Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Enorme lieve poes aangeboden, alleen voor zeer goed tehuis?

Enorme lieve poes aangeboden, alleen voor zeer goed tehuis?
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
22-05-2009 16:05
Hi,

Wij bieden bij deze onze 6 jarige europees korthaar poes aan ivm mijn toegenomen allergie (kunnen er wel 1 aanhouden maar 2 word te heftig voor mij).
Dit doet mij ontzettend veel pijn om haar weg te doen want het is echt een enorme lieve poes die geen vlieg kwaad doet, en ze het liefst helemaal in je kruipt om aandacht. Ze is nou eenmaal een aandachts poes die echt veel aandacht wilt, ze kan ook wel met andere poezen dat is geen enkel probleem maar ze zal zich denk ook wel heel erg fijn en relax voelen als enige poes in een enorm leuk gezin die haar veel liefde en aandacht kunnen schenken.

Ze is ook gechipt en ze mag van ons gratis opgehaald worden(ik wil wel echt 800% ervan op aan dat ze enorm goed terecht komt HARDE EIS!?), we vermoeden wel dat ze een lichte vorm van astma heeft maar hier heeft ze verder geen last van dit laat ze soms wel eens horen door een wat flauwe kuchjes, maar verder is ze wel kerngezond mits u haar echt een heel erg goed tehuis kan bieden en een waar ze haar een heel fijn en liefdevol en veel warmte kan bieden, en waar ze ook gewoon altijd zou mogen blijven. Ze heet Moppie en haar naam doet ze ook zeer zeker eer aan het is ook een echte Moppie.

Nogmaals ik doe dit met veel pijn in mijn hart en daarom zijn we alleen op zoek naar een echt maar dan ook echt GOED TEHUIS voor haar. Hieronder vind u een recente foto van haar.

Foto: http://s258.photobucket.com/albums/hh27 ... MG1262.jpg

Voor eventuele vragen kunt u deze hier gewoon stellen of mij een pb sturen?

Alvast bedankt
Dina88

Unregistered

22-05-2009 16:49
Aaaaah wat een lieverd, heb alleen een probleem, we hebben al een kat en een poes, en onze poes die kan al niet zo goed met die kat helaas, anders hadden we der graag overenomen.

Liefs Dina
Beebie_Wish

Posting Freak

22-05-2009 17:21
Ja het is ook een enorme lieverd en haar naam doet ze ook echt eer aan zo´n schatje is het wel, het is ook echt een poes die graag bij je op schoot zit en het liefst wil ze dan wel helemaal in je kruipen.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
22-05-2009 17:46
oooooh wat erg voor je! Heb je geen familie waar ze bij terecht kan. Dan kan je haar af en toe nog bezoeken. Ze hebben ook van die speciale luchtreinigers als je allergisch ben of heb je dat allemaal al bekeken. Of als je een huis met tuin hebt (of in de toekomst) kan je een buitenverblijf voor de katten bouwen en zorgen dat ze alleen daar en in de woonkamer of ander aan de tuin grensend vertrek kunnen komen en die ruimte zo veel mogelijk schoonhouden en geen vloerbedekking daar. Maar goed ik denk maar even mee want moet er echt niet aan denken 1 van mijn moppies weg te doen. Dus kan me voorstellen hoe moeilijk dit voor je is.
Joya

Posting Freak

Topics: 21
22-05-2009 17:49
Wat rot dat je je kat weg moet doen... Ziet er heel lief uit op de foto!! Ik heb zelf al 2 katten dus wordt een beetje veel dan maar ik hoop voor je dat je een goed huis voor ze kan vinden!!!

En Mariekepiek wat doe je hier Wink Klussen jij!!!! hihi

Succes!

Liefs!
Bambi80

Posting Freak

22-05-2009 17:58
Komt goed! Is al geklust hier! HAHA!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
22-05-2009 17:58
Haha goed bezig!!! Nu hopen dat ie raak is!! Ik duim alvast voor je!

Liefs!
Beebie_Wish

Posting Freak

22-05-2009 18:06
Ja het is ook zeker met veel pijn in mijn hart voor manlief ook wel. En ik heb al enige goeie tabletten tegen de allergie die goed moeten werken en zelfs gevraagd of ik nog sterkere medicatie daar tegen aan kan maar helaas, ik heb al de sterkere. Maar we doen haar niet alleen maar om mijn toegenomen allergie weg hoor maar ook omdat we in haar zien ze niet echt een klik zal krijgen met onze poes maar ook onze poes die we al langer hebben wil Moppie telkens pesten ipv spelen Cry ...

En we hebben alleen nog maar op zolder vloerbedekking maar dat is echt van dat platte vloerbedekking niet van dat hoge (als men begrijpt wat ik bedoel) en voor de rest hebben we laminaat.

Maar als iemand haar een goed tehuis kan geven en het liefst waar ze voor altijd mag blijven (ivm het voor haar anders dan erg sneu is want ze wil en verdiend gewoon het beste), dan zijn wij eventueel ook wel bereid om haar te komen brengen dan kunnen wij ook met onze eigen ogen zien/beslissen of het dan echt het juiste en geschikte goed tehuis voor haar zal zijn/worden.

We willen het aller aller aller beste voor Moppie Wink Cry
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
22-05-2009 18:32
o jeetje, ik heb eigenlijk altijd de neiging van breng maar hier.
Maar dat heb ik al twee keer gedaan, en met een poes van 7 en een kater van 9 (lijkt in gedrag nog een kitten) is ons appartement vol.
Ook allbei katten die weg moeten ivm kleine kinderen of zeer ernstige astma.
Dus helaas moet je teleur stellen.

Weet ook niemand voor je, oma is te oud en een vriendin is te veel van huis.
En verder weet ik niemand die een poes zou willen.

Sorry, wat zal dit lastig voor je zijn.
Laat je het hier weten als je een huisje hebt gevonden voor moppie???
Beebie_Wish

Posting Freak

26-05-2009 17:15
Hi ladies Wink

Hierbij doe ik nog weer even een oproep omdat we voor Moppie echt het liefst zo snel mogelijk (ivm onze andere poes ook Moppie aardig loopt te treiteren en zelfs vechten).

Dus ladies denk er aub over na maar wacht niet te lang en laat het ons zo snel mogelijk weten? Moppie krijgt uiteraard haar tableau met 2 bakjes met haar mee en ook haar mandje, en eventueel is de krabpaal er ook bij over te nemen voor een klein prijsje.

Ze doet haar naam echt eer aan en we zijn hard op zoek voor Moppie naar een BLIJVEND en goed tehuis?

Aub wie oh wie meld zich ?? Wink

Alvast bedankt.
Eva_697

Unregistered

26-05-2009 19:57
je hebt die poes al 6 jaar en ineens moet ze z.s.m weg vanwege de andere poes die met haar vecht..? Maargoed als ik jou was zou ik het op een kattenforum vragen.. via marktplaats o.i.d grote kans dat mensen een poes nemen onder het mom van: oooh leuk laten we het doen schat!.. en na een paar maanden denken van.. hmm toch niks weg ermee.. succes! ik kan je niet helpen ik heb hier al 2 jonge poezen lopen.
Beebie_Wish

Posting Freak

26-05-2009 20:20
Nee het grootste probleem is dat er bij mij mijn allergie voor katten toegenomen is, als het alleen om het vechten ging dan ging ze echt niet weg hoor...Maar goed!

Nadat we hele tijd maar 1 poes hebben wouden we wel een vriendinnetje voor haar erbij en voor ons ook natuurlijk erg leuk, maar na een week snotterde ik echt heel wat af en dus heb ik bij mijn HA om een allergie test opnieuw te doen en daar kwam uit dat mijn allergie voor katten is toegenomen.

Dus vandaar we hebben ook een advertentie sinds kort op MP geplaatst maar het gaat ons echt aan ons hart en zijn dus ook echt alleen op zoek naar een goed en blijvend tehuis voor Moppie.
Bambi80

Posting Freak

26-05-2009 20:21
ja ik zou wel willen maar kan niet! Heb zelf 2 katten van bijna 4 jaar en een klein huis. Dus ben bang dat het hier ook niet goed gaat dan.
Riviera

Unregistered

26-05-2009 20:30
Possie schreef:Nee het grootste probleem is dat er bij mij mijn allergie voor katten toegenomen is, als het alleen om het vechten ging dan ging ze echt niet weg hoor...Maar goed!

Nadat we hele tijd maar 1 poes hebben wouden we wel een vriendinnetje voor haar erbij en voor ons ook natuurlijk erg leuk, maar na een week snotterde ik echt heel wat af en dus heb ik bij mijn HA om een allergie test opnieuw te doen en daar kwam uit dat mijn allergie voor katten is toegenomen.

Dus vandaar we hebben ook een advertentie sinds kort op MP geplaatst maar het gaat ons echt aan ons hart en zijn dus ook echt alleen op zoek naar een goed en blijvend tehuis voor Moppie.

Ook ik kan je niet helpen..maar helpt dat dan om 1 kat weg te doen? 1 of 2 maakt toch geen verschil voor allergie?ik zal even voor je rondvragen in de buurt..
Malou

Unregistered

27-05-2009 16:26
Hoe lang heb je Moppie nu?
En ze is 6 jaar?

Kan ze verder goed met andere dieren, honden, katten, vogels e.d.?

Heeft ze al haar nodige entingen gehad?

Heeft de DA ook vast kunnen stellen wat het hoesten is?

Ikzelf denk aan misschien een lichte vorm van nies?

En ook moet ik wel zeggen dames, oordeel niet te snel, want een allergie kan inderdaad toenemen helaas Wink
In de meeste gevallen word allergie inderdaad meegepakt als oorzaak om maar zo snel mogelijk van een dier af te komen, maar in een klein aantal gevallen ligt het inderdaad echt aan een allergie.

Ik heb vroeger altijd vogels gehad, maar toen ik besloot een voliere te gaan nemen, en dus alle dagen in mn buitenvoliere vertoefde zette mijn stofallergie heviger op dan toen ik een paar vogeltjes had in huis Wink
Toch heb ik mijn vogels heel eigenwijs toen allemaal gehouden.
Toen mijn relatie met mijn ex over ging, moest ik ze wel verkopen omdat mijn ouders waar ik toen weer bij introk geen ruimte hadden voor mijn buitenvoliere, anders had ik ze nu stug nog gehad.

En je kunt een zwaardere of nieuwe allergie ontwikkelen als je ouder word.

Ik was nooit allergisch, maar heb dus vanaf mn achttiende ineens astma, gewone, en inspanningsastma.
Ook ben ik allergisch geworden voor appels, hazelnoten en nog wat nootsoorten en ben ik dus stofallergisch in nu gelukkig nog normale mate.
Nou ja wat is normaal Wink

Wat de reden ook is, het is nu zaak dat Moppie een goed plek krijgt Wink

Ik ga mn best voor je doen, en zal eens in mijn omgeving navraag voor Moppie doen.
T is wel een leukerd om te zien :grin:
Beebie_Wish

Posting Freak

27-05-2009 17:12
Het is idd ook een echte lieverd vandaar ook de naam Moppie. We hebben haar nog niet zolang en dat is het hem ons nou ook juist dat vinden we het ergste voor Moppie omdat ze dan al vrij gauw weer ergens anders heen moet, voor ons was ze ook al her en der over verhuisd elke keer, we wilden haar echt het beste tehuis geven maar omdat wij ook onze kinderwens hebben raadde onze gyn ook aan om voor haar de poes die we laatst bij haalden goed adresje voor te zoeken ect nou toen ik dat hoorde zakte ik zowat in mekaar, want Moppie verdiend dat echt 100%.

Ze is wel ingeent alleen dit jaar zou ze nog weer even moeten voor een prikkie, desnoods wil ik dit ook nog wel regelen voordat ze naar haar nieuwe plekje toe gaat.
Malou

Unregistered

27-05-2009 17:20
K ga mn best voor haar doen Wink
Riviera

Unregistered

27-05-2009 18:31
ik ook!
Beebie_Wish

Posting Freak

27-05-2009 19:48
Dank je wel ladiess.
We willen ook echt alleen een 100% vertrouwd en goed adresje voor Moppie Wink
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
27-05-2009 20:35
ik wil ook wel voor je kijken, weet misschien wel iemand. alleen is dat in brabant. beetje ver weg en die vrouw heeft een spierziekte. MAAR een hart van goud voor de dieren.
voorbeeld: ze zag een keer langs de weg een klein katje liggen. is meteen gestopt en het beestje bleek een gebroken kaakje te hebben. ze heeft het diertje meegenomen naar huis en naar de DA gebracht. helemaal laten verzorgen door de dierenarts. toen het katje beter was en nog steeds niemand had gereageerd op de flyers die ze had opgehangen heeft ze besloten het katje zelf te houden. het katje had haar met lieve kraaloogjes aangekeken en ze is meteen de flyers weg gaan halen zodat het katje zou blijven.
als je het huis ziet dan haak je denk ik af. is nou niet het schoonste maar ze heeft echt een goed hart voor dieren. ze heeft nog 2 katten en een hond. kunnen allemaal heel goed met elkaar overweg. 1 hele oude kat en dan 1 van 2 of 3 jaar denk ik.
ik kan het voor je navragen als je wilt, maar het is wel een heel eind en ik weet dus niet of zij dat hele stuk kan rijden. denk haast van niet
Beebie_Wish

Posting Freak

28-05-2009 06:33
Denk dat dat hem dan niet zal worden @mippie ivm wij in ons gedachten hebben dat we zeg maar wel in onze omgeving bijv haar weg willen brengen, maar naar braband ff helemaal vinden we ook wel wat te ver...Dank je wel voor je aanbod en het gaat ons er ook om dat ze een enorm goed tehuis krijgt, alleen we weten niet of ze met honden kan wij hebben geen hond iig. alleen een poes en deze begint ook steeeds iritanter tegen Moppie te worden, vb: Moppie wil langs haar heen maar dit laat Bolletje dus totaal niet toe en ligt dan verdekt opgesteld en als Moppie dan nog langs haar heen loopt haalt ze uit en tsja vechten ze weer, vinden we zo zielig ook.
mimimabo

Posting Freak

Topics: 5
13-06-2009 16:40
Wellicht een idee om op kattenplaza haar aan te bieden?
Hier zitten ontzettend veel kattenliefhebbers.
Ik heb alle mandjes helaas al vol (4 stuks).
Succes met het vinden van een thuis voor je Moppie!
Beebie_Wish

Posting Freak

14-06-2009 11:56
Sorry was even vergeten te melden maaaaar:

Moppie heeft een nieuw liefdevol tehuis gekregen.
naatje83

Unregistered

14-06-2009 19:40
Dat is goed nieuws en heel erg belangrijk.
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
30-06-2009 22:48
WAT GOED!!!!!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care