Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden praat maatjes gezocht

praat maatjes gezocht
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
18-05-2009 18:44
Hoi nathaly,

gatver wat vervelend zeg allemaal voor jullie en wat een druk zal sje te horen krijgt liever nu en anders helemaal niet....
Helaas komt het mj allemaal niet bekendt voor wat je hebt dus ik kan je niet helpen. Wens je in ieder geval toe dat jullie snel zwanger zullen worden!

Misschien moet je eens onder het onderwerp: behandelingen kijken, daar zitten meer dames die allerlei behandelingen hebben, in ieder geval in de mmm (medische malle molen) zitten.

Blijf positief!

Gr. Bloem
Lindy

Unregistered

18-05-2009 20:15
He nathaly,
Gevonden Big Grin zoals je ziet gebruik ik niet mn eigen naam.
Goed dat je je hebt aangemeld. Ik klets veel in nieuw forum deel 3 daar zit van alles wat door elkaar (zwanger, niet zwanger, oud en jong...), allemaal gezellige meiden.
Er is ook een topic bijvoorbeeld voor clomid en ook wel voor IUI, je kunt in verschillende onderwerpen tegelijk meekletsen en ik hoop dat je snel in een uitgerekend in... forum terecht komt!!!
Liefs Lindy
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
18-05-2009 21:30
heeh welkom hier familie van Lindy! Hoop dat je hier steun kunt vinden hoor! Maar er komt hier echt vanalles wat aan meiden. Hoop dat je snel zwanger bent!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave