Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Allergie

Allergie
1976

Unregistered

25-04-2009 18:39
Hoi,

Ik had ongeveer 2/3 dagen na mijn eisprong ineens een allergische reactie, jeuk en rode vlekjes.
Het begon 's morgens vroeg bij mijn polsen, later mijn armen, knieën, in mijn zij, een streep op buik.
De volgende ochtend zat het op mijn handen, maar de jeuk was weg.
Was naar de dokter geweest die heeft allergie pilletjes gegeven. De volgende dag was het weg.
Ik kan me niet bedenken waar ik allergische voor moet wezen. Had niks vreemds gegeten.

Kan dit te maken hebben met een eventuele zwangerschap... ?
Misschien is het ver gezocht hoor, maar als je het graag wil ga je alles verdacht maken :geek:

Over 6 dagen heb ik mijn menstr.

Groetjes
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
25-04-2009 19:55
Hey,

Toevallig heb ik dit ook een tijdje geleden gehad (had niets met zwanger zijn te maken bij mij) ben nooit allergisch geweest voor iets behalve voor insectenbeten, maar nog nooit van eten ofzo. Kreeg ik ineens bultjes op mijn been. Een maand later kreeg ik dit weer. Een paar weken terug weer, paar dagen later op mijn armen en een paar nachten geleden 's nachts over mijn hele lichaam. Ik snap er ook niets van waar dit mee te maken kan hebben. Ben ook niet naar de dokter geweest omdat het bij mij alleen 's avonds gebeurt, heb wel foto's gemaakt want als ik dit vaker krijg kan ik het aan de huisarts laten zien. Ik let nu extra op wat ik eet, maar ik kan nog niet ontdekken waar ik nu allergisch voor ben.

Groetjes Leoni
1976

Unregistered

25-04-2009 20:02
Als je er aan jeukt, gaat het er bij jouw dan ook uitzien of je in de brandnetels hebt gelegen ?
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
25-04-2009 20:09
Ja inderdaad, zo ziet het er precies uit. Ik had het met mijn ouders hierover en mijn broertje heeft dit ook een tijdje gehad. Het heet netelroos en is een allergische reactie op iets...Alleen als je in het zkh een allergie test doet wordt je niet op alles getest en weet je nog niet zeker of ze erachter komen wat het is, vandaar dat ik nog niet bij de dokter ben geweest. Ik neem gewoon een allergie pil als ik het heb, dan trekt het wel weg. Deze mag je alleen niet hebben als je zwanger bent, maar ja tegen die tijd zie ik wel weer verder...
1976

Unregistered

25-04-2009 21:59
Ik heb ceterizine gehad van de dokter, het waren galbultjes die je krijgt als allergie.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave