Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen wat als clomid niet helpt bij het rijpen van de eicellen

wat als clomid niet helpt bij het rijpen van de eicellen
natascha01

Unregistered

15-05-2009 09:56
hallo dames,

ik ben nu met mijn vierde kuur clomid begonnen, zit nu op 150 mg. Nu zat ik met af te vragen wat er nog meer voor mogelijkheden zijn wanneer clomid niet helpt om de eicellen voloende te laten groeien?
Mijn eicellen groeien tot 10-12 mm maar stoppen dan met groeien.
Ik lees veel over behandelingen om te zorgen voor een goede eisprong maar op dat stadium ben ik dus nog niet.
Weet iemand anders nog wat voor andere mogelijkheden er zijn en zou je dat aub willen laten weten?
Hartstikke bedankt alvast!

gr
natascha
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
20-05-2009 12:38
Bij mij groeien ze ook niet bepaald door alleen maar tot en met 11,6mm Cry ..

Maar ik zit aan mijn 2e kuur van Clomid en de 100mg daarvan, maar 3 juni moet ik naar het ziekenhuis bij een andere arts waar ze weer iets anders met me gaan bespreken geloof wel gewoon nog met zo´n medicatie hormoon wat je eisprong hoort te regelen, maar geloof dat ze me dan in de gaten willen houden dmv echo´s ect uit te laten voeren om mijn eitjes in de gaten te blijven houden...
kaatje85

Unregistered

20-05-2009 14:38
Je zou CLomid 200mg nog kunnen proberen daarna door met spuiten van hormonen Pregnyl enzo! Die zorgen voor een groeispurt bij je eitjes!
Veel dames gebruiken het in combi met Clomid bij bijvoorbeeld IUI of ICSI!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave