04-06-2009 10:15
Sorry dames dat ik dit zo hier even neer plant maar ik kom er momenteel echt even niet uit, misschien omdat ik het te druk heb met andere dingen en ik er maar niet goed passende mail van kan maken om terug te sturen aan mijn desbetreffende klant Normaal lukt mij dit werkelijk waar zo in ene keer, alleen denk dat ik nu vandaag te moe ben (ivm nogal verslapen,na een lange nacht te hebben geklust haha :mrgreen: )...
Moet voor vandaag m´n klant wel een antwoord erop terug hebben gegeven, kan iemand mij hier even voor een keer bij helpen?? :oops:
âGeachte de heer / mevrouw,
Ik probeer mijn simkaart te activeren. Deze heb ik 9 maanden geleden aangeschaft via jullie website. Toch krijg ik telkens de melding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Hoe kan dit? Ik heb de 5 euro al maanden geleden betaald! Graag opheldering!
Met vriendelijke groet,
Let wel dames! Dat stukje tekst hier boven is niet helemaal exact hetzelfde ivm ik ook niet de privacy mag weg nemen, vandaar dat dit hierboven een voorbeeld is? Ivm ik zelf niet in een telefoonwinkel werk hoor maar moest toch even een bijpassend voorbeeld verzinnen hihi :oops:
Mijn vraag: Hoe en wat kan ik beste na zoiets in een terug koppeling neer zetten??
Moet voor vandaag m´n klant wel een antwoord erop terug hebben gegeven, kan iemand mij hier even voor een keer bij helpen?? :oops:
âGeachte de heer / mevrouw,
Ik probeer mijn simkaart te activeren. Deze heb ik 9 maanden geleden aangeschaft via jullie website. Toch krijg ik telkens de melding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Hoe kan dit? Ik heb de 5 euro al maanden geleden betaald! Graag opheldering!
Met vriendelijke groet,
Let wel dames! Dat stukje tekst hier boven is niet helemaal exact hetzelfde ivm ik ook niet de privacy mag weg nemen, vandaar dat dit hierboven een voorbeeld is? Ivm ik zelf niet in een telefoonwinkel werk hoor maar moest toch even een bijpassend voorbeeld verzinnen hihi :oops:
Mijn vraag: Hoe en wat kan ik beste na zoiets in een terug koppeling neer zetten??