Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Nemen jullie allemaal cerfixslijm waar rond de eisprong?

Nemen jullie allemaal cerfixslijm waar rond de eisprong?
Riviera

Unregistered

11-05-2009 18:22
Sorry, ik open nog even een topic, ik heb zoveel vragen!

Nemen jullie allemaal cerfixslijm waar rond de eisprong?
Ik heb het nl. nog niet waargenomen en geen idee hoe het voelt of eruit ziet.
Ik heb er wel veel over gelezen maar ik vraag me af of je het dus altijd waarneemt of dat er ook vrouwen zijn die het niet waarnemen.
X.R
Jelske

Posting Freak

Topics: 2
11-05-2009 18:27
Hoi! Ik heb geen idee of ik dit alle maanden waarneem. Soms denk ik van wel, heel helder van kleur, beetje draderig slijm is het. Maar ja, soms heb ik de avond ervoor net geklust en dan kan het net zo goed een restje zaad zijn wat terugloopt. Volgens de gyn. heb ik keurig eisprongen dus dat zit wel goed. Eerlijk gezegd let ik er niet alle maanden op of ik dat slijm heb in de eisprong periode.
Wil je het zeker weten, doe dan een paar ovulatietesten en hou je slijm in de gaten rond het moment dat je test een eisprong aangeeft. Succes en stel vooral al je vragen hier op het forum; zeker weten dat iemand wel een antwoord voor je hebt!
kleinepukkie

Unregistered

11-05-2009 23:33
ik heb inderdaad een aantal dagen van de maand slijmvorming.
en volgens mij moet dat het beruchte cervixslijm zijn al is het wel altijd een beetje later
dan dat ik volgens die kalenders mijn eisprong zou moeten hebben.

wil eignelijk als het komende ronde niet lukt ovulatietest gaan gebruiken en dan zullen we zien of het klopt.
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
12-05-2009 15:17
Bij mij duurde het na het verwijderen van het spiraal volgens mij even. Elke maand een beetje meer. Wink Maar het hóéft niet speciaal hoor, je kunt zonder, of zonder het te zien, evengoed gewoon vruchtbaar zijn!
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
12-05-2009 15:20
Ik had het gelijk na het stoppen met de pil wel. heb er de 1e maand toen niet op gelet maar na de 1e x ongi na de pil ben ik er op gaan letten en ik had het rond de 14e dag van mn cyclus. was die ronde ook zwanger. na de mk had ik ook gelijk weer na 14 a 15 dagen cervixslijm en.... ik was weer zwanger. Dus bij mij werkt het heel goed.
Kiwi

Unregistered

12-05-2009 17:16
Toen ik een spiraaltje had, merkte ik het wel heel duidelijk. Ik had toen ook hevige ovulatiepijn en tegelijkertijd ook helder, draderig slijm, veel meer dan normaal. Toen ik daarna weer aan de pil ben gegaan, had ik dat natuurlijk niet meer.
Nu sinds 2 maanden gestopt met de pil, maar ik heb het nog niet zo gehad als toen. Volgens mij heeft ook niet iedereen dat zo duidelijk hoor. Kan heel goed zijn dat het slijm wel degelijk verandert, maar je hoeft het niet altijd zo duidelijk op te merken.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
12-05-2009 19:19
ik heb meer last van waterigere afscheiding volgens mij. Maar heb nog niet iedere maand cervixslijm kunnen ontdekken.
Babyangel

Senior Member

16-05-2009 08:28
Deze ronde heb ik er ook extra op gelet maar soms weet ik niet of het nou echt cerfixslijm is of dat ik gewoon zo opgewonden ben dat ik daardoor net een spons ben??? Het was trouwens wel rond m'n ovu dus ik denk dat het een beetje van beide is.
Jelske

Posting Freak

16-05-2009 08:42
Als je dan klust zit je altijd goed toch? :mrgreen:
Riviera

Unregistered

18-05-2009 15:37
xxxangelique schreef:Deze ronde heb ik er ook extra op gelet maar soms weet ik niet of het nou echt cerfixslijm is of dat ik gewoon zo opgewonden ben dat ik daardoor net een spons ben??? Het was trouwens wel rond m'n ovu dus ik denk dat het een beetje van beide is.

whuhahahahahhahaha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave