natuurlijk niet dat we beebies krijgen omwille van broer, zus, vader of moeder,
maar steun van je loved-ones is wel belangrijk Wink
nluiten

Unregistered

05-06-2009 11:20
Wij hebben voor mijn moeder en man twee mokken gehaald met de liefste opa van de wereld en liefste oma van de wereld. In laten pakken met babychocolaatjes erin (met roze en blauwe spikkels erop). Waren erg verrast! Aan de moeder van mijn vriend een boekje, die is gek op lezen. Weet niet meer precies meer zoiet als 'en nu maken ze me ineens oma..' haha. Erg leuk.
Mijn vader en vriending ook een kleinigheidje, allebei een eigen opa en oma chocoladereep.

Je hebt zo veel leuke dingen..
Inge82

Senior Member

Topics: 1
08-06-2009 19:45
Echt superleuk om al die creatieve ideeen te lezen!!

Wij hebben rompertjes gekocht met "I love Oma" en " I love opa" erop. Die geven we met vaderdag, want voor moederdag hadden we ook nog niets gedaan... :oops: Ze moeten die dan wel tegelijk uitpakken.... Eerst mijn ouders, later nog bij mijn schoonouders langs. Is voor beide kanten de eerste... dus erg spannend, ben heel benieuwd hoe ze reageren!!
Lenteding

Posting Freak

08-06-2009 20:47
Leuk ook om die reacties dan af te wachten. Je zit zelf natuurlijk al in spanning, want je weet wat er gaat komen. Maar die reacties zijn ook altijd wel mooi!
Ben zelf ook benieuwd, vrijdag de eerste test met het shirtje. Eens kijken hoe slim mn ouders, broertjes en zusjes zijn Tongue
En dan zondags mn opa en oma. En het weekend erna, na de echo, de schoonfamilie.
brusje

Unregistered

10-06-2009 07:06
leuk hoor veel plezier met vertellen
bloemmie

Unregistered

10-06-2009 07:49
mijn ouders en schoonouders hebben we de echodvd laten zien ipv vakantiefoto's :mrgreen: en mijn schoonzusje krijgt een klein augurkje.
HUH? haha nou ze had van de zus van haar vriendin gehoord dat ze een klein boontje in haar buik had, dus ze krijgt van ons een augurkje en dan zeggen we, zo groot is die van ons, kijken hoe lang het duurt voordat ze hem snapt :mrgreen:
Schoonbroer snapt m toch niet zo snel haha.

Hoe ik het mijn zus ga vertellen weet ik nog niet die wacht al zo lang tot ze tante wordt(ik scheel bijna 9 jaar met me zus)
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
10-06-2009 12:16
Hihi, dat vertellen blijft leuk! Kwam met 14 weken een oom tegen die het nog niet wist. Hij vroeg: wanneer wordt die kleine bij je zus verwacht? Ikke: nou, eerder dan die van ons... Hij snapte het binnen no time en heeft gelijk m'n moeder gebeld om haar te feliciteren dat ze weer oma werd Big Grin

Bij een collegaatje had ik een geboortekaartje laten zien, omdat zij toevallig dezelfde had gehad als wij, alleen van een ander kindje, en ze vond het zo'n grappige kaart. Dus ik laat die kaart zien en zeg erbij: maar die van ons komt er niet zo uit te zien! Ze had hem meteen door, en ze kan hard gillen!
Nadine

Unregistered

28-09-2009 09:02
Inmiddels heb ik het zelf ook mogen vertellen Big Grin

We hebben het voor de (schoon)ouders heel simpel gehouden: een kaart van een vrouw met dikke buik. Ja, bij het zien daarvan weten ze al hoelaat het is. Schoonmoeder in tranen, mijn ouders erg lakoniek, weinig hartelijkheid, wat ik al een beetje had verwacht.. :roll:

Mijn (schoon)broers en -zussen hebben we het gewoon verteld, die wisten niet wat ze hoorden, waren met stomheid geslagen. Vonden het allemaal wel heel erg leuk om te horen Big Grin

Niet erg origineel, maar voordat we iets origineels konden bedenken, kon ik mijn mond niet meer houden Wink
ran83

Posting Freak

Topics: 23
28-09-2009 09:14
ik had altijd hele leuke plannen om het te vertellen zeg maar, maar toen ik eindelijk na 4 jaar een positief test in handen had waren alle plannen weg en konden we het helemaal niet voor ons houden.

We hebben heb gewoon verteld en alle familieleden waren verbijsterd, omdat ze wisten dat we er jaren mee bezig waren en hadden het totaal niet verwacht.
Nadine

Unregistered

28-09-2009 12:02
Dan maakt het allang niet meer uit hoe je het vertelt, je kunt het natuurlijk van de daken schreeuwen Big Grin

Gefeliciteerd Wink
naatje83

Unregistered

28-09-2009 19:10
Wij verwachten een tweeling mijn moeder is mee geweest naar de echo die moest een kwartier
voor mij bij de gyn zijn dus die hebben we inde wachtkamer verrast van hallo oma ga je mee naar
je kleinkind kijken (het waren er dus twee) ik wou het zelf tegen mijn vader vertellen dus mijn moeder
moest nog even haar mond houden. Heb een rompertje laten maken met het sterrenbeeld tweeling (dat
is mijn vader van sterrenebeeld) en daar boven had ik laten drukken 1 & 1 = 2.
mimimabo

Posting Freak

Topics: 5
30-09-2009 15:09
Wij hebben voor mijn ouders en mn schoonmoeder slabbetjes gekocht van de I Love you - serie.
Dus voor mijn vader I Love Opa en voor de beide oma's I Love Oma.
Mn schoonmoeder snapte het eerst niet helemaal. Mijn moeder had het al door adhv de verpakking (stond prenatal op).
Erg leuk. En beide broers hebben we het via de telefoon gezegd.
wendytje

Posting Freak

Topics: 1
30-09-2009 18:44
ik heb al een aantal leuke ideeen, maar misschien is het nog een beetje te vroeg om het te gaan vertellen.
willen proberen te wachten tot na mijn eerste bezoek bij de vk, maar weet nog niet of ik het zolang voor me kan houden.
Coo1

Unregistered

01-10-2009 07:53
Wij hebben het ook met slabbetjes verteld met 5 weken Confusedhock: . (mijn manneke kon het niet voor zich houden)
We hadden met opdruk "Toevallig is mijn opa/oma/tante de allerliefste"
Ik had ze in neutraal papier ingepakt en op vaderdag hebben we ze aan iedereen gegeven.
Toen hadden ze het zo door Big Grin .
twijfelaartje-35

Unregistered

01-10-2009 11:14
toen ik zwanger was van mijn dochter, 12 jaar geleden, hadden wij al een jaar lang geprobeerd zwanger te worden.
we gingen die ochtend naar de gyneacoloog om testen te doen en et voila..ik bleek al 6 weken zwanger :mrgreen: .
we zijn op de terug weg langs mijn moeder gegaan en aan mijn grijns kon ze het al zien.
ze was super blij.
mijn moeder was al vroeg gescheiden dus mijn biologische verwekker (lang en shockerend verhaal waarom ik hem zo noem) heb ik het veel later via een kaartje laten weten.
mijn 2-ling zus was ook helemaal happy want ze werd tante en ook mijn oudere broer vondt het super.
mijn schoonouders waren ook blij toen ik het hun vertelde..ik was de eerste die ze een kleinkind gaf.

bij mijn zoon, 9 jaar terug, liep alles heel anders.
hij was een beetje ongepland maar nietemin super gewenst, door ons.
mijn moeder was wederom ontzettend blij en mijn zus ook want zij bleek ook zwanger te zijn.
moet je nagaan, een tweeling exact gelijk zwanger..

mijn schoonouders daarintegen, met hun hadden we enorme ruzie door het verleden van mijn vriend en het was niet echt meer op te lossen of uit te praten.
mede ook omdat ik ze verafschuwde hoe ze zich vroeger ten opzichte van hun 2 zoons hebben gedragen hebben goed probeerden te praten.
ook dat ze non-stop zitten te liegen en bedriegen en dat hun noooit iets fout doen of hebben gedaan draagt erbij dat wij ze dus niet meer zien of spreken.
hun gaven, via de familie, na de geboorte aan dat ze het jammer vonden dat hij geboren was, een miskraam of doodgeboorte was beter geweest..

mijn biologische verwekker is inmiddels afgelopen juni overleden dus de enigen die ik nog hoef te gaan vertellen dat ik zwanger wil worden/ben is mijn moeder, mijn zus, mijn broer en mijn zwager (de enige broer met wie mijn vriend nog goed contact heeft van zijn familie)

maar wij zijn van plan te wachten tot ik minimaal 12 weken zwanger ben en gezien ik net gisteren gestopt met de pil..duurt dat nog wel even.
:mrgreen:
Nadine

Unregistered

01-10-2009 15:30
maak je me toch nieuwsgierig naar dat verhaal van de biologische verwekker :?

Maar wat kl#te is dat, ruzie in de familie. Mijn moeder zegt niet blij voor ons te kunnen zijn.
Eerlijk gezegd houd het wat mij betreft dan ook op. Ik wil niet dat mijn kind een relatie met zo'n oma heeft.
Anders wordt het als ze bijdraait, maar dat valt nog te bezien.

Eerst zien en dan geloven :roll:
twijfelaartje-35

Unregistered

01-10-2009 15:35
dat is idd ook niet luek.

waarom kan je moeder niet blij voor je zijn dan??
Nadine

Unregistered

01-10-2009 16:14
Ze is erg boos op me. Eigenlijk omdat ik wat meer afstand ben gaan nemen en eindelijk durf te zeggen wat ik vind.
Heb waarschijnlijk even niet zoveel rekening gehouden met haar gevoelens.
Maar ja.. dat ze daar dan boos om moet blijven.. lijkt me ook weer niet nodig.. :roll:
We vinden vast wel weer een nieuw evenwicht. Gelukkig is de rest van mijn familie hartstikke blij voor ons Wink
En wij natuurlijk ook Big Grin
hallo hier ben ik

Unregistered

10-10-2009 09:38
Nadine schreef:Ze is erg boos op me. Eigenlijk omdat ik wat meer afstand ben gaan nemen en eindelijk durf te zeggen wat ik vind.
Heb waarschijnlijk even niet zoveel rekening gehouden met haar gevoelens.
Maar ja.. dat ze daar dan boos om moet blijven.. lijkt me ook weer niet nodig.. :roll:
We vinden vast wel weer een nieuw evenwicht. Gelukkig is de rest van mijn familie hartstikke blij voor ons Wink
En wij natuurlijk ook Big Grin

misschien moet je moeder gewoon even aan het idee wennen? Ik hoop dat het goed komt, ze blijft toch je moeder!

wij hebben het vertelt door te zeggen: heb je al gehoord wie er ook zwanger is? IK! dat sloeg in als een bom, hele leuke reactie van mijn ouders! mijn schoonouders hebben we een kaart gegeven met opa & oma en een leuke persoonlijke tekst. zij waren compleet verbaasd, maar ook erg blij. moet zeggen dat die positieve reacties ons erg goed deden.
Nadine

Unregistered

10-10-2009 14:01
Haha, dat vind ik ook een leuke manier. Zal ik in de vriendinnenkring binnenkort gaan gebruiken.
Ze hangen aan mijn lippen als ik zeg: heb je al gehoord wie er zwanger is? :lol:
juffie79

Unregistered

03-02-2010 17:40
bij de eerste keer hadden we een rol beschuit in gepakt.

Nu gaan we het over een paar weken weer vertellen, maar daar heb ik nog niet over nagedacht.

groetjes
Eva_697

Unregistered

04-02-2010 13:28
de eerste keer dat ik zwanger was, hebben we het mijn ouders(stiefmoeder/vader) gewoon verteld, redelijk saai, ze waren geschokt maar hoe dan ook ontzettend blij voor ons (was toen 19 jaar oud en ze hadden het absoluut niet zien aankomen). Helaas een miskraam en dat vonden ze verschrikkelijk.
9 maanden later opnieuw zwanger en toen hebben we het heel anders aangepakt. Ik heb 2 grote taarten gemaakt met babyschoentjes bovenop, en de zwangerschapstest erbij (voor ouders en schoonouders). Helaas viel het niet op dat het babyschoentjes waren, dus duurde het even voor ze het doorhadden haha *domper*, maar wederom hartstikke blij Big Grin was een leuke manier om te vertellen vind ik!
IreneM

Unregistered

04-02-2010 14:43
Toen ik positief testte, zag i khet niet zo goed aan het staafje of het nu positief was. Dus had ik mijn schoonzusje een foto van de test ge-MMSt om te vragen wat dit inhield, haha. Maar aangezien die MMS niet had ontvangen (jammer zeg!) moest ik eerst mijn schoonmoeder bellen om te vragen waarom mijn SMS niet beantwoord werd. 'Hoezo?' vroeg ze (nieuwsgierig als ze was) en toen heb ik het maar verteld. Mijn schoonzusjes later ook en mijn zusje ook. Alleen mijn vader weet het nog niet, maar daar heb ik ook niet zo'n goede band mee. Dus hem vertel ik pas als ik 12 weken ben.

Helaas niet zo origineel als ik wilde. Eigenlijk wilde ik een soort geboortekaartje maken met daarop de uitgerekende datum en stippeltjes waar de naam op moet komen te staan en dan tegen mijn schoonfamilie zeggen: 'dit is verkeerd bezorgd. Het kwam bij ons'. Maar ja, ik heb nu mijn mond voorbij gepraat.

Wel zit ik nu te broeden op een manier om het op mijn werk te vertellen. Als ik het tenminste volhoud hoor. Want rond mijn verjaardag ben ik 12 weken ver. En dan wil ik als ze vragen: 'heb je nog wat leuks voor je verjaardag gehad?' zeggen: 'Ja, een leuke foto!' om dan de foto van de echo te laten zien.

Maar ja, dan moet je natuurlijk wel jarig zijn in die periode :-)
mama1988

Unregistered

04-02-2010 15:24
De eerste keer heb ik het gewoon vertelt aan de ouders en schoonouders al met 6 weken zwangerschap mk geworden met 12 wkn
DE tweede keer wist mijn moeder het en toen het een mk werd wist de rest het ook
De derde keer heb ik het mijnouders vertelt met een knuffeltje en schoonouders met chocolade roze en blauw.
De vierde keer nu dus heb ik ze te op msn vertelt. dan maar saai of simepl als wij er maar gelukkig van worden

iedereen reageerde in de ouders / schonfamilie toch het zelfde nl. wel een beetje vroeg,.
onzde tweeling meiden zijn nu net 6 maanden en ben 5 weken of langer zwanger.
IreneM

Unregistered

04-02-2010 15:53
@mama1988: je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, haha! Bovendien: op MSN is natuurlijk ook hartstikke origineel ;-)

En wat betreft vroeg: zitten ze lekker dicht bij elkaar. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!
mama1988

Unregistered

04-02-2010 17:42
IreneM schreef:@mama1988: je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, haha! Bovendien: op MSN is natuurlijk ook hartstikke origineel ;-)

En wat betreft vroeg: zitten ze lekker dicht bij elkaar. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!

hihi ja zo kan je het ook bekijken, ja het is allemaal erg dicht op elkaar de laatste zwanger deze is was niet geplant maar wel welkom net zoals alle andere zwangerschappen blijft toch iets wonderlijks!
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
22-02-2010 17:07
Wij hebben speentjes gekocht, met i love opa, en i love oma.
De reacties waren super leuk!! We zijn in oktober getrouwd, en op de 1 of andere manier hadden ze wel iets verwacht..

Na de 1e echt wil ik het als eerst tegen onze vrienden vertellen. Daarna komt mijn bazin, en daar zie ik behoorlijk tegen op,
omdat ze al lang heeft uitgesproken te hopen dat ik voorlopig niet zwanger zou zijn omdat dit haar niet goed uitkomt..
Belachelijk natuurlijk, maar ik maak me er wel druk om Sad
Iemand mee hier ervaring mee??
kimmiek

Unregistered

23-02-2010 12:19
Wij hadden 4 december positief getest en wilde iets doen met chocoladeletters....
S'avonds dus de hele buurt afgezocht naar de woorden OMA en OPA (maar dan 2x oma en 2x opa), dat viel niet mee, zo'n dag voor Sinterklaas.. Dat het een heel groot, klein kado was, dat het niet van marsepein of niet iets was van chocola, maar 'jullie worden...........'
En toen de chocoladeletters gegeven. Niemand het het verwacht eigenlijk... Zo snel.. wij zelf ook niet. Binnen 6 weken was ik zwanger, na 12 jaar de pil te hebben geslikt...

Echt, een mooier Sinterklaaskado bestaat niet...!
kimmiek

Unregistered

23-02-2010 12:20
kimmiek schreef:Wij hadden 4 december positief getest en wilde iets doen met chocoladeletters....
S'avonds dus de hele buurt afgezocht naar de woorden OMA en OPA (maar dan 2x oma en 2x opa), dat viel niet mee, zo'n dag voor Sinterklaas.. Dat het een heel groot, klein kado was, dat het niet van marsepein of niet iets was van chocola, maar 'jullie worden...........'
En toen de chocoladeletters gegeven. Niemand het het verwacht eigenlijk... Zo snel.. wij zelf ook niet. Binnen 6 weken was ik zwanger, na 12 jaar de pil te hebben geslikt...

Echt, een mooier Sinterklaaskado bestaat niet...!

We hadden er een rijm bijgemaakt 'Dat het een heel groot, klein kado was, dat het niet van marsepein of niet iets was van chocola, maar 'jullie worden...........'
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
16-05-2010 17:17
[Afbeelding: beschuit.jpg]

Ik heb dat beschuitje gemaakt toen we de peettante en peetoom gingen vragen. Deze op een schaal gelegd met allemaal andere beschuiten met muisjes. Was erg leuk toen ze zagen dat er op 1tje een ? stond.
Tis even wat puzzelen om de muisjes in kleur te scheiden maar wel leuk Big Grin
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
16-05-2010 21:19
Jee, wat een werk! Groot gelijk dat je met trots die foto hier hebt geplaatst, leuk idee!
Maj

Unregistered

17-05-2010 10:26
Wij hebben een tshirt laten drukken voor vriendliefs neefje, met hoera, ik krijg een neefje/nichtje!
We hadden bij vriendlief thuis de klacht neergelegd dat we elkaar al even niet meer gezien hadden, dus met die smoes de hele fam bij elkaar gehaald en toen het neefje het t-shirt aangetrokken.

Men was net een week op de hoogte dat wij bezig waren met kinderen krijgen, ivm ziekenhuisbezoek en slecht nieuws over dat ik niet makkelijk zwanger zou raken..

Mijn ouders heb ik het meteen de dag verteld waarop wij het wisten, omdat zij het ook als eerste wisten dat het mis gegaan was met de mk die ik hiervoor gehad heb. voor hun heb ik de test ingepakt.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave