Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen arts doet vaag

arts doet vaag
chantalrdzm

Unregistered

31-07-2007 18:01
hey mensen

van de week ging ik naar mijn huisarts om te bespreken om mijn mirena spiraal te laten verwijderen
Hij vroeg naar de reden, ik had meerdere redenen maar ook dat wij een eventuele kinderwens hadden.
Hij adviseerde ons om niet zwanger te raken omdat wij nog jong zijn?!
Slap excuus, wij zijn er klaar voor en hebben een lange stabiele relatie
hij vond dat wij als wij och zwanger werden een abortus te overwegen
die man is niet goed wijs!!!
Wij staan hier achter en dat is onze keuze.

Zijn er meerdere mensen waarbij er negatief gereageerd werd op een eventuele zwangerschap?

Groetjes chantal
Linda_

Posting Freak

Topics: 8
31-07-2007 21:48
Wat raar. Als je toch een stabiele situatie hebt, en er bewust voor gaat? Ik heb de indruk dat jullie er samen echt bewust vor kiezen. En 22 jaar, is jong, maar toch zeker geen tiener meer. ;-) Ik ben 34, maar zie daarin geen reden om een betere moeder te zijn hoor. Als je je kind een stabiele omgevong kunt bieden, dat is toch het belangrijkst?
chantalrdzm

Unregistered

01-08-2007 12:26
hoi!

heel erg bedankt voor je lieve reactie
Ik zie niet in waarom wij hier niet bewust voor zouden kunnen kiezen.
binnenkort ga ik beginnen met het slikken van foliumzuur.

Ook vanwege mijn medische geschiedenis.

Hoop dat we snel worden verblijd!!

Groetjes xxx chantal
isa

Unregistered

03-08-2007 16:42
jueetje chantal, wat een *****dokter heb jij!
hoe kan hij nou zeggen dat jij te jong bent, je beslist toch zelf of je eraan toe bent ofniet?
en trouwens 22 is niet te jong hoor, helemaal niet als je een vaste relatie heb, ik ben zelf 21 deze maand pas geworden, en heb ook een relatie van 6jaar, maar wj zijn er ook klaar voor..
en hoe durft die man te zeggen, dat je dan een abortus zou moeten doen!! sorry hoor, maar vind het niet normaal...
als jullie er klaar voor zijn, moet je dat gaan doen, en als ik jou was zou ik een andere dokter nemen.,. zeg maar dat ik dat gezegt heb :wink:
suc6 met zwanger raken meid :wink:
liefs
chantalrdzm

Unregistered

03-08-2007 19:51
hey hey

heel erg bedankt daar ben ik het echt mee eens
mijn man ligt op t moment in het ziekenhuis met zware longontsteking dus er wordt op t moment niet geklust haha Cry
Maar halen we wel weer in hahahahahah

iedereen bedankt en succes
kinsha

Unregistered

15-08-2007 22:12
WAT EEN ONZIN VAN DIE DOKTER ZEG!!!

Maar ik ken het ik ben 20 en me man 26 we zijn al getrouwd en nu ik heel graag
een kindje wil zeggen heel veel mensen in mij ongevin ben je er wel klaar voor?? Weet je het wel zeker ?? of het is niet niks hoor ik zou het nooit hebben gedaan op 20 jarige leeftijd!? NOU IK WEL!! Ik wil het heel graag denk er heel veel aan eigenlijk te veel en me man is er ook helemaal klaar voor.Op dit moment is er niets zo belangerijk als een kindje krijgen dus TREK JE ER NIETS VAN AAN! En je moet maar zo denken die mensen kunnen het niet voor mij bepalen en gelukkig hebben hun het niet in de hand maar jij zelf :wink: Houd me op de hoogte meid ik hoor graag van je ik kan ook bijna met niemand praten vandaar dat ik hier vaak zit dus we kletsen hier wel bij!

Groetjes kinsha
daisymakkink

Unregistered

16-08-2007 11:28
ten eerste wat een rot dokter(zo dat ben ik kwijt)
ik zou een officele klacht indienen tegen hem.
ik was 18(bijna 19) toen ik ongeplant zwanger raakte.
ik ken de mijn man(toen nog vriend) pas 2 maanden.
iedereen in mijn omgeving reageerde slecht op mijn schoonouders na.
die vonden het wel vlot maar stond voor 100% achter ons.
ik ben ook bij hun ingetrokken en na de bevalling hebben we een huis gekocht en zijn we op ons zelf gaan wonen.
toen kende wel elkaar nog geen eens 1 jaar.
we zijn nu bijna 5 jaar verder en met poging 2 bezig om nog broertje of zusje te maken voor onze dochter van 4.
dit is iets wat je zelf bepaald en als jullie er bijde achter staan moet je het ook gewoon doen.
ik word in december ook pas 24 maar dat weerhoud me er niet van.
wat andere ook zeggen wij willen het en als het zover is dan zullen we ook heel blij zijn.
laat jullie niet gek maken door mensen die zeggen dat je te jong bent.
als je er aan toe bent dan ben je er aan toe klaar.
je moet maar zo bedenken "jullie moeten voor het kind zorgen en niet de andere''
magik de jongen moeders nog een hele goeie tip geven????
jullie ozuden het boekje ''moeder worden voor je 25ste een moeten lezen''
er is ook een website hiervan.
daar tref je lotgenoten en als je het boekje heb gelezen wat ik toen ook heb gedaan dan wil je niks anders meer dan meteen je kindje.
ik zal een paar voordelen die in het boekje staan eens opzeggen:
1)je bent nog jong als je kind naar school gaat dus je kan dan zelf ook weer makkelijk aan het werk(mits je dit wil)
2)je bent (vaak)in betere conditie dan als je al tegen de 30 bent
3)je loopt minder risico dan als je ouder bent
4)je kinderen zullen waarschijnlijk jonge oma's en opa's hebben
en zo zijn er nog meer dingen.
het boekje is echt heel leuk om te lezen en er staan ook verhalen van andere jongen moeders in.
het is geschreven door een vrouw die zelf jong moeder is geworden.
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

veel liefs daisy
kinsha

Unregistered

16-08-2007 11:58
BEDANKT DAISY

Dat doet je we even goed om van iemand te horen die ook nog jong was dat het gewoon niet erg is want soms ga je twijfelen als iemand zegt van jah je weet niet hoe het is en dat soort dingen.Jah ik weet idd niet hoe het is maar ik weet wel dat ik er klaar voor ben dus ik blijf gewoon lekker doorgaan Tongue met klussen zeggen we maar hahah

Groetjes dalila
Moontje

Unregistered

16-08-2007 12:46
Nou ja zeg, wat een belachelijk iets zeg, waar bemoeid die vent zich mee?
ASls jij je spiraal wilt laten verwijderen dan heeft hij dat maar gewoon te doen!
Gaat hem geen reet aan waarom je dat wilt, als je de pil had gebruikt had hij toch ook van niets geweten en had hij het ook niet kunnen afraden!!!!
Echt te gek voor woorden!
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
16-08-2007 19:09
Wat een huisarts zeg, alsof die beslissing aan hem is. Hij moet idd gewoon zn werk doen en zeker niet een abortus gaan adviseren. Snap dat advies helemaal niet. Je komt daar toch omdat je een kinderwens hebt!!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave