Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ook in 1986 geboren?

ook in 1986 geboren?
helen

Unregistered

08-05-2009 17:34
hallo,

ik ben geboren in 1986 en ben op zoek naar meiden van mijn leeftijd die ook bezig zijn om zwanger te worden.
gezellig kletsen, tips en ervaringen uit wisselen
Daantje 079

Unregistered

14-05-2009 15:46
Hoi Helen,

Ik ben ook van 1986, en probeer vanaf begin dit jaar zwanger te worden.. het wil nog niet echt lukken.. maar gezellig dat we zo kunnen kletsen!

Groetjes Daantje
helen

Unregistered

14-05-2009 19:34
hoi daantje,

leuk iemand die even oud is als mij.
wij zijn ook vanaf januari bezig.
hoever zit jij in je cyclus?
ik op dag 17. heb een hele regelmatige cyclus van 29 dagen

groetjes
dreams

Unregistered

14-05-2009 20:51
hoi hoi daantje en helen
ik ben ook van 86 ik ben in maart gestop met de pil
ben gisteren voor t eerst echt ongi geworden na de pil. dat duurde best lang 45 dagen
mijn 1e cyclys is dus 45 dagen maar k denk dat dat nog van t ontpillen komt. hoop dat de volgende wat korter duurt.

groetjes.
Daantje 079

Unregistered

15-05-2009 09:33
Hoi Helen en Dreams,

Ik zie dat jij hier ook nieuw bent Dreams! Gezellig!! Oh ik ben zo blij dat ik me hiervoor heb aangemeld! Ik kan er in mijn omgeving weinig tot nauwelijks over praten... Natuurlijk wel met mijn lieve vriend.. maar het blijft een man! ;-) Ik ben zelf geboren in Juni 1986... dus ook bijna 23. Van welke maand ben jij Helen..?

Ik lees dat je al best wel op de hoogte bent, ik begrijp het soms niet helemaal met die dagen. Hoe weet je nou precies dat je op dag 17 zit? ik ben zo onregelmatig als maar zijn kan. Wat het natuurlijk ook niet makkelijker maakt... Ik heb net een klusweek achter de rug.. dus nu wordt het weer heel frustrerend wachten. Ohh dat haat ik zo!! Dat wachten..!! Meiden, heel veel succes...

Groetjes Daantje
dreams

Unregistered

15-05-2009 13:28
@ daantje, ik begrijp je heel goed, ik praat er ook niet over, straks krijg je allemaal onnodige vragen : "ennn is het gelukt?ben je al zwanger ? e.d. daar zou ik niet tegen kunnen. en niemand hoeft het nu te weten toch Smile

je cyclus begint op de dag dat je ongesteld wordt, dus de 1e dag van je ongi is dag 1 van je cyclys. en je cyclus duurt van dag 1 van je ongi tot de volgende menstruatie.

ik ben van februari en jullie?
helen

Unregistered

15-05-2009 14:08
hoi hoi

ik word in juli 23
zo dreams dat is zeker lang 45 dagen
ik zelf had het geluk dat ik direct een regelmatige cyclis had van 29 dagen.
doen jullie ovu testen of temperaturen?

groetjes
Daantje 079

Unregistered

18-05-2009 08:18
Hoi meiden! Lekker weekend gehad?

Tijd om even bij te kletsen.. :lol: Ik heb even een paar maanden mijn tempratuur gemeten.. maar dat is het toch net niet.. ik ben daar gewoon niet zo consequent in. Hoe werken de ovu testen? werkt het een beetje bij jullie? Ik ben zo onregelmatig als wat... dat bevorderd het natuurlijk ook niet echt.

Dat wachten is het aller ergste! :twisted:
dreams

Unregistered

19-05-2009 21:56
hey dames,
ik ben ook pas begonnen met temperaturen, soms s het wel irritant, naast mn nachtkastje heb k mn thermometer en pen en papier zodat k het heel snel kan doen. maar afgelopen weekend ging k wat later temperaturen. weet niet of dat invloed heeft.

k heb wel ovutesten gekocht van kruidvat, maar nog niet mee begonnen.
ik ben in maart gestopt met de pil, het kan nog zijn dat ik aan het ontpillen ben. daarom kan ik niet echt zeggen hoelang mijn cyclus is.

jullie zijn blijkbaar veel eerder gestopt met de pil?

groetjes ennne veel succes
helen

Unregistered

20-05-2009 17:57
hoi dreams,

ik ben januari gestopt met de pil
aanstaande dinsdag is mn nod. heb wel last van verschillende kwaaltjes.
afwachten maar
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
25-05-2009 12:20
hallo ik kom ook uit 1986 ben van juli dus bijna jarig:d

maaruh bij mij is het allemaal even op de lange baan geschoven. het is namelijk over tussen mij en mijn vriend omdat er dingen niet lekker liepen en toen ik ook nog hoorde dat hij een kind met me wou omdat we dan bij elkaar zouden blijven was ik er helemaal klaar mee. wel jammer hoor want was best gek op hem en wou ook zeker graag een kind met hem. maar ja ik wil geen kind om het kind maar een kind om de liefde er mee te bezegelen.

dus ben wel blij dat het toch nog toe niet gelukt was.

groetjes
Daantje 079

Unregistered

25-05-2009 12:30
Hoii Dreams,

Kan heel goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent.. dat heeft even tijd nodig. Ik ben al vanaf januari bezig.. netals Helen..! Ik hoop dat het bij jou wat sneller gaat dan bij mij. Spannend!!

Helen, weet je al iets meer? Morgen is ook mij NOD!!! ohhhhhjeeee..!! Ik ben heel erg benieuwd! het zal wel weer niet zo zijn, ik heb helemaal nergens last van! alleen een harde buik en erg opgezet. Maar dat heb ik meestal als ik :twisted: moet worden. Verder kei sago van de week.. maar verder niets. Ik ga duimen voor je!! Laat je het wel even weten?!

SUCCES allebei!!
helen

Unregistered

25-05-2009 12:56
hoi

mijn nod is ook morgen, maar hoop dat het niet komt natuurlijk.
ik heb al een week of 2 last van allerlei kwaaltjes: gevoelige borsten en tepels, onrustige huid, krampjes in mn onderbuik, moe en misselijk van bepaalde geuren.
ik hoop dat het raak is maar ga er niet te veel van uit.
jullie horen natuurlijk van me wanneer er weer verandering komt.

groetjes
dreams

Unregistered

25-05-2009 21:14
Hallo dames,

@simoon, welkom!! wel jammer dat het over is met je vriend. misschien is dit wel veel beter voor jullie, en heb je achteraf geen spijt. maar je weet maar nooit he

@helen en @daantje, oei oei oei spannendd zeg. helen je hebt best wel veel kwaaltjes het lijkt er wel op, maar je lichaam houd je ook zo voor de gek. het is heel moeilijk om het inte schatten. ik hoop dat het bij jullie beiden raak is.

jullie zijn wel eerder gestopt met de pil. was de cyclus ook gelijk weer normaal en regelmatig?

ben benieuwd meiden *duim duim
helen

Unregistered

26-05-2009 11:05
hoi dreams,

ja mijn cyslus was direct weer normaal. elke maand 29 dagen.
ik ga er ook een klein beetje vanuit dat mn lichaam me voor de gek houd. want als ik nu ga denken dat ik zwanger ben en word straks of morgen ongi is het weer zo'n grote teleurstelling.
ik moet wel zeggen dat deze dag verschrikkelijk lang duurt en ik ben pas op de helft van vandaag.
Daantje 079

Unregistered

26-05-2009 15:57
Hoii Helen, en weet je al iets meer? ik ben nog niet ongesteld.. maar ik voel wel dat het elk moment kan komen.. :evil: kramp in mn onderbuik en steken.. (heb ik al langer last van) verder geen rare verschijnselen, geen pijnlijke borsten.. helemaal niets! dus ik ga ervan uit dat ik dalijk weer flink aan de slag kan! gatsie!

Dreams: mijn cyclus is eigenlijk nooit echt regelmatig geweest.. soms 28 dagen dan 29 dagen het schommelt heel erg.. ik moest eigenlijk volgens de berekening gister ongesteld worden, maar het kan dus ook vandaag zijn. heel vervelend! Ik weet wel dat ik in het begin last had van het ontpillen.. sommige hebben wel direct erna een regelmatige cyclus.

Ik ga nog niet testen.. even een paar dagen wachten als ik niet ongesteld wordt vandaag. Heb jij al getest Helen? Ik hoop het echt voor je! zo te lezen gaat het de goede kant op.

Groetjes!
helen

Unregistered

26-05-2009 17:12
hoi daantje,

vanmiddag uit echt niets kreeg ik ontzettende pijn in mn onderbuik, bijna ondraagelijk.
daarbij kwam een heftige bloeding.
de pijn trok na een half uur langzaam weg.
nu ben ik ongi helaas
en hoe is het bij jouw nu?
dreams

Unregistered

26-05-2009 17:41
helen jammer dat de :evil: zijn gekomen. hup naar de volgende maand
daantje hoe is het met jou? ben benieuwd
Daantje 079

Unregistered

27-05-2009 13:46
Dreams, Helen... ik ben nog niet ongesteld..! Smile Maar... ik heb soms een wisselende cyclus.. dus ik wacht het vandaag nog heel even af.. en morgen misschien ook, en dan ga ik toch maar testen. Ik heb geen ongesteldheidsgevoel.. wat ik normaal wel heb. Netzoals als jou Helen, heb ik af en toe heel veel pijn.. en bij mij is dat al even van te voren en tijdens. Misschien een vroege miskraam bij jou?! dat het zo heftig is? echt klote voor je!! Dat wordt binnenkort weer klussen voor jou! Hoe is het bij jou Dreams?

Ik hou jullie op de hoogte hoor!! spannend! Ik vind het alleen heel eng om er teveel mee bezig te zijn. Bang dat het dalijk een grote teleurstelling is. Maar dat gevoel kennen jullie vast wel Wink

Groetjes Daantje
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
27-05-2009 14:13
hey daantje,

bij mij was de eerste keer ook een teleurstelling. wat ik toen gedaan heb was. gewoon er wel mee bezig zijn, maar ook tegelijker tijd denken. grote kans dat het niet lukt. en maak je gewoon geen zorgen want daar heb je helemaal niets aan.

hoop dat dit je gerust steld.

liefs
Daantje 079

Unregistered

28-05-2009 11:43
Hier nog geen :evil: te bekennen! ik vind het nu wel erg spannend worden.. ik ga morgen testen! hou jullie op de hoogte!
Daantje 079

Unregistered

29-05-2009 14:01
Ik heb vanmorgen een test gedaan... en wat denken jullie...:

HARTSTIKKE ZWANGER!! binnen een paar seconden een dikke vette streep!! ik ben zo blij!

Nu jullie nog!!
dreams

Unregistered

29-05-2009 15:03
ooooooooo wat leukk

Gefeliciteeeerrrdddd.. ik ben echt heel blij voor je. geniet er zeker van
helen

Unregistered

30-05-2009 11:04
daantje van harte gefeliciteerd!geniet ervan
vlindertje23

Unregistered

31-05-2009 16:53
Gefeliciteerd Daantje!!

Ik meen dat er al een 1986 topic was.. Maar die zal inmiddels wel ver naar achter zijn Tongue
Ik ben van februari 1986! Dus nu alweer 23 jaar.. Jeetje, waar blijft de tijd? Big Grin
dreams

Unregistered

02-06-2009 19:27
hey vlindertje ik ben ook van februari Big Grin
ik ben van 18 februari en jij?

hoelang ben jij al bezig?

veel succes allemaal
marjoleinn

Unregistered

02-06-2009 19:32
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en geboren en 1986!!!
dreams

Unregistered

02-06-2009 20:01
Halloo welkom marjoleinn

hoop dat we veel van elkaar kunnen leren,
wanneer ben jij begonnen? en heb je al een regelmatige cyclus
wens je veel succes
marjoleinn

Unregistered

02-06-2009 20:49
@dreams

hallo

ik heb 20 april me laatste pil geslikt maar nog steeds niet ongesteld ( en ook niet zwanger Smile ) dus das wel jammer.
en bij jou wanneer ben jij begonnen...

gr marjolein
dreams

Unregistered

02-06-2009 20:52
ik heb 25 maart mn laatste pil geslikt
mijn 1e cyclus duurde best lang 45 dagen, denk dat t komt door t ontpillen.
nu zit ik in mn 2e ronde, afwachten maar Smile had vandaag en eergisteren een positieve ovutest, klussen dus :oops:
vlindertje23

Unregistered

04-06-2009 15:35
Welkom Marjoleinn en heel veel succes en plezier met klussen! Tongue

Dreams, ik ben van 12 februari. Wat grappig zeg!! Deze maand hoop ik te starten met mijn eerste ronde. Maar heb deze maand werkelijk een enorm lange cyclus.. Zit nog steeds te wachten :roll:
dreams

Unregistered

04-06-2009 15:40
haha je bent 6 dagen ouder dan mij Big Grin
op de hoeveelste dag zit je? ben je net gestopt met de pil, of al eerder? het kan door het ontpillen zijn dat het te lang duurt he

veel succes in ieder geval
vlindertje23

Unregistered

04-06-2009 16:18
Ik ben nooit aan de pil geweest... Hoeft ook eigenlijk niet, aangezien ik alleenstaand ben..
Ik kies er heel bewust voor om alleen een kindje te krijgen.

Mijn cyclus is altijd heel regelmatig geweest, zo rond de 32 dagen. Uitzonderingen daar gelaten. Maar ik heb inmiddels een volledige cyclus overgeslagen. Ga nu al naar een 60 dagen cyclus ofzo.. Confusedhock:

Bedankt, jij ook succes!! Big Grin
dreams

Unregistered

04-06-2009 16:29
vlindertje23 schreef:Ik ben nooit aan de pil geweest... Hoeft ook eigenlijk niet, aangezien ik alleenstaand ben..
Ik kies er heel bewust voor om alleen een kindje te krijgen.

Mijn cyclus is altijd heel regelmatig geweest, zo rond de 32 dagen. Uitzonderingen daar gelaten. Maar ik heb inmiddels een volledige cyclus overgeslagen. Ga nu al naar een 60 dagen cyclus ofzo.. Confusedhock:

Bedankt, jij ook succes!! Big Grin

knap van je hoor om er alleen voor te gaan.

60 dagen Confusedhock: dat is best lang. heb je dit wel eerder gehad. misschien moet je contact opnemen met je huisarts. je weet zeker dat je niet zwanger bent toch?
vlindertje23

Unregistered

04-06-2009 16:38
Ik weet 100 % zeker dat ik niet zwanger kan zijn :mrgreen:
Ik vind het alleen zo vervelend.. Straks heb ik een afspraak en breekt m'n mensturatie door.. Zit ik daar min of meer als Jan met de korte-achternaam :lol:
Maar, ik heb het inderdaad nooit eerder gehad neej.. Sad

Heb ook echt al dagen buikpijn... Zonder paracetamol is het bijna niet uit te houden.. Heb ergens de stille hoop dat ze gauw doorkomen. maar wanneer?? Wink
dreams

Unregistered

04-06-2009 17:20
@dolfijntje welkom hier, we krijgen steeds een groter groep, leuk hoor. jij gaat voor de 2e leuk. wens je veel succes. ik ga voor de eerste. denk de rest ook, of niet??

,
vlindertje23 schreef:Ik weet 100 % zeker dat ik niet zwanger kan zijn :mrgreen:
Ik vind het alleen zo vervelend.. Straks heb ik een afspraak en breekt m'n mensturatie door.. Zit ik daar min of meer als Jan met de korte-achternaam :lol:
Maar, ik heb het inderdaad nooit eerder gehad neej.. Sad

Heb ook echt al dagen buikpijn... Zonder paracetamol is het bijna niet uit te houden.. Heb ergens de stille hoop dat ze gauw doorkomen. maar wanneer?? Wink

@vlindertje, je hebt al genoeg gewacht vind ik dan om al naar de dokter te gaan. 60 dagen is lang genoeg om een afspraak te maken. al komt je ongi dan, kan je tenminste vragen waarom het zo lang duurde. maar maak je niet druk.komt allemaal wel goed. denk dat de huisarts je meer te vertellen heeft. veel succes
helen

Unregistered

04-06-2009 20:04
welkom alle nieuwelingen

ben even afwezig geweest maar ben er weer.
zit in ronde 5 en mijn nod is 23 juni
dreams

Unregistered

08-06-2009 12:43
vlindertje ben je al ongi geworden?
vlindertje23

Unregistered

10-06-2009 14:55
Dreams, neej.. helaas! Niks te merken.. Morgen ga ik echt, echt naar de huisarts..
Voel me alleen zo'n aansteller :oops: Maarja, zo'n lange cyclus is ook niet normaal. :roll:

Wat leuk dat de groep steeds groter wordt trouwens!! En hier inderdaad ook voor een eerste kindje! :mrgreen:

Dolfijntje, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat leuk dat jullie oudste hopelijk binnenkort een brusje krijgt! Big Grin
dreams

Unregistered

10-06-2009 17:24
vlindertje, waarom zou je je zo voelen, nergens voor nodig. je hebt je redenen.
wens je veel succes en hopelijk breng je goed nieuws

groetjes
vlindertje23

Unregistered

19-06-2009 00:01
Dreams.. Thanks! Ben afgelopen maandag geweest, maar de huisarts kon geen verklaarbare reden aangeven waarom het zo'n tijd uitblijft.. Hij zij zelfs dat het vrij normaal was :roll: Enige wat ie eventueel kon doen is me aan de pil zetten om het te regulieren, maar daar heb ik helemaal niks aan :lol: Dus.. we wachten geduldig.. Heb al de hele week vreselijke menstruatie krampen! En hopelijk wordt die onwijze pijn beloond met duivels, hihi.. Tongue

Dat is ook het enige moment waarop ik ze wil zien! X daarop mogen ze wel weg blijven :mrgreen:

Ladylynn, welkom!! Tips.. Pjoeh.. Das een goeie! Ik zou proberen om je menstruatie lengte aan te houden, die je had voor je aan de pil begon. Afhankelijk daarvan zou je je eisprong kunnen uitrekenen. Als je op die dagen gemeenschap hebt, heb je de meeste kans om zwanger te raken!

Succes!!
helen

Unregistered

19-06-2009 10:35
hoi ladylynn,

welkom, en natuurlijk heel veel succes.
tips!poeh. nou probeer er niet al te veel mee beizg te zijn (maar iedereen vind dat heel moeilijk ik ook)
wanneer ben je precies met de pil gestopt, en hoelang heb je hem geslikt?
struffle

Unregistered

20-06-2009 19:01
haai

Ik is ook uit 86 Smile Was een goed jaar he Wink
Sinds deze week besloten er voor te gaan, maar wel op meest natuurlijke manier en er verder niet zo mee bezig proberen te zijn.
Jullie allen veel succes meiden ben erg benieuwd wie er wanneer zwanger raakt! Zou wel op de hoogte willen blijven.

Liefs struffle
vlindertje23

Unregistered

22-06-2009 12:31
Welkom Struffle! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! :mrgreen:
Hopelijk is het voor jullie gauw raak.. Smile
helen

Unregistered

23-06-2009 09:56
vandaag is mijn NOD.
voel nog helemaal niets.ik houd jullie op de hoogte
struffle

Unregistered

23-06-2009 16:00
hoi helen weet je al meer? ben je erg regelmatig normaal gesproken? Dan wordt het wel spannend! Al symptomen...?
helen

Unregistered

23-06-2009 16:20
hoi struffle,

ja ik ben altijd heel regelmatig. een cyclus van 28 dagen en word het altijd smorgens tussen 11 en 1 uur.
nee heb geen symtomen, ga morgen test doen als er niets is gebeurt. vind het zo spannens het liefst wil ik nu al een test doen, maar ga nog tot morgen wachten
dreams

Unregistered

23-06-2009 17:39
vlindertje23 schreef:Dreams.. Thanks! Ben afgelopen maandag geweest, maar de huisarts kon geen verklaarbare reden aangeven waarom het zo'n tijd uitblijft.. Hij zij zelfs dat het vrij normaal was :roll: Enige wat ie eventueel kon doen is me aan de pil zetten om het te regulieren, maar daar heb ik helemaal niks aan :lol: Dus.. we wachten geduldig.. Heb al de hele week vreselijke menstruatie krampen! En hopelijk wordt die onwijze pijn beloond met duivels, hihi.. Tongue

Dat is ook het enige moment waarop ik ze wil zien! X daarop mogen ze wel weg blijven :mrgreen:

Ladylynn, welkom!! Tips.. Pjoeh.. Das een goeie! Ik zou proberen om je menstruatie lengte aan te houden, die je had voor je aan de pil begon. Afhankelijk daarvan zou je je eisprong kunnen uitrekenen. Als je op die dagen gemeenschap hebt, heb je de meeste kans om zwanger te raken!

Succes!!

@vlindertje, vervelend zeg.misschien kan je om medicatie vragen om het op te wekken. maar hoop dat de :evil: binnenkort komt en daarna 9 maanden weer niet :lol:

@lyn, en struffle welkom allemaal. leuk leuk leuk het wordt een steeds grotere groep. wens jullie veel succes..

@helen, heb je al getest? hoop dat je met goed nieuws komt

en ik ben ondertussen gister ongi geworden. dag 41. op naar ronde 3
struffle

Unregistered

23-06-2009 17:59
dat is jammer dreams, maar goede moed houden en vol frisse tegenzin aan de volgende ronde beginnen Big Grin

Helen zo dan is het wel spannend idd als je zo regelmatig bent. Goed van je dat je het testen nog even uitstelt! Geeft je meer zekerheid en voorkomt teleurstelling. Zal morgen wel lezen wat het resultaat is!
helen

Unregistered

23-06-2009 18:17
ja jullie gaan zeker morgen wel van me horen.
ik heb wel steeds meer de neiging om toch die test alvast te doen, maar ga echt wachten tot morgen.
dreams

Unregistered

24-06-2009 16:40
en heb je al getest??? spannend
cheyenne

Member

Topics: 0
24-06-2009 17:03
hallo dames ,
ik ben ook van 86 ben in april gestopt met de pil ,
en nu al 6 weken zwanger van mn tweede kindje :lol:
ik wens alle 86ers s6 met het zwanger worden .

groetjes chey.
helen

Unregistered

24-06-2009 17:12
heb vanmiddag getest en negatief.
net :evil: :evil:
jammer, op naar ronde 6
dreams

Unregistered

24-06-2009 18:52
jammer helen balen he
maar nieuwe ronde nieuwe kansen. op naar de volgende.
positief blijven.. Wink
struffle

Unregistered

24-06-2009 18:55
jammer helen maar niet opgeven Smile

Cheyenne, hoe oud was je toen je zwanger werd van de 1e?
dreams

Unregistered

24-06-2009 22:59
cheyenne gefeliciteerd!! super nieuws

ging het bij de eerste ook al zo snel. lekker hoor
cheyenne

Member

25-06-2009 05:45
hoi hoi ik zou alles even in het kort vertellen .
in maart 2004 kwam ik er achter dat ik zwanger dat was niet de bedoeling ik was nog geen achtien , maar we hadden het geaccepteert in juni had ik de eerste afspraak bij de vk en ze kon het al voelen (mijn vk heeft geen echo apratuur) dan ze wou het hartje beluisteren maar hoorden niks , dat kan zei dus we maken even een afspraak in het zk voor een echo ,
een week later naar het ziekenhuis voor de echo , maar helaas het vruchtzakje was leeg ,
toen een curretage gehad dat ging ook niet goed ben 5 keer terug gegaan naar het zh.
in julli hebben we toch nog besloten om het opnieuw te proberen om dat we het idee wel zagen zitten,
in oktober was ik weer zwanger en alles was dit keer goed ik was 18 toen ik mijn prachtige dochter kreeg !
en we zijn nog steeds heel gelukkig met de tweede opkomst :lol: :lol:

zo dat was het haha
groetjes chey.
vlindertje23

Unregistered

25-06-2009 17:13
Dreams en Hellen, wat balen zeg!! Stomme duivels ook.. Konden we ze maar een 1 malig ritje naar de noordpool geven heh? :mrgreen: Al ben ik zelf blij als ze doorkomen hoor! Haha..
Bestaan er trouwens medicijnen om je mensturatie op te wekken, Dreams??

Chayenne, welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat leuk dat je al zo jong mama bent geworden.. Big Grin
dreams

Unregistered

26-06-2009 09:26
@vlindertje, zower ik het weet wel ja. je hebt zelf tabletten om je eisprong op te wekken. clomid, je hebt het misschien op het forum wel gelezen. vraag maar anders aan je huisarts of ga ff googlen kom je wel veel dingen tegen.
hoelang ben je al niet ongesteld nu?
puttenaar

Senior Member

27-06-2009 15:25
Hallo,

Ik ben in februari 23 geworden.
Sinds 2 weken ben ik gestopt met de pil!!!
Nu eerst een maandje ontpillen en dan begint de spannende tijd!!

Succes allemaal!!

Groetjes
dreams

Unregistered

27-06-2009 15:59
hoi puttenaar,

welkom. ik ben ook van februari :lol:
ben zelf gestopt in maart

veel succes, hoop dat je gelijk een regelmatig cyclus krijgt

groetjes
dreams
vlindertje23

Unregistered

27-06-2009 22:26
Dreams.. zal inderdaad eens gaan googlen, wie weet kan ik het voor een eventuele volgende x inderdaad in gedachten houden. Merk echt dat het veel met m'n lichaam doet dat het zo'n tijd uitblijft.. Zat overigens op iets van 80 dagen ofzo.. Echt niet gezond! Maar, inmiddels wel nieuws.. Want als je het over de duvel hebt.. Haha!! Ze zijn sinds gister doorgebroken, dus ik ben inmiddels begonnen met temperaturen (op aanraden van de huisarts)

Nu in iedergeval een maandje tempen dus.. En dan hopelijk volgende maand een eerste poging! Heb ik net wat meer zicht in m'n cyclus..

Puttenaar, welkom!! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen en heel veel succes met zwanger worden! Big Grin
Ik ben ook van februari trouwens Tongue
Spring

Posting Freak

Topics: 13
28-06-2009 17:37
Hoi allemaal!

Ik ook wil graag meekletsen met al die 86'ers! Ik be van juli 1986 en heb afgelopen maand mijn laatste pilstrip gehad. Nu sinds donderdag niet meer ongesteld, maar deze maand gaan we het (als ik het volhoud) waarschijnlijk nog met condoom doen, zodat ik weet hoe mijn cyclus loopt.. Dit weekend wel zonder gedaan, dus er is wel een (klein) kansje ;-) Mijn NOD is 19 juli dus ik ben benieuwd.

Misschien ben ik te nieuwsgierig, maar hoe ziet jullie leven er verder uit? Ik ben dus bijna 23 en mijn vriend is 26. Sinds vorig jaar wonen we samen in een koophuisje en heb ik ook een vaste baan (hij werkt al een aantal jaar). We hebben al meer dan 7 jaar een relatie en zijn er allebei ontzettend aan toe om een klein mensje op de wereld te zetten. Mijn vriend heeft zelfs een tijdje op mij moeten wachten, omdat hij al graag wilde beginnen, maar ik graag eerst een baan wilde waar ik me op mijn plek voelde (ik studeerde nog).. maar dit jaar gaan we er dus vol voor!! Ben heel erg benieuwd. Heel leuk om jullie ervaringen enzo hier allemaal te lezen.

Succes!!

Vlindertje: fijn dat je ongesteld bent geworden, eindelijk kun je nu ook echt aan de slag. Heeeel veel succes
puttenaar

Senior Member

28-06-2009 19:52
dreams schreef:hoi puttenaar,

welkom. ik ben ook van februari :lol:
ben zelf gestopt in maart

veel succes, hoop dat je gelijk een regelmatig cyclus krijgt

groetjes
dreams

Hoop het ook!!
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Die 2 weken dat ik gestopt ben, heb ik non stop hoofdpijn!!! Meer mensen hier last van??

vind het erg leuk om met leeftijdsgenootjes hier over te praten!!

groetjes
puttenaar

Senior Member

29-06-2009 09:17
Ik zal ook wat over mezelf vertellen.

Mijn man en ik zijn al 10 jaar bij elkaar, waarvan 4 jaar samenwonend.
We wilde eigenlijk geen kinderen, totdat in onze omgeving mensen zwanger werden.
Zo ook de zus van mijn man en de vrouw van mijn broer.
Nou ja je begrijpt al wel dat de situatie dan heel anders word.
Ik was er al wel wat eerder aan toe, maar uiteindelijk moet je er beide voor 100 % achter staan!!!
En op een avond zei hij dat we misschien toch maar moeten stoppen met de pil, want elke keer is er wel weer een excuus om te wachten.
Ik echt super blij natuurlijk :lol:
Nu heb ik vrijdag 12 juni mijn laatste pil genomen en ben ik dinsdag 16 juni ongesteld geworden.
Nu ff een maandje veilig, omdat ik heb begrepen dat je beter een maandje kan wachten.
Ben nu erg benieuwd hoe me cyclus gaat lopen.
Probeer verder niet te veel aan te denken, want we hebben ook geen haast!!
Ben ook erg naar jullie verhalen en of er nog iemand is die ook in omgeving putten woont..

Groetjes
vlindertje23

Unregistered

29-06-2009 10:53
Lin, welkom hier!! Big Grin Wat spannend dat je met de pil gestopt bent. Hopelijk heb je gauw wat meer zicht op je cyclus! Succes met zwanger worden! Wat grappig trouwens dat je vriend er eerder aan toe was dan jijzelf.. Dat hoor je volgens mij niet vaak! Wink

Puttenaar, wat herkenbaar zeg.. Iedereen om je heen zwanger en zelf ook dolgraag willen! Nou moet ik wel zeggen dat ik al tijden een enorm grote kinderwens heb. Maar als men om je heen dan kinderen krijgt, draagt dat inderdaad wel bij.. Tongue

Hoe mijn leven eruit ziet? I'm proud to be alone! Hahah.. Ik kies er straks bewust voor om alleen een kindje op de wereld te zetten, met hulp van een donor. Ik werk 3 dagen in de week in de kinderopvang (vandaag onverwacht een dagje vrij Wink ) en 2 dagen in de week pas ik op bij gezinnen thuis en dat bevalt me prima. Verder zou 'k zosnel even niet iets weten om over mezelf te vertellen.. Maar, vragen staat uiteraard vrij :mrgreen:
marjoleinn

Unregistered

29-06-2009 13:25
hallo

nou ik ben eindelijk ongesteld!!! na 65 dagen ...

Gr marjolein
vlindertje23

Unregistered

29-06-2009 13:54
Jij ookal zo'n lange cyclus, Marjolein? Jeempie.. Ik had afgelopen periode ook een hele lange.. Ben de tel kwijt geraakt :roll:
marjoleinn

Unregistered

29-06-2009 15:42
ja was echt vreselijk was echt bang dat er iets aan de hand was. maar het is nog steeds niet een echte ongesteldheid heb wel krampen en af en toe een beetje rood slijm(sorry niet zo smakelijk) dus ik hoop dat het nog goed door gaat zetten. en de volgende cyclus niet zo lang is...
vlindertje23

Unregistered

29-06-2009 16:04
oohh, daar wordt je helemaal onzeker van! :roll:
Hoop dat het doorzet...
struffle

Unregistered

29-06-2009 22:08
haai meiden

zal ook even mijn situatie toelichten voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn Big Grin
Mijn vriend en ik hebben ook al ruim 7,5 jaar verkering en wonen al zo'n 3 jaar samen. Sinds september vorig jaar hebben we een koophuis (nieuwbouw, eensgezins), waar we superblij mee zijn en iedere dag van genieten!
Mijn vriend werkt nu al ruim 2 jaar fulltime, ik ben nog aan het studeren. Ik heb al een hbo diploma pedagogiek en heb dit jaar mn pre-master orthopedagogiek afgerond. Volgend jaar ga ik dus mijn master doen, wat een heel zwaar jaar zal worden. Desondanks, of misschien wel daarom, willen we graag nu een kindje!
Ik ben al iets van een jaar van de pil af en heb goede hoop dat het snel raak is.
Werk trouwens zo'n 24 uur onregelmatig bij om het nodige geld in het laatje te brengen.

ben benieuwd naar de rest van de situaties Big Grin
vlindertje23

Unregistered

01-07-2009 16:09
Spannend Struffle!! Helemaal nu je je masterjaar in gaat!
Ik was dolgraag al eerder aan kinderen begonnen, maar heb het niet gedaan.. Was bang dat ik alsnog een periode extra kwijt was (op mijn school waren ze helaas nogal streng en niet begaan met..), dus dat was voor mij al reden genoeg om er niet voor te gaan.

Knap dat je het grote avontuur van een kindje aandurft naast je studie!

Mijn situatie weet je inmiddels wel heh, denk ik? :lol:
puttenaar

Senior Member

06-07-2009 08:59
Hai,

Allemaal lekker genoten van het heerlijke weer!!!??

Het is nog erg stil op dit forum!!
We zitten natuurlijk ook ( bijna ) allemaal nog in het begin, toch??

Vlinder ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je zo jong al kiest om alleenstaande moeder te worden??
Als je er niet over wil praten, ook prima natuurlijk..

Zijn er verder nog spannende dingen aan de gang.
Hier is alles nog rusig.
Moet nog 2 weekjes werken en dan heb ik heerlijk vakantie..
Zijn er trouwens nog mensen die ook in omgeving putten wonen??

Groetjes nicolien
vlindertje23

Unregistered

06-07-2009 16:21
puttenaar schreef:Vlinder ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je zo jong al kiest om alleenstaande moeder te worden??

Oohh.. ik maak er geen geheim van hoor!! Ik kies ervoor om alleenstaand moeder te worden omdat ik me niet thuis voel in een relatie. Ik voel me daarin te onzeker.. Ben denk ik ook wel teveel op mezelf. Vind het veel fijner om alle beslissingen zelf te maken. M'n kinderwens wordt ook alleen maar groter en ik wil niet wachten tot ik 'de geoorloofde leeftijd' heb, dat moeder worden wel normaal is. Als jonge, en zeker alleenstaande, pas je immers niet in deze maatschappij helaas.. Voor mij voelt dit gewoon heel erg goed..
helen

Unregistered

07-07-2009 11:40
hoi,

ben er weer, had ff een rustpauze ingelast.
baalde er flink van dat ik weer ongi werd.
zit nu op dag 14 van mijn cyclus. dus we zijn weer druk aan het klussen.

hoe gaat het met jullie?
klein wondertje

Unregistered

07-07-2009 12:04
Hallo,

Ik kom uit mei 86
Op dit moment ben ik nog niet zwanger en zijn we ook nog niet bezig eigenlijk.
Wij hebben de keus gemaakt om in oktober te gaan proberen zwanger te worden van de eerste

Hoop dat ik ondanks onze oktober keus, toch met jullie mee mag kletsen.

groetjes
helen

Unregistered

07-07-2009 12:11
natuurlijk mag je mee kletsen.
mag ik vragen waarom jullie gekozen hebben om pas in oktober te gaan beginnen?
struffle

Unregistered

07-07-2009 12:14
waarom pas in oktober klein wondertje?

Hier ook alles weer rustig, ongesteld geworden, dus vol goede moed de tweede ronde in!
We hopen op een romantische vakantiebaby aankomende maand! Is praktisch ook, hoef ik al die zooi voor je menstruatie ook niet mee te nemen (haha grapje).
dat zou wel echt ultiem zijn voor ons hoor, als het op vakantie zou gebeuren...
We gaan dus ook testen daar, erg spannend!

En bij de rest nog nieuws?
klein wondertje

Unregistered

07-07-2009 12:18
Ja hoor, geen probleem.

Helaas hebben wij (mijn man in dit geval) de gevolgen van de crisis ondervonden en raakte mijn man zijn baan kwijt afgelopen voorjaar.
Gelukkig is ie inmiddels aan het werk, maar dat heeft een hoop onzekerheid met zich mee gebracht de laatste maanden.

In de tussentijd zijn er voor volgend voorjaar alweer wat grote dingen gepland.
Hele goede vrienden van ons gaan namelijk volgend jaar in het voorjaar trouwen en daarbij spelen wij een belangrijke rol.
Nu is dat niet zo'n heel groot probleem, maar wat ook nog tussendoor komt kijken is dat er voor volgend jaar een reis gepland staat met een vliegtijd van minimaal 10uur. en tja je zit dan wel met de maximale vliegweken in je achterhoofd.
Dus hebben we de keus gemaakt om niet voor oktober voor het eggie te gaan klussen.
puttenaar

Senior Member

07-07-2009 14:06
vlindertje23 schreef:
puttenaar schreef:Vlinder ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je zo jong al kiest om alleenstaande moeder te worden??

Oohh.. ik maak er geen geheim van hoor!! Ik kies ervoor om alleenstaand moeder te worden omdat ik me niet thuis voel in een relatie. Ik voel me daarin te onzeker.. Ben denk ik ook wel teveel op mezelf. Vind het veel fijner om alle beslissingen zelf te maken. M'n kinderwens wordt ook alleen maar groter en ik wil niet wachten tot ik 'de geoorloofde leeftijd' heb, dat moeder worden wel normaal is. Als jonge, en zeker alleenstaande, pas je immers niet in deze maatschappij helaas.. Voor mij voelt dit gewoon heel erg goed..

Ok helemaal goed!!!
Was er gewoon erg benieuwd naar.
Vind het erg knap van je!!
Lijkt me wel extra spannend om alles alleen te doen.
Spring

Posting Freak

08-07-2009 06:53
@ klein wondertje: dat klinkt in elk geval heel verstandig! Wel vervelend dat de crisis ook gedeeltelijk de oorzaak is. Natuurlijk mag je al mee kletsen, lijkt me gezellig. Ik hoop wel dat je er niet ongeduldig van wordt.. Ik keek namelijk ook een week voor ik met de pil stopte op dit forum en wil(de) het deze maand nog zoveel mogelijk met condooms doen.. maar toen ik eenmaal mee aan het kletsen was en natuurlijk gewoon omdat ik zelf erg ongeduldig ben, is er van die condooms niet veel gekomen! Ik heb verder wel normaal gedaan, dus geen vruchtbare dagen in de gaten gehouden of lang blijven liggen. Toch vind ik deze maand mijn NOD spannend. Ik ben erg benieuwd (ook naar mijn cyclus, want het zal de eerste keer niet raak zijn ga ik vanuit). Veel succes alvast!

Een vakantiebaby lijkt mij trouwens ook erg leuk!
klein wondertje

Unregistered

10-07-2009 19:26
Hoi,

ja een klein beetje ongeduldig wordt en ben ik wel, maar dat heb ik al wel een tijdje.
Maar in het weekend dat we kunnen en willen gaan proberen staat er al lekker een weekendje weg gepland naar duitsland dus dat is wel een leuke ontspanning en manier om een nieuwe periode in ons leven te beginnen.
Heb er helemaal zin in in elk geval

groetjes
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 14:34
Klein wondertje, welkom hier! Wat vervelend dat jullie nu al de gevolgen van de crisis ondervinden.. Dat je pas in oktober gaat starten maakt echt niet uit hoor! Ik schuif inmiddels ook een beetje op met starten, aangezien ik nu aan het temperaturen ben en het me enorm frustreerd dat ik geen overzicht heb in m'n eisprong..

Puttenaar, thanks!! Het idee alles alleen te doen vond ik heerlijk.. Al zie ik gevoelsmatig toch ook wel op tegen kleine dingetjes; de wachtweken, alleen testen, de zwangerschap alleen moeten doen etc.. Buiten m'n ouders heb ik niemand om het mee te delen tenslotte. Nouja, vriendinnen natuurlijk wel. Maar geen partner.. Maar, ook daar zie ik toch ook wel de voordelen van in hoor! Niemand die zich ermee bemoeit :lol:
klein wondertje

Unregistered

27-07-2009 15:16
@vlindertje23,
echt knap dat je het in je eentje wil doen!
maar aan de andere kant, jij maakt bewust deze keus.
helaas zijn er ook zat meiden die een partner hadden en weggaan.
Maar ben benieuwd hoe het gaat lopen.
En je ei kun je altijd hier kwijt!

Ach ja, al sowieso 1 keer eerder hebben we het uit gesteld.
En zolang duurt oktober niet meer, het is al bijna augustus?

Zit me nu alleen af te vragen, wat zal ik doen:
de natuur zijn gang laten gaan?
Of aan de slag met ovulatietesten?
Ben nog een beetje aan het twijfelen

Wil het eigenlijk z'n gang laten gaan, maar aan de andere kant denk ik: hoe zou ik reageren op een aantal maanden die duivels om de hoek van de bocht te ontdekken.
Want merk hier op het forum wel, dat de meeste toch wel op vooraf berekende dagen klussen.

Wat doen jullie of gaan jullie doen?
(ben beetje onzeker hierin)

groetjes
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 15:28
Klein wondertje, dankjewellll! Wat super lief zeg!! Big Grin
Het is absoluut een bewuste keus.. Ik weet ook niet beter meer, moet ik toegeven. Het voelt zo goed.. Heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gekregen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, want niet iedereen hoeft het met me eens te zijn Wink
Maar, positieve reacties zijn uiteraard een stuk leuker, hahaha..
En tegen de tijd dat ik ga starten houdt ik jullie zeer zeker op de hoogte!

Wat je vraag betreft.. Ik maak straks gebruik van ovulatietesten. Die kosten tegenwoordig niet eens zo heel veel meer, en ik heb een stuk meer overzicht erdoor.. Weet van een vriendin die een relatie had en zwanger wilde worden, dat ze een aantal cyclussen zonder de testen heeft gedaan, omdat ze bang was er anders teveel mee bezig te zijn. Uiteindelijk heeft ze, ik meen in ronde 6 of 7 besloten om de ovluatietesten bij de hand te nemen omdat ze het gereken een beetje zat werd Wink

Weet je ongeveer hoelang je cylcus is? Uitgaande van bijv een 28 dagen cyclus zou je eisprong rond dag 14 zijn.. Met 32 dagen schuift ie op en wordt het rond dag 18..
klein wondertje

Unregistered

27-07-2009 15:51
Heel verhaal getypt, valt de internetverbinding eruit

Ik denk denk dat ik sowieso de eerste maand, maar op de gok ga.
(blijft het ook nog een beetje leuk denk ik)
Maar tegen die tijd bestel ik denk ik wel een "starters' pakket bij babyboomshop
zitten ovulatietesten in en zwangerschapstesten en zijn ook helemaal niet zo duur
want denk dat als het moment van testen daar is, dat ik zenuwachtig wordt/ ben

Ik weet namelijk ook niet wat mijn 'natuurlijke' cyclus is.
gebruik nu nog de navuring en in oktober laten we dat voor wat het is
Nu wordt ik 'braaf' ongi 4 dagen nadat ie eruit is.

Maar is je vriendin uiteindelijk snel zwanger geworden, nadat ze met de ovutesten is begonnen?
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 16:08
Oohh, vervelend dat je verbinding weg viel!

M'n vriendin was inderdaad vrij snel zwanger met ovulatietesten.. Ze had 6 maanden geprobeerd zonder en met ovulatietesten was het in ronde 4 raak!

Spannend dat je navuring er in oktober uitgaat! Big Grin
klein wondertje

Unregistered

27-07-2009 16:21
inderdaad erg spannend.
heb er nog twee te gaan en dan is het laatste doosje leeg dat ik onlangs heb gehaald bij de apotheek

inmiddels heb ik ook ovutesten gevonden op zozwanger.nl
maar daar hebben ze verschillende varianten dus wordt even goed uitzoeken wat wat inhoudt
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 16:29
Ik gebruik ze zelf van sensitest! Ben er erg tevreden over..
Maar, gaan tempen op advies van de huisarts.. Wink
klein wondertje

Unregistered

27-07-2009 16:34
Ok, nou ja ik heb ook nog even dus kan nog even rondkijken

Temperaturen zal bij mij zo goed als niet gaan, werk namelijk onregeltige diensten
dus zal niet makkelijk altijd op dezelfde tijd kunnen temperaturen
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 16:41
Oohh.. dat is inderdaad wel minder dan.. Ach, ovulatietesten zijn goed hoor! En lichaamssignalen geven ook veel af.. Wink
geralda

Unregistered

27-07-2009 17:15
hallo allemaal,

ik zit net jullie berichten even te lezen en ik kom me bij jullie aansluiten, ook ik ben van 1986, van februari. en ben sinds februari gestopt met de pil. meteen heel netjes en regelmatig ongesteld maar voorlopig nog niet zwanger. afgelopen maand begonnen met ovulatie testen. een eisprong is er gelukkig, dus nu zijn we zo ver dat mn NOD a.s. zaterdag is en zit ik nu al wel een beetje in spanning, er niet mee bezig zijn zegt iedereen,poeh nou dat valt niet mee!

groetjes geralda
Spring

Posting Freak

27-07-2009 17:26
Hoi Geralda, dat valt inderdaad niet mee! Ik vond het ook altijd heel makkelijk klinken, maar het is zo leuk en spannend, dat ik merk dat ik er echt vaak aan denk. Dat is denk ik ook niet erg, als het maar niet veel stress gaat opleveren. Heel veel succes!

Vlindertje en Klein Wondertje: ik gebruik nog geen ovutesten, maar ga dat na een aantal maanden (bij geen succes) ook doen denk ik. Ik moet helaas eerst nog even wachten op mijn natuurlijke cyclus...
vlindertje23

Unregistered

27-07-2009 19:36
Heej Geralda, welkom hier!! Ik ben ook van februari, gezellig!! :mrgreen:

Lin 23, ik zweer haast bij ovulatietesten! Maar, op een andere manier kan ik ook niet echt m'n eisprong vinden.. Afgezien van wat vage lichaamsklachten dan.. Wink
geralda

Unregistered

28-07-2009 15:07
hallo allemaal,

het viel me op dat er erg veel meiden hier op het forum van februari zijn, leuk!

ik zal ook wat vertellen over onze situatie, ik zag dat bijna iedereen dat even heeft gedaan.
we wonen nu bijna 4 jaar samen in een (koop) 2 onder 1 kap. en we gaan dit jaar op 18-09-09 trouwen!!!! ook hebben we een hondje van bijna 5 jaar, een franse bulldog, Max echt een poepie. we werken allebei, ik werk 32uur in de zorg.
dus toen ik in feb. stopte met de pil, hebben we nog wel wat maandjes voorzichtig aan gedaan (niets gedaan rond de vruchtbare dagen), omdat ik ook nog in mn trouwjurk moest passen!hi hi. maar afgelopen maand hadden ik er genoeg van en dacht nu is het nog maar 3 maanden tot de dag dus dat moet geen probleem zijn. en nu dus maar wachten op zaterdag! ben zo benieuwd!

moeten jullie nog op vakantie? of ben je al geweest? ik ben afgelopen maandag weer begonnen, onze vakantie zit er helaas weer op. nou ik hou jullie vorderingen in de gaten! leuk hoor, ik las dat daantje al zwanger is geworden, is ze nu ook nog op t forum hier of niet?

groetjes geralda
klein wondertje

Unregistered

29-07-2009 17:50
Hoi,
Misschien wel leuk om allemaal wat over onze situatie thuis te vertellen
Mijn man en ik zijn 5 jaar bij elkaar en wonen ook bijna 5 jaar samen, drie jaar geleden ons huis gekocht
en bijna een jaar getrouwd.
We werken allebei fulltime.
Mocht het ons gegeven zijn een kindje te krijgen dan wil ik 24uur gaan werken. Man mijn wil als het financieel mogelijk is 32 uur gaan werken. Maar dat is iets wat we later gaan beslissen.

@Geralda, gefeliciteerd met jullie aanstaand huwelijk. Nog maar even en dan is de grote dag.

Wij zijn alweer een aantal weken aan het werk, na een kleine maand vakantie te hebben gehad.
Maar goed, weekendjes weg zijn bij ons altijd wel iets wat we doen, dus we kunnen er wel weer even tegenaan tot de volgende "echte" vakantie
allies-1

Senior Member

Topics: 4
29-07-2009 18:34
hoi meiden!

Ik ben allicia en mijn bouwjaar is ook 1986 Smile maart welliswaar,
mijn vriend en ik zijn al sinds vorig jaar oktober " bezig" en het wil niet lukken!
Ik heb een mooie cyclus 28 dagen en voel mijn eisprong dit werd bevestigd door een test.
De "zin" word al minder en er niet mee bezig zijn is vooral heel lastig, ik had gedacht dat doen we ff we zijn gezond en jong dus wat is het probleem? Ben laatst bij mijn huisarts geweest en hij vertelde zelfs dat we er niet mee bezig moesten zijn en lekker vakantie moesten gaan vieren wel vertelde hij dat als ik in september niet zwanger zou zijn dat ik dan maar even langs moest komen. Nou kwam laatst mijn vriendin (moeder van een dochter van bijna een jaar) dat ze weer zwanger was ! Confusedhock: Natuurlijk was ik blij voor haar maar dat ze me daarna moest vertellen dat ze voor een tweede gingen en dat het in 1 keer raak was zakte bij mij de moed in me schoenen ! En toen vertelde ze ook nog doodleuk dat het bij de eerste wel ff duurde ... 4 maanden!!! :o Ik vind het super voor hun maar ben zo teleurgesteld dat ik niet lekker met haar mee kan " zwangeren" Ik zou graag met haar willen winkelen en alle leuke dingen als vriendin met haar willen doen maar de smoesjes zijn op... heb het dus toch maar verteld hoe de vork in de steel zat. Ze was begripvol maarja wat moet ze ermee...
geralda

Unregistered

30-07-2009 11:47
hallo,

@allicia: goh wat een tijd alweer dat jullie 'bezig' zijn, ja dat lijkt me idd ook afschuwelijk, hartstikke leuk voor je vriendin natuurlijk maar voor jouw zeker zo zuur. nou sterkte en blijven hopen dat het snel mag lukken!

groetjes geralda
geralda

Unregistered

30-07-2009 12:55
hallo,

@klein wondertje: bedankt voor de felicitaties. het gaat nu opschieten lekker hoor!

zit ik te wachten tot mn NOD a.s. zaterdag, heb ik net nachtdienst gehad de afgelopen 2 nachten, en wat denk je, het lijkt er sterk op dat ik gewoon ongesteld ga worden, heb alle kwaaltjes die ik altijd heb, al de tijd dat we proberen zwanger te worden ging het wel, rekende ik niets uit en zo. maar nu voelt het toch heel anders erg rot eigenlijk. jullie zullen wel denken wat een zeur volgende keer beter maar ik denk ook dat jullie snappen wat ik bedoel, gatsie kan wel janken.

even afwachten maar tot het echt doorzet! Cry

groetjes geralda
BQ1986

Posting Freak

Topics: 5
30-07-2009 20:12
Hoi Allemaal...

Ook ik ben van mei 1986 en heb begin juli 09 de laatste pil genomen, erg spannend dus allemaal!
Ik vroeg mij af hoe jullie dat allemaal de 1e maand na je laatste menstruatie hebben gedaan, eerst veilig seks gehad tot de 1e natuurlijke menstruatie of gewoon de gok gewaagd? Smile
Ik heb sinds deze week erg veel last van misselijkheid en krampen in mijn buik maar kan me gewoon niet voorstellen dat het nu al zover kan zijn. Kunnen die krampen ook het gevoel zijn van je eisprong?

Groetjes! :roll:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (12): 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave