Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 1982

1982
wendy82

Unregistered

21-05-2009 14:21
Ik kon geen clubje vinden van meiden uit 1982 dus dacht begin zelf maar een clubje.
Ik ben van april 1982 nu dus 27 jaar.
Ik ben per 1 mei gestopt met de pil zit dus nog in de eerste ronde. Het is nu een beetje afwachten wanneer ik voor het eerst ongesteld ga worden (of niet). Momenteel zit ik in dag 17 van mijn cyclus dus gewoon afwachten maar.
Butterfly82

Unregistered

21-05-2009 15:03
Heej!!! Goed plan... 1982! Goed bouwjaar... Tongue
Vroeg me inderdaad ook al af of ik de enige was uit '82... haha. Ben van februari dus ook 27 jaar.
Ik heb vorig jaar op 1 augustus mijn laatste pil gehad. Eerst een maand afgewacht tot ik de eerste ongi was geworden, dus nu in ronde 9! Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus, meestal 30 à 31 dagen lang... afwachten dus nu maar weer! Heb echt een hekel aan dat wachten, maar ja hoort erbij!
Ben benieuwd of er nog meer meiden uit 1982 zijn!
fran82

Member

Topics: 0
21-05-2009 16:19
Ja hoor, hier nog iemand uit 82.
Ik ben van december, dus ben 26 jaar.
Ik ben 7 maart gestopt met de pil. We hebben eerst een ronde afgewacht. Gelukkig was ik snel weer ongi. Nu 2 keer een cyclus van 30 dagen gehad. Zit nu in de 2e ronde!
Mijn eisprong zit er weer aan te komen, dus niet echt een heel spannende periode. Rond de tijd van mijn NOD ben ik er namelijk steeds erg veel mee bezig.
Butterfly82

Unregistered

21-05-2009 16:57
Heej... ik herken dat helemaal. Tegen de tijd dat ik weer ongi moet worden ben ik alleen maar aan het hopen dat ik het niet wordt... Elke keer naar de wc is spannend. Zit nu ook weer in de wachtperiode... Maar duurt nog een dag of 10. Hopelijk is Mei voor iedereen hier een vruchtbare maand! Want in Mei...... leggen alle vogels hun ei.... haha :mrgreen:
wendy82

Unregistered

21-05-2009 21:02
Leuk dat er meer meiden uit 82 zijn hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.
Kayka

Member

Topics: 2
21-05-2009 22:47
Haha, ik had ook al gezocht naar een '82 topic maar dat was er dus nog niet!

Ik ben van september dus nog 26 lentes jong. In oktober geropt met de pil, pas afgelopen maand serieus aan de slag gegaan. Zit nu op de 33e dag van mn cyclus, had mn ei pas de 23e dag. Dus maandag 25-5 is NOD dag. Maar ik verwacht niet meteen dat het raak is (al zou het wel leuk zijn).
wendy82

Unregistered

22-05-2009 10:35
Kayka schreef:Haha, ik had ook al gezocht naar een '82 topic maar dat was er dus nog niet!

Ik ben van september dus nog 26 lentes jong. In oktober geropt met de pil, pas afgelopen maand serieus aan de slag gegaan. Zit nu op de 33e dag van mn cyclus, had mn ei pas de 23e dag. Dus maandag 25-5 is NOD dag. Maar ik verwacht niet meteen dat het raak is (al zou het wel leuk zijn).

hoi kayka welkom hier.
Spannend he zo vlak voor je nod. Ik ga er ook vanuit niet meteen zwanger te zijn maar toch hoop je er wel een beetje op.
Soms hoor je mensen waarbij het meteen raak is terwijl andere er maanden soms jaren mee bezig zijn. Als ik dat dan weer lees zakt de moet me wel een beetje in de schoenen maar we moeten maar goede hoop houden.
Kayka

Member

22-05-2009 13:02
Hmmm ik denk dat ik vanmorgen al een lichte verandering van kleur op het wec papiertje zag... Dus die :twisted: komt er toch aan vrees ik...
wendy82

Unregistered

22-05-2009 13:54
Kayka schreef:Hmmm ik denk dat ik vanmorgen al een lichte verandering van kleur op het wec papiertje zag... Dus die :twisted: komt er toch aan vrees ik...

Dat is jammer snel op naar de volgende ronde dan maar.
11peet11

Unregistered

24-05-2009 13:55
En nog iemand van het bouwjaar 82.... Ben begin okt. gestopt met de pil, dus (helaas) ga ik ronde 9 al weer in. Ben er wel met ov testen achter gekomen dat mijn ei 10 dagen voor mijn ongi komt, dus we kunnen nu gerichter gaan klussen Wink
ikke-es

Unregistered

24-05-2009 14:42
Hoi allemaal!!

Ook hier nog iemand uit bouwjaar 1982!
Ik zit inmiddels in de 4e ronde, en als het goed is mijn eisprong dit weekend gehad....
De eerste 14 dagen gaan altijd snel maar de laatste 14.... :|
Hoop dat we allemaal snel zwanger worden!!
Succes allemaal!

groetjes ikke-es
fran82

Member

24-05-2009 16:26
@ ikke-es
Welkom! Heel herkenbaar. Die eerste twee weken gaan inderdaad snel voorbij, maar dan, zodra die eisprong eenmaal geweest is ...
ikke-es

Unregistered

24-05-2009 17:12
fran82 schreef:@ ikke-es
Welkom! Heel herkenbaar. Die eerste twee weken gaan inderdaad snel voorbij, maar dan, zodra die eisprong eenmaal geweest is ...

ach ja, denk tot op heden nog wel steeds "we zien het wel" maar zo rond de NOD is het wel spannend!!!
wanneer hebben jullie allemaal je NOD?

groetjes
ikke-es

Unregistered

24-05-2009 17:26
ach ja, denk tot op heden nog wel steeds "we zien het wel" maar zo rond de NOD is het wel spannend!!!
wanneer hebben jullie allemaal je NOD?

groetjes[/quote]

Zie net dat jullie onderaan jullie berichtjes zo'n ding hebben staan dus kan daar zien waar jullie zitten in de cyclus, dus ook wanneer jullie NOD is..beetje domme vraag dus.. :oops:
Ben ook nog niet helemaal op de hoogte hoe het allemaal werkt op het forum!!
Butterfly82

Unregistered

24-05-2009 18:01
Haha Ikke-es, geeft toch niks! Ik ben ook nog steeds aan het ontdekken hier. Heb ook pas sinds een paar dagen mijn banner hoor. En ook dat heeft iemand hier me uit moeten leggen... :oops:
In ieder geval gezellig dat je mee kletst! Ik heb mijn NOD op 1 juni. Nog een week..... pfffff. Ben het wachten echt beu. Voel ook vanalles in mijn buik, allerlei pijntjes en steken en zo... Bah wil echt weten waar ik weer aan toe ben. Wanneer is jouw NOD? Iets later of niet? Spannend he?
Chan82

Unregistered

24-05-2009 19:19
Hoi meiden
Hier nog iemand uit 1982
Wij zijn al een tijd bezig en zijn nu aan het wachten tot we met de iui kunnen beginnen. Wink
Heel veel succes allen met zwanger worden.

Liefs Chan
Butterfly82

Unregistered

24-05-2009 22:05
Hee Chan,

gezellig dat je er ook bent! Spannend dat jullie met IUI beginnen... Hopelijk lukt het dan snel. Balen als het zo lang duurt. Zelf ben ik aan het afwachten of ronde 9 succes heeft gebracht. ik hoor om me heen alleen maar mensen bij wie het binnen 2 of 3 maanden gelukt is.... bah. Dan moet ik eerlijk toegeven dat de jaloezie wel een beetje toeslaat hoor! Maar onze tijd komt ook, toch? Wink
Chan82

Unregistered

24-05-2009 22:09
Hey
natuurlijk komt onze tijd Wink
Ik heb dat ook om me heen hoor je dat iedereen zo zwanger word
En als je dan al dik 4 jaar bezig bent is dat best vervelend om te horen ik gun het iedereen die er aan toe is hoor echt waar .
Maar goed zou nu toch zelf ook wel is zwanger willen worden Wink

Liefs Chan
ikke-es

Unregistered

25-05-2009 06:47
Goede morgen allemaal!

mijn NOD is als het goed is 5 juni.
Hoop voor ons allemaal dat onze tijd een keer komt.
Chan82, vind je het niet vervelend om te lezen dat anderen nog maar zo kort bezig zijn?
Kan het soms ook niet geloven als k lees dat anderen na de eerste ronde al zwanger zijn, of sterker nog gewoon de pil slikken.

Maar in ieder geval vind k het leuk om met jullie allemaal te kletsen en te lezen hoe jullie dingen ervaren. Voor ons is het ons eerste kindje.

liefs
ikke-es

Unregistered

25-05-2009 06:51
Butterfly82 schreef:Haha Ikke-es, geeft toch niks! Ik ben ook nog steeds aan het ontdekken hier. Heb ook pas sinds een paar dagen mijn banner hoor. En ook dat heeft iemand hier me uit moeten leggen... :oops:
In ieder geval gezellig dat je mee kletst! Ik heb mijn NOD op 1 juni. Nog een week..... pfffff. Ben het wachten echt beu. Voel ook vanalles in mijn buik, allerlei pijntjes en steken en zo... Bah wil echt weten waar ik weer aan toe ben. Wanneer is jouw NOD? Iets later of niet? Spannend he?

Ik hobbel achter je aan,(5juni) dus kan bij jou mooi zien wat je allemaal voelt enzo...haha.
Nog een weekje volhouden!!!
Chan82

Unregistered

25-05-2009 08:50
Goedemorgen meiden!

Ikke-es dat vind ik niet echt vervelend meer de mensen die er eigenlijk helemaal niet voor gaan en toch zwanger worden dat vind ik wel rot om te horen of wat jij zegt door de pil heen en tis niet zo erg als mensen alles goed voor elkaar hebben huisje werk enzo en je wilt dan zwanger worden ja waarom niet .

Ik heb in dec een kijkoperatie gehad en daarna weer uit mn zelf een eisprong dat had ik eerder niet.
In april heb ik een miskraam gehad ik wist net 2 dagen dat ik zwanger was.
maar uit me zelf zwanger worden had ik niet echt mee verwacht
We missen nu steeds mn eisprong als ik voor echo's ga dus die moeten we ff zien te vinden ivm de iui.
Volgens mn gyn heb ik een korte late eisprong .

Liefs Chan
ikke-es

Unregistered

25-05-2009 11:43
Hoi chan,

Kwamen ze er via de kijkoperatie achter dat er wat aan de hand was? Of wist je dat zelf van te voren? Veel meiden zeggen namelijk dat ze hun eisprong voelen...maar wat moet je dan voelen? Ga me er ook niet op focussen, aan het einde van de periode ben ik wel alle keren erg benieuwd of het misschien gelukt is!

Ik hoop voor je dat ze snel meer weten en dat het dan gauw lukt om aan de behandeling te beginnen!

liefs
Pooh-beer

Unregistered

25-05-2009 12:06
Hallo,

Hier nog iemand van bouwjaar 1982. Ik ben van november. Ik heb al een dochtertje van bijna 16 maanden en wij hebben de mirena donderdag 14 mei verwijderd en hopen nu dat we snel kunnen zeggen dat Silke een broertje of zusje krijgt!

Groetjes
Pooh-beer
Starfish

Unregistered

25-05-2009 14:16
Ik kom er ook bij! Big Grin Ik ben van december dus op dit moment 26 jaar Big Grin

Heb afgelopen 8 mei mijn laatste pil geslikt en "nepmenstruatie" gehad. Een week later had ik een avond en ochtend klein beetje rood bloedverlies.....ik denk dat het door het ontpillen komt, zou anders niet weten wat het is! :roll:

Mijn natuurlijke menstruatie heb ik nog niet gehad, maar als ik mijn cylcus gewoon zou doortellen als toen ik de pil zou slikken, zou die op 8 juni moeten zijn. Dus even afwachten wanneer het daadwerkelijk gebeurt!
Mellie

Unregistered

25-05-2009 15:42
Hallo Allemaal!!

Ik zou er ook graag bijkomen.
Ik ben uit juni 1982, dus nog even 26 jaar.

Ik ben gestopt met de pil op 8 april. Gelijk daarna ongesteld geworden en mijn eerste cyclus was 30 dagen.
Wij zijn nu dus bezig voor ronde 2!
Butterfly82

Unregistered

25-05-2009 20:50
Wat gezellig al die nieuwe kletsers (en klussers Wink ) Welkom allemaal!!! Hopelijk binnenkort allemaal een positieve test in handen...
Enne Chan... hobbel maar lekker met me mee!!! Haha. Ik voel nog steeds vanalles... pijntjes, steekjes, af en toe een vlaagje misselijkheid..... zelf mijn borsten beginnen al wat zeer te doen! Heb ik alleen vlak voor ik ongesteld wordt... ben dus bang dat deze cyclus niet zo lang gaat duren... Want stel dat ik zwanger zou zijn kun je deze dingen nu toch helemaal nog niet voelen??? Pffff.... We houden moed!!
Nog een klein weekje...
Chan82

Unregistered

25-05-2009 23:35
ikke-es schreef:Hoi chan,

Kwamen ze er via de kijkoperatie achter dat er wat aan de hand was? Of wist je dat zelf van te voren? Veel meiden zeggen namelijk dat ze hun eisprong voelen...maar wat moet je dan voelen? Ga me er ook niet op focussen, aan het einde van de periode ben ik wel alle keren erg benieuwd of het misschien gelukt is!

Ik hoop voor je dat ze snel meer weten en dat het dan gauw lukt om aan de behandeling te beginnen!

liefs

Hoi hoi
NOu eigenlijk is er uit de kijkoperatie niet veel gekomen ja dat het er goed uit zag maar niks geks gelukkig
Mijn linker eilijder is minder goed doorgangkelijk dat wist ik al omdat ik ook een hsg onderzoek heb gehad.
Tis nu gewoon ff mn eisprong vinden en dan beginnen met de iui.
De vorige maanden voelde ik mn ei doordat ik zo last had van slijm met afvegen :oops:
Daar heb ik nu nog niet echt last van ,
Maar goed wij klussen gewoon door hoor! Big Grin

Liefs Chan
Pooh-beer

Unregistered

26-05-2009 08:48
Zoals ik al eerder heb geschreven, hebben we 14 mei het spiraaltje eruit gehaald. Een paar dagen daarna gevreeën en nu heb ik al een kleine week krampjes in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn schaambeen. Ik heb gisteren de huisarts gebeld om te zeggen dat het spiraaltje eruit was en dat ik buikpijn had. Ook vroeg ik haar of het mogelijk was dat ik al zwanger was. De huisarts bevestigde dat. Het kan wel, maar vind het moeilijk te geloven omdat toen het spiraaltje eruit ging was ik ong. Dus nu twee spannende weken om daarna te kunnen testen, maar geduld is niet mijn sterkste kant. Ik zou het graag willen weten of het idd zo is. Met Silke duurde het 8 maanden voordat ik zwanger was en als het wel waar is dan is het nu binnen een paar dagen gelukt! We zouden er enorm blij mee zijn, alleen durf ik niet te veel te hopen, omdat anders de teleurstelling zo groot is.

Groetjes
Pooh-beer
wendy82

Unregistered

26-05-2009 12:14
voor de nieuwe meiden hier welkom wat zijn er nog een hoop uit ons bouwjaar.
Als ik van een normale cyclus uit ga dan zou begin van volgende week ongesteld moeten worden. Ik heb deze week ook al wat vage klachten zoals moe, steken in mijn borsten en pijn in mijn buik. Zou ook goed kunnen zijn dat mijn :twisted: :twisted: er gewoon aankomen en vandaar de klachten. Deze zondag zijn wij 2 jaar getrouwd dus als ik nog niet ongie ben dan ga ik er dan even een testje tegenaan gooien. Hoewel ik niet verwacht al in ronde 1 zwanger te zijn maar zeg nooit nooit.
ikke-es

Unregistered

26-05-2009 13:51
[quote="wendy82"]voor de nieuwe meiden hier welkom wat zijn er nog een hoop uit ons bouwjaar.

Hoi Allemaal,

inderdaad het word steeds gezelliger hier!! Ben ook altijd erg benieuwd of er weer nieuwe berichten bij zijn gekomen!!

liefs ikke-es
ikke-es

Unregistered

26-05-2009 13:55
wendy82 schreef:voor de nieuwe meiden hier welkom wat zijn er nog een hoop uit ons bouwjaar.
Als ik van een normale cyclus uit ga dan zou begin van volgende week ongesteld moeten worden. Ik heb deze week ook al wat vage klachten zoals moe, steken in mijn borsten en pijn in mijn buik. Zou ook goed kunnen zijn dat mijn :twisted: :twisted: er gewoon aankomen en vandaar de klachten. Deze zondag zijn wij 2 jaar getrouwd dus als ik nog niet ongie ben dan ga ik er dan even een testje tegenaan gooien. Hoewel ik niet verwacht al in ronde 1 zwanger te zijn maar zeg nooit nooit.

Hoi, ik moet ook in de volgende week (het weekend) weer ongesteld worden, nou ja moet niet maarre....
Heb nog werkelijk geen klachten die me opvallen!
Bloempie

Unregistered

28-05-2009 14:07
Hoi allemaal,

Ook ik kom uit 1982 en ben 27 jaar. Big Grin
Over 2 weken gaan mijn vriend en ik trouwen en op 1 juni stop ik met de pil!

Groetjes,
Bloempie
Chan82

Unregistered

28-05-2009 15:56
Hey Bloempie gezellig dat je erbij komt Big Grin
En succes met zwanger worden.

Liefs Chan
Butterfly82

Unregistered

28-05-2009 17:20
Hee Bloempie!
Gezellig dat je mee komt kletsen! Leuke vooruitzichten heb je! Geniet van je trouwdag en daarna succes met zwanger worden!
x
Pooh-beer

Unregistered

28-05-2009 18:51
He Bloempje,

Ook namens mij welkom en alvast gefeliciteerd met je huwelijk. En hopen dat je daarna snel zwanger mag worden!

Groetjes
Pooh-beer
Bloempie

Unregistered

28-05-2009 19:22
Chan, Butterfly en Pooh Beer, bedankt voor het welkom. Big Grin
HOOP

Unregistered

28-05-2009 21:18
Hallo allen die uit '82 komen,
ik ben van januari '82...en ben sinds december gestopt met de pil en sinds april bgeonnen met hopelijk zwanger te worden...succes voor jullie allen
Chan82

Unregistered

28-05-2009 21:20
Hoi Hoop
Welkom en succes met zwanger worden!!

Liefs Chan
HOOP

Unregistered

28-05-2009 21:25
Dank je wel...voor jou ook succes !!!!
ikke-es

Unregistered

29-05-2009 07:11
Butterfly82 schreef:Haha Ikke-es, geeft toch niks! Ik ben ook nog steeds aan het ontdekken hier. Heb ook pas sinds een paar dagen mijn banner hoor. En ook dat heeft iemand hier me uit moeten leggen... :oops:

hoi butterfly, al nieuws???

groetjes esther

ps. voor alle nieuwe meiden, WELKOM!!en heel veel suc6! Hoop dat we wat aan elkaars verhalen over kwaaltjes etc hebben...
Butterfly82

Unregistered

29-05-2009 22:18
Hee Ikke-es,
nog geen nieuws... Durf ook nog geen test te doen, zal toch wel weer tegenvallen. Ik wacht gewoon nog maar een paar dagen af. Mocht ik dan nog niet ongi zijn wil ik eigenlijk 3 juni pas gaan testen, want dan heb ik 9 jaar een relatie met mijn man. Weet alleen niet of ik dat vol ga houden... Maar ben dan vast al weer ongi... Weet niet goed wat ik allemaal voel. nog steeds af en toe wat buikpijn, maar begint nu ook te voelen als wanneer ik ongi wordt. Heb ook zere borsten (al een dag of vijf) maar dat heb ik normaal alleen vlak voor ik ongi wordt... echt daags ervoor of zo. Maar ja hoop maar nergens op nu.

HOOP, welkom en klus ze!!!
wendy82

Unregistered

30-05-2009 00:34
Ik kon het ook niet laten om vandaag alvast een testje te doen was negatief is ook nog wel wat te vroeg maar had van die testen die je 6 dagen voor je nod kan testen dus dacht probeer het gewoon.
Volgende week nog maar is even kijken of ik nogmaals ga testen.
Butterfly82

Unregistered

30-05-2009 10:58
Hee wendy, valt dan toch altijd tegen hè? Ook al ga je er eigenlijk al vanuit dat het te vroeg is en dat het toch nagatief wordt... Ik ken het. Daarom probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden deze keer! Hopelijk krijg ik dan wel nog de kans om te testen en zijn die :twisted: :twisted: er nog niet.... We shall see! Jij ook nog veel wachtgeduld!
x
ikke-es

Unregistered

30-05-2009 11:46
heej butterfly en wendy,

dat wachten is echt irritant....hier wat vreemds aan de hand, as donderdag of vrijdag mijn NOD maar heb sinds eergisteren af en toe wat roze/bruinig afscheiding (sorry voor het vieze praatje... :oops: ) Heb hier nog niet eerder last van gehad.... en af en toe wat steekjes. Verder geen klachten
wat dit nu weer zal zijn....

liefs
wendy82

Unregistered

30-05-2009 11:53
ikke-es schreef:heej butterfly en wendy,

dat wachten is echt irritant....hier wat vreemds aan de hand, as donderdag of vrijdag mijn NOD maar heb sinds eergisteren af en toe wat roze/bruinig afscheiding (sorry voor het vieze praatje... :oops: ) Heb hier nog niet eerder last van gehad.... en af en toe wat steekjes. Verder geen klachten

liefs

Het kan de innesteling zijn volgens mij dan kan je ook wat oud bloed verliezen. Laten we hopen dat dat het is want dan zou je zwanger zijn. spannend hoor.
ikke-es

Unregistered

30-05-2009 11:59
Het kan de innesteling zijn volgens mij dan kan je ook wat oud bloed verliezen. Laten we hopen dat dat het is want dan zou je zwanger zijn. spannend hoor.[/quote]

hey,

k moet je zeggen dat ik er niet heel erg in geloof, maar we zullen zien.. ben tot op heden wel regelmatig ongesteld na 28/29 dagen...
nu duurt wachten helemaal lang...
en jij verder geen klachtjes???
Butterfly82

Unregistered

30-05-2009 13:05
Spannend ikke-es.... Hopelijk is het inderdaad de innesteling. Even afwachten nog... Ik moet mezelf echt inhouden om geen test te gaan doen. Van de ene kant weet ik dan hoogstwaarschijnlijk wel waar ik aan toe ben, maar van de andere kant wil ik gewoon afwachten om teleurstelling van de test te voorkomen... Wil eigenlijk pas de 3e testen Ben benieuwd of ik dat vol ga houden. (en of de :twisted: er dan nog niet zijn...)
pfff we houden vol met zijn allen.... Wink
ikke-es

Unregistered

30-05-2009 13:08
Butterfly82 schreef:Spannend ikke-es.... Hopelijk is het inderdaad de innesteling. Even afwachten nog... Ik moet mezelf echt inhouden om geen test te gaan doen. Van de ene kant weet ik dan hoogstwaarschijnlijk wel waar ik aan toe ben, maar van de andere kant wil ik gewoon afwachten om teleurstelling van de test te voorkomen... Wil eigenlijk pas de 3e testen Ben benieuwd of ik dat vol ga houden. (en of de :twisted: er dan nog niet zijn...)
pfff we houden vol met zijn allen.... Wink

hey,
de 3e dat duurt inderdaad nog even, weet het niet meer zo maar ben je overtijd? en de hoeveelste ronde is dit?
ik test uiterlijk de 6e, nou ben benieuwd, zal voor je duimen...
Butterfly82

Unregistered

30-05-2009 13:12
Nee ben nog niet overtijd. Moet zondag of maandag... Heb voor de zekerheid maandag aangehouden (1 juni).... Maar in principe zou ik dan wel al kunnen testen, met die testen die je al vier dagen voor je NOD kunt gebruiken.
De 6e is ook nog even... één ding is zeker... over een week zullen we allebei meer weten... toch?
Butterfly82

Unregistered

30-05-2009 13:15
O ja, ronde 9!
Welke ronde zat jij ook weer?
fran82

Member

30-05-2009 13:19
ikke-es schreef:heej butterfly en wendy,

liefs

Ik had dat de laatste keer ook. Vanaf 5 dagen voor mijn NOD tot de dag van mijn ongi. Ik hoopte ook op innesteling, maar werd gewoon ongi. Maar hoop dat het voor jou wel tekenen van innesteling zijn. Schijnt namelijk redelijk vaak voor te komen.
ikke-es

Unregistered

30-05-2009 13:20
Hey, we wachten het allemaal maar rustig af! Voor mij is het de 4e ronde dat we het "echt" proberen...

Voor jou zal het wel een speciale dag zijn om pos. te testen, hard blijven duimen!!
Wat een heerlijk weer vandaag, ga zo nog maar eens ff van de zon genieten..
Nou we schrijven weer

liefs
ikke-es

Unregistered

30-05-2009 13:22
fran82
Ik had dat de laatste keer ook. Vanaf 5 dagen voor mijn NOD tot de dag van mijn ongi. Ik hoopte ook op innesteling, maar werd gewoon ongi. Maar hoop dat het voor jou wel tekenen van innesteling zijn. Schijnt namelijk redelijk vaak voor te komen.[/quote]

hoi hoi, dit is de eerste kear dat ik dit heb, vond het maar vreemd. Nou ja we moeten nog maar ff afwachten...!

en jij nog nieuws verder?
Butterfly82

Unregistered

31-05-2009 18:20
Helaas dames... Wij gaan door voor ronde 10... De :twisted: :twisted: zijn er. Zet nog niet echt door maar komt vast wel...
Liefs
vlindertjuh

Unregistered

01-06-2009 18:48
hoi allemaal,
ik kom er gezellig bij om mee te kletsen Smile
natuurlijk ben ik ook van 1982.
wij gaan binnenkort ook weer beginnen met zwanger worden alleen moeten we even een ongi afwachten.
ik ben namelijk 8 mei gecureteerd, was 13 weken zwanger Cry en de gyn adviseerde mij om eerst ff ongi af te wachten.
nou ja dat moet dan maar, kan bijna niet meer wachten Tongue
de vorige keer was het in de 2e ronde raak en de eerste keer was ongepland, dus ik hoop dat het weer snel gaat lukken.

en over innesteling gesproken, ik heb bij allebei mijn zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad, dat donkerbruine bloed (sorry).

groetjes vlindertjuh
Butterfly82

Unregistered

01-06-2009 19:46
Hee vlindertjuh, welkom!

Nou meiden... Ongi is toch echt doorgezet.... buikpijn! Auw! :|
ikke-es

Unregistered

02-06-2009 09:04
vlindertuh welkom!en veel suc6!

Butterfly, wat balen zeg, op naar de volgende ronde :evil: (denk trouwens dat het er bij mij ook aan zit te komen..)

liefs
Pooh-beer

Unregistered

02-06-2009 12:50
Hallo mensen,

Voor alle nieuwe leden, welkom. Ik dacht even al zwanger te zijn, maar die hoop heb ik ook al weer laten varen. Ik had een week na het verwijderen van de mirena ontzettende krampen onder in de buik, dus hoopte eigenlijk dat we meteen raak hadden "geschoten". Maar de buikpijn is weg en heb verder helemaal geen klachten. Ik zit ook nog maar in ronde 1 dus het zou wel ontzettend snel zijn om nu al zwanger te zijn. Ik weet dat er meiden zijn die al veel langer wachten. Dus zal er ook niet om treuren. We hebben al een gezonde dochter, dus weet dat ik zwanger kan raken. Vandaag precies twee jaar geleden ontdekte ik voor het eerst dat ik zwanger was, dus misschien ook maar beter dat het nog even op zich laat wachten, anders zou ik rond dezelfde tijd uitgerekend zijn wanneer Silke is geboren. Misschien leuker als de verjaardagen wat uit elkaar liggen. We moeten maar afwachten. Ik moet geloof ik over een dikke week ongi worden en dan zien we het wel! Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Pooh-beer
lisaahh

Member

Topics: 1
02-06-2009 12:59
Had deze topic nog niet gezien.. Ben zelf ook van '82
In Juli word ik 27. Ik ben in januari gestopt met de pil en eind maart zijn we begonnen...
Zit nu in ronde 4, ben net afgelopen zondag ongesteld geworden hoop dat de volgende ronde raak zal zijn.
wendy82

Unregistered

02-06-2009 16:59
hoi lisaahh welkom hier

hier al heel de dag buikpijn dus denk dat de :twisted: :twisted: er aankomen. Zou ik niet erg vinden want dan weet ik dat ik een normale cyclus heb dus kom maar op met dat bloed en op naar de volgende ronde. Voor mij was het ook pas ronde 1 dus zou wel heel toevallig zijn als ik meteen zwanger zou zijn. Ga ook nog niet testen. Als ik het weekend nog niet ongie ben dan kan ik altijd nog testen.
wendy82

Unregistered

03-06-2009 12:15
Welkom 11peet11

Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was neg eigenlijk ook niet anders verwacht maar aangezien ik nog niet ongi ben dacht ik laat ik even testen. Laat die :evil: :evil: dan nu maar komen.
Pooh-beer

Unregistered

03-06-2009 12:44
He Wendy,

Jammer dat de test negatief was! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!

Groetjes
Pooh-beer
11peet11

Unregistered

03-06-2009 14:42
Hopen dat iedereen hier snel zwanger is!
De meest vervelende tijd vind ik die van het wachten. eisprong geweest en dan maar wachten tot de ongi komt... Gister positieve ovtest gehad, dus nu maar weer wachten of het gelukt is!
Pooh-beer

Unregistered

03-06-2009 15:57
Hallo 11peet11,

Natuurlijk hopen we dat iedereen snel zwanger raakt! En voor jou nu even een spannende tijd. Ik ben gisteren gebeld voor een leuke baan, dus heb maandag een sollicitatie-gesprek. Dus misschien moeten we de kinderwens nog even uit stellen, maar we zullen zien. Eerst maandag maar eens afwachten.

Groetjes
Pooh-beer
HOOP

Unregistered

03-06-2009 18:54
Ik zou ook idd graag een andere baan willen, maar als het zo mocht zijn dat ik zwanger ben...dan moet ik nog maar ff blijven zitten waar ik zit! Het is soms ook moeilijk...keuzes maken die juist zijn...mijn vriend is 5 jaar ouder dan ik...dus dat is ook wel fijn als ik snel zwanger wordt! maar ik zou ook graag willen trouwen, misschien nog dan een andere baan...maar zelf wil ook wel heel graag een kindje!!moeilijk,moeilijk!Je wil van alles, maar ja kan niet altijd....(zucht) vandaag is mijn NOD....er is nog niks...heb al wel wat buikpijn...afwachten maar weer....voor jullie ook jaargenoten; succes!!
fran82

Member

03-06-2009 21:06
@ Wendy
Balen van die negatieve test. Hopelijk toch nog snel goed nieuws

Ik ben weer in afwachting. Het gaat wel allemaal wat raar. Ik had vrijdag een positieve ovutest. Goed geklust natuurlijk. Maar tot op heden is mijn temperatuur nog niet echt omhoog gegaan. Raar, zou ik dan toch geen eisprong hebben gehad? Maar ik ben wel ontzettend misselijk en dat heb ik juist niet in de periode tussen ongi en eisprong. Ik snap er dus niks meer van.
wendy82

Unregistered

04-06-2009 11:37
Fran82 ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent zou toch leuk zijn. Hoeveelste ronde is dit voor jou?

Hier nog steeds geen ongi hoop echt dat die snel komt zodat we verder kunnen klussen.

Wij zijn nog steeds aan het twijfelen of we de behandeling van mijn man met radio actief jodium moeten uitstellen of niet aangezien we dan 6 maanden niet zwanger mogen worden. Het liefst wil je zo snel mogelijk zwanger worden en niet nog is 6 maanden moeten wachten maar aan de andere kant is het ook fijn als mijn man eindelijk van de medicijnen af is en voor het zelfde geld duurt het wel langer dan 6 maanden voor ik zwanger ben.
as dinsdag kunnen we bellen met een arts die gespecialiseerd is in radio actieve slokken en kunnen we aan hem nogmaals vragen hoe lang we nou echt moeten wachten want sommigen zeggen 6 maanden en andere weer 4 maanden. Dus eigenlijk hoop ik gewoon volgende maand zwanger te zijn dan kunnen we die behandeling gewoon lekker doorzetten.
Butterfly82

Unregistered

04-06-2009 12:13
Hee Wendy,
moeilijke beslissing zeg. Je wilt van de ene kant zo snel mogelijk een kindje, maar van de andere kant wil je inderdaad ook dan je man zonder medicijnen kan... Lastig. Goed dat jullie nog met een arts gaan praten. Hopelijk wordt de keuze daardoor wat makkelijker....
x
Pooh-beer

Unregistered

05-06-2009 10:22
Het is idd moeilijk keuzes maken. Ik wil heel graag een tweede kindje, maar in mijn huidige baan werk ik veel 's avonds en weekenden. Graag zou ik dit wel anders willen, omdat mijn man door de week werkt. Zo zien we elkaar niet zo vaak. Maar goed stel dat ik maandag wel een positieve uitkomst krijg uit het sollicitatiegesprek, dan kun je het niet maken om meteen zwanger te raken. Maar misschien ben ik ook al zwanger, dus ik ben even de kluts kwijt wat ik nu moet doen. Ik moet als het goed is volgende week ongi worden. Maar moet wel zeggen dat alles nu moeilijk moeilijk is. Hebben jullie ideeën wat ik moet doen?

Groetjes
Pooh-beer
Anna82

Unregistered

05-06-2009 18:04
Hee ik ben ook uit 82 (bijna 27 Wink )en kom meteen jullie gemiddelde even opkrikken met mn 2,5 jaar bezig. Over twee weken hebben we een een IVF-intake en ik hoop dat we snel mogen beginnen!
fran82

Member

05-06-2009 18:36
@ Wendy82
Wij zijn pas in de 2e ronde. Dus nog niet zo lang bezig. Hoop inderdaad dat ik gewoon zwanger ben natuurlijk. Inmiddels is mijn temperatuur toch alweer gestegen. Weer last van misselijkheid, moe, gevoelige tepels, lage buikpijn etc. Maar goed, dat had ik de vorige keer ook, dus zegt natuurlijk niks. Gewoon weer afwachten. En dan duren de dagen zo lang :!:
fran82

Member

05-06-2009 18:39
Pooh-beer schreef:Het is idd moeilijk keuzes maken. Ik wil heel graag een tweede kindje, maar in mijn huidige baan werk ik veel 's avonds en weekenden. Graag zou ik dit wel anders willen, omdat mijn man door de week werkt. Zo zien we elkaar niet zo vaak. Maar goed stel dat ik maandag wel een positieve uitkomst krijg uit het sollicitatiegesprek, dan kun je het niet maken om meteen zwanger te raken. Maar misschien ben ik ook al zwanger, dus ik ben even de kluts kwijt wat ik nu moet doen. Ik moet als het goed is volgende week ongi worden. Maar moet wel zeggen dat alles nu moeilijk moeilijk is. Hebben jullie ideeën wat ik moet doen?

Groetjes
Pooh-beer

Is moeilijk he, wat je dan moet doen. Ik ben deze week met een nieuwe baan begonnen. Dus het gaat ook door mijn hoofd, want nu als ik deze maand zwanger ben. Maar ja, dan ben ik alleen maar heel erg blij en zie ik wel hoe het loopt. Big Grin Eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren. Misschien moet ik wel meer dan een jaar wachten voor het een keer raak is. Ik zou het persoonlijk niet al bij een sollicitatiegesprek vertellen. Je bent het toch ook helemaal nie verplicht om al te vertellen. Het zou zonde zijn als ze je om zo'n reden niet aan zouden nemen.
krisjekris

Unregistered

05-06-2009 18:52
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ook ik ben van bouwjaar `82 ben jarig in november dus 26 lentes jong. Ik ben sinds januari gestopt met de pil en heb nu 5 rondes achter de rug.
Ik ben blij maar ook wel een beetje verrast om te lezen dat veel mensen zich er zo mee bezig houden, vooral rond de periode van de NOD. Mijn vriend vind dat ik er teveel mee bezig ben en ik hoop hier een beetje mijn gedachte kwijt te kunnen.
Ben nu op dag 21 van mijn cyclus en heb last van bruine afscheiding, dit heb ik meestal voorafgaand aan mijn menstruatie dus ben bang voor weer een teleurstelling deze ronde. Ik heb al veel gelezen over dat het de innestelling kan zijn, maar ik heb me voorgenomen om voortaan te denken dat mijn menstruatie opgang komt om de teleurstelling iets of wat te beperken.

Groetjes Kristel
11peet11

Unregistered

05-06-2009 19:17
Pooh Beer,

Stel je wordt aangenomen nav je sollicitatie en je zou meteen zwanger raken dan kun je nog bijna 8 maanden daar werken! Daar zou ik het dus niet van af laten hangen!!! Als je nu al een aantal maanden zwanger zou zijn zou ik niet solliciteren, maar voor hetzelfde geld duurt het nog een paar maanden voordat het wél lukt....
11peet11

Unregistered

05-06-2009 19:20
Kristel,

Mannen staan er sowieso anders in.....Het is juist heerlijk dat je hier er lekker mee bezig kunt zijn. Aan je vrienden vertel je veel dingen die hier besproken worden ook niet (dat er weer bruine troep in je onderbroek zit bijv. :lolSmile.
Maarreh: welkom en ik hoop dat je snel zwanger bent! Balen dat je ongi weer zijn opwachting maakt.... Toch altijd weer een teleurstelling he?!
Butterfly82

Unregistered

05-06-2009 23:14
Hoi Kristel en Anna! Welkom hier! Gezellig dat er toch nog zoveel meiden uit '82 zijn!
wendy82

Unregistered

06-06-2009 05:01
Zit nu in mijn eerste nacht van 3 nachtdiensten en ben zo moe dat ik bijna niet meer weet wat ik moet schrijven.
Ik ben nog steeds niet ongi dus wacht nog lekker af maar hoop stiekem dat het een beetje gaat opschieten.
Pooh-beer

Unregistered

07-06-2009 13:36
Hallo mensen,

Badankt voor de reacties. Ik ga gewoon maandag naar het sollcitatiegesprek en heb het er niet over. We zien het wel en misschien duurt het ook nog wel een aantal maanden voordat ik zwanger ben. En volgens mij mogen ze je niet ontslaan als je zwanger bent. Als het goed is moet ik de komende week ongi worden, dus ben benieuwd. Iedereen nog een fijne zondag en hopen dat er snel mensen zwanger zijn. Ik zit nog maar in ronde 1, dus ik wacht het nog rustig af.

Groetjes

Pooh-beer
wendy82

Unregistered

08-06-2009 04:26
Waar blijven die :twisted: :twisted: nou vind het nu wel lang duren.
Laat of mijn duivels komen of anders zwanger zijn maar vind dit zo verschikkelijk.
Zit te twijvelen of ik van de week nog een keer zal testen.
Zit momenteel in de nachtdienst en heb wel al heel de nacht last van mijn borsten maar dat zegt ook nog niet zo veel kan namelijk ook van beide zijn.

Pooh-beer succes met solliciteren.
Pooh-beer

Unregistered

08-06-2009 13:35
Hallo mensen,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik heb vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, maar dat is op niks uitgelopen. Het bleek dat ik heel flexibel moest zijn. Als het druk is 30 uur werken en als het rustig is dan 15 uur. Het kan zijn dat je 's morgens gebeld wordt dat je 's middags moet werken. En aangezien ik al een dochtertje heb is dat voor mij een onmogelijke opgave. Dus blijf ik maar lekker zitten waar ik zit en kan ik me weer concentreren op het zwanger worden. Als het goed is moet ik deze week ongi worden, maar ik hoorde dat als je het spiraaltje eruit hebt gehaald dat het ook uit kan blijven omdat je lichaam nog moet ontgiften! Dus we wachten af!

Groetjes
Pooh-beer
vlindertjuh

Unregistered

08-06-2009 18:07
hallo allemaal,
ik ben vandaag ongesteld geworden en ik mag hierna lekker gaan klussen Big Grin
het was even afwachten op mijn ongi na de curretage maar het is vandaag eindelijk gekomen,
zijn er nog dames die deze week mogen testen als de :evil: :evil: wegblijven?

@wendy82: hoe lang ben je al overtijd?

groetjes vlindertjuh
ikke-es

Unregistered

08-06-2009 18:31
hallo allemaal.

een paar dagen niet op het forum geweest of gereageerd, erg druk met werken. Sad (werk onregelmatig)
Voor de nieuwkomers, welkom en suc6!
Ben ook weer ongi, op naar de volgende ronde!!!

groetjes ikke-es
11peet11

Unregistered

09-06-2009 09:28
Pooh beer, jammer dat het niets is geworden! Maar ik vraag me af hoeveel mensen daar wel mee akkoord gaan.... Dan kun je in je privéleven nooit iets met zekerheid plannen....

Hier spannende dagen.... Zaterdag moet ik ongi worden, maar ik hoop van harte dat het uit blijft!
Pooh-beer

Unregistered

09-06-2009 10:37
Hallo mensen,

Ik hoop voor de mensen die nog wachten dat de ongi uit blijft! Ik ben vanacht ongi geworden, dus wij gaan voor de volgende ronde. Maar ben wel blij dat mijn cyclus meteen weer normaal is. Maar weet nu ook weer waarom ik zo'n hekel had aan ongi zijn. Door het spiraaltje stelde het niet zoveel voor, maar sta nu weer op de kop. Maar dat gaat ook wel weer over en hopen dat we snel zwanger zijn, dan zijn we er weer even vanaf.

Groetjes

Pooh-beer
wendy82

Unregistered

09-06-2009 11:06
vlindertjuh ik ben 1 mei gestopt met de pil en ben 3 dagen later ongesteld geworden. Sinds dien niet meer ik kan dus niet goed zeggen hoeveel dagen ik over tijd ben omdat ik niet goed weet hoeveel dagen mijn cyclus is. Zit nu op dag 35.

Ik zit een beetje te twijvelen of ik nog een keer zal testen vandaag of dat ik nog even zal afwachten.
IreneM

Unregistered

09-06-2009 13:42
Heej, ik ben ook van 1982! Ook 27 (van maart).

Ben in januari met pil gestopt, maar hebben nog even aanvullende anticonceptie gebruikt. Nu die ook het raam uit gegooid ;-)

Helaas afgelopen vrijdag :twisted: geworden, dus dat is wel jammer. Misschien volgende maand beter!
Kayka

Member

09-06-2009 21:20
Ik zit in de tweede ronde, en heb vandaag mn ei (zegt Persona...) Big Grin . Ik hoop ZO dat het raak is maar verheug me er niet teveel op. Ergens heb ik het gevoel dat ik het anders 'jinx'. :oops:
Butterfly82

Unregistered

10-06-2009 10:02
Hoi allemaal!
We hebben intussen al een mooi clubje met '82-ers... Gezellig! Misschien leuk om binnen dit topic een NOD-lijstje aan te maken??? Kunnen we beter zien wie er allemaal is en hoe ver we in onze cyclus zijn... Of kan dat niet in dit topic? nou ja, ik hoor het wel!
x
wendy82

Unregistered

10-06-2009 10:09
een nod lijst kan hier best hoor vind ik alleen weet ik momenteel even niet wanneer mijn nod is Cry aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.
Bloempie

Unregistered

10-06-2009 10:38
Goeiemorgen!

Hier ben ik ook weer een keertje. Big Grin
Heb het de laatste tijd behoorlijk druk. Over 2 dagen gaan we trouwen en in juli gaan we verhuizen, dus genoeg te doen en te regelen.
Ik heb op 1 juni de laatste pil geslikt en had eigenlijk gisteravond met een nieuwe strip moeten beginnen, maar dat heb ik dus niet gedaan.
Geen idee wat mijn cyclus is, heb de pil namelijk 11 jaar geslikt! Voor die tijd was ik nog niet heel regelmatig ongesteld, maar toen was ik 13/14/15 jaar en dan schijnt het normaal te zijn om nog niet een heel regelmatige cyclus te hebben.
Ik hoop dat alles weer een beetje goed op gang komt en dat ik een cyclus van 28-30 dagen heb. Dat betekent dat ik ergens volgende week mijn eisprong zou moeten hebben. Dat valt precies tijdens onze huwelijksreis... Ik ga nergens vanuit, maar je weet maar nooit... Wink
Ik weet dus ook niet wanneer mijn NOD is. Als het klopt, ergens begin juli.

Nog een ander vraagje. Ik ben vrijdagavond ongesteld geworden, of eigenlijk is dat een 'onttrekkingsbloeding' natuurlijk. Maar 's avonds begon het heel licht en zaterdag zette het echt door. Wat is dan de eerste dag van mijn menstruatie?

Groetjes,
Bloempie
Butterfly82

Unregistered

10-06-2009 10:39
Nou, zal ik maar gewoon beginnen dan?? Dan volgt de rest vanzelf...

Naam ...kindje ronde.... NOD

Butterfly...................1e kindje........................ronde 10.........................30 juni

zoiets??
Butterfly82

Unregistered

10-06-2009 10:44
Hee Bloempie! Leuke dingen voor de boeg! Alvast een hele fijne trouwdag gewenst! Hopelijk wordt het mooi weer.
En tja... wat is dan dag 1. Ik pak altijd de dag waarop ik ongi wordt... Maar ligt er idd een beetje aan wanneer het echt doorzet. Ik heb een tijdje persona gebruikt, en ik weet dat je daar altijd de eerste ochtend als dag 1 moest pakken, en aangezien het bij jou 's ochtends pas doorzette, misschien die als dag 1 pakken??
Als dit straks elke cyclus een beetje hetzelfde is maakt het niet zoveel uit denk ik.... Maar in principe is dus de dag waarop je ongi wordt, dag 1.
Mellie

Unregistered

10-06-2009 10:44

Mellie.......................1e kindje........................ronde 2.........................14 juni
Butterfly...................1e kindje........................ronde 10.........................30 juni

Ik heb mezelf maar even toegevoegd!

Groetjes Mellie.
beebwish1982

Member

10-06-2009 10:47
Hoi,

Ik wil me ook bij het clubje aanmelden.

Ik ben van maart 82 en ben sinds 29 mei gestopt met de pil. Nog maar erg kort. Werd kot daarop ongesteld ( pil ) en nu is het wachten op de eerste eisprong en daarna de natuurlijke menstuatie.

Ik ben wel alvast begonnen met het slikken van foliumzuur.

Ben benieuwd hoe lang het duurt ?

Ik zou het leuk vinden om hier ervaringen uit te wisselen en natuurlijk ( hopelijk) heel veel van jullie te kunnen feliciteren!

Groetjes Charissa
Butterfly82

Unregistered

10-06-2009 10:49
Hee Charissa! Welkom! gezellig dat je mee komt kletsen. Enne.. hopelijk kunnne we jou ook snel feliciteren! Gewoon allemaal tegelijk of zo Big Grin zou leuk zijn..
beebwish1982

Member

10-06-2009 10:52
Dank je wel.

Ik merk wel bij mezelf dat nu we hebben bsloten om dus met de pil te stoppen bij mij echt alles op volle toeren gaat draaien.

Alle ideeen met betrekking tot zwanger zijn, borstvoeding en ga zo maar door.

Ik denk dat dat toch wel redelijk normaal is. Je stopt met de pil omdat je een kindje wilt.
Bloempie

Unregistered

10-06-2009 10:55
Butterfly, dankjewel voor je antwoord. Dan ga ik inderdaad uit van zaterdag als eerste dag.
Ik hoop ook op mooi weer vrijdag. De voorspellingen zijn best wel goed gelukkig. Hopelijk blijft dat zo! Big Grin

Charissath, welkom! Ik ben 3 dagen later dan jij gestopt met de pil.

Ik slik trouwens al vanaf begin mei foliumzuur. Gewoon het eigen huismerk van Kruidvat. Wat voor foliumzuur slikken jullie?
Bloempie

Unregistered

10-06-2009 10:57

Mellie.......................1e kindje........................ronde 2.........................14 juni
Butterfly...................1e kindje........................ronde 10.......................30 juni
Bloempie...................1e kindje........................ronde 1......................... begin juli?
beebwish1982

Member

10-06-2009 10:58
Hoi Bloempje,

Wat leuk! Dan zitten we vlak bij elkaar!

Ik slik huismerk van de Etos.

Wanneer verwacht jij je eisprong?
Bloempie

Unregistered

10-06-2009 11:01
Charissath, zeker leuk. Big Grin En ook erg spannend, vind ik! Als alles normaal op gang komt, verwacht ik mijn eisprong rond 20 juni. Dan ga ik uit van een cyclus van 28 dagen. 20 juni valt tijdens onze huwelijksreis. Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (22): 1 2 3 4 5 ... 22 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave