Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden JAJA Sex in een ........????

JAJA Sex in een ........????
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
06-05-2009 14:28
Maar goed ladiess stel je eens voor je bent heel fijn en gezellig met je mannetje aan het wandelen (bos of strand) en het is nog wel een aardig stukkie van jullie huis en dus ook van jullie liefdesbed vandaan, en stel ineens tijdens de wandeling krijgt een van beiden of wie weet wel beiden enorme trek in elkaar Big Grin ... Wat zouden jullie dan doen in zo´n situatie?? A. Gewoon lekker op de plek waar we zijn mekaar eens stevig verleiden :oops: , of B.Je zegt tegen mekaar we wachten wel tot we thuis zijn, of C.Je doet helemaal niets en loopt gewoon door...

En dan heb ik er hier ook nog wel een. Stel ladiess je komt met je geliefde (of verloofde of man/vrouw) langs zo´n biechthokje, en je man/vriend zegt ineens aan je van ´´Schat ik heb me nu toch zo reuze zin aan je?´´ Wat of hoe reageer jij dan in die situatie? A.Je zegt terug nou schat we zijn straks weer thuis probeer het nog maar even op te houden Big Grin , of B. Je word er zelf helemaal warm van en verleid je man/vrouw in dat biechthokje Big Grin , of C. Je doet niets! En loopt gewoon door en doet alsof je je man/vrouw niet hoort Big Grin .

Ik zal mezelf alvast even goed verraden hier...Want namelijk als ik met manlief op pad ben en onderweg komt manlief met de vraag aan me van ´´Schat ik heb nu toch zo´n zin´´ Dan zeg ik nou kom zet de auto of weet ik veel wat aan de kant zal ik je meteen goed verleiden hihi... Big Grin Alleen met manlief heb ik dit soort acties sinds ik met hem samen ben nog geen enkele keer meegemaakt (helaas) hihi... Maar hiervoor met mijn ex en daarvoor met een ex juist wel, en had ik ook echt zoiets van wat boeit mij het nou...Als het nou tussen de lakens is of in een biechthokje of weet ik veel waar nog meer hihi... Big Grin :mrgreen:

Namelijk SEX in een biechthokje Big Grin :oops:

En niet alleen zozeer in een biechthokje, nee toen kwamen er vele herinneringen naar boven qua plekken wat allemaal wel net zo heerlijk is dan alleen maar tussen de lakens hihi... Big Grin

Zo kwam ik uit met mijn lijstje:

- Bovenop een motorkap van een auto :oops: (het was wel s´avonds overigens hoor)

- In een bushokkie :oops:

- Strand (waar overigens mensen gewoon liepen) :oops:

- Achterin de bus (geen vervoersbus, maar gewoon tsja zo´n vito bus) Big Grin

- Midden in het bos Big Grin

- En jawel op de keukentafel Big Grin

Deze dingen kwamen mij weer te boven als er nog wat meer bijzondere plekken geweest zijn dan zal ik ze wel met jullie delen hihi... Big Grin

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden... Big Grin :mrgreen: En ja ik ben vandaag ook zo vrolijk, zo vrolijk hihi Big Grin :mrgreen:

Wie weet staat m´n ei of misschien wel meer eieren op het punt die grote sprong te wagen en ben ik daarom zo vrolijk, vrolijk hihi... :mrgreen:

GoodLuck ladiessssssssssssss Wink
Mieke25

Posting Freak

Topics: 5
06-05-2009 14:37
Confusedhock: Nou Possie je hebt me daar nogal een lijstje haha...

Dan zijn wij wel erg braaf geweest. Alleen enkele keren betrapt in de auto omdat mijn vriend/man toen thuis nog niet binnen mocht van mijn ouders, ze moesten eens weten :lol: .

Het ergste vond ik toch wel toen we 's nachts na een fuif in de auto op een parking stonden. Ineens reed er een vrachtwagen op met super felle lichten en wij zaten recht in die spot :oops: .
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 15:09
Mijn raarste plekje was toch wel in een wc-hokje van de Hogeschool van Amsterdam...
En dat was niet met een vriendje, maar met mijn toenmalige teamleider...!

Echt 2 sec. later zat ik, met nog knalrode wangen van de opwinding, tegenover een rector voor een oriëntatiegesprek voor een opleiding daar.... terwijl ik de vloeistof nog uit mijn doos voelde druppen...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zal ik werkelijk nooit meer vergeten!!
Is overigens niet bij die ene keer en ene plek gebleven....

Voel het bloed weer naar mijn wangen stijgen nu ik er weer aan denk :oops:
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 15:26
Haha...Nou suus geloof dat jij er ook wel wat van kan en het je niks boeit en het dus gerust op veel plekken zou doen ook hihi... Big Grin
Nadine

Unregistered

06-05-2009 15:44
Wat een verfrissend topic Smile
ik krijg :oops: als ik het alleen al lees! Big Grin

Mijn bijdrage:
- natuurlijk op de keukentafel
- in de duinen, in de aanwezigheid van voorbijgaande wandelaars.. :oops: sorry, dat waren wij Wink
- op een rots aan het water, totdat manlief en ik erachter kwamen dat zich twee meter boven ons een wandelpad bevond :?
- met als hoogtepunt: op de top van een berg

Ja, ik ben een echter natuurliefhebber Wink
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 15:54
Haha, ik ben ook een natuurliefhebber hoor Nadine!
Niets om je voor te schamen Wink

Ook ik heb de duinen weleens onveilig gemaakt, de duinen op Texel wel te verstaan...
Helemaal aan het einde van het eiland (de Koog dacht ik) heb je in de duinen een camping..
In zo'n duinpan hoor je helemaal niets... behalve jezelf :lol:

Verderop kreeg een familie "lucht" van onze praktijken (ze stonden regelrecht toe te kijken)
En dan zo lekker bezig zijn dat je alleen even snel een truitje over een blote kont trekt en vooral doorgaan Wink

Hihi, leuk onderwerp Possie!
nnln

Unregistered

06-05-2009 15:57
haha leuk forum dit :lol: vergeleken met jullie ben ik niet zo creatief Tongue heb alleen heeeel vaak buite gedaan bijv midde op straat voor iemands huis of tege een gebouw of op een bruggetje gelege met zn 2tjes helemaal naakt dat er nog iemand langs reed enz :oops: enne in een jacuzzi en alle standjes gehad die je maar ken bedenke :mrgreen:
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 15:58
Wat een stoute meiden hier! :mrgreen:
nnln

Unregistered

06-05-2009 16:01
we zijn allemaal toch nog jong hier en je moet alles een x geprobeerd hebben :mrgreen: Tongue
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
06-05-2009 16:05
jeeh possie! je ei is echt in aantocht! want anders had je misschien op dit moment van de maand niet zo'n geil onderwerp aangesneden. HAHA! Is niet lullig bedoeld hoor!
ikkewil

Unregistered

06-05-2009 16:09
haha meiden, wat een geweldig topic....
Ik kan er alleen (helaas) niet over meepraten. In mijn hoofd wil ik het bovenstaande allemaal wel, maar ik schaam me nogal voor mijn lichaam (heel erg, ja ook voor mijn vriend) en kom dus niet verder dan het huis...

Ik lees heerlijk mee, hier kan ik letterlijk alleen over dromen, tenzij ik natuurlijk ineens een ingeving krijg van naja, waarom ook niet....

Liefs
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 16:18
In mijn huidige relatie komen helaas ook niet meer van die sexuele hoogstandje voor...
Mijn relatie is heel anders dan de types / avontuurtjes die ik vroeger had.

Bovendien is mijn vriend niet echt open-minded als het hier om gaat (je zou het preuts kunnen noemen).
Vind ik soms wel jammer... Bedacht me net nog dat ik dat wel een beetje mis...
Maar heb er een heleboel moois voor in de plaats gekregen.

Ook ik heb inmiddels wat meer "jaarringen" dan vroeger en zou me ook wel een beetje onzeker voelen.
In het verleden had ik periodes dat ik op "streefgewicht" zat en dan laat je je misschien iets minder snel afremmen.
Nadine

Unregistered

06-05-2009 16:49
- Jaja, sex in een... droom!

Ik droom dan niet dat ik klaarkom, ik heb letterlijk een orgasme, een 'natte droom'
zeg maar :oops: en een jaloerse vriend :lol:
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 16:52
Respect :!:
Dat vind ik pas echt knap!!
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 17:19
Haha geloof dat we wel errug stout zijn..Maar ach kom zoals iemand hier al zei toe straks, we zijn nog jong en als je jong bent wil je nog eens wat, en dus ook van alles uit proberen/testen hihi...Enne helaas mijn huidig manlief is ook niet zo´n iemand die het overal en nergens wilt doen met me Sad ... Duss ik moet me dan echt inhouden als we bijv onderweg zijn hihi...Wel jammer maar helaas... Met mijn exen was en ging het altijd zo kon ik waar we ook waren maakte echt helemaal niks uit, we deden het overal waar je het zo gek nog niet kan bedenken, alleen werd en nu nog steeds wel eens als ik wel eens vertel dat ik het vroeger wel onwijs heerlijk vond in dat biechthokje hihi...Krijg ik dan commentaar van ´´Tsjee jij bent erg en Tsjee wat ben jij erg´´ :oops: ...

Ach als ik me er maar goed bij voel nie waar dan... Big Grin :mrgreen:
Regina08

Unregistered

06-05-2009 17:41
Ik vond de wasmachine ook wel romantisch!
Stond helaas niet aan! Wink
Athena

Unregistered

06-05-2009 17:50
hahaa possie jaaa je eitje komt er aan Big Grin dan ben ik net even erg licht ontvlambaar Wink :mrgreen: . Helaas heb ik ook niet zo'n avontuurlijke vriend & ook niet zo'n hoog libido als dat van mij Sad . ergens spannend hebben we nog niet voorgehad - tenzij je bij men ouders thuis id slpkm naast die v men zus bijtelt terwijl ze nog wakker ligt ofzo :oops: .

met wat exen was het spannender ; langs de kant vd weg (drukke expressweg) met voortdurend verkeer naast ons - die wellicht de volledig aangedampte ruiten wel opmerkten - en ook enkele politiecombi's die voorbijkwamen. In een bos ook wel een keertje, daar kwam vaak niemand langs dat paadje behalve toen (stonden ff verderop bos in), snel ff broek omhoog en verder wandelen hahaha Big Grin . Onder een brug ve autostrade aan een kanaaltje.

de wasmachine lukt niet, de droogkast staat erboven op, meestal gebruiken we de zetel of het bed, keukentafel riskeer ik niet want dat bovenblad is van glas :| , maar bij een vorige relatie & kkntafel best wel vaak gebruikt.
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
06-05-2009 18:11
Haha wat een onderwerp toch weer. Ik geef zelf gewoon de voorkeur aan thuis in of op het bed. Dat ligt gewoon het lekkerst Wink Mijn man zou het sneller ff op een gekke plek doen dan ik. Die zou rustig ergens een pashokje induiken ofzo, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten. De wat anders dan anders plekken die mij nog het meest bijstaan zijn: gewoon midden in de zee (met op een afstandje gewoon andere zwemmers), midden in de natuur op een afgelegen bankje of gewoon buiten staand langs de waterkant op een afgelegen plekje. Oftewel, wel lekker buiten, maar zo dat niemand anders het merkt...hihi
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 18:21
Ow over pashokjes gesproken Big Grin Wink Wink Wink

Trouwens, heb het ook weleens in een wildwaterbaan van Centerparcs gedaan...
Die gaat helemaal buitenom en ongeveer in het midden heb je aan de zijkant zo´n soort van oevertje.
We moesten een paar keer onderbreken vanwege passende mensen, maar zonder terug te trekken zeg maar... :oops:
Tara28

Posting Freak

06-05-2009 18:27
Haha was dat toevallig de centerparcs van de Eemhof? De plek klink me erg bekend in de oren. Dacht al... wat zijn die 2 daar toch intiem Wink
Nadine

Unregistered

06-05-2009 18:32
Suus-wil-mama-worden... schreef:Ow over pashokjes gesproken Big Grin Wink Wink Wink

Trouwens, heb het ook weleens in een wildwaterbaan van Centerparcs gedaan...
Die gaat helemaal buitenom en ongeveer in het midden heb je aan de zijkant zo´n soort van oevertje.
We moesten een paar keer onderbreken vanwege passende mensen, maar zonder terug te trekken zeg maar... :oops:

naughty :mrgreen:

De meeste locaties heb ik bij exen gehad, maar pas bij mijn huidige vriend kwam ik erachter hoe lekker sex kon zijn :mrgreen:
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 18:33
Ehm, die in Zeewolde, weet ff niet meer hoe die heet...

Maar ben vast niet de enige die zoiets ooit bedacht heeft!

En Nadine, jij mazzelpik... Goeie lover dus!
Tara28

Posting Freak

06-05-2009 18:37
Ja die bij Zeewolde is Centerparcs de Eemhof Wink
Athena

Unregistered

06-05-2009 18:40
:mrgreen: betrapt Big Grin Wink
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

06-05-2009 18:48
Haha Tara... misschien was ik dat dan wel..!
Heb ik je op ideeèn gebracht? Tongue
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 18:54
Nou ladiess als ik eerlijk zou moeten zijn vond ik het lekkerder overal en nergens waar ik het met mijn 2 exen allemaal wel niet heb gedaan, dan telkens met huidig manlief thuis tussen de lakens te klussen, ik probeer manlief wel eens over te halen als we bijv in de auto zitten lang onderweg zijn, ik dan ineens hem zo aandachtig aan staar met een liefkozende blik, alleen helaas is me nog niet gelukt ivm manlief niet echt ervan gediend is om overal en nergens zomaar in het openbaar zich bloot te willen stellen voor me hihi... Big Grin

Ach ja maar tussen de lakens met manlief is het ook altijd wel bere gezellig hoor daar niet van..Ik bedenk dan gewoon elke keer weer wat nieuws of bespring hem gewoon op de bank :mrgreen: of op de stoel :mrgreen: ... En dan wil ie wel..

En natuurlijk nooit niet steeds dezelfde lingerie setjes aantrekken maar telkens verschillende, ik kan eigenlijk wel een lingerie zaakkie beginnen zoveel lingerie soorten ik al in heb gekocht elke keer :mrgreen: ...Tsja als ik alles al heb gehad moet ik toch weer ff inkopen doen scoren hihi... Big Grin
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 18:58
En @ikkewil; Kan me voorstellen kijk als je zelf wat onzeker over dat soort dingen in het openbaar bent omdat je onzeker over jezelf bent, ik heb dit ook gehad maar weet wat je toen ik gewoon telkens dacht? Ik praatte mezelf zo aan van ach wat ken mij het toch ook schelen, ben nog jong en ik wil gewoon en als man-zijnde willen ze ook best altijd wel hihi.. Big Grin

En oja, schiet me nog ff te binnen...Vroeger ging ik onwijs vaak stappen in de buitenwacht in Kampen, en ik ken de buitenwacht nu wel zo goed als uit mijn koppie want zowel van op de toiletten binnen als op de gang maar ook boven in de buitenwacht heb ik wel goed liggen stampen met mijn 2 exies Big Grin :mrgreen: ... En ook daar buiten op parkeer terrein en dat was juist op moment dat er heul veul mensen naar huis toe gingen, en ik vrolijk door ging hihi... :mrgreen: :oops:
Nadine

Unregistered

06-05-2009 19:11
Manlief roept vanuit de keuken: ik wil met jou op alle plekken wel een keertje sexen :oops:
(hij is aan het ijlen, van de koorts Wink)
Als we iets nieuws aan het lijstje toe te voegen hebben, laat ik het wel weten Big Grin
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 19:43
Nou nadine ik ben benieuwd hihi... Big Grin :mrgreen:
daantje01

Unregistered

06-05-2009 20:14
Geweldig onderwerp ! Big Grin

Zit hier even te denken aan de leukste plekken waar wij het allemaal hebben gedaan...

- bos / buiten / gras / duinen/ openlucht etc
- op de wc van een vliegtuig
- op de wc van een slaaptrein
- op de wc van een disco
- in ieder kamer van ons huis (waren het hele huis aan het verbouwen)
- in een auto
- in het Sanadome bubbelbad (sorrie)
- pashokje

Als ik het zo lees lijken we wel erg experimenteel, maar na 12 jaar samen hebben we gewoon veel plekken verzameld blijkbaar ! :oops: maar de lekkerste vind ik toch nog altijd gewoon ons bed hoor !

Maar de leukse wil ik jullie niet onthouden:

Op vakantie in een B&B zei de eigenaar: we hebben een sauna die het al doet, maar je kunt er alleen bijkomen door over deze stellage te klimmem (ze waren nog bezig met verbouwen), maar jullie zijn jong genoeg om dat te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Met de wetenschap dat niemand daar kon komen (was zo'n houten hokje) kregen we erg veel zin in elkaar :mrgreen:
Dus wij heerlijk lekker sexen in die sauna van 80 C (!). Tijdens de "daad" hadden we niets door, maar toen we klaar waren voelde ik me toch slecht !!, Echt hoofdpijn en mijn man was misselijk. Draaierig en ziek zijn we de rest van de dag op onze kamer gebleven......

Nu is het een leuk verhaal, maar toen was het de eerste keer dat we echt ziek waren van sex !
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
08-05-2009 13:23
Hihi, leuk topic! Ik krijg weer helemaal zin om verschillende plekjes (in huis dan, laat ik het netjes houden Wink ) uit te proberen.
Mijn lijstje is niet heel indrukwekkend. Verschillende banken, keukentafel, trap, in het duin, in een omkleedhokje in zwembad. En ik denk ook een keer in de zee, maar is al zo lang geleden dat ik het niet meer weet of we dat toen echt gedaan hebben. Dus misschien is het lijstje ook eigenlijk nog wel langer, ik weet het gewoon niet meer!
vj

Posting Freak

Topics: 35
08-05-2009 14:01
jeetje mina zeg wat een onderwerpen!
Dan ben ik toch wel erg braaf geweest met mijn auto en bank en in bad.

Op de keukentafel kan ik me ook helemaal niet voorstellen? hoe doe je dat?
nu hebben wij er een van glas dus dat gaat niet!
en wij hebben nook niet echt gordijnen! dus no way....

Maar een keer in de duinen of op strand... wie weet in de toekomst!
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
08-05-2009 14:11
vj schreef:Op de keukentafel kan ik me ook helemaal niet voorstellen? hoe doe je dat?
nu hebben wij er een van glas dus dat gaat niet!
en wij hebben nook niet echt gordijnen! dus no way....

Ehm... een beetje fantasie heb je toch wel? Gewoon op t randje zitten en hij ervoor staan, of je draait je om en hangt voorover over de tafel heen (vast niet prettig als je zwanger bent, bedenk ik nu Wink ) en hij staat er weer voor.

Maareh, zonder gordijnen zou ik t ook niet doen, hoor! Is zo al avontuurlijk genoeg. Wink

Oh, in bad heb ik het ook gedaan, bedenk ik nu. En in auto vast ook wel. :oops: Haha, je ziet: mijn lijstje is een stuk langer dan ik durf toe te geven aan mezelf Wink
margie

Unregistered

08-05-2009 14:48
whaha wat een leuk topic!
ik ben geen stoute dame meer maar jullie verhalen zijn wel grappig.
toen wij vroeger nog niet samenwoonden dedn wij t ok wel buiten of in een badhokje van t zwembad of in de garage van mijn schoonvader op de werkbank :oops:
eigenlijk nu ik er zo over na denk word t wel weer tijd voor zo,n uitspatting. altijd thuis op bed/bank is dan eigenlijk een beetje saai.
hmm misschien wat bedenken Big Grin ??
tallie

Unregistered

08-05-2009 14:51
Wat een leuk topic meiden!!

ik had er één met een staartje, op vakantie hadden we een auto gehuurd en we waren lekker aan het rondtoeren, super lekker gegeten, op een soort van verlaten strandje met één strandtentje, echt super romantisch, op de terugweg naar het appartement, niet meer te houden en we zijn gestopt op een, dachten wij, verlaten plekje... Eenmaal bezig, kwam er een auto aanrijden we zijn niet gestopt maar de automobilist is met een rood hoofd snel omgedraaid, was echt gieren!!! wij hebben het onderonsje nog even heerlijk afgemaakt, ik was wel wat oplettend richting het weggetje, maar was uiteindelijk echt lekker....
Alleen we kwamen terug bij het app. en we keken allebei naar de motorkap :oops: Confusedhock: :? Hebben wij die deuk gemaakt???????? 500,- borg betaald, nee dit hebben wij weer.... Sad allerlei garages afgereden, met de vraag deze auto uit te deuken. Gingen m'n uurtjes op het strand... maar leverde uit eindelijk ook heel veel lol op, vooral als een garagehouder in zijn beste engels vraagt "hoe krijg je dat voor elkaar??" ik zei dan niks maar uiteindelijk schoten we zo in de lach dat ze het wel begrepen.... :oops:
eenmaal bij het inleveren van de auto hebben ze niks gezien, alleen toen we op een terras zaten op het vliegveld zagen we de auto omdraaien richting ons komen rijden, 15 min. nadat we ´m hadden ingeleverd... we zijn de toiletten ingedoken en de man heeft een rondje gelopen langs de incheck rij, ons niet gezien! terug in ned. nog een week lang gestalkd door het betreffende verhuurbedrijf, maar nooit op genomen en niets meer gehoord.......... Big Grin
Maar het was het allemaal waard en zou het zo weer doen!! wordt weer een keertje tijd, zit ik te bedenken..... Wink

het is trouwens echt waar, ik zit m´n eigen verhaal na te lezen en het lijkt wel een goeie mop maar dat is het niet, dus ladies pas op de motorkapppen..........
margie

Unregistered

08-05-2009 15:30
hahaha tallie die is ook leuk zeg!!
maar goed dat die man jullie niet konden vinden..
ik zal om de motorkap denken, iemand nog leuke ideen??
Dina88

Unregistered

08-05-2009 16:19
Hahahaha leuk onderwerp weer hoor Smile

nou hier mijn lijstje hoor Tongue
- het bos
- de auto
- de moterkap
- eettafel
- de trap
- de bank
- de stoel
- het bad

dus valt allemaal nog wel mee Big Grin
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
08-05-2009 17:24
ik ben de braafste volgens mij haha, ik heb alleen een badkamer gezien ( in de douchekabine op de vloer)
en in het bed van mn toenmalige schoonouders whahahahah :oops:
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

08-05-2009 22:47
Ik herinner me ook nog (een hele ouwe...)

De Gamma- bus tijdens het bezorgen.... :oops:
Jelske

Posting Freak

Topics: 2
08-05-2009 23:02
Tjonge, ik dacht dat ik heel braaf, netjes en degelijk was in dit soort dingen maar nu ik er over nadenk....;
in zee, op het strand (elke vakantie, is traditie ;-)), in de duinen, in het bos, in het park, in de achtertuin, op het aanrecht, keukentafel, bank, vloer in de woonkamer, bed van m'n ouders, op het werk in de kelder, op de werkbank in de schuur, op een drukbezochte boulevard waar veel mensen liepen te flaneren, onder de douche, in bad, mannendouche op de camping, op de wasmachine, oh, en volgens mij hebben we het ook nog wel in bed gedaan :mrgreen:

Oh, en toen was ik allemaal nog een stuuuuuuuuuuk jonger als nu hoor hahaha
Nadine

Unregistered

08-05-2009 23:03
Ik bedenk me dat we ook allerlei stoelen en banken mishandeld hebben.

Wist je trouwens dat een vloerkleed voor schaaf/brandwonden kan zorgen?
En dat je van het bad bont en blauwe knieeen overhoudt?
En dat als je het in een tent doet.. je moet uitkijken dat je niet steeds met je hoofd
tegen het tentdoek duwt. Dat ziet er zo raar uit, van buiten :oops:

In een omkleedhokje van een zwembad durf ik niet. Ik schreeuw niet de hele buurt bij
elkaar, maar geruisloos ben ik ook weer niet :oops:

Het inspireert, dit topic Big Grin
Jelske

Posting Freak

08-05-2009 23:05
Wist je trouwens dat 'in bad' gevaarlijk kan zijn? Mijn vriendin en haar verkering waren bezig in bad, toen zoog het hele boeltje vacuüm en kon hij nooit meer van haar af. Moeder erbij moeten roepen om de boel weer los te krijgen! Hoe genant hahahaha
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

08-05-2009 23:19
Ow jezus... zou liever een week in bad blijven dan dat ik mijn moeder erbij haal!

Oja en over dat tentje Nadine.....
Zorg er dan ook voor dat je geen volle waslijn aan je tent of caravan bevestigd hebt.... :oops:
Nadine

Unregistered

08-05-2009 23:31
Jelske schreef:Wist je trouwens dat 'in bad' gevaarlijk kan zijn? Mijn vriendin en haar verkering waren bezig in bad, toen zoog het hele boeltje vacuüm en kon hij nooit meer van haar af. Moeder erbij moeten roepen om de boel weer los te krijgen! Hoe genant hahahaha

AAAAAHHH! Nee! Wat genant.. ik sluit me aan bij Suus: dan maar een week in bad Wink

Oh ja, je moet ook niet aan de tentstokken komen Wink
Jelske

Posting Freak

09-05-2009 07:54
Ik vergeet nog de meest aparte plek...: op de bodem van een vulkaan!! Het stonk er wel een beetje naar zwavel maar het was zwartnacht, sterrenhemel, van die marmeren picknicktafels en niemand te zien dus hopla.... :oops: De volgende ochtend zijn we er nog een keer naar terug geweest en hebben vreselijk gelachen bij het zien van al die toeristen die lekker hun bakkie koffie aan DIE tafel zaten te nuttigen, ze moesten eens weten.... hahahaha
Babyangel

Senior Member

09-05-2009 08:23
-Alle plekjes in en om het huis.
-tafeltennis tafel in een woonwijk
-zembad, strand, zee, kleedhok
-openbaar toilet
-auto
-onder de tribune bij Tiesto terwijl veel mensen ons konden zien :oops:
-tent
-weiland
Guess07

Unregistered

09-05-2009 08:28
Nadine schreef:Ik bedenk me dat we ook allerlei stoelen en banken mishandeld hebben.

Wist je trouwens dat een vloerkleed voor schaaf/brandwonden kan zorgen?
En dat je van het bad bont en blauwe knieeen overhoudt?
En dat als je het in een tent doet.. je moet uitkijken dat je niet steeds met je hoofd
tegen het tentdoek duwt. Dat ziet er zo raar uit, van buiten :oops:

In een omkleedhokje van een zwembad durf ik niet. Ik schreeuw niet de hele buurt bij
elkaar, maar geruisloos ben ik ook weer niet :oops:

Het inspireert, dit topic Big Grin

Whaha,, ik zou ook geen licht aanzetten in die tent! Heeft m,n neef een keer gedaan met z,n vriendin en dan word alles 10x zo groot Shameless!!!Big Grin
Beebie_Wish

Posting Freak

09-05-2009 08:59
Haha het lijkt er allemaal wel op dat we allemaal wel erg stout zijn hihi :mrgreen: ... Enne ik las ergens over het op de keukentafel zonder gordijnen?? Ach ik zou me daar niet zo druk om maken het is toch m´n eigen huis en als ik of we nou zo´n zin hebben dat we geen tijd meer hadden om naar boven te gaan, dan maar op de keukentafel voor open gordijnen hihi :mrgreen: Big Grin

Ik bedenk me ook nog eens dat ik licht aangeschoten was en op weg naar huis met m´n goeie vriend onderweg gestopt ben en hem van zijn fiets had afgesleurd en hem vervolgens mee de bosjes in ontvoerd (ach achteraf had ie er zelf ook net zoveel zin aan hihi), alleen tijdens het bezig gaan knapte mijn string :oops: ... En toen moest ik m´n string achterlaten en met niks onder mijn broek mijn weg vervolgen :mrgreen:

En fietste ik de volgende dag langs die plek liep er daar een man met een hond die mijn kapot geknapte string in zijn bek had :oops: :mrgreen: , en zijn hond naar ´n baas terug liep en de kapotte string voor zijn voeten neer legde :oops: :mrgreen:

En ik zij nog netjes gedag ook toen ik die man passeerde hihi... :mrgreen:
Nadine

Unregistered

09-05-2009 09:55
:lol: een hond die vreemdgaat Wink
margie

Unregistered

09-05-2009 10:50
haha de verhalen worden hier steeds mooier.
ik blijf dit volgen!!!
vj

Posting Freak

Topics: 35
09-05-2009 11:25
Haha die van die motorkap! is een goeie!

In de tent hebben wij het ook wel gedaan!

In bad, heb ik geen blauwe knieënhoor! ander standje proberen misschien :oops: (weet niet wie het zei)

Dat lijkt me echt erg van dat vast gezogen stel! je moeder erbij halen! haha, never!!!!!!!!

Maar dat was ik met de open gordijnen. ik ga echt niet op mijn keukentafel sex hebben terwijl iedereen ons kan zien.
we hebben een hele socoale buurt en er zitten veel mensen op de voetbal.
we krijgen al te horen als we aan het behangen zijn op de babykamer (2 hoog!!!)
dus helaas!
anna123

Unregistered

09-05-2009 14:02
Jeetje wat een leuk topic! Net allemaal even gelezen..maar...oooo wat erg als je je moeder erbij moet halen terwijl je vastzit aan elkaar in bad! Hahahaha ik had ook zeker in bad gebleven tot we loskwamen hoor! hahaha
Heb zelf eigenlijk niet zo'n indrukwekkend lijstje... Ben niet echt iemand die het op het strand doet terwijl er mensen langslopen enzo..

- Tja de bank , het aanrecht , de hal etc..
- in de douche ( favoriet! )
- in bad ( hoop gedoe vind ik zelf.. heb geen enorm 6 persoons bad ofzo....)
- de auto
- het zwembad
- Midden in een disco ( niet all the way, maar hand en spandiensten zullen we maar zeggen)
- Het bed van zijn ouders en ook die van zijn broer
- in zee

Was het wel zo'n beetje geloof ik.. In bed vind ik toch wel het fijnst hoor.. beetje comfort is ook niet weg toch!

x
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
09-05-2009 14:16
Eerste keer met huidige hubbie was in de auto op de bijrijdersstoel, op de parkeerplaats van het AC restaurant.
Pikkedonker, ramen beslagen wat denk je: rijdt de politie langs. :oops: :oops: :oops:
Hij zou het ook wel graag op het strand willen doen, maar ik ben dan weer de schijterd.
Misschien eens in een uithoek op het strand heel laat op de avond, maar dan ook hééééél misschien.
In huis kun je natuurlijk ook van alles verzinnen, die zijn in onderstaande lijstjes al genoemd.

Gr. Inge
Tara28

Posting Freak

09-05-2009 14:38
Wat veel aanvullingen alweer. Een aantal echt om te lachen!

Waarom niet op de keukentafel als er geen gordijnene hangen. Als het buiten donker is en je doet het licht niet aan, ziet niemand het toch....Alhoewel je bed dan toch comfortabeler en ook in de buurt is haha
Fiemo

Posting Freak

Topics: 3
09-05-2009 22:15
dag dames... ik ben weer terug uit Parijs, super de super, veel gezien en gewandeld, heel mooi weer gehad en helaas vanmorgen een negatieve test.. hopelijk komt het omdat we te vroeg getest hebben maar ik voel me ook niet zwanger.

Possie, super topic en ik heb nog wat aanvulling haha..

Mijn spannendste was boven op een open lucht theater, toen we klaar waren merkten dat we publiek hadden gekregen :oops: we zijn toen maar snel weggegaan.
In de wc van een restaurant en van een kroeg (2 verschillende dus)
in de trein, 's avonds laat.
Op het dak van een hotel, dat was supergaaf met het uitzicht erbij...
Fiemo

Posting Freak

09-05-2009 22:16
Op het strand vond ik niet fijn. Dat zoute water en zand schuurde ontzettend... beetje erg auw.
Fiemo

Posting Freak

09-05-2009 22:20
ooooh jaaaaaaaaaaa... in de sauna!! Alleen het handenwerk en alleen ik een orgasme.. vonden het toch wel een beetje onhygienisch eigenlijk :oops:
Jelske

Posting Freak

09-05-2009 22:37
ooooooooooooh wat JIJ dat naast ons in de sauna????!!!!!! Shameless!!!! hahaha
Fiemo

Posting Freak

09-05-2009 22:38
hahahahaha.... nou nou! :mrgreen:
Beebie_Wish

Posting Freak

10-05-2009 10:23
Haha @Fiemo, zo te lezen heb jij ook al aardig wat stoute plekken op je genoteerd hihi... :mrgreen: Ik heb de sauna nog niet echt gehad, denk dat ik die ook maar eens moet uit proberen hihi.. :mrgreen:

En ach Fiemo je kan beter publiek erbij krijgen want dan betekend dat je wel erg populair en bekend aan het worden bent haha.. :lol: Ik zou dan echt met mijn stomme kop gevraagd hebben aan het publiek van ´´Zo en hebben jullie er ook nu beetje zin in gekregen :mrgreen: Big Grin ´´..

Dit is idd een super topic ben ook benieuwd naar de nog meer gekke verhalen vind ik gewoon te leuk om te lezen en en wie weet steek ik van andere plekken die ik nog niet gehad hebt wel wat van op hihi... :lol:
Jelske

Posting Freak

10-05-2009 10:39
Goh, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer plekken er weer komen bovendrijven......
Met een toenmalig vriendje op de vergadertafel van z'n werk (buiten kantoortijd natuurlijk!) en ook nog een keer op de werkbank in de kelder van z'n werk maar toen heb ik alleen hem 'geholpen' en hebben we 'het' dus niet gedaan (wel tijdens werktijd! :mrgreen: )
Beebie_Wish

Posting Freak

10-05-2009 10:40
Haha Jelske Big Grin ...

Ik ben ook nog aan denken hmm schiet alleen nog niet echt me iets te binnen hihi :mrgreen:
Fiemo

Posting Freak

10-05-2009 12:46
oooooh ja, goed zo Jelske. Ik heb het ook gedaan met een collega/vriendje op ons bureau op het werk hahaha. Ook na werktijd maar een paar minuten na de 'daad' kwam de schoonmaker binnen hahaha... super rush!
Ook een keer achter in een busje gedaan. Begon dat ding plots meer te bewegen dan wij, stonden er een groep jongens de bus te duwen haha en een lol dat ze hadden. Heel grappig.
11peet11

Unregistered

10-05-2009 15:06
aanvulling: in een zeilboot (klotsklots, wiebelwiebel.... haha)
en overal waar we logeren (levert ook hillarische momenten op trouwens)
Sofia

Unregistered

10-05-2009 15:37
Hahaha!

Even denken hoor! Wij hebben het wel eens in het bos gedaan hier in NL, op vakantie op het strand 's avonds, op een rots in Italie, op het bureau in het kantoor waar mijn man (toen vriend) werkte... Zal even nadenken of ik nog meer kan bedenken.
Nadine

Unregistered

10-05-2009 20:44
Oja! Het bos was ik vergeten :lol:
Mijn broer haalde een paar uur later een blaadje uit mijn haren :oops:
miss_amy

Unregistered

10-05-2009 20:50
ha ha wat een leuke topic..
waar heb ik ''het'' allemaal gedaan ..
humm
bushokje..
strand,
oude leger bunkers.
park
zwambad,
keukentafel van me schoonouders.
op de vloer met vloer verwarming hihi was best heet
hier thuis zat ik op mijn knietjes op de bank naar buiten te kijken en daar was hij floep !!.. :oops: :oops: :roll: :?: :?:
hummm weet niet zo veel meer ja gewoon tussen de lakens of onder de douche
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

10-05-2009 22:01
Oja, weer één ...
Een marineschip (met mijn toenmalige marinier-vriendje)..
Kamer deelde hij met nog 3 anderen dus kon ieder moment iemand binnenvallen...
naatje83

Unregistered

10-05-2009 23:01
Ik ga toch mee kletsen haha. Toevallig had ik het er vandaag met
mij vriend over of hij het niet een spannender wilde maken.

In het bos (lekker met al die takken)
In de auto (heel ongemakkelijk)
In de zee (terwijl mijn ouders op het strand lagen :oops: )
Op een cruiseboot (hij moest de wacht houden en ik hielp mee Wink )
In de tuin (terwijl de buren buiten zaten :lol: )
In een zwembadhokje (beetje krap)
het bubbelbad in het zwembad (geil :oops: )
En in de vrachtwagen (ben chauffeur geweest)
En verder de standaard dingen he keuken, keukentafel, in bad, onder
de douche. O ja ik zou het nog wel eens in een vliegtuig willen doen :lol:
In een sauna lijkt me niets ik vind het daar al warm en als je dan zelf nog eens
heet bent. Ik moet zeggen mijn exen waren een stuk spannender dan mijn
huidige vriend of zou dat komen omdat we ouder worden Cry .

Enne Possie ik vind dat je leuke topics aanmaakt Wink
justme

Unregistered

11-05-2009 08:11
Haha leuk topic!
mijn ervaringen....;
- op de bank/ keukentafel etc terwijl mijn ouders boven lagen te slapen.
- langs de snelweg (later bleek dat we vlak bij een mierenhoop lagen , auw!)
- In een pashokje bij de Perry
- Op de wc in een trein
- op het strand
- tussen het riet (erg leuk tussen de kwakende kikkers ieh!)
- in het bos
- in de auto
- Tussen de aquariums, tussen alle visjes van mijn ex´s werk
- In de kantine van mijn ex´s werk
- in de sauna (idd niet zo´n succes naatje, erug warm)
- in de kleedhokjes van saunadome
- onder de douche van een camping
- In de bioscoop (was wel heel rustig hoor)
- in de zee ook nog eens maar dat vond ik niet zo´n succes
Miesje78

Unregistered

11-05-2009 09:45
Wat geweldig om te lezen, haha! Big Grin
Zijn wij toch neit de enige met al die gekke plekjes Wink
Nu maar uitkijken dat we elkaar niet tegenkomen, haha!

Bij mij was het juist met mijn exen niet zo spannend en met mijn huidige vriend wel! Inderdaad overal waar het maar even kan hebben we het wel gedaan geloof ik! :oops:
Ook inderdaad een paar keer een pashokje, waarbij 1 keer vlak nadat wij klaar waren een manager het gordijn openschoof omdat iemand een sleutel was verloren!
En inderdaad lekker buiten! Het bos en het strand, lekker hoor met het zonnetje op je billen!
En mijn vriend is ook mijn collega, dus ook menig plekje op het werk, zoals bureaus enzo Wink
In de sauna komt me ook bekend voor en het bubbelbad daar ook.
In de auto ook, maar dat zit toch niet altijd heel comfortabel. Ik heb van mijn auto nog steeds een litteken op mijn been omdat er een stukje schuurde tegen mijn been en het velletje eraf lag (wat ik achteraf pas doorhad!).

Hihi, stout genoeg dus ook!
Nou, lekker mee doorgaan hoor meiden! Heerlijk zo'n spannend sexleven!
Sweetangel

Unregistered

11-05-2009 10:20
Hahaha wat een geweldige topic Wink
- In de zee op Kos
- op t strand op 1 van de canarische eilanden
- in het bos 3x
- In het zwembad tijdens een zwemwedstrijd
- op het grasveld van het zwembad hier en binnen was een wedstrijd
- op een brug ergens in duitsland (tijdens een zwemweekend)
- op de bank van mijn (ex)schoonouders
- In een douche hokje in centerparcs
- in een kleedhokje in CP
- in de auto
- ergens op een plekje bij een klein haventje, hier in de buurt 2x
- aan het veluwemeer

Wink
Sweetangel

Unregistered

11-05-2009 10:23
ohja, ook nog in de camper van iemand anders.... haha
We hoorden de glazen rinkelen :oops:
En een x op de keukenvloer....
Sweetangel

Unregistered

11-05-2009 10:28
Possie schreef:En @ikkewil; Kan me voorstellen kijk als je zelf wat onzeker over dat soort dingen in het openbaar bent omdat je onzeker over jezelf bent, ik heb dit ook gehad maar weet wat je toen ik gewoon telkens dacht? Ik praatte mezelf zo aan van ach wat ken mij het toch ook schelen, ben nog jong en ik wil gewoon en als man-zijnde willen ze ook best altijd wel hihi.. Big Grin

En oja, schiet me nog ff te binnen...Vroeger ging ik onwijs vaak stappen in de buitenwacht in Kampen, en ik ken de buitenwacht nu wel zo goed als uit mijn koppie want zowel van op de toiletten binnen als op de gang maar ook boven in de buitenwacht heb ik wel goed liggen stampen met mijn 2 exies Big Grin :mrgreen: ... En ook daar buiten op parkeer terrein en dat was juist op moment dat er heul veul mensen naar huis toe gingen, en ik vrolijk door ging hihi... :mrgreen: :oops:

Buitenw8 possie Hahah woon je daar in de buurt????? Ik kom/kwam er ook regelmatig..
Sweetangel

Unregistered

11-05-2009 10:33
ohja en ook nog op de motorkap in het bos....
In het bed van zijn broer....
Onder de zonnebank...
Onder de douche...
Op de wasmachine...

Jeetje, nu ik erover nadenk..... schiet me steeds meer te binnen :oops:
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 10:58
Sweetangel schreef:
Possie schreef:En @ikkewil; Kan me voorstellen kijk als je zelf wat onzeker over dat soort dingen in het openbaar bent omdat je onzeker over jezelf bent, ik heb dit ook gehad maar weet wat je toen ik gewoon telkens dacht? Ik praatte mezelf zo aan van ach wat ken mij het toch ook schelen, ben nog jong en ik wil gewoon en als man-zijnde willen ze ook best altijd wel hihi.. Big Grin

Buitenw8 possie Hahah woon je daar in de buurt????? Ik kom/kwam er ook regelmatig..

Toen ik errug vaak in de buitenwacht kwam woonde ik nog in Zwolle Big Grin ... Maar de buitenwacht was ook zo´n geweldige tent maar de plekjes daar zijn ook errug geweldig hihi Big Grin
Monalisa

Posting Freak

11-05-2009 12:31
iemand welleens betrapt?
einzel

Junior Member

11-05-2009 13:00
- sex in de auto
- sex in de keuken van mijn schoonouders! (lagen te slapen LOL :o )
- sex op de vakantie Tongue (hoe classic)
- sex in de sauna
- sex in het kleedhokje van het zwembad
- sex in het bubbelbad van het zwembad (thermaalbad hahahaha :lol: )
- in bed Wink
- op de bank van me schoonouders / mij zelf / en nu ons thuis

nog niet in de natuur Tongue
einzel

Junior Member

11-05-2009 13:00
einzel schreef:- sex in de auto
- sex in de keuken van mijn schoonouders! (lagen te slapen LOL :o )
- sex op de vakantie Tongue (hoe classic)
- sex in de sauna
- sex in het kleedhokje van het zwembad
- sex in het bubbelbad van het zwembad (thermaalbad hahahaha :lol: )
- in bed Wink
- op de bank van me schoonouders / mij zelf / en nu ons thuis

nog niet in de natuur Tongue

en onder de douche, en in bad
Miesje78

Unregistered

11-05-2009 13:07
@monalisa; echt heel grappig, we zijn nog nooit betrapt (maar goed ook op werk, hihi), maar wel een paar keer bijna. Dan kwam er net iemand binnen erna of liep er buiten net iemand langs. Haha, en dan je gezicht in de plooi houden....

Als ik dit allemaal zo lees komen er bij mij ook steeds meer plekjes boven, hihi! Smile
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 13:22
Monalisa schreef:iemand welleens betrapt?

Nu je het zegt!! Ben ik idd wel eens betrapt alleen wel op een wat pijnlijke manier :oops: ... Ik was bezig met mijn ex-vriend op treinstation van Kampen Big Grin , totdat mijn toen nog vriend ons passeerde en mij aan het bellen was :oops: , hij draaide zich wederom om en zag dat ie mij passeerde :oops: ...

Zal even uitleggen snel in het kort ik heb in totaal 2 ex-vriendjes (huidig manlief valt daar compleet buiten), want ik had met ex 1 er een punt achter gezet en toen met ex 2 een relatie aangegaan, die relatie heeft hij wederom verbroken door datgene ik hier boven verteld hebt :oops:
Riviera

Unregistered

11-05-2009 14:08
Oeff..pijnlijk verhaal Possie hahaha..
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 14:15
Ja het was idd best wel een beetje erg slikken...Hij had het toen ook meteen uitgemaakt met me :oops: , hij was ook erg teleurgesteld in me Big Grin ... En sinds vorig jaar heb ik als gewoon vrienden contact met hem weer en is hij net weer vrijgezel (zijn ex-vriendin die voor zijn ogen ook vreemd ging met een ander Big Grin )... Arme jongen!! Geloof dat ie niet echt geluk heeft daarin hihi...
Monalisa

Posting Freak

11-05-2009 14:17
jeetje :|
Riviera

Unregistered

11-05-2009 14:27
arme jongen :|
Fiemo

Posting Freak

11-05-2009 17:30
@ monalisa: Yep, ik ben wel eens betrapt toen we sex hadden bovenop een openlucht theater. Toen we klaar waren zagen we dat we publiek hadden gekregen hahaha.... ahum. Wel ontzettend spannend zoiets.
anna123

Unregistered

11-05-2009 17:51
Misschien kunnen we er nog een vraagje bij doen hier.. hoe oud waren jullie toen jullie het voor het eerst deden?
x

O ikzelf was net 15 geworden!
x
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 17:52
anna123 schreef:Misschien kunnen we er nog een vraagje bij doen hier.. hoe oud waren jullie toen jullie het voor het eerst deden?
x

O ikzelf was net 15 geworden!
x

Ik was ook 15 jaar jong alleen die eerste keer zal ik nooit vergeten, manohman wat heb ik me toen toch een pijn gehad joh :oops: :mrgreen:
anna123

Unregistered

11-05-2009 17:55
oo echt? Das balen zeg! Ik had gelukkig geen pijn! Vond het wel een beetje vreemd en dacht ook echt dat iedereen het aan me kon zien! haha! Als ik nu meiden zie van net 15 denk ik echt..pffffffff wat een kleine meisjes!!! haha terwijl je je toen al al wat vooor vond stellen! hiihi!
x
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

11-05-2009 18:22
Ik was een laatbloeier... 17 jaar...
Maar heb de "schade" daarna wel ingehaald hoor!
Fiemo

Posting Freak

11-05-2009 18:23
ik was 18 en zelfs dat vond ik toen al eigenlijk te jong en was ik er nog helemaal niet aan toe.. maar ja.. tis gebeurd.. was op een schoolreis naar Hongarije en het werd me een behoorlijke slachtpartij :oops:
Ik moest echt bij de leraren komen en ze bleven maar vragen of het allemaal goed met me was... als de grond toen was open gegaan was ik er acuut ingedoken. Ik schaamde me dood.
Riviera

Unregistered

11-05-2009 18:24
Ik was 16 en dat vind ik best jong.
Dina88

Unregistered

11-05-2009 19:03
Ik was net 17 geworden, en vond mijzelf eigenlijk best laat
anna123

Unregistered

11-05-2009 19:39
Ik was inderdaad wel heel jong, maar ik had wel verkering met die jongen..al best wel een tijdje toen.. en we wilden het allebei..dusse...nooit spijt van gehad!
Ik zou denk meer spijt hebben als ik het met heeeeeeeeel veel jongens gedaan zou hebben..
Met mijn man erbij is het 7..dus dat is best netjes toch? (vergeleken bij sommige vriendinnen van me..pffffff. Confusedhock: )
x
Athena

Unregistered

11-05-2009 19:59
ik was ook 17j en vond ik ook vrij 'laat' met men libido :mrgreen: , ben wel 7,5j blijven plakken bij de eikel & mee getrouwd zelfs, :x achteraf bekeken de grootste fout ooit dat ik nooit een andere jongen heb gehad (kon ik vergelijken maar ja dat hoefde nou ook niet aangezien ik al wist & ondervond dat ie slecht was in bed :roll: ) .

Van men 17 tot net voor men 25 ben ik dus een heel braaf meisje geweest, daarna heb ik ook wel de verloren jaren ingehaald Big Grin maar niet overdreven. Denk dat ik ongeveer een 7tal bedpartners heb gehad met de huidige vriend inbegrepen, dus valt best nog wel mee vind ik.
nnln

Unregistered

11-05-2009 20:20
ik was 16 en bij mij deed het eigelijk geen pijn alleen toen ''die erin ging'' :oops: ik weet nog wel dat ik zat te denke hmmm dit is eiglijk best lekker :lol: whoehaha maarja ik ben nog maar met 1 jongen verder geweest in me hele leve en dat is me ventje waar ik alweer 4 jaar mee ga 8-)
nnln

Unregistered

11-05-2009 20:23
hoewel ik soms wel is zou wille wete hoe het met een ander zou zijn hoor Tongue heb soms het idee dat de sex een beetje doelloos word na al die jaren met dezelfde persoon :oops:
Athena

Unregistered

11-05-2009 21:02
ja klopt denk ik ook, na een tijdje wordt het een soort 'routine' zeg maar, maar dan moet je proberen van de sleur een beetje te verbreken, moet je eigenlijk allebei aan werken, lekker samen experimenteren, gekke dingen doen Big Grin
nnln

Unregistered

11-05-2009 21:05
ja dat doen we ook zeker maar nog heb ik een beetje dat idee..
naatje83

Unregistered

11-05-2009 22:19
Monalisa schreef:iemand welleens betrapt?

Ben een keer betrapt met mijn ex was overigens gewoon in bed hoor! Maar schoonmoeder lief kwam even
de was uit zijn kamer pakken en zei nog doodleuk stoor je niet aan mij ben zo weer weg. Nou dan is de
lol er snel af hoor!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave