Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wie is er net begonnen met zwanger worden?

Wie is er net begonnen met zwanger worden?
Forever

Unregistered

05-05-2009 15:29
Hallo,

Ik ben Nancy uit Noord-Holland, 26 jaar en sinds een maand bezig om zwanger te worden.
Het spreekt voor zich dat ik dit erg spannend vind. Het gekke is, het begon als "we zien het wel" maar ondertussen ben ik nergens anders meer mee bezig. Volgende week donderdag 14 mei moet ik ongesteld worden en ik word al zenuwachtig als ik hier aan denk. Ook heb ik last van zere en grotere borsten dan normaal en een raar gevoel in mijn onderbuik. Maar ik ben bang dat dit ook deels tussen mijn oren zit ;-) Ik ben al 9 maanden geleden gestopt met de pil dus op zich zou het wel raak kunnen zijn na 1 x.
Ik zou het leuk vinden om hier met iemand over te praten die dit ook zo meemaakt. Ik word namelijk echt gek van mezelf. Zojuist ook een test gedaan die natuurlijk hartstikke negatief is.
Als ik zo de verhalen lees kan het best nog wel even duren dus moet ik het geduld bewaren. Maar ik kan eigenlijk niet wachten!!!

Liefs nancy
meisje9

Unregistered

05-05-2009 15:41
heey nancy!!

ik ben ook net pas begonnen met zwanger worden, maar kan nu al niet meer wachten. 22 april heb ik mijn laatste pil geslikt en 26 april ben ik ongi geworden. hoop dat mijn lichaam zich snel hersteld na 6 jaar lang de pil geslikt te hebben. voor die tijd was ik heel regelmatig dus hoop dat dat nu weer goed komt ook. ben al druk aan het klussen want ergens deze week zal waarschijnlijk mijn eisprong zijn. ik hoopdat ik de eisprong ook voel, want dan maakt het een stuk makkelijker om je vruchtbare dagen te tellen.
maar jij bent dus al lang geleden stopt met de pil. misschien dat het dan voor jou inderdaad in 1 keer raak kan zijn. zal voor je duimen!!

mijn vriend en ik hebben bedacht om aan kinderen te beginnen, maar sinds die tijd kan ik nergens anders meer aan denken. hihih
Forever

Unregistered

05-05-2009 15:52
Ja gek hoe dat dan werkt. Als je eenmaal besloten hebt dat het mag...moet het ook direct! En iedereen in je omgeving wordt dan ook zwanger lijkt wel.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik voel mijn eisprong altijd duidelijk. En een of twee dagen voor je eisprong heb je altijd meer zin in sex..hihi!
Ook kun je de sex beter aan. Doet minder zeer.

Ik wens jou ook heel veel succes natuurlijk. Bij mij werd het ook al weer direct regelmatig dus dat komt wel goed bij je.
Heel veel fun met het klussen!
nnln

Unregistered

05-05-2009 15:55
ik ben ook net begonnen zit nu in de 1e ronde en af te wachten of ik volgende week ongesteld word of niet :!: ben eind januari gestopt na 6 jaar slikken en sinds die tijd maar 1 x ongesteld geworden :roll: maarja daarvoor had ik ook altijd een cyclus van 6 weken Confusedhock: vorige week voor et eerst m'n eisprong gevoeld :lol: ik hoop wel dat et gelijk raak is natuurlijk :oops: xx
MissTique

Unregistered

05-05-2009 16:01
Hoi Nancy,

Pfffff, het is sowieso raar om hier te zijn. En ik had al nooit van mezelf verwacht dat ik ooit op een dergelijke site zou komen laat staan inschrijven...
Eind mei zou ik eigenlijk een nieuwe prikpil moeten laten zetten maar ik doe het niet. Ik wil eindelijk zwanger worden en zo snel mogelijk! Het vervelende is dat men zegt dat het met de prikpil wat langer zou kunnen duren maar dat niet perse hoeft. Nu ben ik uiteraard bang dat ik een van die mensen ben waarbij het wel lang zal duren, maar de aanhouden wint Smile

Altijd was ik diegene die zei dat ze nooit kinderen wilde. Toen was er twijfel, en nu ik dit jaar alweer 32 jaar word vind ik dat er geen ruimte meer is om te twijfelen en ga ik (nou ja, gaan wij) ervoor...

Heel veel succes meiden!

Groeten,
Patricia
nnln

Unregistered

05-05-2009 16:02
ik word trouwens ook helemaal gek van mezelf hoor hahah vind het echt super spannend miss dat er nu wel ''iets'' zit daarzo Tongue
Marcel

Unregistered

05-05-2009 16:08
Hai allemaal,

Ik ben 29 en ik ben sinds eind januari na 13jaar non stop de pil gestopt met de pil om zwanger te worden. Ik had begrepen dat het enige tijd zou duren eer dat ik weer normaal regelmatig ongesteld zou worden, maar ik ben nu drie keer ongesteld geweest telkens met een cyclys van 27 dagen. Nu ben ik echter al 5 dagen overtijd en dus best wel zenuwachtig. Ik heb deze maand slecht twee maal seks gehad met mijn man agv vakantie, maar een keer was precies op de dag van mijn waarschijnlijke eisprong. Ik heb op de 28e dag van mij cyclus (dus 1 dag nadat ik verwachte ongesteld te worden) een test gedaan, maar deze was negatief. Nu twijfel ik echter toch, want ik ben al sinds een week voor mijn vewachte ongesteldheid continu misselijk en ook echt aan het overgeven. De eerste keer was precies op de dag dat een innesteling zou plaatsvinden conform een 27dagen cyclus. Nu las ik ook later bij de zwanngerschapstest dat wellicht 1dag overtijd toch nog iets te vroeg is. En tevens dat de urine niet geconcentreerd genoeg kan zijn als je veel hebt gedronken. Ik heb zeker 1.5 liter water gedronken omdat mijn man wilde dat ik de test ging doen en ik maar niet hoefde te plassen Smile
Ik denk dat ik nu vrijdag nog maar eens de test ga doen. Verdere zwangerschapsverschijnselen heb ik geloof ik niet echt. Ik heb wel veel buikpijn en ga veel plassen en gevoelige borsten, maar dit voel ik normaal ook als ik ongesteld wordt.
M.i. zou het ook wel heel erg knap zijn als ik nu al zwanger zou zijn. Mijn man en ik hielden er rekening me dat het een half jaar tot een jaar zou duren.
Forever

Unregistered

05-05-2009 16:11
Hoi nnln,

Ik vind het ook zo spannend!!!
Kan het niet meer aan ;-)
Forever

Unregistered

05-05-2009 16:13
Hoi Marcel,

Leuk je verhaal te lezen.

Het lijkt mij, als je al 3x een regelmatige cyclys hebt gehad, en nu 5 dagen over tijd bent....je best eens zwanger zou kunnen zijn. Ik hoop het voor je!
Je hoort van veel vrouwen dat ze met thuistesten negatief testen. Probeer het anders eens met een ander merk?
nnln

Unregistered

05-05-2009 16:23
haha ik ook niet!! probeer een beetje afleiding te zoeken met van alles en nog wat maar telkens voel ik dan weer krampen en steken in m'n baarmoeder en dan moet ik er weer aan denken echt om gek van te worden!! ik hoop dat het van een innesteling is en niet van een komende menstruatie Wink zou het liefst ff een testje willen doen ofzo maar die is dan natuurlijk toch negatief omdat het nog te vroeg is maar die onzekerheid is echt frustrerend
Forever

Unregistered

05-05-2009 16:26
Kun jij me iets meer vertellen over die innesteling?
Wanneer vindt die plaats?
Marcel

Unregistered

05-05-2009 16:55
Ik word er ook bloed nerveus van. Ook al hoeven we nu echt nog niet zwanger te worden en mag het ook over een half jaar ofzo....we zijn nu toch wel erg nieuwsgierig en ongeduldig....en ik zou denk ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn als het nu niet zo is...
nnln

Unregistered

05-05-2009 16:57
ja je hoort altijd verschillende dingen daarover dan weer 3 tot 4 dagen en dan weer tot zelfs 10 dagen na de bevruchting maarja dat is natuurlijk bij elke vrouw anders het gebeurt in ieder geval niet gelijk na de bevruchting duurt altijd minimaal een paar dagen want de baarmoeder moet eerst veranderen en voorbereid worden op een innesteling om de levensvatbaarheid van het eitje te vergroten je hebt ook vrouwen die een beetje (oud) bloed verliezen van de innesteling maar je hebt ook weer vrouwen die er totaal niks van merken er zijn ook heel veel dingen die niet voor een innesteling (of ontwikkelingsstoornis) kunnen zorgen zoals spanningen, littekens in de eileider enz. ik hoop dat je hier wat aan hebt Wink
nnln

Unregistered

05-05-2009 17:00
het schijnt ook wel zo te zijn dat de innesteling het belangrijkste deel is van een zwangerschap :o heb ik dan gehoord hoor

@ marcel
ik zou ook heel erg teleurgesteld zijn hoor als het deze ronde niet meteen raak zou zijn het is dan wel de 1e maarja je wilt het toch zo snel mogelijk he :mrgreen:
Marcel

Unregistered

07-05-2009 11:00
Nou...ik heb vandaag nogmaals getest....maar niets. Denk dat ik du toch nog niet zwanger ben....maar waar blijft dan mijn ongi. Het ging zo regelmatig sinds ik ben gestopt met de pil. wellicht is mijn lichaam beetje van slag door de vakantie ofzo.
Vraag me wel ook af wat me dan zo misselijk maakt de hele tijd...misschien toch ook iets verkeerds binnen gehad op vakantie. Ik ga nu maar gewoon geduldig afwachten op de volgende ongi. Wel lastig nu met klussen....
Riviera

Unregistered

07-05-2009 11:10
Ik hoop het nog steeds voor je Marcel!

Ik ben 25 jaartjes jong en zit in ronde 1. We gaan deze week maar flink aan de klus maar volgens mij vind mn vriend het wel een beetje eng. Hij heeft het wel veel over kindjes maar nu het puntje bij paaltje komt...ik zal echt mn grootste verleidingtrucs uit de kast moeten halen. Hij moet zich er even overheen zetten denk ik. Hij is altijd bang geweest zn vrijheid kwijt te raken maar hij kwam er zelf mee om met de pil te stoppen. Ach ik denk dat als we 1x geklust hebben dan zal het wel goedkomen. (Sorry dit moest ik even kwijt).

Ik zeg wel steeds we zien wel en zo voel ik het ook alleen ben ik meer bang voor het feit of alles goed is bij ons allebei.
Marcel

Unregistered

07-05-2009 11:13
@Riviera: Dat gevoel van we zien wel dat herken ik wel. Dat hebben mijn man en ik ook, maar nu die ongi wegblijf kwam het ineens toch wel dichtbij en vinden we het ook wel jammer als het nog niet zo is...ook al zijn we er vanuit gegaan dat het wel een tijdje kan duren.

Mijn man heeft al een dochterje van 6 dus bang is hij zeker niet, maar hij moest er deze keer ook wel veel langer over nadenken voor dat we een besluit namen om het te proberen. nu het besluit genomen is is hij bijna nog zenuwachtiger en ongeduldiger als ik.
mick

Posting Freak

Topics: 0
07-05-2009 11:28
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen maandag mijn spiraaltje laten verwijderen omdat we graag zwanger willen worden. Dinsdag werd ik meteen ongesteld.
Ik vind alles erg spannend! En kan eigenlijk nergens anders meer mee bezig zijn, terwijl ik dit helemaal niet wil. Het gaat eigenlijk vanzelf.
Mijn man wordt er af en toe een beetje gek van. Vandaar dat ik me hier af ga reageren...... Wink
Riviera

Unregistered

07-05-2009 11:31
mick schreef:Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen maandag mijn spiraaltje laten verwijderen omdat we graag zwanger willen worden. Dinsdag werd ik meteen ongesteld.
Ik vind alles erg spannend! En kan eigenlijk nergens anders meer mee bezig zijn, terwijl ik dit helemaal niet wil. Het gaat eigenlijk vanzelf.
Mijn man wordt er af en toe een beetje gek van. Vandaar dat ik me hier af ga reageren...... Wink

Welom Mick, spannend allemaal he..succes met klussen en houd ons op de hoogte!
Riviera

Unregistered

07-05-2009 11:58
Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:
Ik verlies net ineens bloed??! Wat kan dat nou zijn?? Ontpillen?
helen

Unregistered

07-05-2009 12:04
hallo,

ik ben sinds januari gestopt met de pil, en elke maand is het weer spannend, en toch ook wel weer een teleurstelling als ik weer ongesteld word.
we zijn gestopt met het idee van we zien wel hoelang het duurt, maar het kriebelt wel heel erg bij allebei.
hopen dat het snel zover is.
mick

Posting Freak

07-05-2009 12:21
Zou kunnen...
Nadat mijn spiraaltje verwijderd was, werd ik ook ongesteld.
Door mijn spiraaltje werd ik niet meer ongesteld. Mijn cyclus heb ik niet goed kunnen bijhouden daardoor.
Past dit bloedverlies niet bij je cyclus?
mick

Posting Freak

07-05-2009 12:24
Hoi Helen,

Ik snap precies wat je voelt. Je zou het liefst meteen zwanger worden!!
Succes! Ik hoop voor je dat het snel lukt!
helen

Unregistered

07-05-2009 12:46
dank je wel mick.
hoop echt dat het snel raak is. maar zo niet gaan we gewoon door.
Riviera

Unregistered

07-05-2009 12:55
mick schreef:Zou kunnen...
Nadat mijn spiraaltje verwijderd was, werd ik ook ongesteld.
Door mijn spiraaltje werd ik niet meer ongesteld. Mijn cyclus heb ik niet goed kunnen bijhouden daardoor.
Past dit bloedverlies niet bij je cyclus?

Nee niet echt..zondag was ik voor het laatst nog een hééél klein beetje ongesteld en toen niks meer tot net..Snap er niks van..
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
07-05-2009 13:35
Heej dames, hebben jullie toevallig ook het mirena spiraaltje gehad? Ik wel mede omdat je na het verwijderen vrijwel direct vruchtbaar zou zijn. Ik ben in die periode ook nooit ongesteld geworden. Tot nu toe helaas nog niet zwanger maar ik hoop dat het bij jullie sneller gaat lukken!
helen

Unregistered

07-05-2009 13:53
xxxangelique schreef:Heej dames, hebben jullie toevallig ook het mirena spiraaltje gehad? Ik wel mede omdat je na het verwijderen vrijwel direct vruchtbaar zou zijn. Ik ben in die periode ook nooit ongesteld geworden. Tot nu toe helaas nog niet zwanger maar ik hoop dat het bij jullie sneller gaat lukken!

nee ik heb geen spiraaltje gehad. hoelang is hij er nu uit bij jouw dan?
mick

Posting Freak

07-05-2009 14:52
xxxangelique schreef:Heej dames, hebben jullie toevallig ook het mirena spiraaltje gehad? Ik wel mede omdat je na het verwijderen vrijwel direct vruchtbaar zou zijn. Ik ben in die periode ook nooit ongesteld geworden. Tot nu toe helaas nog niet zwanger maar ik hoop dat het bij jullie sneller gaat lukken!

Ik heb inderdaad het mirena spiraaltje gehad. Terwijl ik het spiraaltje had, ben ik eerst een jaar regelmatig ongesteld geweest, hierna ben ik niet meer ongesteld geweest. Tot het moment dat het spiraaltje verwijderd werd......
lisaahh

Member

Topics: 1
08-05-2009 09:23
ik ben in januari gestopt met de pil... we zijn er eigenlijk ook een beetje vanuit gegaan dat het lang kan gaan duren
aangezien ik 11 jaar aan de pil ben geweest en toch is het elke keer weer jammer als die ongesteldheid doorkomt...
ben net afgelopen maandag weer geworden dus we beginnen gewoon weer opnieuw...
succes allemaal!!
epat

Posting Freak

Topics: 13
08-05-2009 09:58
Klinkt allemaal zo herkenbaar dit. Ook ik ben iedere keer als ik toch weer ongesteld word teleurgesteld. De laatste dagen voor het ongesteld worden is het plassen iedere keer spannend, ben ik al ongesteld of niet. En alles wat je voelt aan je lichaam (het meeste ontpillen) geeft je hoop of doet je denken: zou het... Je wilt er niet te veel mee bezig zijn, maar toch gebeurt het. Anders zou ik ook niet meerdere keren per dag op dit forum zitten Big Grin Maar ik ben paar dagen geleden weer ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 09:59
Ik ben met Februari gestopt met de pil en ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo heel erg mee bezig is.. Wij hadden ook zoiets van we zien wel wanneer het gebeurd.. Maar ik ga steeds dingen voelen die er eigenlijk niet zijn (denk ik) haha.. Toch weer afwachten tot de volgende ongesteldheid.. (of niet)..

Heel veel succes alvast iedereen!!
helen

Unregistered

08-05-2009 10:00
het is inderdaad allemaal heel herkenbaar. en zo zie je maar je bent nooit alleen die er zo mee bezig is.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:14
Zo is het ook inderdaad!! Maar daar kom je pas achter als je op zo,n forum als dit bent haha.. Maar het is heerlijk om een beetje die herkenbaarheid te kunnen vinden moet ik zeggenSmile
anita

Senior Member

Topics: 5
08-05-2009 10:35
@ patricia, leuk zeg om te lezen, ik was ook altijd degen die riep kinderen wil ik nooit. Gek hoe dat ineens kan veranderen als je wat ouder wordt he. Ik wordt ook 32 dit jaar dus voor ons was het ook de hoogste tijd om er eens aan te beginnen.
nnln

Unregistered

08-05-2009 10:45
nou net een testje gedaan kon het echt niet laten :oops: moet pas over een paar dagen ongesteld worden mja hij was negatief Cry denk dat het deze ronde dus niet is gelukt moet ik weerrrr zo lang wachten op me eisprong met een cyclus van 2 maanden echt zwaar !@#%* gewoon :x
Guess07

Unregistered

08-05-2009 10:47
Jaa ik kan me ook zo goed voorstellen dat je er weer helemaal down door word! Ik probeer zo weinig mogelijk testen te doen omdat ik weet dat ik anders weer echt in een dip kom.. Maar aan de andere kant is het wel weer zekerheid.. Pff soms weet ik het ook even niet meer hoor..

We gaan gewoon met opgeheven hoofd weer verder!
helen

Unregistered

08-05-2009 10:55
Guess07 schreef:Jaa ik kan me ook zo goed voorstellen dat je er weer helemaal down door word! Ik probeer zo weinig mogelijk testen te doen omdat ik weet dat ik anders weer echt in een dip kom.. Maar aan de andere kant is het wel weer zekerheid.. Pff soms weet ik het ook even niet meer hoor..

We gaan gewoon met opgeheven hoofd weer verder!

ik ga pas echt testen vanaf het moment dat ik ongesteld moet worden, als ik daarvoor al zou gaan testen maak ik mezelf alleen maar gek.
af en toe moet ik me wel sterk houden om niet te testen
nnln

Unregistered

08-05-2009 10:56
ja dat wel gewoon weer verder proberen toch.. maar ik vind het gewoon zo rot dat ik zo'n godsssgruwelijk lange cyclus heb volges mij gaan ze steeds langer duren daar schiet ik ook niets mee op ik heb teunisbloemolie van efamol al een x geprobeerd hoewel ik het niet op dat homeopatische heb niet voor niets want het doet ook gewoon helemaal niks bij mij terwijl je er altijd van alles over hoort bij andere :roll: vind het echt rot want zo heb ik ook minder kansen ik wou dat ik gewoon een normaaaale cyclus had ik weet verder ook niet wat ik er aan kan doen Cry
Marcel

Unregistered

08-05-2009 10:56
Zoveel herkenbaarheid hier :-)
Ten eerste heb ik ook altijd geroepen nooit kinderen te willen en ik vond baby's ook echt eng. Nu ben ik bijna 30 en nu zijn die hormonen dus toch gaan werken Big Grin
Ten tweede herken ik zoveel van die onzekerheid. Elke keer weer dat wachten op de ongi en al de vragen die nu door mijn hoofd gaan omdat ik een week overtijd ben. Lijkt wel of lichaam spelletje met me speelt.
Maar anyway, we gaan gewoon door en ik probeer er niet te gefrustreerd van te worden. Het klussen zelf is toch ook leuk :lol:
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:06
@ Helen

Ik heb me voorgenomen echt pas 2 weken nadat ik ongesteld had moeten worden een test te gaan doen.. Dan heb je geloof ik ook de meeste kans dat de test juist is.. Dus als ik het eerder doe is het alleen maar weggegooit geld (zo probeer ik dan te denken haha).
Maar ik moet me ook sterk houden hoor.. Het liefst doe ik het al een dag nadat ik ongesteld moet worden.. Maar het heeft gewoon geen nut voor m,n gevoel..

@nnln

Je kan verder niks doen.. Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus.. Nou hebben wij zowiezo al regelmatig sex en dus gaan wij gewoon op dezelfde voet verder.. Maar ik ben ook steeds weer gefrustreerd als ik 2 dagen 'overtijd' ben en de 3e dag weer ongesteld word:S Probeer mezelf altijd maar een beetje moed in te praten..
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:07
@ marcel

Mijn lichaam speelt ook een spelletje met me ben ik afentoe van overtuigd.. Dan heb ik weer buikpijn dan misselijk.. Maar misschien omdat ik het zo graag wil dat ik het daarom voel? Maar buikpijn hebben en misselijk zijn zonder reden is echt niet leukSad

I Love Klussen (A)
Marcel

Unregistered

08-05-2009 11:10
@Geuss07: dat met die test denk ik nou ook telkens. Het is telkens weer zo 10euro wat je even in 5 minuutjes weggooit. Toch kan ik mijn zenuwen telkens niet bedwingen....en zonder resultaat idd. Ik heb nu getest 1 dag overtijd en 1 week overtijd. Ik wacht nu maar gewoon af de komende 2 weken ofzo...ga ik proberen tenminste :roll:

En idd die buikkrampen en de misselijkheid zijn ongelooflijk irritant, want nu vraag ik me telkens af wat er mis is dan. Heb ook een darmziekte en ben dan ook telkens bang dat dat weer de kop opsteekt....en dan gaat zwangerschap helemaal nog wel eventjes duren.
helen

Unregistered

08-05-2009 11:11
@marcel: ik denk dat je lichaam het aanvoelt als je er veel mee bezig bent en dat daardoor de ongesteldheid wat uit blijft. zelf heb ik dat ook zo tegen de tijd dat het moet komen, en dan komt het nog ook.

@guess07 ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 29 dagen, dus als ik 1 dag overtijd ben begin ik toch wel met testen hoor
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:14
Jij bent dus ook al zo,n rasechte druktemaker! Herken me er helemaal in!!
Je moet inderdaad gewoon proberen te denken weer een 10tje voor niks.. En als die kleine er wel zit zit ie er ook nog 2 weken later als je de test doetSmile Maar je moet het idd wel even doorzetten tot die tijd!

Dat zei ik laatst ook tegen m,n vriend.. Hoe kom ik dan aan al die pijntjes!! Maar toen begon ie een verhaal te vertellen over schijnzwangere vrouwen! Die krijgen ook alle zwangerschaps klachten krijgen een dikke buik, maar zijn helemaal niet zwanger.. Dus je hoofd zorgt er volgens mij gewoon voor dat jij je zo voelt omdat je zo graag wil!! Anders weet ik t ook niet.. Maar probeer nergens anders aan te denkenSmile
Marcel schreef:@Geuss07: dat met die test denk ik nou ook telkens. Het is telkens weer zo 10euro wat je even in 5 minuutjes weggooit. Toch kan ik mijn zenuwen telkens niet bedwingen....en zonder resultaat idd. Ik heb nu getest 1 dag overtijd en 1 week overtijd. Ik wacht nu maar gewoon af de komende 2 weken ofzo...ga ik proberen tenminste :roll:

En idd die buikkrampen en de misselijkheid zijn ongelooflijk irritant, want nu vraag ik me telkens af wat er mis is dan. Heb ook een darmziekte en ben dan ook telkens bang dat dat weer de kop opsteekt....en dan gaat zwangerschap helemaal nog wel eventjes duren.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:16
@ helen

Maar is het niet zo dat dat hormoon dan nog niet in je urine zit? Dat is toch pas sterk aanwezig na 2 weken? Of ben ik nu van t padje af? Haha.
Marcel

Unregistered

08-05-2009 11:24
Dat met die zwangerschapstesten begrijp ik ook niet hoor. ze zeggen dat je meteen 1 dag overtijd kan testen en dat ze dan 99% betrouwbaar zijn, maar ondertussen lees je overal weer dat in het begin het hormoon nog niet zo sterk aanwezig hieft te zijn en dat mensen dan op een later tijdstip wel positief testen....ik vind het allemaal maar verwarrend.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:27
Dat is het ook zeker! Maar als ze zeggen dat je het een dag later kan doen gaat iedereen die testen kopen natuurlijk en als je het 2 weken later zou doen en je word 4 dagen nadat je ongesteld moest worden ongesteld lopen ze geld mis.. Misschien is dat het?
11peet11

Unregistered

08-05-2009 11:29
Ha meiden!
Test kan wel werken op de dag zelf, alleen groeit het hormoon elke dag meer, en na 2 weken heb je een veel sterkere hoeveelheid in je urine dan bij dag 1.... Ik heb al een kleine, en heb toen na 4 dagen overtijd getest (met als resultaat een VETTE streep).
Nu zit ik in ronde 8. Heb nu 2x ovulatietesten gebruikt en dat gaf wel duidelijkheid (bleek veel later m'n ei te hebben dan de standaardformule 2weken na 1e ongidag). Nu zit ik in de spannende tijd of ik wel/niet zwanger ben.

Nog ff een tipje: koop je testen via internet. In de winkel betaal je idd zo €10 voor een test. Bij mij zaten bij de ov.testen ook zw. testen, maar die kun je daar ook gewoon los bestellen (gewoon ff googlen)
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:32
Oooh, kijk dan snap ik het al beter! Vond het al zo raar haha! Dus jij zit ook weer in een spannende periode! Nou ik ook hoor.. Ben gewoon best wel zenuwachtig!

Ik ga m,n testen zeker via inet bestellenSmile Dank je voor de tip en ook jij veel succes!!
helen

Unregistered

08-05-2009 11:45
11peet11 schreef:Ha meiden!
Test kan wel werken op de dag zelf, alleen groeit het hormoon elke dag meer, en na 2 weken heb je een veel sterkere hoeveelheid in je urine dan bij dag 1.... Ik heb al een kleine, en heb toen na 4 dagen overtijd getest (met als resultaat een VETTE streep).
Nu zit ik in ronde 8. Heb nu 2x ovulatietesten gebruikt en dat gaf wel duidelijkheid (bleek veel later m'n ei te hebben dan de standaardformule 2weken na 1e ongidag). Nu zit ik in de spannende tijd of ik wel/niet zwanger ben.

Nog ff een tipje: koop je testen via internet. In de winkel betaal je idd zo €10 voor een test. Bij mij zaten bij de ov.testen ook zw. testen, maar die kun je daar ook gewoon los bestellen (gewoon ff googlen)

dit klopt helemaal. de hoeveelheid groeit met de dag maar het zit al op de 1e dag al in je urine.
ik koop mn testen ook op internet dat scheelt gewoon geld.
Guess07

Unregistered

08-05-2009 11:50
Nou het scheelt nogal behoorlijk vind ik! Was een erg goeie tip!
nnln

Unregistered

08-05-2009 12:55
nou ik heb net de dr gebeld voor de uitslag van m'n uitstrijkje die heb ik 4 weke gelede late doen omdat ik al iets van 5 maande elke dag bloedverlies/bruine afscheiding had ik had het al af en toe toen ik de pil nog slikte maar sinds ik ben gestopt is het veel erger geworden het is nu wel al een stuk minder heb ook al 2 weken nerges last meer van gehad mja ik heb dus geen soa terwijl ik dat toch al wist maar de dr vond dat ik me daar ook voor de zekerheid op moest late testen verder is er niks uitgekomen want het was geen goed uitstrijkje dus nu moet ik er over een paar weken weer 1 laten doen waarschijnlijk ook bloed laten prikken vanwege miss hormonaal iets ik vrees echt het ergste dat ik verminderd vruchtbaar ben of helemaal niet en dat ik miss iets van pco heb iig dat er iets goed mis is m'n cyclussen zijn echt niet normaal zit nu alweer op 8 weken denk dat ik volgende week wel ongesteld word want ik heb vorige week duidlijk m'n eisprong gevoeld en een positieve ovutest gehad en nu een verhoogde temperatuur ik ben echt zo bang dat er iets mis is ik zou et echt vreselijk vinde als dat zo was...
Guess07

Unregistered

08-05-2009 13:12
Jeetje wat een verhaal zeg!! Ik hoop het ook zeker niet voor je! Zal voor je duimen! Hoop dat het goed komt..
Probeer wel altijd een beetje goeie moed te houden! Vriendin van me heeft ook eens zoiets gehad en de moed zonk er gelijk in de schoenen.. Ze was gelijk depressief terwijl er achteraf niks aan de hand was maar toen wel in een depressie zat.. Ik hoop echt het beste voor je! Heel veel sterkte!

Liefs
Marcel

Unregistered

08-05-2009 13:14
@nnln: wat een narigheid allemaal. Hele veel sterkte en succes. Hoop voor je dat het allemaal heel erg meevalt!
nnln

Unregistered

08-05-2009 13:44
dank jullie wel Smile ik heb ook echt het gevoel dat ik hier een beetje depressief van word je wil toch wel dat alles goed werkt enzo ik heb ook het idee dat m'n dr me niet serieus neemt terwijl ik hier toch heel erg mee zit want je gaat je toch van alles in je hoofd halen want het is toch echt niet goed dat bloedverlies en die lange cyclussen voordat ik met de pil begon was ik wel regelmatig maar ook telkens om de 6 weken heb ik altijd al gehad vanaf de 1e keer dat ik ongesteld werd miss iets aangeboren ofzo hoewel mijn moeder altijd heel vruchtbaar was ik ben zelf ook 1 van een tweeling mijn zussen hebbe allemaal ook gewoon een normale regelmatige cyclus behalve ik dan weer terwijl ik op het moment de enige ben die bezig is met zwanger worden echt frustrerend :roll: wat ik wel raar vind is dat ik bijna zeker weet dat ik vorige week m'n eisprong heb gehad voelde het heel duidelijk, positieve ovutest, nu een verhoogde temperatuur terwijl je heel vaak hoort dat vrouwe met zo'n lange cyclus bijna nooit een eisprong hebbe ik snap echt niks meer van mijn lichaam en ik wil zo graag wete wat het toch is!
Guess07

Unregistered

08-05-2009 14:50
Maar als je denkt dat de dr je niet serieus neemt waarom ga je dan niet naar een ander? Ik heb dat ook wel eens gedaan met andere klachten, het was wel even een gedoe maar toen heeft een andere dr me toch echt heel erg goed geholpen!

Je gaat natuurlijk de meest verschrikkelijke senario's bedenken.. En wat is nou slechter.. Afwachten en gestresst raken of weet ik veel.. Of gewoon proberen naar een andere dr te gaan en misschien wel een beetje duidelijkheid te krijgen.. Daar kan je ook gewoon melden dat je het idee hebt dat jouw dr je niet serieus neemt.. Dan zullen ze je wel helpen toch? Ik zou het gewoon proberen..

nnln schreef:dank jullie wel Smile ik heb ook echt het gevoel dat ik hier een beetje depressief van word je wil toch wel dat alles goed werkt enzo ik heb ook het idee dat m'n dr me niet serieus neemt terwijl ik hier toch heel erg mee zit want je gaat je toch van alles in je hoofd halen want het is toch echt niet goed dat bloedverlies en die lange cyclussen voordat ik met de pil begon was ik wel regelmatig maar ook telkens om de 6 weken heb ik altijd al gehad vanaf de 1e keer dat ik ongesteld werd miss iets aangeboren ofzo hoewel mijn moeder altijd heel vruchtbaar was ik ben zelf ook 1 van een tweeling mijn zussen hebbe allemaal ook gewoon een normale regelmatige cyclus behalve ik dan weer terwijl ik op het moment de enige ben die bezig is met zwanger worden echt frustrerend :roll: wat ik wel raar vind is dat ik bijna zeker weet dat ik vorige week m'n eisprong heb gehad voelde het heel duidelijk, positieve ovutest, nu een verhoogde temperatuur terwijl je heel vaak hoort dat vrouwe met zo'n lange cyclus bijna nooit een eisprong hebbe ik snap echt niks meer van mijn lichaam en ik wil zo graag wete wat het toch is!
nnln

Unregistered

08-05-2009 15:44
ik ben ook al overgestapt naar een andere ha.. ze gooien et allemaal op ''zal wel een soa zijn ofzo'' ze willen me ook niet doorsturen naar een gynocoloog en ik moet echt heel erg aandringen om zoiets als een dom bloedonderzoek te krijgen als ik een afspraak maak voor een onderzoek moet ik al weken wachten dus ja daar raak je al helemaal gestresst van want je wil gewoon zo snel mogelijk hiermee geholpen worden en er niet mee blijven rondlopen

Guess07 schreef:Maar als je denkt dat de dr je niet serieus neemt waarom ga je dan niet naar een ander? Ik heb dat ook wel eens gedaan met andere klachten, het was wel even een gedoe maar toen heeft een andere dr me toch echt heel erg goed geholpen!

Je gaat natuurlijk de meest verschrikkelijke senario's bedenken.. En wat is nou slechter.. Afwachten en gestresst raken of weet ik veel.. Of gewoon proberen naar een andere dr te gaan en misschien wel een beetje duidelijkheid te krijgen.. Daar kan je ook gewoon melden dat je het idee hebt dat jouw dr je niet serieus neemt.. Dan zullen ze je wel helpen toch? Ik zou het gewoon proberen..

nnln schreef:dank jullie wel Smile ik heb ook echt het gevoel dat ik hier een beetje depressief van word je wil toch wel dat alles goed werkt enzo ik heb ook het idee dat m'n dr me niet serieus neemt terwijl ik hier toch heel erg mee zit want je gaat je toch van alles in je hoofd halen want het is toch echt niet goed dat bloedverlies en die lange cyclussen voordat ik met de pil begon was ik wel regelmatig maar ook telkens om de 6 weken heb ik altijd al gehad vanaf de 1e keer dat ik ongesteld werd miss iets aangeboren ofzo hoewel mijn moeder altijd heel vruchtbaar was ik ben zelf ook 1 van een tweeling mijn zussen hebbe allemaal ook gewoon een normale regelmatige cyclus behalve ik dan weer terwijl ik op het moment de enige ben die bezig is met zwanger worden echt frustrerend :roll: wat ik wel raar vind is dat ik bijna zeker weet dat ik vorige week m'n eisprong heb gehad voelde het heel duidelijk, positieve ovutest, nu een verhoogde temperatuur terwijl je heel vaak hoort dat vrouwe met zo'n lange cyclus bijna nooit een eisprong hebbe ik snap echt niks meer van mijn lichaam en ik wil zo graag wete wat het toch is!
nnln

Unregistered

08-05-2009 15:54
ik heb trouwens nog niet eens een bloedonderzoek gedaan want daar doen ze al echt zooo moeilijk over en die ha waar ik nu dus zit die zit maar 1 x in de week en echt heel vaak is die praktijk gewoon dicht ik ben sinds kort verhuisd dus ik zit bij een nieuwe praktijk waar ik echt heel veel spijt van heb dat ik dat heb gedaan mijn vorige ha was echt heel goed en begripvol ik vind het dus niet zo vreemd dat ik loop te stressen wat het allemaal kan zijn want als je zo lang moet wachten voor je geholpen word zit je ook alleen maar met onzekerheid
Guess07

Unregistered

08-05-2009 15:59
Dat is zeker zo! Maar bedoelde met een nieuwe huisarts deze waar je nu zit? Of weer een ander? Als ik jou was zou ik weg gaan bij deze want dit schiet ook gewoon echt helemaal niet op.. Hier word je toch echt niet vrolijk van?! Vervelend dat je zo,n HA hebt zeg!
nnln schreef:ik heb trouwens nog niet eens een bloedonderzoek gedaan want daar doen ze al echt zooo moeilijk over en die ha waar ik nu dus zit die zit maar 1 x in de week en echt heel vaak is die praktijk gewoon dicht ik ben sinds kort verhuisd dus ik zit bij een nieuwe praktijk waar ik echt heel veel spijt van heb dat ik dat heb gedaan mijn vorige ha was echt heel goed en begripvol ik vind het dus niet zo vreemd dat ik loop te stressen wat het allemaal kan zijn want als je zo lang moet wachten voor je geholpen word zit je ook alleen maar met onzekerheid
babywensje

Unregistered

08-05-2009 16:25
Hoi!
Ik ben ook net begonnen. Sterker nog, ik moet nog beginnen. Ik heb mijn Nuvaring er zondag uitgehaald, en ben nu ongesteld. Dus volgende week kunnen we aan de gang! Spannend hoor, ik kan aan niks anders denken. Anders had ik me hier ook niet aangemeld hihi! Ik weet dat het soms na anticonseptie wat langer kan duren, maar geloof dat dat bij de nuvaring minder is. ik begin gewoon met goede hoop!
Ben zelfs als foliumzuur gaan halen en aan het slikken, spannend! Want daar moet je 4 weken vóór je zwangerschap mee beginnen. Misschien heel naief van me, maar wie niet waagt wie niet wint, toch?
Bi jons is de beslissing best wel plotseling genomen, we liepen er alletwee al wel aan te denken. Maar pas korte tijd hebben we het naar elkaar uitgesproken, wat het een gevoel geeft alsof het heel onverwachts is....
succes allemaal, tot leesze hier!
x x x babywensje
Guess07

Unregistered

08-05-2009 16:52
Leuk dat jullie ook zwanger willen worden!! Hier zijn er ook genoeg! Dus kletspraat genoegBig Grin

Veel plezier nog hier en succesWink
meisje9

Unregistered

09-05-2009 09:00
goedemorgen allemaal!!

zijn er al mensen die bepaalde klachten hebben of "denken"te hebben,hihih. ik heb heel af en toe voor een minuutje het gevoel dat er iemand aan de binnenkant van mijn buik met een naald zit te prikken. hahah. heb ook al 4 keer een ovulatietest gedaan maar daar blijft maar een licht streepje op staan. hoop toch echt dat mijn eisprong snel komt. morgen is het precies 2 weken geleden sinds mijn menstruatie dus hoop dat het binnen 5 dasgen wel gebeurd. zijn al druk aan het klussen uiteraard want wil mijn ei niet mislopen.

sinds wij besloten hebben om zwanger te worden kan ik echt aan niks anders meer denken. hoop echt dat het in de eerste ronde raak is!! maar moet natuurlijk ook realistisch blijven. ben 22 apil gestopt met de pil dus misschien moet lichaam eerst ontpillen.

ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Riviera

Unregistered

09-05-2009 09:19
Ook wij klussen om de dag om mn ei niet mis te lopen..Ik vond het de eerst keer wel heel raar en eng om onbeschermd te vrijen. Ook mijn ei zou er bij een normale cyclus aan moeten komen.
Ik heb alleen wel van de week een bloeding gehad midden in mn cyclus. Snap er niks van en dan ga je ook denken..zou het hahaha maar dat zou teveel mazzel zijn!
Ik heb wel erg last van het ontpillen. Last van mn buik net boven het schaambeen en heb mn eierstokken ook gevoeld maar wat daar aan de hand is? Geen idee! En ik heb ineens weer pukkels (ik slikte de dianepil).

@meisje9: ook ik denk er heeeeeeeeeel veel aan!
@babywensje: wat leuk dat jullie het zo hebben besloten, zo is het bij ons ook gegaan.We hebben er 2 maanden af en toe over gepraat en toen ben ik gestopt!
lisaahh

Member

09-05-2009 09:47
ik voel me juist een stuk beter sinds ik van de pil af ben... en ja die pukkels krijg ik idd ook weer als ik ongesteld moet worden, beetje jammer maar ja moet er wat voor over hebben hahaha Wink

als het goed is heb ik volgende week mn eisprong, voel hem zoiezo dus tis even afwachten...

wij gaan voor ronde 3 maar ben al sinds januari gestopt met de pil, wou eerst dat mn lijf ging ontpillen dus hebben het eerst veilig gedaan...
Guess07

Unregistered

09-05-2009 13:52
Nou ook ik denk 'klachten' te hebben maar heb vanmorgen een test gedaan en helemaal niks he.. Al heb ik wel het gevoel alsof er iets zit.. Heel raar..

Ben s'Nachts misselijk, beetje pijn in m,n onderrug.. m,n buik lijkt wel harder boven de schaamstreek.. m,n buik borrelt en ik kan zo dus nog wel even doorgaan.. Moet je nagaan hoe je lichaam je voor de gek kan houden zeg haha..

Maarre misschien een hele stomme rare vraag haha.. Maar hoe kan je nou je eierstokken voelen? Geen idee hoe dat zou moeten voelen.. Misschien stomme vraag mjaTongue
lisaahh

Member

09-05-2009 16:40
@guess07 ik voel altijd precies wanneer mijn eisprong is en dan ook van welke eierstok... bij mij voelt het alsof ik ongesteld moet worden soort van krampen... ik heb er best last van maar ben wel blij dat ik hem kan voelen...
gelukkig heb je ovulatietesten, lijkt me moeilijk om te gissen wanneer je je eisprong hebt...
mag ik vragen hoe lang je al bezig bent om zwanger te worden?
Guess07

Unregistered

09-05-2009 17:02
Dat zou voor mij inderdaad ook een stuk makkelijker zijn! Maar nou zijn wij altijd al een stel geweest wat erg van oefenen houd haha.. En dat zetten we nu gewoon voort zonder dat we ons verplicht voelen om te klussen.. Dat scheelt wel een heleboel! En inderdaad heb je gelukkig testen, maar daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt..

Ik ben in Februari gestopt met de pil en sinds 1 April zeg maar zijn we bezig en slik ik ook foliumzuur.. We proberen het eerst een tijdje op deze manier en anders ga ik inderdaad naar testen kijken, tempen en noem maar op.. Maar nog even rustig aanSmile

Hoelang ben jij al bezig en neem je verder 'maatregelen'?
lisaahh

Member

09-05-2009 18:04
hahaha nou wij hebben dat gelukkig ook, niet zo verplicht klussen Wink maar toch houd ik er wel een beetje rekening mee...

dan zitten we een beetje gelijk, ik ben namelijk eind januari gestopt met de pil en eind maart zijn wij het aan het proberen.. zit nu in ronde 3...
verder ben ik wel meteen begonnen met foliumzuur te slikken en verder hebben wij nog geen maatregelen getroffen...
een zwtest heb ik ook nog niet hoeven doen heb er wel 1 in huis maar ben elke keer nog, een paar dagen voor mn uitgerekende datum dat ik ongesteld moest worden, ongesteld geworden...

wanneer heb jij je nod?
Guess07

Unregistered

09-05-2009 18:18
Wouw.. Nou ik zou het liefst elke dag doen bij wijze van sprekenTongue Haha.. Knap hoor dat je het steeds afwacht.. Ik wacht het 'normaal' ook af maar er zijn nu zoveel dingen dat het me echt deed twijfelen en ik dus vanmorgen een test heb gedaan.. Maar negatief.. Wel veel verschijnselen maar misschien maak ik mezelf dat alleen maar wijs ik heb echt geen idee!!

Nou mijn cyclus is nogal onregelmatig dus ik durf echt niet te zeggen wanneer mijn nod dag is.. Het is voor mij gewoon een kwestie van ongeveer gokken haha.. Maar als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben (was de 24ste vorige maand voor t laatst ongesteld tot de 29ste) dan ga ik toch maar weer een test doen.. Kan je wel vertellen dat het heel lastig is haha.. Ik hou het nu wel bij moet ik zeggen maar er is geen touw aan vast te knopen..
Kiwi

Unregistered

09-05-2009 18:28
Hallo allemaal,

Ik ben in maart gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden en ik vind het ook hartstikke spannend!
Net zoals de meesten hier ben ik er continu mee bezig, maar ik wil er eigenlijk met niemand over praten (behalve mijn man natuurlijk) en daarom vind ik dit forum ideaal!

Na het stoppen van de pil duurde mijn eerste cyclus 29 dagen. Nu zit ik in mijn tweede cyclus.
Op dag 16 en 17 verloor ik wat roze slijm en omdat ik benieuwd was of dit een voorteken was van mijn eisprong, ben ik toch al ovulatietesten gaan doen. Ben na al die tijd pil slikken toch benieuwd naar hoe mijn cyclus verloopt. Die dagen waren de testen negatief, maar op dag 19 leek hij wel positief (toch moeilijk te zien hoor). Op dag 25 kreeg ik wat pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden, maar tot op heden ben ik dat niet (dag 27). Wat duurt wachten dan lang he?

Nou, zoals jullie lezen ben ik ook met ieder pijntje en dingetje bezig, maar natuurlijk kan je daar nog helemaal niets mee. Er zit helaas niet anders op dan afwachten ben ik bang...

Groetjes!
Guess07

Unregistered

09-05-2009 18:41
Nou idd Join The Group!!!
Heel veel meiden hier hebben 'kwalen' die er niet zijn, maar je weet maar nooit blijft er in je achterhoofd een stemmetje zeggen.. We gaan gewoon weer verder met wachten..

Succes alvast!!

-x-
lisaahh

Member

09-05-2009 18:44
Guess07 schreef:Wouw.. Nou ik zou het liefst elke dag doen bij wijze van sprekenTongue Haha.. Knap hoor dat je het steeds afwacht.. Ik wacht het 'normaal' ook af maar er zijn nu zoveel dingen dat het me echt deed twijfelen en ik dus vanmorgen een test heb gedaan.. Maar negatief.. Wel veel verschijnselen maar misschien maak ik mezelf dat alleen maar wijs ik heb echt geen idee!!

Nou mijn cyclus is nogal onregelmatig dus ik durf echt niet te zeggen wanneer mijn nod dag is.. Het is voor mij gewoon een kwestie van ongeveer gokken haha.. Maar als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben (was de 24ste vorige maand voor t laatst ongesteld tot de 29ste) dan ga ik toch maar weer een test doen.. Kan je wel vertellen dat het heel lastig is haha.. Ik hou het nu wel bij moet ik zeggen maar er is geen touw aan vast te knopen..

ja je lichaam kan je goed voor de gek houden dan he... hoop voor je dat het gelukt is en dat je de test te vroeg heb gedaan maar ja je kan maar beter denken dat het niet zo is dan valt het altijd mee... alhoewel dat natuurlijk ook moeilijk is stiekem hoop je toch...
heb zelf ook gedacht dat ik zwanger was kreeg allerlei kwaaltjes maar achteraf bleek dat te maken hebben met mn ongesteldheid heel frustrerend... maar ja afwachten is het enige wat we kunnen doen...
lisaahh

Member

09-05-2009 18:45
Kiwi schreef:Hallo allemaal,

Ik ben in maart gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden en ik vind het ook hartstikke spannend!
Net zoals de meesten hier ben ik er continu mee bezig, maar ik wil er eigenlijk met niemand over praten (behalve mijn man natuurlijk) en daarom vind ik dit forum ideaal!

Na het stoppen van de pil duurde mijn eerste cyclus 29 dagen. Nu zit ik in mijn tweede cyclus.
Op dag 16 en 17 verloor ik wat roze slijm en omdat ik benieuwd was of dit een voorteken was van mijn eisprong, ben ik toch al ovulatietesten gaan doen. Ben na al die tijd pil slikken toch benieuwd naar hoe mijn cyclus verloopt. Die dagen waren de testen negatief, maar op dag 19 leek hij wel positief (toch moeilijk te zien hoor). Op dag 25 kreeg ik wat pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden, maar tot op heden ben ik dat niet (dag 27). Wat duurt wachten dan lang he?

Nou, zoals jullie lezen ben ik ook met ieder pijntje en dingetje bezig, maar natuurlijk kan je daar nog helemaal niets mee. Er zit helaas niet anders op dan afwachten ben ik bang...

Groetjes!

idd afwachten is het enige wat we kunnen doen.. succes met zwanger worden Big Grin
Guess07

Unregistered

09-05-2009 18:48
lisaahh schreef:
Guess07 schreef:Wouw.. Nou ik zou het liefst elke dag doen bij wijze van sprekenTongue Haha.. Knap hoor dat je het steeds afwacht.. Ik wacht het 'normaal' ook af maar er zijn nu zoveel dingen dat het me echt deed twijfelen en ik dus vanmorgen een test heb gedaan.. Maar negatief.. Wel veel verschijnselen maar misschien maak ik mezelf dat alleen maar wijs ik heb echt geen idee!!

ja je lichaam kan je goed voor de gek houden dan he... hoop voor je dat het gelukt is en dat je de test te vroeg heb gedaan maar ja je kan maar beter denken dat het niet zo is dan valt het altijd mee... alhoewel dat natuurlijk ook moeilijk is stiekem hoop je toch...
heb zelf ook gedacht dat ik zwanger was kreeg allerlei kwaaltjes maar achteraf bleek dat te maken hebben met mn ongesteldheid heel frustrerend... maar ja afwachten is het enige wat we kunnen doen...

Nou ik hoop het idd ook maar de twijfel word steeds groter! Nu moet ik zeggen dat ik wel het gevoel heb alsof er een ballon in m,n buik zit.. Heb beetje spierpijn ofzo (maar niet net als na bijv het trainen) maar vrij zwak.. en krijg pijnsteekjes in m,n linker lies.. Pff word er zo gek van.. Alles valt je nu ook zo op.. Hetzelfde als dat er een wondje op je vinger zit en je er dan inene achter komt hoeveel je die vinger eigenlijk gebruikt haha! Maar we gaan idd weer verder afwachten.. (als ik aan iets een hekel heb! haha)
Kiwi

Unregistered

09-05-2009 18:55
Ja, heel frustrerend om er achter te komen dat het enige wat je kunt doen afwachten is tot je een test kan doen.
Dat gaat er bij ons allemaal volgens mij moeilijk in, je kunt dan niks doen, je weet niet waar je aan toe bent, grrr.
En inderdaad, ieder steekje in mijn borsten of buik valt me nu op! En dan denk ik: dat heb ik normaal toch nooit? Alles vind ik nu anders dan normaal en valt me nu op. Hahaha, ik vraag me af of dit iedere maand wat minder wordt, want als het nog even duurt voor ik zwanger ben, dan wordt dit ongeveer een hobby erbij.... Haha!
Guess07

Unregistered

09-05-2009 19:16
Nja precies.. Alles is anders ofzo, weet het niet zo goed uit te leggen.. Je zoekt ook overal wat achter.. Blegh en dan MOET je gewoon wachten tot je die test kan doen.. Dat kan ik al helemaal niet hebben haha!!!!!

Ach ja, het houd je bezig moeten we maar denken heWink
Kiwi

Unregistered

10-05-2009 07:45
Goeiemorgen,

Nou, ik werd vanmorgen om 5.45 u wakker met ontzettende buikkramp... Bij op m'n rug en op m'n buik liggen werd het heel erg en toen ik op mijn zij ging liggen zakte het langzaam af. Dit ken ik echt niet, ook niet als menstruatiepijn... En ook niet als darmkramp ofzo.
Maar goed, ik ben nu eigenlijk toch wel aan het wachten tot ik ongesteld ga worden...
lisaahh

Member

10-05-2009 08:46
wat vervelend kiwi, kan heel goed zijn dat je idd ongesteld moet worden... ik voel elke maand weer wat anders als ik ongesteld moet worden :x
even afwachten voor je, succes!
helen

Unregistered

10-05-2009 10:12
dat is heel vervelend kiwi. ook omdat je dit soort buikpijn nooit eerder hebt gehad.
en inderdaad wat lisaahh zegt dat heb ik ook, elke keer voel ik weer een ander pijn als ik ongesteld moet worden.
nog even afwachten maar
succes!
Fiemo

Posting Freak

Topics: 3
10-05-2009 13:47
Hallo,

Ik ben ook net begonnen. Ik heb 27 maart mijn mirena eruit laten wroeten en 14 april ben ik ongesteld geworden. Ik heb zaterdag getest omdat we toen nog in Parijs waren, maar helaas...negatief. Nu ga ik vrijdag pas weer testen mocht ik dinsdag niet ongesteld worden.. Spannend!
Ik heb precies dezelfde kwaaltjes als jullie hahaha... misselijk, harde buik, krampjes etc.... wachten is echt een drama, pff..

Succes iedereen en nog een zonnige zondag Smile
Forever

Unregistered

10-05-2009 16:18
Hoi lieve meiden,

Ik ben Nancy en het eerste bericht van dit onderwerp is door mij geschreven vorige week.
Ik wil graag iets met jullie delen....heb vanmorgen een test gedaan die je 4 dagen voor je NOD dag kan gebruiken....en IK BEN ZWANGER!!!! Het eerste uur helemaal een beetje geschokt samen met mijn vriend maar nu super blij. In 1 keer raak hadden we niet verwacht. Ik wil jullie allemaal dus heel veel succes wensen met zwanger worden! Oh, en ik zal hieronder even mijn kwaaltjes omschrijven...dan kunnen jullie dat vergelijken. Ik kwam er zo een beetje achter dat ik zwanger was. In het begin dacht ik, ik wil het te graag dus zal wel tussen mijn oren zitten...maar het is echt waar. Je kunt direct na je eisprong al verschijnselen krijgen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Zelf heb ik veel geleerd van dit forum. Bedankt!

- grote borsten, iets steviger dan normaal en zeer gevoelig. Soms ook dag weer niet maar ik voelde mijn borsten constant, een soort druk
- druk op mijn blaas
- koffie ging er nog wel in maar ik snakte niet meer echt naar een lekker bakkie
- chocolade....doet me al twee weken niets meer
- vooral harige trek...naturel chips!!
- hangerig, moe, geen zin in sporten en niet echt interesse in mijn uiterlijk
- veel vloeien, soms het gevoel dat ik in mijn broek plaste

Nou, hele lijst geworden!

Succes meiden!
Groetjes Nancy
miesje84

Unregistered

10-05-2009 16:22
Forever schreef:Hoi lieve meiden,

Ik ben Nancy en het eerste bericht van dit onderwerp is door mij geschreven vorige week.
Ik wil graag iets met jullie delen....heb vanmorgen een test gedaan die je 4 dagen voor je NOD dag kan gebruiken....en IK BEN ZWANGER!!!! Het eerste uur helemaal een beetje geschokt samen met mijn vriend maar nu super blij. In 1 keer raak hadden we niet verwacht. Ik wil jullie allemaal dus heel veel succes wensen met zwanger worden! Oh, en ik zal hieronder even mijn kwaaltjes omschrijven...dan kunnen jullie dat vergelijken. Ik kwam er zo een beetje achter dat ik zwanger was. In het begin dacht ik, ik wil het te graag dus zal wel tussen mijn oren zitten...maar het is echt waar. Je kunt direct na je eisprong al verschijnselen krijgen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Zelf heb ik veel geleerd van dit forum. Bedankt!

- grote borsten, iets steviger dan normaal en zeer gevoelig. Soms ook dag weer niet maar ik voelde mijn borsten constant, een soort druk
- druk op mijn blaas
- koffie ging er nog wel in maar ik snakte niet meer echt naar een lekker bakkie

Succes meiden!
Groetjes Nancy

Meid gefeliciteerd zeg!!
Hartstikke gaaf zeg,hoeveelste ronde is dit voor jullie?
Geniet ervan meid!!
lisaahh

Member

10-05-2009 17:19
gefeliciteerd nancy!! wat super voor jullie!!
geniet er lekker van!
helen

Unregistered

10-05-2009 17:32
gefeliciteerd nancy!!!geniet er van
sylvana87

Unregistered

10-05-2009 17:34
Forever schreef:Hoi lieve meiden,

- druk op mijn blaas

Succes meiden!
Groetjes Nancy
hoi van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
welke test heb jij gebruikt?
groetjes sylvana
nnln

Unregistered

10-05-2009 22:00
hoi nancy wat een geluk johh! gelijk de 1e x raak hoe krijg je het voor elkaar :o hahaha in ieder geval heel erg gefeliciteerd met jouw kleine wondertje! Big Grin Wink
Forever

Unregistered

10-05-2009 22:30
Hoi meiden,

Wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie!
Om een paar vragen te beantwoorden:
Dit was de eerste ronde en ik heb de test van ClearBlue gebruikt...degene die je 4 dagen voor je ongesteld moet worden kunt gebruiken.

Ik gun het jullie allemaal zo! Ik weet hoe erg je er mee bezig kunt zijn en dan is dat voor mij nog maar een paar weken geweest. Laten jullie het me weten als de test positief is?
Veel liefs
Riviera

Unregistered

10-05-2009 22:35
Forever schreef:Hoi meiden,

Wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie!
Om een paar vragen te beantwoorden:
Dit was de eerste ronde en ik heb de test van ClearBlue gebruikt...degene die je 4 dagen voor je ongesteld moet worden kunt gebruiken.

Ik gun het jullie allemaal zo! Ik weet hoe erg je er mee bezig kunt zijn en dan is dat voor mij nog maar een paar weken geweest. Laten jullie het me weten als de test positief is?
Veel liefs

Wow! Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend veel geluk, maar het is jullie natuurlijk van HARTE gegund! Geniet er van en houd ons op de hoogte!!!
sylvana87

Unregistered

11-05-2009 06:40
hallo.
ik ben in april gestopt met de pil.
dus wij proberen het ook nog maar net.
nu ben ik 2 dagen overtijd.
maar ik ga er van uit dat ik ongi word!
liefs
epat

Posting Freak

Topics: 13
11-05-2009 07:33
Nancy wat fantastisch! Geniet er maar heerlijk van!

Sylvana87 wat spannend! Je weet het maar nooit!
Kiwi

Unregistered

11-05-2009 08:29
Nancy, gefeliciteerd!!!! Helemaal super zeg!
Wauw, in 1 keer raak!! Ga er lekker van genieten
Kiwi

Unregistered

11-05-2009 08:32
Ik wacht trouwens nog steeds om ongesteld te worden, dit is dag 29 van mijn cyclus en vorige keer was mijn cyclus 29 dagen... Maar ik heb nog geen standaard cycluslengte, dus ik heb bedacht om op 16 mei te gaan testen (dat is 14 dagen na mijn vermoedelijk positieve ovulatietest). Dus nog 5 dagen... tenzij ik natuurlijk eerder ongesteld word...
Behalve steeds een raar gevoel onder in mijn buik, heb ik nergens last van. Spannend hoor!
Fiemo

Posting Freak

Topics: 3
11-05-2009 08:42
@kiwi: Spannend hoor... is dit de eerste keer dat je gaat testen, m.a.w. is dit jullie eerste ronde?
Mijn mirena is er 27 maart uitgegaan en ik ben in april al gaan testen maar toen was mijn lichaam nog helemaal in de war dus dit is eigenlijk voor ons ook de eerste ronde..pff..
Morgen mijn NOD dag en ik ben toch wel erg regelmatig geweest, met en zonder het spiraaltje dus ga er vanuit dat het morgen is. Als er niets komt ga ik vrijdag testen. Ik heb er al zoveel de prullenbak in gegooid dat ik nu braaf ga wachten. :mrgreen:

succes iedereen en de zwangeren... super gefeliciteerd!! Hopelijk blijven de kwaaltjes weg..
Kiwi

Unregistered

11-05-2009 09:28
Fiemo, dit is de tweede ronde. Ik ben in maart gestopt met de pil. Eigenlijk vind ik dit zelf pas de eerste keer die meetelt. Als je net stopt met de pil is je lichaam (bij mij dan) zo in de war, dat ik me afvraag of je die maand uberhaupt wel een eisprong hebt.
Ik weet dat het geen zin heeft om te vroeg te testen en ik wacht netjes tot de 16e, maar alles voelt zo raar... Ach ja, de wens is de vader van de gedachen hè... Ik moet waarschijnlijk gewoon erg ongesteld worden. Afwachten is gewoon zo stom! Wink
Kiwi

Unregistered

11-05-2009 09:32
Trouwens, ik denk ook dat ik vrijdag ga testen. We gaan die dag vroeg op vakantie met vrienden en ik vind het niet zo leuk om het daar te gaan doen. Als het vrijdag nou negatief is, dan neem ik er nog wel 1 als reserve mee...
Dus spannend Fiemo, gaan we allebei vrijdag testen! Ga proberen je voor ik weg ga de uitslag nog te laten horen.
helen

Unregistered

11-05-2009 11:50
fiemo en kiwi heel veel succes en ik duim voor jullie.
horen het wel hoe het afloopt
youandi

Member

11-05-2009 12:05
Hoi allemaal.....

Mijn vriend en ik zijn in maart gestopt met de pil.
Heb in Januari mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, ben toen begonnen
met de pil microgynon 50.

Had in April allerlei rare bijverschijnselen maar dat bleek van het ontpillen te zijn.
tel deze maand dus als onze officiele 1ste ronde.

Heb zaterdag duidelijk de eisprong gevoeld en ga er dus vanuit dat nu mijn normale
cyclus weer op gang is gekomen.

We hebben flink geklust, dus nu word het afwachten op de 24ste of de :evil: eraan komen
of we kunnen gaan testen...

Voor degene die zwanger zijn Van harte gefeliciteerd. geniet ervan.
En voor degene die bijna kunnen gaan testen heel veel succes.....
helen

Unregistered

11-05-2009 12:17
youandi schreef:Hoi allemaal.....

Mijn vriend en ik zijn in maart gestopt met de pil.
Heb in Januari mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, ben toen begonnen
met de pil microgynon 50.

Had in April allerlei rare bijverschijnselen maar dat bleek van het ontpillen te zijn.
tel deze maand dus als onze officiele 1ste ronde.

Heb zaterdag duidelijk de eisprong gevoeld en ga er dus vanuit dat nu mijn normale
cyclus weer op gang is gekomen.

We hebben flink geklust, dus nu word het afwachten op de 24ste of de :evil: eraan komen
of we kunnen gaan testen...

hoi youandi,

je loopt ongeveer gelijk met mij, ik bij mij moet het de 25e komen. laten we hopen dat het raak is.
dus al ik het goed begrijp is dit de 1e keer voor jullie, erg spannend hoor vond ik ook. het is daarna nog steeds spannend maar ga er nu iets anders mee om.

Voor degene die zwanger zijn Van harte gefeliciteerd. geniet ervan.
En voor degene die bijna kunnen gaan testen heel veel succes.....
youandi

Member

11-05-2009 12:28
Hoi Helen

Ja dit is onze eerste officiele ronde.
Was vorige maand wel een 4 dagen overtijd, had veel rare verschijnselen, zoals gevoelige borsten,
veel plassen, humeurig enz. Heb er wel een test tegenaan gegooid maar die was nagatief.
Het lichaam kan je goed voor de gek houden, zeker als je net gestopt bent met de pil.

Deze maand dus afwachten hoe het gaat lopen. Heb al een dochtertje van bijna 4 maar ben er best wel
veel mee bezig. Zou het of zou het niet?
Als je eenmaal die wens hebt, wil je natuurlijk ook graag dat het meteen raak is. Ben benieuwd en jij ook heel veel
succes eind deze maand Tongue
helen

Unregistered

11-05-2009 13:37
youandi schreef:Hoi Helen

Ja dit is onze eerste officiele ronde.
Was vorige maand wel een 4 dagen overtijd, had veel rare verschijnselen, zoals gevoelige borsten,
veel plassen, humeurig enz. Heb er wel een test tegenaan gegooid maar die was nagatief.
Het lichaam kan je goed voor de gek houden, zeker als je net gestopt bent met de pil.

Deze maand dus afwachten hoe het gaat lopen. Heb al een dochtertje van bijna 4 maar ben er best wel
veel mee bezig. Zou het of zou het niet?
Als je eenmaal die wens hebt, wil je natuurlijk ook graag dat het meteen raak is. Ben benieuwd en jij ook heel veel
succes eind deze maand Tongue

ik ken het had er vorige maand ook last van ik was dan maar 2 dagen overtijd, maar ook een test gedaan. is dan weer wel een teleurstelling.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (7): 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave