Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Wanneer na het vrijen vind bevruchting plaats?

Wanneer na het vrijen vind bevruchting plaats?
tweety1982

Unregistered

03-05-2009 14:53
Hoi meiden,

Ben nieuw hier op het Forum, ben Tweety 27 jaar en in de 2de offciele ronde voor het zwanger willen worden. Ben sinds maart gestopt met de pil en de mijn eerste cyclus was 42 dagen. Als ik zo na ga zal mijn tweede dat ook zijn.

Nu vraag ik mij 1 ding af waar ik nergens wat over kan lezen.

Stel ik ben nu vruchtbaar ( voel ik aan me afscheiding enzo) en mijn eisprong was afgelopen nacht..Stel dat ik vanmorgen gevreen heb...als er dan een bevruchting plaats vind..waneer gebeurd dat dan? gebeurd dat meteen? das als vanmorgen raak was zou ik NU al zwanger zijn, of blijven dat eitje en die sperma cel even om elkaar heen draaien ( you know what i mean) voordat je daadwerkelijk zwanger bent.

Ze gaan natuurlijk altijd terug rekenen wanneer je zwanger bent geworden, en daardoor ben ik me dat heel erg gaan afvragen.

mijn einsprong zou vandaag zijn, mijn afscheiding is dun en met slierten, ik kon moeiteloos vrijen en had klein beetje onderbuik pijn, alle tekenen van eisprong, nu heb ik vanmorgen gevreeen dus hoop heel erg dat het raak is.

weet iemand hoe zo een bevructing verder in zijn werk gaat en hoelang daar tussen zit?
heel erg bedankt,
en voor iedereen die bezig is, heel veel succes! :lol:
Dina88

Unregistered

03-05-2009 15:56
Hoi Tweety,

wij zijn nu 14 maanden bezig en we wachten op een brief van de fertiliteitsarst wanneer we kunnen komen, dus we zitten nog niet in Medische Molen, maar het word wel allemaal onderzocht.

Liefs Dina
Dina88

Unregistered

03-05-2009 16:01
Owja en antwoord op je andere vraag, uhm als je vanan=cht je eisprong hebt gehad, dan kan het zijn dat je eitje vanmorgen is bevrcht, dan gaat het zich ongeveer 5 dagen daarna innestelen en kan je over 14 dagen pas testen. en sommige voelen het meteen dat het raak is en voelen na een week of paar dagen voor NOD al sympthomen, maar er zijn ook mensen die het pas merken als de ongie uitbijft, dus dat verschilt heel erg.

Liefs Dina
tweety1982

Unregistered

03-05-2009 18:12
OK, bedankt voor je reactie, gaat vrij snel dus. Het kan deze nacht zijn of afgelopen nacht. Ik moet ook nog even kijken of mijn NOD op hetzelfde tijdstip is als vorige maand, dan weet ik dat mijn cyclus klopt
Jij heel veel succes, ik weet niet wat het precies inhoud maar wel dat je iig geholpen word, dus ik hoop dat het gaat lukken met jullie. Ging bij jullie niet zo lekker dus, ballen.

Heel succes geluk toegewenst!
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
08-05-2009 07:18
en mocht het deze maand gelukt zijn dan rekenen ze vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Ze rekenen niet vanaf het moment van bevruchting.... Dus wat je goed moet onthouden is de datum van de eerste dag van je laatste ongi en hoelang je cyclus was....
mamavanlien

Unregistered

14-05-2009 12:29
wij zijn 7 jaar bezig geweest over ons 2de wondertje
niemand had dit nog gedacht en zeker niet verwacht
dus iedereen is superrrrrrrrrrrrrrblij

zonder medische hulp eh puur natuur

onze dochter is er gekomen door hormoonbehandelingen en door de stemmingswisselingen wilde ik het niet meer
had zoiets van als moeder natuur het ons niet meer wilt gunnen zal het zo zijn

xxx
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave