Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wie is er al meer dan een jaar bezig e/o gebruikt Clomid?

Wie is er al meer dan een jaar bezig e/o gebruikt Clomid?
Mila

Posting Freak

Topics: 14
06-05-2009 11:25
Ik ben deze maand al een jaar bezig om zwanger te worden.
2 maanden geleden heb ik een miskraam gehad.
Ik word moeilijk zwanger en slik hormonen (Clomid) om zwanger te worden.

Zijn er meiden die ook al een jaar bezig zijn en/of clomid slikken om zwanger te worden?
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
06-05-2009 13:11
Jaaaa hier ook een die clomid gebruikt...Bij mij is vorig jaar december door onze gyn pco bij me vastgesteld (wat dus betekend dat ik verminderd vruchtbaar ben) Sad ... En ik ben al in september 2006 gestopt met de pil toen niet meteen voor het echie gegaan, we gingen pas echt voor het echie in november 2006!! Maar helaas ben nog steeds niet zwanger.. Sad

We zitten nu in de 3e ronde met clomid waarvan we de vorige 2 keren clomid50mg gehad hebben alleen de 50mg heeft totaal niks bij me gedaan...Waardoor we nu in deze 3e ronde gestart zijn met clomid100mg...En echt ik voel me sinds gister heel erg naar en ik wil mezelf niet voor de gek houden en wil al helemaal niet mijn lichaam de zin geven dat ik mezelf in mijn eigen lichaam laat in tuimen...

Maar sinds gisteren heb ik echt het idee dat er een regelrechte zooitje binnenin me aan het worden is voel me ook heel erg opgezet, en alsof er iemand met een naald in me loopt te porren...En als ik de cyclus calculator mag geloven zijn mijn vruchtbare dagen pas vrijdag, zaterdag, zondag a.s. ...

Ach we nemen het er maar gewoon lekker van...Want aan het klussen zal het echt niet hoeven liggen...Heb manlief gisteravond toch ook weer ff bijzonder verleid met mijn nieuw aangekochte lingerie-outfit Tongue ....Terwijl manlief heel aandachtig zijn favoriete serie aan het kieken was, maar gelukkig toen ik ineens voor hem stond had ie gelukkig ineens alleen maar oog voor mij ipv voor de tv Big Grin ...

Silvia22; Jullie ook veel succes bij het klussen Wink
Mila

Posting Freak

06-05-2009 14:44
ik ga volgende maand ook beginnen aan clomid 100 mg.
Ik heb nu 2 maanden clomid 50mg geslikt. De eerste keer werd ik zwanger, maar ja miskraam!
En nu doet de 50 mg niks meer.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
06-05-2009 17:31
Hiero!!

Wij zijn ruim anderhalf jaar bezig en zitten nu in de 6e maand met clomid 2x dd 50 mg, dus 100mg per dag. Heb meteen 100 mg moeten slikken.
Tot op heden met de clomid geen positief resultaat gehad helaas.

Echter... nog steeds geen positieve ovu test hier, dus of m'n cyclus is een stuk langer of de clomid werkt niet meer... Cry maak me eigenlijk toch wel een klein beetje zorgen...de 18e dag was tot nu toe de langste waarop ik een positieve ovu test had.
Mila

Posting Freak

06-05-2009 17:54
hoop1970 schreef:Hiero!!

Wij zijn ruim anderhalf jaar bezig en zitten nu in de 6e maand met clomid 2x dd 50 mg, dus 100mg per dag. Heb meteen 100 mg moeten slikken.
Tot op heden met de clomid geen positief resultaat gehad helaas.

Echter... nog steeds geen positieve ovu test hier, dus of m'n cyclus is een stuk langer of de clomid werkt niet meer... Cry maak me eigenlijk toch wel een klein beetje zorgen...de 18e dag was tot nu toe de langste waarop ik een positieve ovu test had.

Op welke dag zit je nu?
Anders even het ziekenhuis bellen, misschien kan je volgende week een bloedtest laten doen, dan kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad en anders gewoon morgen al bellen en vragen om een inwendige echo, anders blijf je je zorgen maken en dat is ook niet fijn.

Ik heb al wel last van steken in mijn eierstokken, maar geen groeiende eitjes :? erg vreemd.
Vrijdag moet ik weer even kijken in het ziekenhuis en anders gaan we de cyclus weer afbreken..

Weet je dan loop ik vandaag in de stad en zie ik overal mensen die zwanger zijn en ook meiden van een jaar of 15, sigaret in hun mond en dan denk ik :evil:... waarom hun wel en ik niet?!
Beebie_Wish

Posting Freak

06-05-2009 18:49
Ik moet vrijdag naar zknh voor om bloed te prikken op progesteron...En jaja ik ben reuze benieuwd of ze het vrijdag a.s. weer uit mijn vingertop moeten vandaan halen Big Grin ... Ik ben nogal een heul lastige prikker, wie weet komt dat omdat ik zo´n angst voor naalden heb dat daarom al mijn aders onvindbaar zijn hihi... :mrgreen:
Mila

Posting Freak

07-05-2009 11:04
Possie schreef:Ik moet vrijdag naar zknh voor om bloed te prikken op progesteron...En jaja ik ben reuze benieuwd of ze het vrijdag a.s. weer uit mijn vingertop moeten vandaan halen Big Grin ... Ik ben nogal een heul lastige prikker, wie weet komt dat omdat ik zo´n angst voor naalden heb dat daarom al mijn aders onvindbaar zijn hihi... :mrgreen:

spannend! succes...
tallie

Unregistered

07-05-2009 11:34
hallo allemaal,

Ook ik gebruik Clomid, nu voor de tweede maand, 50 mg, en waarschijnlijk sloeg het aan wat er begon een eitje te groeien maandag dus nu druk bezig.... :lol:

Ik heb alleen wel last van wat bijwerkingen vandaar dat ik ook op deze site ben terecht gekomen, hartkloppingen en haaruitval, lekker he, zat ik namelijk niet echt op te wachten... dus was dit onderwerp aan het lezen en dacht ik schrijf mij ook in, dan kan ik er tenminste over meepraten.
Heeft één van jullie ook last van hartkloppingen? voraal nu tijdens dag 13/14 en haaruitval had ik alleen tijdens dag 8/9/101 ik begon trouwens op dag 5 maar moet de volgende keer op dag 3 beginnen van een andere gyn, op welke dag beginnen jullie? en op welke dag zijn jullie dan het meest vruchtbaar volgens de wetenschap??

ben benieuwd en tot snel! ik ben nog wel even online dus wie weet tot straks!

groetjes tal
Mila

Posting Freak

07-05-2009 12:01
tallie schreef:hallo allemaal,

Ook ik gebruik Clomid, nu voor de tweede maand, 50 mg, en waarschijnlijk sloeg het aan wat er begon een eitje te groeien maandag dus nu druk bezig.... :lol:

Ik heb alleen wel last van wat bijwerkingen vandaar dat ik ook op deze site ben terecht gekomen, hartkloppingen en haaruitval, lekker he, zat ik namelijk niet echt op te wachten... dus was dit onderwerp aan het lezen en dacht ik schrijf mij ook in, dan kan ik er tenminste over meepraten.
Heeft één van jullie ook last van hartkloppingen? voraal nu tijdens dag 13/14 en haaruitval had ik alleen tijdens dag 8/9/101 ik begon trouwens op dag 5 maar moet de volgende keer op dag 3 beginnen van een andere gyn, op welke dag beginnen jullie? en op welke dag zijn jullie dan het meest vruchtbaar volgens de wetenschap??

groetjes tal

ik heb ook last van haaruitval, niet heel veel, maar wel iets meer dan anders..
hartkloppingen ken ik niet.
ik begin op dag 3 t/m dag 7
ik heb toen tussen dag 17 en 19 mijn eisprong gehad.
Nu slaat het bij mij niet aan, dus ga volgende maand aan de clomid 100 mg.

Meiden die clomid 100 mg slikken, wanneer hebben jullie dan je eisprong en wanneer begin je dan met clomid slikken?
Tessa1981

Unregistered

07-05-2009 12:11
Hey Meiden,

Ik ben inmiddels al 1,5 jaar bezig. Niet met chlomid overigens maar loop wel bij de gyn dus vind het ook wel fijn om hier mee te kunnen kletsen.

Zou afgelopen maandag een samenlevingstest krijgen en volgende cyclus een foto onderzoek. Alleen dacht ik zondagavond mn ei te voelen. Dus maandag gebeld en toen wilde ze de test niet meer doen.

Alleen afgelopen dinsdag voelde ik ECHT mn ei. Deze was niet temissen maar vraag me dan toch echt af wat ik afgelopen zondag dan voelde. Heel apart.

Heb in 2008 elke keer acherlijke cyclussen gehad. Maar sinds mn primolutkuur in november is mn cyclus teruggelopen. Zie onderschrift en nu kom ik zelfs op een cyclus van 31 dagen uit weer. Dus dat gaat nu eindelijk de goede kant op.

Alleen nog steeds niet zwanger Sad wordt er soms zo hopeloos van. Ook omdat ik weet dat t aan mij ligt. Zaad van mn vriend is bovengemiddeld goed zelfs.
tallie

Unregistered

07-05-2009 12:52
sylvia22 schreef:

groetjes tal

Meiden die clomid 100 mg slikken, wanneer hebben jullie dan je eisprong en wanneer begin je dan met clomid slikken?

hai dat is bestwel laat tussen dag 17 en 19, op welke dag werd je toen ongesteld?

op 12e dag was mijn eitje iets van 17 mm en toen had de gyn het over woe of don 14/15 maar ze was erg onduidelijk en mompelde een beetje, maar als ik jou zo hoor blijf ik maar even door rammelen door na het weekend! want je begint ook nog eens eerder!

liefs tal
hoop1970

Posting Freak

07-05-2009 18:17
Ik heb m'n ei tot nu altijd rond dag 18 gehad, alleen zit ik nu al op 19e dag en heb nog niet eens een positieve ovu test Cry ik ben dus best wel bang dat ik ongevoelig geworden ben...
vanavond toch maar weer testen, want ik blijf het druk gevoel houden...
Mocht m'n ei niet komen, tja... dan zal het wel weer provera worden, of gewoon ECHT loslaten en zien wat er gebeurt...zo is het de 1ex ook gelukt.

Ik heb weinig last van bijwerkingen, de 1e ronde wel veel hartkloppingen gehad, maar kan dat nu niet echt meer zeggen...voel me eigenlijk wel goed tijdens de clomid, net of er iets wordt aangevuld wat ik tekort kom.
Beebie_Wish

Posting Freak

07-05-2009 18:59
Ik weet dus niet op welke dag ik mijn ei heb wij klussen gewoon op gevoel en gewoon vanaf dag 8 van mijn cyclus om de dag en zo rond de vruchtbare dagen (als ik de cyclus calculator mag geloven) klussen we dan elke dag hihi...En ook gewoon met gevoel, ik heb nu al sinds dinsdag en nu nog steeds een errug vol gevoel en best wel veel last van winderigheid en nog steeds wel hier en daar soort van naald die iemand in me aan het porren is hihi...Ladiess helluuuuuuup ik word gemarteld hihi Big Grin

Ach ja we hopen en zullen een gat in de lucht springen als de clomid met nu voor eerst 100mg aan slaat en er een ei of misschien meerdere eieren gaan springen... :mrgreen:

Enne vanaf begin af aan toen ik met clomid was begonnen heb ik totaal geen last van bijwerkingen gehad...
Mila

Posting Freak

07-05-2009 21:37
tallie schreef:
sylvia22 schreef:

groetjes tal

hai dat is bestwel laat tussen dag 17 en 19, op welke dag werd je toen ongesteld?

op 12e dag was mijn eitje iets van 17 mm en toen had de gyn het over woe of don 14/15 maar ze was erg onduidelijk en mompelde een beetje, maar als ik jou zo hoor blijf ik maar even door rammelen door na het weekend! want je begint ook nog eens eerder!

liefs tal

ik weet niet wanneer ik dan ongesteld moest worden want toen was ik zwanger (miskraam) en nu slaat het niet meer aan, dus ga volgende maand aan de 100 mg.
Tussen dag 17 en 19 is normaal bij clomid, staat ook in de bijsluiter
Mila

Posting Freak

08-05-2009 08:47
kom net uit het ziekenhuis en de 50 mg lijkt toch aan te slaan... nu zitten er in eens 2! eitjes van 14 mm, terwijl er 2 dagen geleden er nog maar 1 zat van 10 mm. dus nu moet ik maandag weer terug, spannend...
tallie

Unregistered

08-05-2009 08:48
Ja dat las ik ook maar dan ligt het er wel aan of je dag 3 of 5 begint... mijn gyn zei/mompelde trouwens dat ik di woe en do maar flink moest klussen (dit waren mijn woorden...) Dus wij hebben net "rammedan" achter de rug, of zit er bijna nog middenin eigenlijk en dat is dus dag 13,14,15....

(Excuses voor het woord rammedan, ik hoop niet dat ik daar iemand mee beledig, maar zo noemen mijn vriend en ik het altijd, om we DAN weer "moeten" rammen, "wanneer hebben we weer rammedan, schatje??")

Het temperaturen is er helemaal bij ingeschoten dus daar kan ik ook geen hoogte van krijgen, maar ik heb wel hele gevoelige eierstokken, dus ik hoop zo dat we nu goed zitten qua dagen...

Nou Sylvia ik hoop echt voor je dat 100mg wel werkt, maar vaak als je al een (korte) zwangerschap gehad hebt, gieren er ook nog hormonen door je lijf, dus daar kan het ook door komen dat het nu niet aansloeg, omdat je nog even te veel van slag bent... succes!!
tallie

Unregistered

08-05-2009 08:50
sylvia22 schreef:kom net uit het ziekenhuis en de 50 mg lijkt toch aan te slaan... nu zitten er in eens 2! eitjes van 14 mm, terwijl er 2 dagen geleden er nog maar 1 zat van 10 mm. dus nu moet ik maandag weer terug, spannend...

He spannend!!! twee!, wauw... jammer dat net het weekend ertussen zit!! nou dat wordt druk aan de klus volgende week!!
liefs
kaatje85

Unregistered

08-05-2009 09:00
Als Clomid niet aan lijkt te slaan heb je dus ook geen eisprong en wordt je aan het einde van die cyclus ook niet ongesteld!
Als je wel een eitje hebt gehad en wel ongi wordt slaat het wel aan maar is je eitje niet bevrucht!!
Ik had op dag 17 mijn eisprong en begon met slikken op dag 3 van mijn cyclus!

@Sylvia22; spannend meis, 2 eitjes, nou daar moet er minimaal 1 bevruchtte uit komen!!
tallie

Unregistered

08-05-2009 09:07
kaatje85 schreef:Als Clomid niet aan lijkt te slaan heb je dus ook geen eisprong en wordt je aan het einde van die cyclus ook niet ongesteld!
Als je wel een eitje hebt gehad en wel ongi wordt slaat het wel aan maar is je eitje niet bevrucht!!
Ik had op dag 17 mijn eisprong en begon met slikken op dag 3 van mijn cyclus!

@Sylvia22; spannend meis, 2 eitjes, nou daar moet er minimaal 1 bevruchtte uit komen!!

Hai Kaatje,

Maar ik heb dus Clomid gekregen van de gyn, terwijl ik wél een eisprong had alleen heel laat, zij zei laten we jou eisprong naar voren halen, met clomid. Dus het hoeft niet perse zo te zijn dat je geen eisprong hebt, want als clomid bij mij niet aan zou slaan, dan zou ik nog steeds die late eisprong hebben, maar wel een eisprong... toch?

en bedankt voor de tips over dag 17, gelukkig komt het weekend eraan, hebben we even wat meer tijd met elkaar...

liefs tal
Mila

Posting Freak

08-05-2009 09:08
tallie schreef:Ja dat las ik ook maar dan ligt het er wel aan of je dag 3 of 5 begint... mijn gyn zei/mompelde trouwens dat ik di woe en do maar flink moest klussen (dit waren mijn woorden...) Dus wij hebben net "rammedan" achter de rug, of zit er bijna nog middenin eigenlijk en dat is dus dag 13,14,15....

(Excuses voor het woord rammedan, ik hoop niet dat ik daar iemand mee beledig, maar zo noemen mijn vriend en ik het altijd, om we DAN weer "moeten" rammen, "wanneer hebben we weer rammedan, schatje??")

Het temperaturen is er helemaal bij ingeschoten dus daar kan ik ook geen hoogte van krijgen, maar ik heb wel hele gevoelige eierstokken, dus ik hoop zo dat we nu goed zitten qua dagen...

Nou Sylvia ik hoop echt voor je dat 100mg wel werkt, maar vaak als je al een (korte) zwangerschap gehad hebt, gieren er ook nog hormonen door je lijf, dus daar kan het ook door komen dat het nu niet aansloeg, omdat je nog even te veel van slag bent... succes!!

laat ik het net aan mijn gyn. hebben gevraagd Wink of het uitmaakt of je op dag 3 of 5 begint en dat maakt volgens haar helemaal niets uit.
Mila

Posting Freak

08-05-2009 09:10
tallie, ik zal niet alleen dag 17 aanhouden en daarna stoppen, maar flink door klussen, want ik had hem waarschijnlijk op dag 19 en deze maand nog later, dus niet ophouden na dag 17 hoor... Big Grin
kaatje85

Unregistered

08-05-2009 09:13
@Tallie; ik wist niet dat Clomid daar ook voor gebruikt werd, echt nog nooit van gehoord!
Hoe was je cyclus dan?

En bij mij kwam hij dus rond dag 17 maar hij komt idd vaak vanaf dag 17 uitlopend tot dag 20!!
Dus gewoon blijven klussen idd!
tallie

Unregistered

08-05-2009 09:17
sylvia22 schreef:
tallie schreef:Ja dat las ik ook maar dan ligt het er wel aan of je dag 3 of 5 begint... mijn gyn zei/mompelde trouwens dat ik di woe en do maar flink moest klussen (dit waren mijn woorden...) Dus wij hebben net "rammedan" achter de rug, of zit er bijna nog middenin eigenlijk en dat is dus dag 13,14,15....

laat ik het net aan mijn gyn. hebben gevraagd Wink of het uitmaakt of je op dag 3 of 5 begint en dat maakt volgens haar helemaal niets uit.

Thanks, want bij mij kwam het over dat de laatste, vrij oude, ong. 60, gyn, die andere jongere, nieuwe, gyn ong. 35-40 echt niet begreep! "heeft zij jou op dag 5 laten beginnen?, dat zijn wij niet gewend hier!!" De volgende kuur begin je gewoon op dag 3 dat werkt beter! volgende kuur :?: Confusedhock: dacht ik nog, maar misschien hoeft dat helemaal niet... maar ik dacht het alleen, en heb er niet over gesproken, ik ga gewoon, pardon, wij gaan gewoon ons best doen deze keer.... en maar hopen dat het een keertje goed gaat!

sylvia heel veel succes!!
Mila

Posting Freak

08-05-2009 09:17
dit maakt het voor mij weer spannend, want ik zit nu al op dag 19... maandag is het dag 22.. maar volgens mijn gyn. gaan we gewoon door. want het lijkt toch aan te slaan en als we hem nu gaan afbreken en 100 mg. gaan slikken dan krijg ik overstimulatie en dat mag ook niet, dus ik denk dat ik deze maand een erg lange cyclus krijg.. maandag daar nog even meer over vragen Wink
Mila

Posting Freak

08-05-2009 09:19
tallie, idd goed jullie best doen en misschien is het dan helemaal niet nodig de volgende keur..
Ik had ook deze maand op dag 3 moeten beginnen, maar omdat mijn menstruatie een beetje verstrooid was wist ik niet goed wat dag 3 was en achteraf ben ik dus op dag 5 begonnen. ik ga ook de volgende keer weer op dag 3 beginnen (als die komt)
tallie

Unregistered

08-05-2009 09:21
kaatje85 schreef:@Tallie; ik wist niet dat Clomid daar ook voor gebruikt werd, echt nog nooit van gehoord!
Hoe was je cyclus dan?

En bij mij kwam hij dus rond dag 17 maar hij komt idd vaak vanaf dag 17 uitlopend tot dag 20!!
Dus gewoon blijven klussen idd!

eerst normaal 28, 28, 28 en toen 29, 30, 33, 35, 39, 41, 43 ongeveer want ik doe het nu even uit mijn hoofd... het werd dus steeds langer maar wel regelmatig langer, ik viel ook niet even terug naar 33 of zo.. en toen zei ze in de eerste afspraak we kijken het nog één maal aan, en dan kom je terug, bloed laten prikken e.d en die was weer over de 40 dgn en toen kreeg ik meteen clomid....
tallie

Unregistered

08-05-2009 09:29
sylvia22 schreef:tallie, ik zal niet alleen dag 17 aanhouden en daarna stoppen, maar flink door klussen, want ik had hem waarschijnlijk op dag 19 en deze maand nog later, dus niet ophouden na dag 17 hoor... Big Grin

Ik zit net evn te denken maar ben blij dat ik mij heb ingeschreven gister, want anders was ik misschien niet "fanatiek" gaan door klussen dit weekend... echt bedankt voor jullie tips over dag 17 t/m 19 of 20, 22, want zo zie je maar mijn gyn heeft het gewoonweg over 14,15...
Ik was namelijk nooit zo van de forums en chat sessies, maar dit vind ik echt fijn... Wink we zijn nl echt niet enige, maar soms voelt dat wel zo in een wachtkamer vol zwangeren.... liefs tal
Mila

Posting Freak

08-05-2009 10:54
daar is het forum idd erg fijn voor, zo zie je dat je niet de enige bent en je kunt je vragen stellen.

wordt je nu ook bijgehouden in het ziekenhuis tijdens je clomid gebruik doormiddel van echo's?
Ik wel en dat is eigenlijk wel erg handig, want zo weet ik wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb en wanneer het voorbij is. zal wel fijn zijn als jij dat ook hebt..maar niet bij iedereen doen ze dat.
Mila

Posting Freak

08-05-2009 10:55
oh ja en... niet elke dag klussen, maar om de dag dan blijft de zaad kwaliteit het beste.. Wink
tallie

Unregistered

08-05-2009 11:31
Ja, dat doen ze, ik ben afgelopen vrijdag geweest dag 9, maar dat was veel te vroeg, dat wist ik van te voren ook wel, maar de gyn zei op dag 10 maar dat was zaterdag, ik ben toen maandag dag 12 weer geweest en toen was het follikel 17mm... daarna hoefde/mocht ik niet meer, vroeg nog wel of ik de volgende dag terug moest komen maar hoefde niet, het zou waarschijnlijk om woe of do gaan qua eisprong. 14 mei moet ik bloedprikken.
Mila

Posting Freak

08-05-2009 12:01
ok, dan kunnen ze aan de hand van het bloed zien of je een eisprong hebt gehad!
Spannend, ik duim voor je!
Eefie

Member

Topics: 4
08-05-2009 19:20
Hoi hoi, Ik gebruik nog geen clomid, maar dit zit er wel aan te komen.
Ik heb pco en had dus al 11 maanden!! ook geen menstruatie gehad. Nu had ik van mijn gynaecologe een kuurtje provera gekregen. Maar net op de dag dat ik hiermee zou beginnen eindelijk zelf ongesteld geworden. Er is mij al wel vertelt dat ik zeer waarschijnlijk wel wat hulpmiddelen nodig ga hebben. Nu moet ik maandag bloed laten prikken en daarna hoor ik precies hoe nu verder.

Wat ik met wel afvraag, is of het altijd zo is dat je wanneer je clomid gebruikt, zo vaak een echo moet laten maken om te kijken hoe het met de eitjes gesteld is. Of wordt er in het begin gewoon clomid gegeven en mag je het dan "zelf proberen"?
hoop1970

Posting Freak

08-05-2009 19:41
ik heb tijdens de clomid geen echo's gehad, alleen de eerste 2 rondes een week na eisprong bloed moeten prikken op progesteron.
Helaas nu in de 6e ronde lijkt het erop dat ik geen eisprong ga krijgen... dag 20 inmiddels en nog helemaal geen positieve testen Cry
Eefie

Member

08-05-2009 19:42
he wat balen zeg! In de eerste rondes sloeg het wel aan?
hoop1970

Posting Freak

08-05-2009 19:45
heb alle 5 de rondes een mooie cyclus gehad
Eefie

Member

08-05-2009 19:50
kan het dan zo zijn dat je na 5 rondes minder gevoelig voor Clomid wordt? Ik heb altijd begrepen dat er wel mensen zijn die er aangeboren immuun voor zijn...
hoop1970

Posting Freak

08-05-2009 19:58
ja daar ben ik ook zo bang voor....
Beebie_Wish

Posting Freak

09-05-2009 11:32
He bah @hoop; vind het erg vervelend en sneu voor jullie. Want jullie wachten al zolang op dat ene wonder...Ik duim dan ook erg hard voor je, natuurlijk ook voor mezelf hoor dus wees gerust Wink ...

Ik heb gisterochtend weer bloed geprikt op progesteron...Dus ben weer benieuwd Wink
Mila

Posting Freak

09-05-2009 15:07
hoop, wanneer mocht jij ook al weer bloed prikken nu?

eefie, elk ziekenhuis gaat er weer anders mee om, ik heb tot nu toe (2x) mijn cyclus bij moeten houden via echo's vanaf dag 10.
Het is vervelend dat je dan telkens naar het ziekenhuis moet en ook vroeg Confusedhock: (voor iemand die onregelmatig werkt), maar het grote voordeel is dat je wel alles in de gaten kan houden..

Ik heb het gevoel dat ze toch gisteren verkeerd heeft gekeken ofzo en dat ik maandag net zo hard weer teleurgesteld word, bah! Ik voel mijn eitjes niet meer, normaal voel ik ze groeien ( ik voel dan steken in mijn onderbuik links of recht, hangt er vanaf waar mijn ei dan zit), maar voel nu niks meer....
hoop1970

Posting Freak

09-05-2009 15:52
ik hoef geen bloed meer te prikken alleen de 1e en 2e ronde clomid heb ik bloed geprikt.
En ik moest altijd gaan een week na ovulatie, dus keek altijd met de testen wanneer de lh piek was en dan ging ik zo'n dag of 8/9 later bloed prikken.
Maar ja... nu geen lh piek, dus wachten maar... en ik voel ze inderdaad wel met vlagen steken... denk dat er een giga strijd aan de gang is en dat er geen winnaar komt...
tallie

Unregistered

10-05-2009 08:00
sylvia22 schreef:hoop, wanneer mocht jij ook al weer bloed prikken nu?

eefie, elk ziekenhuis gaat er weer anders mee om, ik heb tot nu toe (2x) mijn cyclus bij moeten houden via echo's vanaf dag 10.
Het is vervelend dat je dan telkens naar het ziekenhuis moet en ook vroeg Confusedhock: (voor iemand die onregelmatig werkt), maar het grote voordeel is dat je wel alles in de gaten kan houden..

Ik heb het gevoel dat ze toch gisteren verkeerd heeft gekeken ofzo en dat ik maandag net zo hard weer teleurgesteld word, bah! Ik voel mijn eitjes niet meer, normaal voel ik ze groeien ( ik voel dan steken in mijn onderbuik links of recht, hangt er vanaf waar mijn ei dan zit), maar voel nu niks meer....

eieren, toch? ze hebben heus niet verkeerd gekeken, nog 1 dagje en dan weet je!! ik duim ook voor jou!!
Beebie_Wish

Posting Freak

10-05-2009 10:29
Voor mij is het nu afwachten denk dat ik dinsdag het pas weet de uitslag van of ik deze ronde met de clomid100mg of er een ei of misschien meerdere eieren gesprongen zijn...En stel dat het nou nog niet zo is, zou ik dan nog steeds moeten blijven bloedprikken of zal ik dan steeds terug moeten komen voor echo ect??? Ik weet het niet, hoop natuurlijk dat het deze maand gewoon in een keer gelukt is met de 100mg clomid Wink
Mila

Posting Freak

10-05-2009 21:42
possie, dat weet ik ook niet. elk ziekenhuis is daar weer anders mee..
Ik hoop voor je dat een mooie eisprong hebt gehad en natuurlijk dat het ook raak is Wink

Ik moet morgen vroeg weer om te kijken of de eitjes gegroeid zijn..
Voel me echt slecht. Ik heb spanning om de eitjes en op het werk gaat het echt slecht dus gewoon allemaal balen.
hoop1970

Posting Freak

11-05-2009 16:47
En Sylvia??
tallie

Unregistered

11-05-2009 16:59
Ben ook erg benieuwd silvia! ik hoop zo voor je dat het goed is gegaan vandaag!!
Mila

Posting Freak

11-05-2009 17:20
lief dat jullie eraan denken..

geen goed en geen slecht nieuws, dus er is nog hoop.

Er zit nu nog maar 1 eitje i.p.v. 2 (afgelopen vrijdag), vrijdag was het eitje ong. 14 mm en nu ruim 16 mm..
we hadden allemaal gehoopt dat het harder zou groeien, want dit is een beetje weinig, maar ja hij is wel gegroeid.
Nu moet ik woensdag weer terug en dan hopen dat het weer gegroeid is.. er zit namelijk een kleine kans in dat het gaat stoppen met groeien omdat het nu niet zo hard is gegroeid.. dus weer afwachten.

Hoe is het verder met jullie?
Mila

Posting Freak

11-05-2009 17:32
weet je wat ik eigenlijk zo raar vind.
Ik heb zit nu al op dag 22 (+14 dagen) is dus nu al een cyclus van 36 dagen.
En het eitje springt nog lang niet.. dus mijn cyclus wordt deze maand als maar langer..
Dat is toch raar met clomid?
In het ziekenhuis zijn ze bang als ze me nu 100 mg gaan geven dat ik dan overstimulatie krijg omdat mijn lichaam nu wel reageerd.

hoe lang is jullie cyclus met clomid? is die elke maand even lang?
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 17:59
Heeej Silvia22, ik heb afgelopen vrijdagochtend bloedgeprikt (oftewel ze hebben het weer uit mijn vingertop moeten halen), en vanmorgen belde ik naar gynaecologie om te vragen voor een belspreekuur met mijn gyn, alleen hij heeft volgende week maandag daarvoor pas tijd Sad , maar diegene aan de telefoon kon voor mij al wel kijken of de uitslag al binnen was, en dat was ie ook en zij ze dat de eerste keer toen met clomid50mg 1 was (dus helemaal niet aangeslagen), en deze ronde met clomid100mg 11 was/is, moet ik er dan nu vanuit gaan om gewoon nog door te klussen deze week om de dag of raad je me aan elke dag te klussen of raad je me aan dat het gewoon zinvol is en deze ronde mijn ei niet gaat springen, ik snap nog niet helemaal precies hoe de progesteron in zijn werk zit en hoe ik dat nou moet bekijken nadat ik dus bloedgeprikt hebt, afgelopen vrijdag was het dag 19 en van de gyn moet ik ook op dag 19 telkens bloedprikken...Dus nu zit ik op dag 22 gelijk met jou silvia!!

Misschien dat je me wat e.e.a. erover kan vertellen??

Jullie ook overigens veel succes met klussen Wink En heb jij nu ook enorm veel last van maagzuur en hier en daar steken in borst en zij???
Ik wel sinds vandaag voel ik me toch een hele rare smaak in mijn mond en maagzuur en hier en daar steken in mijn borst en zij...
Mila

Posting Freak

11-05-2009 18:12
mijn gyn. heeft verteld dat je 30 moet hebben wil je een goede eisprong hebben gehad. ik had de vorige keer 50!!
Dus 11 is nog niet genoeg, dus ik zal gewoon om de dag door klussen, doen wij ook Wink
Schijnt het beste te zijn voor de kwaliteit van het zaad Big Grin

Jij hebt geen echo's he?
kun je daar niet om vragen, ik ervaar dat als erg positief, zo heb je er toch een beetje controle op.

Ik heb ook steken in mijn zij. Dat was de vorige keer ook zo en volgens de gyn. kan dat komen doordat de eitjes aan het groeien zijn en tegen de wand van de eierstokken drukken..
verder last van mijn rug, maar verder eigenlijk niets.
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 18:48
sylvia22 schreef:mijn gyn. heeft verteld dat je 30 moet hebben wil je een goede eisprong hebben gehad. ik had de vorige keer 50!!
Dus 11 is nog niet genoeg, dus ik zal gewoon om de dag door klussen, doen wij ook Wink
Schijnt het beste te zijn voor de kwaliteit van het zaad Big Grin

Jij hebt geen echo's he?
kun je daar niet om vragen, ik ervaar dat als erg positief, zo heb je er toch een beetje controle op.

Ik heb ook steken in mijn zij. Dat was de vorige keer ook zo en volgens de gyn. kan dat komen doordat de eitjes aan het groeien zijn en tegen de wand van de eierstokken drukken..
verder last van mijn rug, maar verder eigenlijk niets.

Oke naja was sowieso van plan om manlief vanavond eens goed te verleiden weer Big Grin (vertel hem daarover ook nooit iets, anders word het zo´n moeten iets), en dat willen we nou ook weer niet...

Dus die steken kunnen dus betekenen dat je eitjes aan het groeien zijn dus we kunnen nog eventueel kans maken, mits me eitjes gewoon door blijven groeien Big Grin , alleen hoelang duurt dat denk je nog zo ongeveer??

Naja we klussen gewoon deze week lekker erop los, en zien het dan wel hihi... Big Grin

Ook ik heb wel last van mijn rug vooral van mijn onderrug en vooral als ik al iets gedaan heb bijv...
Mila

Posting Freak

11-05-2009 18:55
ik heb geen idee hoelang het nog kan duren voordat je een eisprong hebt.
Kun je volgende week weer bloedprikken? zou ik gewoon vragen.
tallie

Unregistered

11-05-2009 18:59
Ik heb nu voor de 2e keer clomid en 1e keer op de bonefooi geklust en trouwens wel temperatuur opgenomen, en aan de hand daarvan een beetje in de weer geweest, maar vanwege drukte op werk niet gebeld voor een afspraak voor echo's. spijt van, maar goed... cyclus duurde 33 dagen. en dus achteraf op dag 13, 14, 15, flink geklust maar dat was dus waarschijnlijk iets te vroeg....

lekker onsamenhangend verhaaltje als ik het zo teruglees, maar goed.

Nu dus 2 keer clomid, echo gehad op dag 9 en 12, vandaag is het de 19e dag gyn zei, klussen op 14,15,16, dat ook gedaan, dit afgelopen weekend kwam er weinig van, waren even uitgeklust denk ik. dus hoop goed gegokt te hebben en ook dat de gyn het goed had... heb trouwens echt een supergevoelige onderbuik al een paar dagen!! ik weet nou niet of het een opgeblazen gevoel is of dat het m'n baarmoeder of eierstokken zijn, wordt er wel gek van trouwens.

Ik ga donderdag a.s voor de eerste keer bloedprikken, dat is dus op dag 21 en heb ook geen afspraak staan voor de uitslag daarvan dus ik ga, net zoals jij , possie, ook zelf maar even bellen op maandag of zo...

raar eigenlijk he, hoe anders het werkt bij iedereen, en hoe anders de verschillende ziekenhuizen werken!!

nou succes allemaal, ik ga zo lekker naar bed, want wordt gek van die zeurderige pijn in buik Cry
Mila

Posting Freak

11-05-2009 19:06
tallie, hoe groot was je ei op dag 12?
hoe voelen die krampen?
tallie

Unregistered

11-05-2009 19:19
sylvia22 schreef:tallie, hoe groot was je ei op dag 12?
hoe voelen die krampen?
15 uit 3 ??? mompelde ze, ik had even moeten vragen wat "uit 3" betekende, ze schreef het zo op: 15/3

en toen zei ze; di 17, woe 19, het draait om woe en do zei ze toen en meer zei ze niet. het was niet echt een spraakzaam typje.

die krampen voel ik de hele tijd dus niet echt kramp maar meer een zeurderige pijn, vooral als ik kracht zet (pers) of op m'n hand blaas, links en rechts dus ik denk echt dat het m'n eierstokjes zijn...

even over het verhaal van possie, ze gaan toch pas bloedprikken na de eisprong??? toch niet daarvoor? ik snap haar verhaal niet goed, of sorry, possie jou verhaal dus. of doen ze het in dat ziekenhuis heel anders???
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 19:43
Hmm ik weet het ook niet zo goed meer...Heb afgelopen vrijdag (en dit was op dag 19 van mijn cyclus) bloedgeprikt!! Ik weet zelf niet zo goed of dit nou na mijn eisprong zou zijn, of ervoor?!?!?

Dus als iemand het me misschien kan vertellen heel graag...
Mila

Posting Freak

11-05-2009 19:48
possie,
als het na je eisprong is geweest, heb je geen mooie eisprong gehad met een waarde van 11!
dus ik denk dat je voor je eisprong heb geprikt.

tallie,
15/3? zegt me niks.. moet je anders de volgende keer even vragen.
tallie

Unregistered

11-05-2009 19:59
ga ik ook doen, ik weet wel dat we er veel van leren.... maar we snappen het pas als het zover is denk ik...
tallie

Unregistered

11-05-2009 20:03
Possie schreef:Hmm ik weet het ook niet zo goed meer...Heb afgelopen vrijdag (en dit was op dag 19 van mijn cyclus) bloedgeprikt!! Ik weet zelf niet zo goed of dit nou na mijn eisprong zou zijn, of ervoor?!?!?

Dus als iemand het me misschien kan vertellen heel graag...

je hebt nog nooit echo's gehad? rond dag 10 of 11???
ik zou de volgende keer echt vragen of je dat dan mag, want anders heb je nog helemaal geen duidelijkheid...

heb je ook wel eens je temperatuur opgenomen??
tallie

Unregistered

11-05-2009 20:13
Possie, nog even een vraagje, in een ander forum onderwerp zei je dat je aarde dus 11 was en dus je ei 11mm, maar volgens mij kunnen ze dat niet meten aan de hand van je bloed, of wel?

ik ben net even gaan googlen en iets wijzer geworden en volgens mij is de hoevelheid progestron alleen te meten na een eisprong, kijk maar even op deze pagina:
http://www.kiesbeter.nl/medischeinforma ... eron/nvkc/

we worden echt steeds wijzer...
Beebie_Wish

Posting Freak

11-05-2009 20:15
Ja ik meet wel elke ochtend om dezelfde tijdstip mijn temps enzo!! En sinds eergister en gister en vandaag is ie nog best hoog, zaterdag was ie zelfs 37,0 en gister 36,9 en vandaag ook 36,9!!

Ik denk dat ik ook aan m´n gyn ga vragen of ik volgende keer of binnenkort misschien al voor echo mag om mijn eitjes in de gaten te houden...Is dat niet raar dan als ik hem dat zal vragen?? Zal ie dan niet aan me vragen van hoe kom je daar ineens bij dan??

We houden gewoon hoop en blijven positief, en klussen er gewoon nog lekker vrolijk erop los Big Grin
Mila

Posting Freak

11-05-2009 20:20
possie, tuurlijk is dat niet raar! gewoon vragen hoor...
Mila

Posting Freak

11-05-2009 20:23
tallie, is het niet zo dat iedereen al een beetje progesteron in het lichaam heeft?
ik heb daar eigenlijk helemaal geen verstand van.. alleen dan van wat mijn gyn. mij heeft verteld
tallie

Unregistered

11-05-2009 20:30
Possie schreef:Ja ik meet wel elke ochtend om dezelfde tijdstip mijn temps enzo!! En sinds eergister en gister en vandaag is ie nog best hoog, zaterdag was ie zelfs 37,0 en gister 36,9 en vandaag ook 36,9!!

Ik denk dat ik ook aan m´n gyn ga vragen of ik volgende keer of binnenkort misschien al voor echo mag om mijn eitjes in de gaten te houden...Is dat niet raar dan als ik hem dat zal vragen?? Zal ie dan niet aan me vragen van hoe kom je daar ineens bij dan??

We houden gewoon hoop en blijven positief, en klussen er gewoon nog lekker vrolijk erop los Big Grin

Je mag toch op internet zoeken, of je zegt gewoon dat je het van een andere clomid-" gebruikster" heb gehoord, dat zij door echo's meer duidelijkheid verkreeg, doen jullie eigenlijk aan echo's???? heel onschuldig...

door dit forum ga ik de volgende keer ook meer vragen, want nu denk ik, had ik dat maar gevraagd en dat ook, enz enz...
maar toen ik die afspraken had, had ik echt nog bijna nog niks over clomid gelezen en ik had ook echt geen spraakzame gyn, dus er werd zo n zo niet veel gepraat/uitgelegd... dus dat gaan we zeker anders doen, ik was ook elke keer vrij nerveus voor die echo's dus dat helpt trouwes ook niet echt...

trouwens nog even over die echo's ik heb een soort van formulier gekregen waarop een schema staat, wanneer clomid in te nemen en wanneer echo, en daar staat alles op voorgedrukt, en de gyn hoeft dat alleen in te vullen, en ik moet daar de datum op in vullen dus volgens mij is het vrij normaal, de combi clomid en echo's....
nou succes maar weer met alles, volgens mij kan ik nu alleen maar afwachten tot ong. 23-24 mei.... en natuurlijk wachten op de uitslag van de bloedtest a.s donderdag en wachten totdat buikpijn over gaat......
tallie

Unregistered

11-05-2009 20:33
sylvia22 schreef:tallie, is het niet zo dat iedereen al een beetje progesteron in het lichaam heeft?
ik heb daar eigenlijk helemaal geen verstand van.. alleen dan van wat mijn gyn. mij heeft verteld

geen idee, vandaar dat ik ben gaan googlen..... nog even en ik ben ook arts... grapje hoor, kom lang niet in de buurt!!!! :roll: :?: :!: :roll:
hoop1970

Posting Freak

11-05-2009 20:45
sylvia22 schreef:weet je wat ik eigenlijk zo raar vind.
Ik heb zit nu al op dag 22 (+14 dagen) is dus nu al een cyclus van 36 dagen.
En het eitje springt nog lang niet.. dus mijn cyclus wordt deze maand als maar langer..
Dat is toch raar met clomid?
In het ziekenhuis zijn ze bang als ze me nu 100 mg gaan geven dat ik dan overstimulatie krijg omdat mijn lichaam nu wel reageerd.

hoe lang is jullie cyclus met clomid? is die elke maand even lang?
ik had de vorige 5 rondes steeds cyclussen van rond de 32/33 dagen, zie m'n banner, maar zit nu (net als jij) op dag 23 en geen ei te bekennen... dus ik ben bang dat de 100 mg clomid die ik tot nu toe heb geslikt niet voldoende meer werkt bij mij.
Heb vandaag m'n gyn gemaild en hoop dat ze (morgen?) effe tijd voor me heeft, ben eigenlijk ook wel benieuwd of een echo wat duidelijkheid brengt, voel m'n eierstokken wel prikken dus er gebeurt volgens mij wel wat... maar de ovu testen blijven negatief.
hoop1970

Posting Freak

11-05-2009 20:50
tallie schreef:
sylvia22 schreef:tallie, is het niet zo dat iedereen al een beetje progesteron in het lichaam heeft?

geen idee, vandaar dat ik ben gaan googlen..... nog even en ik ben ook arts... grapje hoor, kom lang niet in de buurt!!!! :roll: :?: :!: :roll:
progesteron heb je inderdaad altijd in je lijf (wel in superkleine hoeveelheden), maar fluctueert in je cyclus en na een eisprong stijgt dit flink om de baarmoeder klaar te maken voor innesteling
http://nl.wikipedia.org/wiki/Progesteron

we worden/zijn allemaal superslim geworden door het internet e.d. (ik zoek ook regelmatig dingen na hoor ondanks dat ik gynaecologie verpleegkundige ben...)
Mila

Posting Freak

11-05-2009 20:52
spannend hoop! ik hoop voor je dat het prikken van de eierstokken toch een goed teken is...
hoop dat je snel een echo mag, voor meer duidelijkheid
Mila

Posting Freak

11-05-2009 20:54
hoop, werk je ook in het ziekenhuis waar je onder behandeling bent?

Ik ben groepsleidster op een groep met verstandelijk gehandicapte jongens van 15 t/m 19 jaar met moeilijk verstaanbaar gedrag, dus niets met dit te maken Big Grin
Mila

Posting Freak

11-05-2009 20:57
hoe oud zijn jullie eigenlijk.

Ik ben 23 (stel ik raak snel zwanger) dan ben ik sowieso al 24 en anders nog ouder.. Mijn vriend word over 3 weken 30!
We hebben 2,5 jaar een relatie.
We wonen sinds anderhalf jaar samen in een koophuis en hebben allebei een vaste baan in de zorg (we zijn collega's :lol: )
hoop1970

Posting Freak

11-05-2009 21:04
sylvia22 schreef:Mijn vriend word over 3 weken 30!
vind dat uitroeptekentje na die 30 toch een beetje jammer... Big Grin

want ik ben 38!!! en wordt dit jaar 39, heb wel een jonge vent (33)

en ja...ik werk in hetzelfde ziekenhuis, dus vandaar wel makkelijk om even langs te lopen zo nu en dan en contact via telefoon/mail is natuurlijk ook zo gemaakt.
Mila

Posting Freak

11-05-2009 21:57
hahaha zal het uitroepteken weg laten Big Grin
Mila

Posting Freak

11-05-2009 21:59
leeftijd zegt weinig, vind ik...
tallie

Unregistered

12-05-2009 06:06
ik ben 28 en m'n vriend is 35,

en ga nu even douchen en aan een nieuwe dag beginnen, fijne dag allemaal!
Beebie_Wish

Posting Freak

12-05-2009 06:22
Ik ben 24 en manlief 26 Wink

In augustus word ik 25 en het liefst ben ik dan al zwanger dat zou ik graag willen. En manlief word in november 27. En het liefst raak ik voor 18 juni zwanger (maar denk dat als ik deze ronde niet goed is, ik voor 18 juni wel kan vergeten), ivm we dan op die dag anders dubbel feessie voor ons zelf kunnen hebben, ivm we dan ook ons 5jarig jubileum vieren manlief heeft al iets geregeld/bedacht alleen wil het mij maar niet echt vertellen...Maar we moeten oppas regelen voor onze poes, en vrijdag a.s. halen we nog een poes erbij ivm onze poes zich wat alleen voelt sinds ons oudste poes is overleden vorig jaar.

Ik ga idd volgende week maandag aan me gyn vragen als deze ronde echt niet gelukt is bij volgende ronde voor echo´s mag komen, en hoe voeren ze die echo´s eigenlijk uit doen ze dat uitwendig of moet je ervoor met je benen/kont voor omhoog liggen??

Ik ga het zeker vragen aan hem Wink

Gisteravond op de bank voelde ik dat de steken her en der wat heftiger werden en nu voel ik ze ook nog her en der en dan vooral links...Gisteravond manlief werd verrasd door me dus hebben we weer heerlijk geklusd en het leek net alsof we mekaar net kenden en nog maar net samen zijn hihi...Dus dat was wel geweldig...
Mila

Posting Freak

12-05-2009 09:55
normaal heb ik ook steken, maar voel ze niet meer.. dus denk dat het groeien is gestopt ofzo.
Tessa1981

Unregistered

12-05-2009 10:03
Hallo allemaal,

Ik ben zelf 28 en mijn vriend 30 (wordt volgende maand 31) en ik wilde altijd voor mn 30ste moeder worden dus ik ga er toch wel vanuit dat dat gaat lukken. We zitten al in de medische mallemolen dus.
tallie

Unregistered

12-05-2009 13:33
sylvia22 schreef:normaal heb ik ook steken, maar voel ze niet meer.. dus denk dat het groeien is gestopt ofzo.

Ik voel ook niets meer, aan de ene wel lekker, maar toch ook wel vreemd, want zolang je iets voelt, ben je er ook van overtuigd dat er "iets" gebeurt, maar wat...???
Beebie_Wish

Posting Freak

12-05-2009 14:31
Nou bij mij binnenin me gebeuren geloof ik rare dingen alleen ik kan mijn lichaam helaas niet ff inkijken en te zien van wat er nou werkelijk waar er gebeurd pfoe!! Heel af en toe voel ik nog wel her en der steken, maar zal vast wel niet zo zijn dat dat nou mijn eitjes zijn hmm of toch wel??

En heb een enorme trek krijg ik telkens maar goed om nou continu door te blijven eten heb ik nou ook weer niet echt zin aan en neem ik wel een glas water overigens, en bovendien is m´n maagzuur ook nog niet weg bléghh...
Mila

Posting Freak

13-05-2009 12:07
Tongue er zit een eitje van 20 mm!! nu hoef ik even niet meer naar het ziekenhuis voor echo's maar ik moet volgende week bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.

Net op het werk een gesprek gehad en ik ga op een andere groep werken Confusedhock: moet wel even wennen, maar aan de andere kant wel een opluchting...

Jullie nog nieuws?
Eefie

Member

13-05-2009 15:41
jeetje, dat is goed nieuws zeg! Dat is al een heel ei... :lol:
Ik heb maandag bloed laten prikken, en omdat ik zelf op de OK werk, kon ik een uurtje later de uitslagen al vinden in het systeem.
Alle uitslagen zitten binnen de bijpassende normen, maar geven wel duidelijk een vorm van PCO aan ( niet dat dat een verrassing is helaas)
Helaas is mijn gynaecologe tot half juni weg, dus zal ik nog even geduld moeten hebben voor de "officiële" uitslag.... :roll:
Dat is wel zo balen! Ik weet wel dat die paar weekjes niet meer uit zouden moeten maken, maar ik moet al zo lang geduld hebben pffff
Ik vraag me wel eens af hoe jullie dat allemaal volhouden? Zijn er trucs voor, want dan heb ik ze nog niet gevonden hahahaha
hoop1970

Posting Freak

13-05-2009 15:46
Super Sylvia!! nu springen maar he!! Big Grin

Hier nog steeds geen positieve ovu test...ik ga de moed een beetje opgeven nu...
ook nog geen reactie van gyn gehad helaas...
blijf wel doortesten (KASSA!)
Mila

Posting Freak

13-05-2009 16:12
hoop1970 schreef:Super Sylvia!! nu springen maar he!! Big Grin

Hier nog steeds geen positieve ovu test...ik ga de moed een beetje opgeven nu...
ook nog geen reactie van gyn gehad helaas...
blijf wel doortesten (KASSA!)

dat is minder.. ja die testen zijn idd erg duur!
Welke dag zit je nu ook al weer?
kaatje85

Unregistered

13-05-2009 16:25
@Sylvia; super meis dat je zo'n eitje heb, nu hopen dat hij springt en goed wordt benut!!

@hoop; spannend voor jou ook meis!!
tallie

Unregistered

13-05-2009 17:14
Hallo allemaal!!

Silvia wat goed!! dus je hebt het druk de komende dagen!!! heeft de gyn nog wat gezegd over het "klussen"??

Ik moet morgenochtend bloed prikken!! ik ga gelijk maar even naar de gyn balie om een belafspraak te regelen met gyn. ik hoop dat het kan en dat ik niet op de uitslag hoef te wachten totdat ik volgende echo heb!! dus zo ong over 3 wkn...

en het tweede eitje? kon ze die nog vinden??

en "hoop", die ovu testen vind ik persoonlijk niks, hoop geld en bij werken ze echt niet...
Mila

Posting Freak

14-05-2009 10:35
tallie schreef:Hallo allemaal!!

Silvia wat goed!! dus je hebt het druk de komende dagen!!! heeft de gyn nog wat gezegd over het "klussen"??

Ik moet morgenochtend bloed prikken!! ik ga gelijk maar even naar de gyn balie om een belafspraak te regelen met gyn. ik hoop dat het kan en dat ik niet op de uitslag hoef te wachten totdat ik volgende echo heb!! dus zo ong over 3 wkn...

en het tweede eitje? kon ze die nog vinden??

en "hoop", die ovu testen vind ik persoonlijk niks, hoop geld en bij werken ze echt niet...

De gyn. heeft nu niks gezegd over het klussen, maar wij hebben besloten om door te klussen tot aan de uitslag van het bloed, want dan weten we of we ook nu binnen een week de eisprong hebben gehad... zelf denk ik namelijk dat het wat langer kan duren, dus we klussen nog even door Wink

Het tweede eitje was helemaal weg (Gelukkig).

Ik zou als ik jou was ook idd even bellen over een (bloed)belafspraak.. 3 weken is wel erg lang.
ik heb pech dat hemelvaart (en daardoor dus een lang weekend) er tussen zit, dus ik moet 6 dagen wachten op de uitslag... heel erg gek, maar als het nu raak is dan zijn we uitgerekend in februari en die maand zegt me niks, dus ik denk dat het deze maand niet raak is :? (beetje wazig misschien)
tallie

Unregistered

14-05-2009 15:00
[/quote]
De gyn. heeft nu niks gezegd over het klussen, maar wij hebben besloten om door te klussen tot aan de uitslag van het bloed, want dan weten we of we ook nu binnen een week de eisprong hebben gehad... zelf denk ik namelijk dat het wat langer kan duren, dus we klussen nog even door Wink

Het tweede eitje was helemaal weg (Gelukkig).

Ik zou als ik jou was ook idd even bellen over een (bloed)belafspraak.. 3 weken is wel erg lang.
ik heb pech dat hemelvaart (en daardoor dus een lang weekend) er tussen zit, dus ik moet 6 dagen wachten op de uitslag... heel erg gek, maar als het nu raak is dan zijn we uitgerekend in februari en die maand zegt me niks, dus ik denk dat het deze maand niet raak is :? (beetje wazig misschien)[/quote]

Nou dan wordt het misschien tijd dat februari wel een maand van betekenis wordt.....
hoop1970

Posting Freak

14-05-2009 16:14
Ik mag in ieder geval naar de 150 mg clomid... maar ja, moet ik wel eerst ongi worden

Wacht deze maand maar af of het een 'normale' maand zou zijn... en anders maar weer aan de provera Cry
meriem

Unregistered

14-05-2009 16:59
Hee dames,

Mijn naam is Marianne ik ben nu meer dan 5 jaar bezig om zwanger te worden van de tweede heb ook clomid geslikt en pregnyl injecties gehad en mijn derde iui poging gehad en nog steeds zonder succes.

Ik heb inmiddels een dochter van 15 jaar oud maar opgeven is er nog niet bij.
Beebie_Wish

Posting Freak

14-05-2009 17:52
hoop1970 schreef:Ik mag in ieder geval naar de 150 mg clomid... maar ja, moet ik wel eerst ongi worden

Wacht deze maand maar af of het een 'normale' maand zou zijn... en anders maar weer aan de provera Cry

Nou ik hoop voor jullie dat met de 150mg meteen raak zal zijn zal hard voor jullie duimen, want jullie wachten nu ook al best wel weer lang op die positieve test Wink

Ik voel nu eigenlijk echt van alles en het rommelt heel erg in mijn buik en heb enorme maagzuur (wat ik nog niet eerder gehad heb) en heb echt enorm erg last van winderigheid niet normaal meer. En voel mijn rug al telkens als ik stukje gelopen heb en als ik wat gedaan heb.

Maar echt ervan uitgaan dat het raak kan zijn ga ik niet van uit maar we zouden wel heel erg blij zijn als het echt zo zou zijn, hangt er natuurlijk vanaf als er echt een ei of eieren gesprongen zijn bij me hihi...

Nou wens iedereen hier heel veel succes en vooral HAVE FUN Wink
Beebie_Wish

Posting Freak

15-05-2009 06:58
Voor mij kan ik volgens mijn banner over 9 dagen testen, mijn NOD is 24 of 25 mei uitgaande van mijn langste cyclus met clomid van 35, maar als ik daarna nog niet het duiveltje op bezoek heb ben ik pas bereid om pas te willen testen bij een week overtijd. Want ik heb het gevoel dat mijn lichaam me nu ook weer voor de gek aan het houden is grrr...

Ik heb en voel namelijk errug ´´gerommel´´ in mijn buik (heb dit eigenlijk nog niet eerder gevoeld), en afgelopen maandag/dinsdag voelde ik nog her en der steken dus hebben we nog wel gewoon fijn door geklust. En heb ook enorme last van winderigheid (excuse me ladiess :oops: ), en eigenlijk nog steeds last van maagzuur, en veelal een droge mond met als borrelende het maagzuur heel erg naar boven toe komt zetten en er dan een vieze smaak in mijn mond ontstaat bah...

Vorige week vrijdag bloed geprikt op progesteron en maandag gebeld en vertelde zo´n telefoniste zo´n half beetje de uitslag door dat er echt een verhoging actief was van 11mm, alleen ik ben benieuwd zou dat eitje of meerdere ook echt doorgegroeid zijn en zijn gaan springen vd week?? Ach enige wat ik kan bedenken is gewoon positief blijven en afwachten maar weer.

Alhoewel ik wel mezelf ook voorhoud van het zal mijn lichaam wel weer zijn die me voor de gek aan het houden is en me weer in de maling aan het nemen is, I Hop NOT natuurlijk Wink

Voor alles en iedereen hier GoodLuck en Have Fun ladiess Wink
Mila

Posting Freak

15-05-2009 10:03
ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad.
heb echt een kwartier/half uurtje pijn gehad in mijn onderbuik aan de linkerkant.
het was nu veel erger dan de andere keren en dus ook anders..
alleen gisteren zo moe om te kunnen klussen Sad
nu hebben we eergisteren wel geklust, gisteren eisprong en dan vanavond maar weer klussen.. zal wel goed zijn toch?
hoop1970

Posting Freak

15-05-2009 11:41
na ovulatie heeft klussen om zwanger te worden geen zin meer, maar het is natuurlijk wel lekker.... Big Grin
Mila

Posting Freak

15-05-2009 12:31
ja precies, maar ik weet het ook niet zeker namelijk. want heb nu nog steeds steekjes maar wel minder.
ach ja we klussen gewoon door tot de uitslag van het bloed dan weten we het zeker.
Ik weet helemaal niet wanneer mijn NOD is.. heb nog nooit een goede cyclus gehad..
ik ga ervan uit tussen 29 mei en 3 juni ofzo. dan heb ik het wel ruim genomen.
Mila

Posting Freak

15-05-2009 12:35
oh ja de zonnebank, kan dat of niet.. als je nog geen positieve test heb gehad, maar misschien wel zwanger bent.

ik ga namelijk nu onder de zonnebank omdat ik over 3 weekjes naar italie ga en daar niet wil verbranden.
tallie

Unregistered

15-05-2009 16:41
sylvia22 schreef:oh ja de zonnebank, kan dat of niet.. als je nog geen positieve test heb gehad, maar misschien wel zwanger bent.

ik ga namelijk nu onder de zonnebank omdat ik over 3 weekjes naar italie ga en daar niet wil verbranden.

Ik denk het wel hoor!! voorlopig is er nog niks ingenesteld... en heb je nog geen zwangerschapsverschijnselen

en ik zou vanavond nog wel even klussen, dat eitje is toch een tijdje onderweg... o als je wilt weten hoe het gaat, is de dvd "het wonder van een nieuw leven"een echte aanrader!!! niet normaal mooi weergegeven, voor iedereen op deze site trouwens!!

ik heb vandaag een paar uur in een abortus kliniek doorgebracht... hoe krom is dat? een vriendin van mij was even buiten d'r boekje gegaan en ja hoor, zwanger... heb ik weer of eigenlijk zij... ze voelt zich wel schuldig tov mij maar zij kan er ook niets aan doen, dat ze ubervruchtbaar is... spiraal zat scheef! maar ze was er erg vroeg bij en er was nog niks te zien, daarom moet ze woensdag terugkomen om de behandeling te starten...

nou fijn weekend allemaal, ik ga even een lekker hapje eten met m'n mannetje, helemaal zin in!!
Mila

Posting Freak

16-05-2009 20:29
dat is idd wel heel erg dubbel dan ja, ook voor jou lijkt me.
jij bent ten slotte ook al lang bezig en zij laat het even weg halen, maar ja iedereen zo zijn keus!

die dvd heb ik ook en het is idd een echt aanrader!
Beebie_Wish

Posting Freak

18-05-2009 11:44
Nou mensen mijn gyn belde me net zojuist. En vertelde me over de laatste bloedonderzoek nogmaals en vertelde hij dat ie maar 11,6mm was. M´n gyn vind dit niet voldoende omdat je bij Clomid en zowel bij de 100mg die ik nu eigenlijk eerste keer heb goed had moeten zijn en er gewoon voor had moeten zorgen voor een eisprong, laat ie een of andere collega van hem mij terug bellen om volgende stap in te gaan en dat is dat ze dan stap voor stap het in mij gaan bijhouden wat m´n gyn me vertelde.

Dus ik ben benieuwd naar wanneer ik weer terug gebeld word...He verdorie waarom moet het nu toch steeds zo gaan wij wachten al zolang het is gewoon soms zoooo ontzettend ONEERLIJK allemaal Cry Cry ... Nou ik heb er nu dan ook helemaal geen hoop meer op en weet ik nu gewoon zeker weten dat ik ongi ga worden, dus DUUUUUUUVEL kom maar op hoe eerder hoe beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :evil: :evil: Cry Cry
Beebie_Wish

Posting Freak

18-05-2009 15:18
Nou mensen ondanks die ene tegen valler mag ik toch ook wel weer wat goed nieuws vertellen. Want was zojuist net netjes weer gebeld voor een afspraak met andere arts voor andere behandeling, en deze afspraak staat nu gepland op woensdag 3 juni om 12 uur. Dit was de vroegste en snelste datum die nog kon anders moest ik nog weer 4 weken wachten. Nou ik had echt zoiets van echt niet ik ga niet 4 weken wachten dus doe dan maar die 3 juni haha...

Mijn gyn had me verteld vanmiddag van dat bloedprikken en waarschijnlijk de Clomid niet echt zal helpen en ik dan nu via bij een collega kom die dit soort onderzoeken al heel lang doet enzo (en dan met name mij vooral in de gaten houden dmv echo´s geloof ik) en waarschijnlijk iets wat andere medicatie waardoor wel mijn eieren zullen gaan springen...

En echt ik wou graag dat deze ronde raak zou zijn want binnenkort is mn schoonzusje uitgerekend, nou echt ik heb daar al helemaal geen zin in om naar toe te gaan bekijk dat maar mooiii... :evil:
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
18-05-2009 15:56
wat is de hoogste Clomid dosis die er bestaat?
Mila

Posting Freak

18-05-2009 19:10
ik dacht 150 mg.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (20): 1 2 3 4 5 ... 20 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten