Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten 5 dagen licht streepje

5 dagen licht streepje
sanneqb

Unregistered

28-04-2009 16:51
He dames !

ben sinds deze maand begonnen met ovulatietesten van ST , nu ben ik december gestopt met de anticoptie en dit waren mijn dagen
dec 42 ,
jan 22 ,
febr43 ,

1 april was mijn weer begonnen met menstrueren dus .. nu ga ik ervan uit dat mijn gemiddelde cylclus rond de 42 dagen ligt !
nu is het 28 april
ben vrijdag 24 april begonnen met testen vanaf die dag tot nu (dinsdag) een erg licht test streepje Sad
zou men eisprong nog komen ??? ik hoop het natuurlijk van harte want volges de kalender zou vandaag men ei sprong dag zijn
iemand ervaring met meerdere lichte lijnen ?

Groetjes,
anna123

Unregistered

28-04-2009 17:01
Nee een licht streepje betekend of dat je m al gehad hebt of dat ie nog moet komen! Bij 2 dikke strepen komt je ei eraan.. Maar je kan het vaak zelf al wel merken he..als je meer slijm verliest betekend dat dat je ei eraan komt!
Bewaar goed al je testen zodat je kan vergelijken of er al verschil in je streepje komt!
x
brusje

Unregistered

01-05-2009 08:33
lastig is dat met een lange cyclus..maar t kan ook goed zijn dat je te laat bent gaan testen..dat je nu toch een kostere zou krijgen..ik zou bijevt een volgende keer toch eerder beginnen en lang door testen..das de enige manier om hem op te sporen denk ik..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave