Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen wel of geen miskraam

wel of geen miskraam
Eva

Unregistered

11-05-2009 17:45
Hallo allemaal

Heb 2 weken geleden positief getest. Maar maak me nog elke dag zorgen of het wel allemaal goed is. Ik ben nu denk ik 9 weken. Vorige week even snel een echo gehad en de vk zei dat het er allemaal goed uitzag. Mooi vergrootte baarmoeder en een mooi vruchtje op de goede plaats. Geen hartje gezien omdat mijn blaas niet vol genoeg was.
Nu heb ik vandaag een minder zwanger gevoel en heb ik nog een keer getest (slaat natuurlijk nergens op) en nu is het streepje in een keer minder goed zichtbaar dan tijdens mijn eerste tests en de test van moeders voor moeders. En nu maak ik me ineens erg veel zorgen. Je leest ook op sommige sites dat de zwangerschapsverschijnselen vlak voor een miskraam kunnen afnemen. Maar is zo;n minder duidelijke test ook een teken....
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
11-05-2009 20:59
Tja...
Je zou wel verwachten dat de test wel flink positief uit moet slaan... hcg verdubbelt zich elke paar dagen...
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Ik zou morgen gewoon de vk bellen en het verhaal voorleggen.
Succes!!
kaatje85

Unregistered

12-05-2009 08:29
Mijn 2e test die ik deed, had de 1e positieve test de dag ervoor in handen, was ook een stuk minder licht.
Maar ik heb geen ervaring met zo'n tijd er tussen!
Wat voor zwangerschaps verschijnselen had je??
Eva

Unregistered

12-05-2009 12:28
kaatje85 schreef:Mijn 2e test die ik deed, had de 1e positieve test de dag ervoor in handen, was ook een stuk minder licht.
Maar ik heb geen ervaring met zo'n tijd er tussen!
Wat voor zwangerschaps verschijnselen had je??

Misselijk, moe en gespannen borsten. Vanmorgen wel weer wat misselijk. Gisterenavond ben ik bij iemand van moeders voor moeders geweest en die vertelde dat je alleen de hormonen uitplast die je niet nodig hebt. Dus dat het wel normaal is dat je niet altijd een zelfde duidelijke streep kon zien en dat het misschien nu al weer anders is. Ik ga er dus maar gewoon even vanuit dat mijn lichaam wat meer gewend is aan het hormoon en ik daarom wat minder last heb van zwangerschapskwaaltjes. Morgenmiddag hebben we sowieso een echo. Dus duimen....
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
12-05-2009 14:08
Snap dat je onzeker bent als je denkt dat de verschijnselen afnemen, maar het hoeft niks te betekenen. Het kan soms de ene paar dagen meer aanwezig zijn dan andere. Wel fijn dat je morgen weer een echo hebt. Hopelijk neemt die alle onzekerheid weg en kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!
bambi

Member

Topics: 8
12-05-2009 18:38
Hoi Eva, mijn klachten namen ook af rond de 8 weken. De zwangertest was ineens bijna negatief en ik had zelfs een beetje bruin bloedverlies. Dus ik ging er van uit dat het helemaal mis was! Heb toen een inwendige echo gehad en alles was goed!! De verloskunde lachte een beetje toen ik over de bijna negatieve test begon, schijnt heel normaal te zijn. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en alles is nog steeds goed! Hoop dat je een beetje hoop put uit mijn verhaal. Sterkte!
Eva

Unregistered

12-05-2009 18:42
bambi schreef:Hoi Eva, mijn klachten namen ook af rond de 8 weken. De zwangertest was ineens bijna negatief en ik had zelfs een beetje bruin bloedverlies. Dus ik ging er van uit dat het helemaal mis was! Heb toen een inwendige echo gehad en alles was goed!! De verloskunde lachte een beetje toen ik over de bijna negatieve test begon, schijnt heel normaal te zijn. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en alles is nog steeds goed! Hoop dat je een beetje hoop put uit mijn verhaal. Sterkte!

Hey

jazeker!!! Heb nu wel een goed (nou ja beter) gevoel. Maar kan mezelf ook helemaal gek maken. Mijn vriend heeft ook nog nachtdienst dus zo'n bericht is fijn om te lezen. Gisterennacht hele tijd liggen malen. Ben blij met jouw bericht, zal zeker helpen bij een goede nachtrust. En morgen gaan we gewoon ons kindje zien!! Hoe super is dat.
Succes met je zwangerschap!
bambi

Member

Topics: 8
12-05-2009 18:46
Eva, laat je morge wel ff weten hoe mooi de echo was Big Grin ! X
Eva

Unregistered

13-05-2009 20:35
Ja!!!
Alles oke, hartje klopt.
Zo mooi om te zien.
Het was nog ff spannend, want de ene verloskundige dacht dat er twee te zien waren. De andere dacht van niet. Dus met zijn tweeen gekeken. Uiteindelijk maar 1 hartje te zien. Kreeg er bijna de slappe lach van!!
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
14-05-2009 15:47
Haha, had je nog bijna 2 kloppende hartjes ook! Wink Fijn dat alles goed is!
brusje

Unregistered

14-05-2009 17:16
fijn zeg!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop