Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wie oh wie heeft ervaring met primolut?

Wie oh wie heeft ervaring met primolut?
justme

Unregistered

06-05-2009 12:23
Hey dames,
Ik heb een vraagje... ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet!
Ik ben gister naar de HA gegaan omdat ik niet ongi werd, zat al op een cyclus van 53 dagen. Nu heb ik een primolut kuurtje gekregen van de HA. Daar ben ik gister avond mee gestart.
En al vanaf vanmorgen ben ik heel licht gaan bloeden, het is nog niet zoals een ongi.
Maar moet ik gewoon de primolut kuur afmaken of kan ik ermee stoppen als ik echt ongi ben?
Thanxx voor jullie hulp!
Liefs JM
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
06-05-2009 12:47
Heeeej, ik heb 1x een kuur primolut gehad...Dit was nog voordat ik aan de kuur clomid begon, ivm ik gewoon weg niet ongesteld werd en ik eerst ongesteld moest worden om dan vervolgens pas met de clomid te mogen beginnen...Ik moest de kuur primolut helemaal op maken ook al werd ik zeg maar lichtjes bloederig (was bij mij niet het geval geweest maar had gekund)...En eenmaal toen ik de kuur achter de rug had werd ik die eerstvolgende dag heftig ongesteld zo heftig wat ik eigenlijk nooit gehad had...Maar dat schijnt zo te wezen, heb ik hier ergens ook van iemand gelezen die me dat vertelde van zorg dat je maar extra tampons of inlegkruisjes voldoende hebt ingeslagen hihi...

Succes justme Wink
justme

Unregistered

06-05-2009 12:53
Thanx Possie!!! Ik zal genoeg voorraad inslaan Wink
X
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten