Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Hallo!

Hallo!
Guess07

Unregistered

08-05-2009 09:05
Hallo!

Nou eindelijk heb ik me ook ergens aangemeld..
Ik ben sinds Februari gestopt met de pil.. De maanden erop gewoon ongesteld geworden.. Maar ook wij gaan vrolijk door en hopen elke keer dat het raak is.. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben er vrij veel mee bezig moet ik zeggen.. Ik weet dat dat eigenlijk niet zo best is.. Mja je zal het maar graag willenSmile

Ik heb m,n naam er niet bij gezet omdat er ook bekenden van me op de site zitten en ik het nog even stil wil houdenSmile

Liefs
eefie1985

Senior Member

Topics: 4
08-05-2009 09:19
hallo welkom op de site,
Ik ben eefie1985 ben in maart gestopt met de pil ik zit nu in ronde 3 erg spannend ik ben er ook best veel mee bezig!!! Ze zeggen dat het niet goed is maar ja hoe kan je er nou niet mee bezig zijn!!!
Dus het is helemaal normaal dat je er veel mee bezig bent!

groetjes eefie
Chan82

Unregistered

08-05-2009 09:24
Hoi hoi

Welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Liefs Chan
Guess07

Unregistered

08-05-2009 09:28
Nja dat dacht ik ook haha.. En aan de andere kant denk ik we zijn pas net bezig en ik ben 21 en hij 30 dus we hebben nog alle tijd van de wereld.. Maar je zal maar iets echt willenTongue

Liefs

eefie1985 schreef:hallo welkom op de site,
Ik ben eefie1985 ben in maart gestopt met de pil ik zit nu in ronde 3 erg spannend ik ben er ook best veel mee bezig!!! Ze zeggen dat het niet goed is maar ja hoe kan je er nou niet mee bezig zijn!!!

groetjes eefie
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 09:46
Guess07 schreef:Nja dat dacht ik ook haha.. En aan de andere kant denk ik we zijn pas net bezig en ik ben 21 en hij 30 dus we hebben nog alle tijd van de wereld.. Maar je zal maar iets echt willenTongue

Liefs

groetjes eefie

Ja ik ben ook nog maar 23 en hij ook!! We hebben idd nog de tijd! Maar ik zou het nu ook al heel graag willen!
Wanneer is je nod?
helen

Unregistered

08-05-2009 09:51
hallo,

ik ben sinds januari gestopt met de pil.
ben er wel veel mee bezig en hoop dat ik snel zwanger ben, maar ik doe mijn temperatuur nog niet meten en gebruik ook nog geen ovulatietesten. jullie?
zelf ben ik 22 en hij 28 tijd zat dus.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:17
Nou mijn cyclus is heel onregelmatig maar was 24 april ongesteld tot de 29ste.. Maar dat zegt helemaal niks.. Misschien komt het nog omdat ik met Februari pas gestopt ben met de pil.. En heb het ook nog niet echt heel goed bijgehouden.. Vanaf deze maand maar even m,n kalender instellenSmile

eefie1985 schreef:
Guess07 schreef:Nja dat dacht ik ook haha.. En aan de andere kant denk ik we zijn pas net bezig en ik ben 21 en hij 30 dus we hebben nog alle tijd van de wereld.. Maar je zal maar iets echt willenTongue

Liefs

groetjes eefie

Ja ik ben ook nog maar 23 en hij ook!! We hebben idd nog de tijd! Maar ik zou het nu ook al heel graag willen!
Wanneer is je nod?
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 10:19
helen schreef:hallo,

ik ben sinds januari gestopt met de pil.
ben er wel veel mee bezig en hoop dat ik snel zwanger ben, maar ik doe mijn temperatuur nog niet meten en gebruik ook nog geen ovulatietesten. jullie?
zelf ben ik 22 en hij 28 tijd zat dus.

hallo welkom!
Ja ik heb vorige maand wel ovulatie testen gedaan! Alleen om te kijken wanneer mijn ovulatie was!
Dus is wel handig om te weten!
Deze maand ben ik daar uiteraard weer mee gestopt!

groetjes....
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:21
Maar helpen die testen nou echt? Ik ben wel bezig met foliumzuur wat ik elke dag slik.. Verder eigenlijk nog niet echt rond gekeken maar zijn natuurlijk ook pas net begonnen..
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 10:26
Guess07 schreef:Maar helpen die testen nou echt? Ik ben wel bezig met foliumzuur wat ik elke dag slik.. Verder eigenlijk nog niet echt rond gekeken maar zijn natuurlijk ook pas net begonnen..

Nou of het echt werkt weet ik ook niet ik zat op een ander forum bij stoppen met de pil in maart en daar was een vrouw bezig met ovulatie testen ik dacht laat ik het eens proberen, Het was na die positieve ovulatie test, Niet raak gelijk maar je weet wel ongeveer wanneer je ovulatie is!
Ik slik ook nu 3 maanden foliumzuur!
Dat is wel heel belangrijk!
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 10:27
Chan82 schreef:Hoi hoi

Welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Liefs Chan

Ja bedankt jij ook? Hoe lang ben je al bezig??
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:32
Jaa, dat is ook wel weer zo.. We kunnen het altijd proberenSmile Maar nu nog even rustig aanSmile

Ja, zodra ik dat hoorde ben ik gelijk begonnen.. (een week nadat we het besloten hadden ze maar) dus dat zit wel goedSmile
eefie1985 schreef:
Guess07 schreef:Maar helpen die testen nou echt? Ik ben wel bezig met foliumzuur wat ik elke dag slik.. Verder eigenlijk nog niet echt rond gekeken maar zijn natuurlijk ook pas net begonnen..

Nou of het echt werkt weet ik ook niet ik zat op een ander forum bij stoppen met de pil in maart en daar was een vrouw bezig met ovulatie testen ik dacht laat ik het eens proberen, Het was na die positieve ovulatie test, Niet raak gelijk maar je weet wel ongeveer wanneer je ovulatie is!
Ik slik ook nu 3 maanden foliumzuur!
Dat is wel heel belangrijk!
helen

Unregistered

08-05-2009 10:43
ik slik inderdaad ook al 3 maanden foliumzuur.
en houd een beetje rekening mee dat ik geen rauw vlees en rauwe kaas eet.
misschien is het dan toch slim om een maandje te testen
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:45
Ik ga inderdaad eens even rustig rondkijken en vragen haha..

Pff ik wil zo graag!! Haha..
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 10:48
ja ik hou ook al rekening met niet drinken geen rauw vlees enz...... Kan beter een goede voorbereiding hebben haha
en ja ovulatie testen kan geen kwaad het geef je alleen meer bevestiging wanneer je ovualtie er is!
Ik had ze van mad care! Via de site!
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:59
Nee ik drink ook niet.. (normaal soms in het weekend een biertje) maar dus helemaal niks meer.. En sinds deze week gestopt met roken dus ga zeker de goeie kant op!! Nu ik zo goed bezig ben vind ik ook wel dat het er nu van mag komen Wink

Ik ga van de week eens een test halenSmile
helen

Unregistered

08-05-2009 11:06
Guess07 schreef:Nee ik drink ook niet.. (normaal soms in het weekend een biertje) maar dus helemaal niks meer.. En sinds deze week gestopt met roken dus ga zeker de goeie kant op!! Nu ik zo goed bezig ben vind ik ook wel dat het er nu van mag komen Wink

en lukt het het stoppen met roken.
ik ben nu 3 weken gestopt en het is nog nooit zo makkelijk geweest vind ik.
maar we hebben dan ook een goede reden om te stoppen, dat scheelt wel.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:10
Nou ik moet zeggen dat ik wel eerder 7 maanden gestopt was.. En vond het totaal niet moeilijk.. Was echt een kwestie van een knop omzetten en ervoor gaan.. Was er toen ook wel behoorlijk klaar mee.. Maar de kilo's vlogen eraan! Ik ben 1.70 en woog toen altijd 56 kg en kon altijd alles eten wat ik wou.. En toen was ik gestopt en at ik nog steeds zoveel en kwam er 15 kilo bij:S Toen ben ik na die 7 maanden weer begonnen en nu zit ik weer op de 58kg.. Dus dat is m,n enige struikelblok.. Maar verder gaat het super!! Gelukkig dat het bij jou ook makkelijker gaat! Wat je zegt: Je doet het nu ook ergens voor heSmile
helen schreef:
Guess07 schreef:Nee ik drink ook niet.. (normaal soms in het weekend een biertje) maar dus helemaal niks meer.. En sinds deze week gestopt met roken dus ga zeker de goeie kant op!! Nu ik zo goed bezig ben vind ik ook wel dat het er nu van mag komen Wink

en lukt het het stoppen met roken.
ik ben nu 3 weken gestopt en het is nog nooit zo makkelijk geweest vind ik.
maar we hebben dan ook een goede reden om te stoppen, dat scheelt wel.
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 11:11
Ik ben ook gestopt met roken nu al 2 maanden!! En idd nog nooit zo makkelijk met zon goed doel!!!
Ik ben er ook heel blij mee dat het zo makkelijk ging!!
En zkkr nu mag het wel komen hahaha Wink
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:20
Voor iedereen: Ik ben echt trots op iedereen die gestopt is met drinken roken of watdan ook!! Dat zegt toch wel heel wat over jezelf vind ik! Het is toch echt een verslaving.. Goed bezig!!!Big Grin
helen

Unregistered

08-05-2009 11:21
Guess07 schreef:Voor iedereen: Ik ben echt trots op iedereen die gestopt is met drinken roken of watdan ook!! Dat zegt toch wel heel wat over jezelf vind ik! Het is toch echt een verslaving.. Goed bezig!!!Big Grin

dank je wel
eefie1985

Senior Member

08-05-2009 11:31
Guess07 schreef:Voor iedereen: Ik ben echt trots op iedereen die gestopt is met drinken roken of watdan ook!! Dat zegt toch wel heel wat over jezelf vind ik! Het is toch echt een verslaving.. Goed bezig!!!Big Grin

zkkr bedankt geld ook voor jou!!!!
Wink
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:33
Dank u Dank u Dank u Wink
eefie1985

Senior Member

10-05-2009 15:23
iemand al een ovu test gedaan??
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden??
helen

Unregistered

10-05-2009 15:25
eefie1985 schreef:iemand al een ovu test gedaan??

hallo,

nee ik doe nog niet aan ovu testen.
wij hebben besloten om eerst 3/4 jaar gewoon zo te proberen en daarna pas met testen en temperaturen te beginnen.
heb jij ze wel al gedaan?
eefie1985

Senior Member

10-05-2009 19:19
helen schreef:
eefie1985 schreef:iemand al een ovu test gedaan??

hallo,

nee ik doe nog niet aan ovu testen.
wij hebben besloten om eerst 3/4 jaar gewoon zo te proberen en daarna pas met testen en temperaturen te beginnen.
heb jij ze wel al gedaan?

Ja vorige maand gewoon proberen hoor, Even kijken wanneer mij ovulatie is ongeveer!
ik doe ze nu niet meer, Omdat ik nu ongeveer weet wanneer ik vruchtbaar ben! Smile De 2 dagen!!

Je kan idd ook wachten 3/4 jaar, Maar ik dacht we zijn nu toch bezig dan alles er maar aan doen wat je kunt.
Alleen temperaturen daar begin ik niet aan!! Confusedhock:
helen

Unregistered

11-05-2009 11:40
wij doen er voor de rest ook wel alles aan. in de 2e week van mijn cyclus genoeg klussen zal het heus wel een keer raak zijn, en anders toch met testen gaan beginnen.
zit nu op dag 14 van mijn cyclus dus het is nu weer afwachten geblazen
eefie1985

Senior Member

11-05-2009 18:24
ja ik zit nu ook op dag 14 van mijn cyclus van 27 dagen!
Moet je idd maar even kijken wat en wanneer je wat doet?
In welke ronde zit je?
helen

Unregistered

11-05-2009 18:47
we zijn in januari begonnen. we zitten nu in de 4e ronde.mijn cyclus is 29 dagen.
in welke ronde zit jij?
eefie1985

Senior Member

11-05-2009 19:11
helen schreef:we zijn in januari begonnen. we zitten nu in de 4e ronde.mijn cyclus is 29 dagen.
in welke ronde zit jij?

ik zit in ronde 3 nu ik ben in maart gestopt met de pil!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave