Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Pukkels van foliumzuur?

Pukkels van foliumzuur?
anna123

Unregistered

11-05-2009 19:46
Ha meiden!

Ik vroeg me dus af of het mogelijk is dat je een onrustigere huid/pukkeltjes kunt krijgen van foliumzuur.. Ik slik sinds eind jan. begon feb. dus foliumzuur en sinds die tijd heb ik opeens pukkeltjes op mn bovenrug en ook in mijn gezicht.. echt heel stom..heb ik nooit last van gehad! Bedacht me opeens dat het ongeveer gekomen is sinds dat foliumzuur..wat denken jullie kan dat er mee te maken hebben??
x
mick

Posting Freak

Topics: 0
11-05-2009 19:50
Hoi Anna123,

Ik zou het niet weten. Ik heb er zelf geen last van.
Zou het niet met iets anders te maken hebben? Met het ontpillen of zo?
anna123

Unregistered

11-05-2009 19:51
Nee ben al vorig jaar sept. gestopt met de pil...
Riviera

Unregistered

11-05-2009 20:37
Apart ik heb ook heel erg last van pukkels sinds ik gestopt ben met de pil en foliumzuur slik. Maar dit was beide op t zelfde moment dus k denk dat t bij mij door t ontpillen komt..
Mila

Posting Freak

Topics: 14
12-05-2009 09:39
ik heb er ook last van maar ben ook gelijktijdig gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur.
dus bij mij kan het ook van het ontpillen komen.
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
12-05-2009 12:20
ik had voordat ik de pil slikte ook pukkels, die gingen door de pil juist weg. Dus nu gestopt met de pil en ja hoor: pukkels terug :roll:
epat

Posting Freak

Topics: 13
12-05-2009 14:07
Ik heb dat ook, maar weet natuurlijk niet of het van het foliumzuur komt. Gestopt met de pil, geen last van pukkeltjes. Gestart met foliumzuur en nu continu een onrustige huid. Niet van die echte pukkels maar allemaal kleine bultjes op voorhoofd en in mijn nek (achterkant) en onder mijn oren. Maar ging er eigenlijk ook vanuit dat dat van ontpillen of gebruik van zonnebrand kwam. Maar ik weet het niet zeker, het is wel iets na het starten met foliumzuur bij mij ook gestart.
Coo1

Unregistered

12-05-2009 16:47
Las net op een ander forum dat je dus ook puisten van zwangerschap kunt krijgen..
Denk je dat je er vanaf bent. Je hoort juist altijd dat vrouwen gaan stralen niet dat ze onder de puisten komen.

Ik heb normaal puistjes 1 week voor mijn NOD maar nu kreeg ik ze al een week geleden (1 week na :twisted: :twisted: ). VREEMD!!! Echt van die grote en op meerdere plaatsen in mijn gezicht. En heb ook een gloeiend gevoel in mijn gezicht. Nou ben ik ook rond die tijd begonnen met die vitaminen van Etos dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn. Maar ff afwachten volgende week weten we weer meer.

Ik heb ook tijdens mijn pilgebruik altijd last gehad van puistjes net voor mijn :twisted: dus bij mij was er geen verschil toen ik met foliumzuur begon. Maar ik moet ook zeggen dat ik er niet echt op gelet heb.
boba80

Posting Freak

Topics: 4
13-05-2009 10:17
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil wel veel meer last van puistjes...ben ook tegelijkertijd gestard met foliumzuur.
volgens mij komen die puistjes/pukkeltjes gewoon door het veranderen van je hormonen.

de ene maand heb ik er meer last van dan de andere.

tijdens mijn pilgebruik had ik ook wel af en toe een puistje...maar lang niet zo erg als nu.
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
13-05-2009 13:37
ik had het toch erger vooor het slikken van de pil. Toen zat heel mn voorhoofd onder en de zijkant van mn gezicht.
ook mn hele rug. In vergelijking daarmee heb ik nu eigenlijk helemaal niet zoveel. Maar toch irriteer ik me eraan, zeker omdat ik weet hoe het is om wel een mooi gaaf huidje te hebben Smile
epat

Posting Freak

Topics: 13
08-12-2009 11:50
Ik misbruik dit onderwerp maar even. Ik heb het idee dat ik van foliumzuur erg draaiierig word. Komt dit iemand bekend voor?
roos1984

Unregistered

09-12-2009 23:13
Nee, ik gebruik ook foliumzuur maar heb dasr geen last van.
Misschien kun je beter ff een topic openen met deze vraag.
Krijg je denk ik meer reacties.
Vio-Eef

Posting Freak

Topics: 3
09-12-2009 23:23
Ik slik het ook en heb ineens ook puistjes.
roos1984

Unregistered

10-12-2009 08:15
Ik reageerde op epat haar vraag of er meiden zijn die duizelig worden van foliumzuur.
Dat heb ik niet.

Ik heb ook meer puistjes nu, maar ben met folliumzuur begonnen toen ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen dus denk dat dat van de hormonen komt.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave