Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Teunisbloemolie

Teunisbloemolie
Guest

Unregistered

24-04-2009 18:46
Hallo,

Schoot me nog wat te binnen. Ik heb vorig jaar via google proberen uit te zoeken hoe ik mijn menstruatie op gang kon krijgen. Ik was in mei 08 met de pil gestopt (na 17 jr pil slikken...) en het duurde natuurlijk even voor ik ongesteld werd. Ik ben toen in juli begonnen met teunisbloemoliecapsules omdat ik op internet had gelezen dat dit zorgt voor een regelmatige cyclus. In augustus had ik mijn eerste menstruatie weer te pakken. Direct ook min of meer regelmatige cyclus varierend van 30 tot 33 dagen. Daar was ik erg blij mee. Ben ook wel eens gestopt maar dan had ik direct weer een cyclus van 35 tot 37 dagen.
Ik heb er destijds wel positieve dingen over gelezen in andere forums op internet, maar was het onderwerp hier volgens mij nog niet tegengekomen, dus ik dacht, ik gooi het eens even in de groep! Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes!
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
24-04-2009 21:36
zijn al wel topics van hoor! moet je maar eens rondzoeken als je forum aanklikt dan zie je ook onderwerpen die op dit moment niet actief zijn.
Maar het werkt goed!
Ik heb de capsules van efamol, dat is zuivere teunisbloemolie, werkt ook goed tegen de ongi klachten.
Guest

Unregistered

26-04-2009 20:01
hoop1970 schreef:zijn al wel topics van hoor! moet je maar eens rondzoeken als je forum aanklikt dan zie je ook onderwerpen die op dit moment niet actief zijn.
Maar het werkt goed!
Ik heb de capsules van efamol, dat is zuivere teunisbloemolie, werkt ook goed tegen de ongi klachten.

Oh, hihi, weer niet goed opgelet, dat krijg je met die beginnelingen he. Bedankt Hoop !
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
27-04-2009 23:14
ik reageer toch even hier. Want ik had het voorscheschreven gekregen van mijn alternatieve arts. Maar kreeg het advies ermee te stoppen ivm mijn wens zwanger te raken. En slik nu wel andere dingen op zijn advies dus geen idee of het daar in zit, maar stond volgens mij niet op de lijst van bestandsdelen.

Dus gebruik niet lukraak middelen ook al zijn ze zuiver.
Guest

Unregistered

26-05-2009 10:47
Hallo,

Ik ben nu ook weer gestopt met de teunisbloemolie, zat al in mijn hoofd, maar ook beetje door berichtje van Suzzie. Gevolg is altijd wel dat mijn cyclus dan direct weer 3 a 4 dagen langer is (ovulatie is 3 a 4 dagen later), maar mijn lichaam moet het toch gewoon maar eens even zelf proberen zonder "middelen".... Smile

Groetjes Paris
Miesje78

Unregistered

26-05-2009 10:52
Ik slikte ook die theunisbloemolie, en het werkte wel (een beetje) voor mijn cyclus, maar ik werd er juist onrustiger en wisselvalliger van! Terwijl er juist opstaat dat het juist helpt hiertegen... Vreemd!
Ik slik nu 'zawnger worden' ban de Etos en tot nu toe gaat dat goed. Geen stemmingswisselingen meer en als ik deze week ongesteld wordt helpt het ook mijn cyclus Wink
Guest

Unregistered

26-05-2009 11:08
Ja, vreemd hè, ik heb ook het gevoel dat ik er juist wisselvalliger van werd. En ik heb nu ook het gevoel dat mijn lichaam veel meer cyclus-signalen doorgeeft dan met de teunisbloemolie, net of die juist wat onderdrukt hebben. Dus ik vind het wel even prima zo. Ik ga nog even mijn potje foliumzuur opmaken en dan begin ik ook aan de Etos-zwangerworden Smile
Miesje78

Unregistered

26-05-2009 12:28
Gelukkig ben ik (weer) niet de enige Wink
Je begint wel aan jezelf en je lijf te twijfelen hoor... Heb jij dat ook?
Staat er op het potje dat het stemmingswisselingen enzo tegengaat en ik zit zowat tegen het plafond.... Confusedhock: Mijn vriend begreep er ook geen reet meer van en kreeg telkens de volle laag.
Hij was dan ook erg blij dat die pillen op waren en ik andere wilde proberen. En ook al kunnen we nu nog niet zwanger worden vond ie het ook prima dat ik die pillen van de Etos ging proberen.
Hier zijn we allebei erg blij mee :lol:
Guest

Unregistered

26-05-2009 13:10
Ja, ik heb de afgelopen maanden ook best veel getwijfeld. We zijn met ronde 9 bezig, en ik ben zelf 34 jaar dus dan snap je wel waarom. Heb nu op 8 juli afspraak bij de gynaecoloog voor het eerst. Ben 2 maanden geleden met ovu-tests begonnen, dat bevalt goed en ben ook aan het temperaturen deze maand, want dat wordt natuurlijk het eerste verzoek van de gyn., dan hebben we dat maar alvast gehad Wink. Ik heb hierdoor nu wel weer minder twijfels, omdat ik merk dat alles werkt zoals het hoort. Behalve dan een beetje een lange cyclus... en behalve dat het dan een keer raak is.... dat zou echt DE bevestiging zijn, haha.

Leuk om te horen dat je partner ook zo actief meedenkt, gaat hier net zo, dat is wel fijn hè! Zelfs al ze dan af en toe de volle laag krijgen :lol:
Miesje78

Unregistered

26-05-2009 14:24
Ja, dan wordt het helaas wel tijd om verder te kijken. Wel goed dat je vast voorbereidingen getroffen hebt! Kan je tenminste gelijk antwoord geven daarop.
Vervelend dat je cyclus ook lang is, is elke keer langer wachten!

Ik ben nog niet bezig met ovu-testen. Wel in mei vorig jaar al gestopt en zoals mijn onderschrift laat zien heb ik nog geen normale cyclus gehad... Ik hoop echt dat ik deze week ongesteld word. Dan wordt dit de eerste normale. Ik denk wel mijn ei gevoeld te hebben 2 weken geleden, dus dat zou mooi zijn!
Wij kunnen pas op z'n vroegst in september echt beginnen (vriend moet zijn knoopjes er eerst uit laten halen over 2 weken). Maar ik wil wel dat alles dan goed werkt. Ik ben 30 en mijn vriend 38, dus we willen niet meer heel lang wachten.

En in die pillen van de Etos zit ook gelijk foliumzuur, zit dat er ook maar vast in! Wink

Ik heb af en toe wel medelijden met mijn vriend gehad ja, maar gelukkig gaat het nu weer goed met mij en kan ik het weer een beetje 'goedmaken' door straks na de operatie goed voor hem te zorgen Wink
Guest

Unregistered

26-05-2009 15:22
Goed dat je al op tijd bent begonnen inderdaad, het duurt altijd even voor alles weer normaal op gang is. Ik hoop voor jullie dat het dan na september gauw raak is!
Miesje78

Unregistered

26-05-2009 15:24
Thanx! Ik hoop het ook.
En natuurlijk ook voor jullie Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care