Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in januari 2010!!

Uitgerekend in januari 2010!!
draakje27

Unregistered

23-04-2009 20:29
Nou ik zal dan maar dit onderwerp opstarten aangezien ik tot nu toe de enige ben die uitgerekend is in januari...

22 april had ik dan eindelijk na bijna een jaar en 1 ronde clomid een positieve test in handen!!
Zwanger...helemaal geweldig en bijna nog niet te geloven!!

ben ergens tussen 01-01 en 03-01 uitgerekend dus echt een nieuwjaarskindje.... of misschien nog wel een 2009 kindje..kan ale kanten op he :-)

Ik hoop dat er snel een boel meiden zijn die mij mogen volgen en ook januari mama's worden!!

liefs
Snow

Unregistered

23-04-2009 20:43
Gefeliciteerd!!!!!

Geniet ervan!!
draakje27

Unregistered

24-04-2009 09:33
ja dank je zal ik zeker doen!!
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
24-04-2009 15:29
Hey Draakje, van harte gefeliciteerd, wat moet jij blij zijn zeg!!!!!!!!!

Heel veel geluk en geniet ervan!!

Liefs Tink
anne*

Posting Freak

Topics: 6
24-04-2009 17:49
hoi Draakje gefeliciteerd
je kent me wel niet maar lees altijd met jullie mee
en jij bent ook zolang bezig geweest
ben echt super blij voor je.
nogmaals gefeliciteerd
groetjes annemarie
kaatje85

Unregistered

25-04-2009 09:52
Hey Draakje,

Nog een zwangere dmv Clomid!!
Van harte meis!
Geniet ervan, je hebt het verdiend!

Liefs, Karin
Lindy

Unregistered

26-04-2009 10:12
Hey Draakje, nogmaals gefeliciteerd meis!!!
Hoop dat hier snel meer zwangeren bij mogen komen... Wat denk jij. Ik denk en hoop heel erg voor Regina. Hier leest ze het toch niet en krijgt ze dus geen valse hoop. En als ze hier wel leest zal er wel een goeie reden zijn dat ze hier is Wink
Volgens mn moeder hoor ik hier ook thuis omdat zij van ons alledrie 2 weken overtijd was, dus wie weet...
X Lindy
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
26-04-2009 13:24
eeej en Lindy ook! meiden gefeliciteerd!!
Wantjes

Member

Topics: 4
26-04-2009 15:36
Draakje wat fantastisch!!!

Gefeliciteerd!!!!
Fiemo

Posting Freak

Topics: 3
26-04-2009 18:17
Hoi Draakje, super gefeliciteerd!!! Ik hoop je over een paar weken te vergezellen in dit forum en hopelijk nog veel meer dames, wordt het lekker druk!

Geniet ervan en zeker leuk zo'n nieuwjaarskindje!
Lindy

Unregistered

26-04-2009 21:08
susieq12 schreef:eeej en Lindy ook! meiden gefeliciteerd!!

Dank je wel Susie!!!
Draakje hoe is het nu? Denk dat je nog lekker op je roze wolk zit, ik ook hoor...
X Lindy
Beau-Belle

Unregistered

29-04-2009 13:23
Gefeliciteerd allemaal, 2010 mama's-in-spe!

Ik ben volgens mijn berekeningen precies op 01-01-10 uitgerekend. (Maar het zal wel december worden :-( ;-) )

Hartstikke pril dus, maar ZWANGER! Big Grin

Ben zo gelukkig, en tegelijkertijd ook onzekerder dan ooit.
draakje27

Unregistered

29-04-2009 16:58
hoi hoi beau belle.... van harte gefeliciteerd!! net als mij dus ook nog ontzettend pril!!
wel ontzettend gelukkig!!
en hoe voel je je??

ik heb dus helemaal niks van die onzekerheid!! mijn vriend wel, maar bij is dus niks te bekennen.... is ook niet goed denk ik hahaha
ik ga er gewon van uit dat het allemaal wel goed komt!! het foutste dat je natuurlijk kan doen...maar ik vind wel wat je nu niet kan genieten is straks alleen maar verloren tijd...
dus geniet ik zonder angst en blijf ik genieten!!
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
29-04-2009 19:01
Heej dames, allemaal gefeliciteerd Tongue Wilde al mee gaan kletsen bij dec 2009, dacht namelijk dat ervoor dit topic nog nooit veel mensen konden zijn Smile
Maar heb vandaag positief getest en ben volgens mijn berekingen 6 januari uitgerekend. Zal misschien nog wel iets veranderen, scheelde bij de eerste ook iets van 1 of 2 dagen met de verloskundige Smile
Hoop dat er snel meer volgen en we hier lekker kunnen kletsen !!
Lindy

Unregistered

29-04-2009 19:03
Beau-Belle gefeliciteerd!!! Heerlijk en maar heel weinig bevallen precies op de uitgerekende datum...
Draakje je hebt juist groot gelijk, ik stond er precies oz in, werd even terug met mn beentje op de grond gezet door het bloedverlies, maar zit inmiddels alweer lekker op mn wolk...
X Lindy
draakje27

Unregistered

29-04-2009 21:59
heeij lindy en nu lekker op die wolk blijven zitten hoor!! voel je je verder wel goed?? of heb je al erge last van kwaaltjes??

lenteding...van harte gefeliciteerd!! ook jij lekker genieten!!
ik eet dus ook de precieze datum niet, en maak ook niet uit want het komt toch wanneer het zelf wil :-)
er komen er nu wel aardig wat bij al...gezellig!!

nou ik ga me bedje opzoeken

fijne koninginnedag iedereen morgen!!

liefs
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
30-04-2009 07:48
nou ik hoop dat ik me binnenkort bij jullie mag voegen. zou dan 14 jan. uitgerekend zijn. moet nog even wachten met testen helaas.
bloemmie

Unregistered

30-04-2009 10:11
Ik kom jullie ook gezelschaphouden voor mama worden in januari.
Verloskundige zegt 31 december maar ik weet dat dat niet zo is want ze gaan uit van de eerste dag laatste menstruatie, maar we hebben toen gewust nog niet geprobeerd :mrgreen: Weet precies de dag(en) dat ons friemeltje(zo heb ik t maar genoemd) *gemaakt* is.En ze zou het bijstellen tijdens de echo.

Dusssssssss volgens mijn eigen berekening ben ik 11 januari uitgerekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik zelf hoop zelf op de 12e omdat we dan bijna elke maand iemand op de 12e hebben in de fam. die jarig is :mrgreen:

En iemand al kwaaltjes? Big Grin ik alleen zere borsten en het gevoel dat ik steeds :evil: op visite heb.
Lenteding

Posting Freak

30-04-2009 22:51
Hier nog geen kwaaltjes, laten we hopen dat het nog even zo blijft :lol: Was bij de vorige namelijk wel misselijk in het begin, kan nu nog wel even uitblijven van mij Wink
bloemmie

Unregistered

01-05-2009 20:22
nou ik merk dat ik minder honger heb terwijl ik normaal alles eet wat ik tegen kom :mrgreen: , maar ook iedere keer niet echt misselijk, maar wel beetje raar gevoel in me maag, maar alles voor friemeltje 8-)
ladyd

Unregistered

01-05-2009 22:23
Hallo, weer 3 nieuwe zwangeren zie ik super gefeliciteerd!! Big Grin Big Grin
Kom toch ook maar meepraten in dit forum. Vandaag de huisarts gebeld. Hoef niet eens te komen voor een afspraak!!! Confusedhock: De testen zijn zo betrouwbaar tegenwoordig werd gezegd.. Kon alleen een blaadje met adressen vk's ophalen en 9 maanden magazine.

Maar zoals jullie aan mijn onderschrift zien als snel intake moeders voor moeders en de echo ook al vrij snel, erg fijn!! Wink Ze rekenen namelijk dat ik een week verder ben als dat ik het bereken ivm mijn onregelmatige cyclus.

En heb vandaag weer digitale test gedaan en daar stond al wel 3+ weken op. :roll: Nou we zien het wel, misschien dat het ook wel nog net december wordt voor mij. Vandaag ook mijn moeder en zusje verteld, d.m.v. ingepakte test, erg leuk, ze waren zeer verrast ondanks dat ze wisten dat we bezig waren.

Hebben jullie het al verteld aan ouders, vrienden e.d.?
Lindy

Unregistered

02-05-2009 09:47
Wauw er komen hier steeds meer meiden bij, mooi zeg, gefeliciteerd allemaal en dat er nog veel bij mogen komen!!!
Draakje ik heb weinig last van kwaaltjes, sinds paar nachen wel plassen 's nachts, erg hanidg nu ik mee doe met moeders voor moeders moet ik in een kan plassen dus hoef ik niet helemaal de trap af naar beneden (hebben maar 1 wc) hihi Big Grin Verder wel hele zeker borsten en ze zijn zeker een maat gegroeit hihi... Van misselijkheid ofzo helemaal geen last. En het rare, als we sex hebben is het orgasme ineens super heftig :oops: hihi hebben meer meiden dat?
Draakje jij verder al last van klachten?
Liefs Lindy
draakje27

Unregistered

02-05-2009 10:32
wat gezellig dat er hier toch wel weer steeds meer bij komen!!
hier ook weinig klachten....alleen me borsten doen ontzettend pijn en zijn veel voller ( had echt niet gehoeven want zat al aan de maat F) geen misselijkheid in ieder geval...soms wel beetje flauw gevoel, maar ja dan moet ik gewoon eten!! en ook dat gaat gewoon lekker door!! kan eten wat los en vast zit!!
me darmen sputteren nog wel is tegen, maar goed daar raak je ook aan gewend!!
donderdag zijn ze langs geweest van moeders voor moeders daar moet ik volgende week vrijdag mee beginnen
8 mei heb ik afspraak staan bij de gyn dus even afwachten hoe dat verder gaat lopen en of ik in het ziekenhuis voor controle moet blijven of dat ik gewoon naar de verloskundige kan...
hoop gewoon de verloskundige want wil ook nu weer gewoon lekker thuis bevallen!!

ga nu effe in de tuin verder...tis daar een zooitje :-)

liefs
Fiemo

Posting Freak

02-05-2009 10:35
hallo meiden,
Ik ben benieuwd wanneer iedereen uitgerekend is, of kan je dat pas met 'zekerheid' schrijven als je je eerste echo hebt gehad?
Ik hoop me volgende week bij jullie aan te kunnen sluiten Smile
Eerst 5 daagjes naar Parijs, een heerlijke, romantische afleiding van dit forum hahaha
SB

Posting Freak

Topics: 0
02-05-2009 15:22
Hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger! Vandaag 2 daagjes overtijd, dus nog heel pril allemaal.
Ik vind het erg spannend en onwerkelijk allemaal.
Volgens de berekening op internet ben ik 6 januari 2010 uitgerekend!

Gr. SB
lihram

Unregistered

02-05-2009 15:39
Ha Meiden,

Beginneling gefeliciteerd met je zwangerschap. Is het je eerste? Bij mij wel.

Misschien dat ik na 5 juni me toch nog bij jullie kan voegen. Want eigenlijk is mijn uitgerekende datum maar volgens mijn verloskundige kon het ook 3 Januari zijn. Maar hiervoor moet ik de echo afwacten.
lihram

Unregistered

02-05-2009 15:40
Sorry ik bedoel natruulijk SB. hahahahaha bij mij staat er ook beginneling. Nou ja kun je zien wat een beginneling ik ben weet niet eens goed hoe het werkt hahahahaha

sorry sorry sorry
SB

Posting Freak

02-05-2009 15:42
Dank je wel. Ja, het is inderdaad de eerste.
Erg spannend. Hoe lang denk jij dat je zwanger bent?

Gr.
ikke-es

Unregistered

02-05-2009 15:47
Mariekepiek schreef:nou ik hoop dat ik me binnenkort bij jullie mag voegen. zou dan 14 jan. uitgerekend zijn. moet nog even wachten met testen helaas.

Hoi,

ik hoop ook net als mariekepiek dat ik over een aantal dagen me bij jullie mag voegen. En volgens de berekeningen zal ik ook rond de 14e uitgerekend zijn.
Voel me deze keer wel anders dan de voorgaande pilloze maanden (3).....
Jullie allemaal gefeliciteerd!!
lihram

Unregistered

02-05-2009 15:50
Ik zou nu bijna in mijn zevende week zitten.

En ja voor mij is het ook mijn eerste kindje. \ik vind het zo spannend. Soms word ik gek van mezelf kan me echt overal druk over maken.
Heb jij dat ook?
SB

Posting Freak

02-05-2009 15:52
Ja, dat heb ik nu al en wij weten het pas net! Ik ben al druk aan het lezen wat ons te wachten staat de komende maanden, maar ook wel een beetje bang of en toe dat het nog mis kan gaan.

Ben jij direct naar de huisarts gegaan?

Groetjes!
lihram

Unregistered

02-05-2009 15:58
Nee ben niet gelijk gegaan. Heb wel drie dagen achter elkaar een test gedaan. Ik had er toch drie haha.
Nee ik heb op een donderdag een test dedaan en heb op dinsdag met een verloskundige bij mij in de buurt gebeld om een afspraak te maken. Ik heb 2 juni mijn intake gesprek en 5 juni mijn eerste echo.
Ik vind het ook lastig maar we moeten even geduld hebben.
Let wel op met dingen lezen op internet. Ik word er soms gek van. Zoveel verschillende dingen. Iedere zwangerschap is anders.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud je bent. Maar ja de meeste vrouwen vinden het niet fijn om het hierover te hebben. Maar goed ik ben 26 Maar word 29 juni 27.
SB

Posting Freak

02-05-2009 16:02
Ik heb net ook nog weer een test gehaald, zodat ik morgen nog een keer het 'bewijs' kan zien.

Ik ben onlangs in april net 24 geworden en mijn vriend wordt deze zomer 25.
Heeft het bij jullie lang geduurd voordat het raak was?

Gr.
lihram

Unregistered

02-05-2009 16:06
Ik had eerst een spiraaltje en die heb ik vorig jaar ergens weg laten halen. Weet het niet meer precies meer.
Eerst hebben we het maar op de gok geprobeerd. Dus niks geen ov testen enz. Maar op een gegeven moment was ik het een beetje zat en na ik geloof vier maanden was het bingo.
Maar ik denk dat het zwanger worden niet lukte omdat het een beetje in mijn kop zat. Kon aan niks anders meer denken en heb een tijdje gedacht dat ik onvruchtbaar was.

Maar ja nu ben ik zwanger en kan ik aan niks anders meer denken dan aan baby's ik zie hoor en ruik ze ook overal. hahah echt heel vreemd.

Maar eh jullie hadden vandaag de test gedaan?
SB

Posting Freak

02-05-2009 16:08
Ja , vanmorgen vroeg. Ik vond het erg spannend, vorige maand was ik ook over tijd, maar helaas toen een negatieve test. Gelukkig vandaag niet. Ik kan de lach niet meer van mijn gezicht halen!
lihram

Unregistered

02-05-2009 16:15
Dat had ik inderdaad ook. Heb de hele avond met de test op zak gelopen en moest telkens kijken of het wel echt waar was.
Ik was ook helemaal aan het shaken. Ik dacht ik doe even een test en die zal toch wel niet positief zijn want ik had al een week last van een soort ongesteldheidsbuikpijn. Heb ik nooit een week vantevoren maar ik dacht laat ik me maar niet blij maken met een dode mus.
Dus ik zat op de wc en ik draai de test om en zag twee strepen. Ik moest eerst echt even de gebruiksaanwijzing nog een keer lezen om zeker te weten of het echt was.
SB

Posting Freak

02-05-2009 16:19
Ik heb de hele dag ook al, dat ik iedere keer weer bevestiging zoek bij de test, maar goed er staat toch echt een +.
Ik heb vanmiddag ook het boek van Claudia de Breij gekocht, krijg nou tieten! Ik las hier al van verschillende dat het zo'n leuk boek is, ga er vanavond maar eens in beginnen en heerlijk wegdromen bij het idee dat er een klein wondertje in mij groeit. Heel onwerkelijk nog.
lihram

Unregistered

02-05-2009 16:22
Ik heb ook al verschillende boeken en magazines gekocht. En al veel op internet gelezen.
Er komt nu wel veel op me af moet ik zeggen.
bloemmie

Unregistered

02-05-2009 17:43
gefeliciteerd SB!!

maar 3 januari? klopt dat wel?
Ik ben al (hoor mij) 3 weken zwanger, maar ik ben rond 11 januari pas uitgerekend.

Heb kwaaltje erbij gekregen, de misselijkheid begint nu toch echt door te komen en vanacht gewoon 5 keer weesten plassen Confusedhock:
SB

Posting Freak

03-05-2009 11:26
Hoi Bloemmie,

Dank je wel!

Volgens de berekeningen ben ik op 6 of 7 januari 2010 uitgerekend.
2 april was namelijk de eerste dag van mijn mentruatie.

Je bent niet de enige die er 's nachts al uit moet om te plassen. Daar heb ik ook al last van.
Gelukkig van misselijkheid nog geen last.

Groetjes SB
Mila

Posting Freak

Topics: 14
03-05-2009 12:32
bloemmie schreef:gefeliciteerd SB!!

maar 3 januari? klopt dat wel?
Ik ben al (hoor mij) 3 weken zwanger, maar ik ben rond 11 januari pas uitgerekend.

Heb kwaaltje erbij gekregen, de misselijkheid begint nu toch echt door te komen en vanacht gewoon 5 keer weesten plassen Confusedhock:

hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik lees hier lekker mee in de hoop dat ik me straks bij jullie kan voegen. Ik heb op 30 maart een miskraam gehad en nu heb ik a.s. week weer mijn eisprong (opgewekt met clomid) dus als het dan raak is ben ik eind januari uitgerekend.

Bloemmie, je bent toch al verder dan 3 weken? zodra je positief test bebn je al 4 weken. 2 weken vanaf de eisprong en de andere 2 weken krijg je kado! dus als je 3 weken bent na het testen, ben je eigenlijk al 7 weken. Hou je 3 weken aan na de eisprong dan ben je al 5 weken.

Liefs Sylvia
bloemmie

Unregistered

03-05-2009 13:15
@ sylvia nee hoor echt geen 7 weken want manlief en ik zijn pas op 4 april begonnen voor het eggie van te voren alleen maar beetje gefriemeld of met condoom. 1 april was me laatste dag van me menstruatie(28 mrt eerste dag) en tijdens doe ik het niet :mrgreen: dus uitgaande van 4 april ben ik vandaag 4 weken en 1 dag.

Verloskundige zegt 31 december uitgaande van eerste dag laatste :twisted: , maar ja ze zei wordt later bijgesteld op de echo.

Maar goed woe zullen we uitsluitsel krijgen 8-)
Lenteding

Posting Freak

03-05-2009 16:33
Bloemmie, allereerst nog gefeliciteerd, was ik in mn vorige reactie helemaal vergeten zie ik :oops:
Nu je het zegt eet ik de laatste dagen ook een stuk minder nu ik er over na denk, gewoon af en toe beetje raar gevoel in mn buik Tongue En ben ook wel een beetje aan het wachten op de misselijkheid!! Vanwege de eerste zwangerschap Tongue

ladyd, gefeliciteerd Smile Hebben het hier nog niemand verteld, alleen onze zoon, maar die snapt dat nog niet met zn leeftijd van net een jaar Tongue Hebben het bij hem toen wel snel aan een aantal familieleden verteld, maar willen het nu wat langer voor onszelf houden. Ook hoop ik het nog even niet op mn werk te hoeven vertellen, moest de vorige keer al binnen een week na de positieve test, ivm bepaalde bereidingen die we moeten maken. Maar aangezien we dat niet meer veel doen, kan ik het nog eventjes proberen uit te stellen Tongue

Lihram en SD, allebei gefeliciteerd in ieder geval!! Wordt hier al gelijk een stuk drukker dan vorige week Smile

SD, hier ook eentje op 6 januari uitgerekend volgens de berekening via internet. Is voor ons de 2e dan.

Bloemmie, De verloskundige rekent idd altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Want dan begint je cyclus weer opnieuw. Dus aks je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, heb je 14 dagen na die eerste dag je eisprong. Dus dat zou betekenen dat je idd vanaf 18 maart moeten rekenen. Smile

Alle meiden die nog in afwachting zijn van hun NOD, duim voor jullie dat jullie hier straks ook lekker kunnen meekletsen!!
Mila

Posting Freak

Topics: 14
03-05-2009 17:10
bloemmie schreef:@ sylvia nee hoor echt geen 7 weken want manlief en ik zijn pas op 4 april begonnen voor het eggie van te voren alleen maar beetje gefriemeld of met condoom. 1 april was me laatste dag van me menstruatie(28 mrt eerste dag) en tijdens doe ik het niet :mrgreen: dus uitgaande van 4 april ben ik vandaag 4 weken en 1 dag.

Verloskundige zegt 31 december uitgaande van eerste dag laatste :twisted: , maar ja ze zei wordt later bijgesteld op de echo.

Maar goed woe zullen we uitsluitsel krijgen 8-)

als je idd uitgaat van 31 december en dus van de eerste dag van je laatste mentruati dan ben je nu 5 weken.
Ik heb een heel mooi uitrekenschrijfje thuis liggen waarop je precies kan uitreken hoe en wat. (gekregen van de gyn.)
Je bent sowieso al verder dan 3 weken want je krijgt er gewoon 2 weken bij, zomaar kado.. zodra je je NOD hebt en een positieve test ben je 4 weken. Wanneer heb je getest? een week geleden?

liefs
ladyd

Unregistered

03-05-2009 19:34
SB en Lihram van harte gefeliciteerd en welkom op dit forum!

Weet zelf ook niet precies hoever ik ben. Vrijdag gaf mijn test al 3+ aan, maar als terugreken naar mijn ei, dan ben ik nog geen eens 5 weken. We zullen het wel zien.
Vind het nog steeds zo bijzonder! Verder weinig kwaaltjes, beetje hoofdpijn, af en toe moe en gevoelige tepels.
Lindy

Unregistered

03-05-2009 20:03
Hey meiden gefeliciteerd allemaal voor degene die er nieuw bij zijn gekomen.
Ik vond het inderdaad ook verwarrend in het begin, maar het klopt dat je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie...
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!! en alle meiden die alvast een kijkje nemen in de hoop hier terecht te komen, heel veel succes en ik zal voor jullie duimen!!
Liefs Lindy
Lenteding

Posting Freak

04-05-2009 07:16
Hier weer een dag begonnen zonder klachten Smile Zou haast een extra test gaan kopen om het nog een keertje te controleren :oops: Maar ze waren toch echt alle 2 positief. Hoorde wel van een vriendin dat moeheid er ook wel bij hoorde, dus dat heb ik dan wel weer :lol: Kan zo weer gaan slapen, alleen denkt mijn zoon daar anders over :|
Heb me net ook bij moeders voor moeders aangemeldt. Vorige keer niet gedaan omdat ik toen fulltime werkte en is nu toch makkelijker met maar 2 dagen werk!
Iedereen een leuk weekend gehad??
bloemmie

Unregistered

04-05-2009 08:37
oh vreselijk heb ik net en heel verhaal getypt en druk op bevestigd was internet uitgevallen kan alles weer op nieuw :roll:

@ iedereen heb 26 april getest en toen stond er een kruisje :oops: de 27e een test van CB gehaald en die gaf 2-3 weken aan.Mijn cyclus is nooit gelijk daardoor moest ik aan de pil en dan kwam ze na het stoppen van de pil pas 4-5 dagen later. Toen we zijn gestopt met de pil duurde het 37 dagen voor ze kwam :o

Maar ja heb zo een gevoel dat ik woe toch inwendige echo krijg blijf maar soort menstruatie pijnen houden rechts weet ook dat dat normaal is maar ben allemaal bang dat friemeltje in de eileider vast zit of zo, zit me sinds ik het weet echt van alles aan te praten :roll: Maar ja woe zullen we het zien/horen, ben zo zenuwachtig Confusedhock:

aan iedereen die nieuw is en ook zwanger GEFELICITEERD :mrgreen:
draakje27

Unregistered

04-05-2009 08:41
het is en blijft lastig om die datum te berekenen....denk dat de eerste echo gewoon de juiste datum geeft...en dan is dat toch ook weer afwachten hahaha

ga ik er vanuit dat de datum 01-01-10 zal zijn dit werd ook bevestigd door moeders voor moeders...maar denk dat na de echo het een weekje zal verschuiven....we wachten het maar af!!

hier nog weinig nieuwe klachten erbij!! hoop dat dat zo blijft! bij de eerste ook weinig klachten gehad...was ik erg tevreden mee hahaha

fijne dag iedereen
Lenteding

Posting Freak

04-05-2009 08:42
Bloemmie, hoop dat alles goed zit en je na woensdag echt een beetje kan gaan genieten! Is nu natuurlijk heel erg spannend omdat je je stiekem toch zorgen maakt!
SB

Posting Freak

04-05-2009 08:58
Goedemorgen iedereen,

Heel erg bedankt voor alle felicitaties!

Zojuist bij de huisarts geweest en ze vertelde me dat ik vandaag 4 weken en 4 dagen in verwachting ben.
Rond de 7e week moet ik contact opnemen met de verloskundige om een afspraak te maken voor de 9e week, dan krijg ik ook de echo.
Spannend hoor.

Ook ben ik net langs de manege geweest. Ik rijd paard en vond het toch lastig om niets te zeggen. Mag er tenslotte niet vanaf vallen.
Mijn instructrice was zo blij voor mij en afgesproken dat ik op de aller braafste paardjes mag en dat ik probeer tot de zomer door te rijden.

Groetjes!
Lenteding

Posting Freak

04-05-2009 18:12
SB, fijn dat ze er rekening meehouden. Nu maar hopen dat je zo lang mogelijk kunt blijven rijden.
Teigetje

Unregistered

05-05-2009 16:31
Hey iedereen

Het is al wel vlug, maar ik heb deze morgen mijn tweede rode streepje gehad op de test. Ik ga deze avond naar de dokter voor een bloedtest. Maar normaal ben ik voor rond 18 januari!!

Groetjes
Ellen
Lenteding

Posting Freak

05-05-2009 17:34
Gefeliciteerd!!
Sann

Unregistered

06-05-2009 13:32
Hallo Dames,

Om te beginnen allemaal super gefeliciteerd met een prachtig wonder..!!

Ik stap over van het forum zwanger worden naar zwanger zijn, omdat ik zelf ook een wondertje in mijn buik heb Big Grin

Het lijkt me leuk met jullie te kletsen aangezien we allemaal ongeveer even ver zijn..!

Ik lees bij jullie nog weinig klachten.. Meiden wees blij! Zelf heb ik er best veel last van Sad Maar heb het er wel voor over hoor!

Hebben jullie er lang over gedaan voor jullie zwanger raakte?

Ben trouwens rond 3 januarie uitgerekend..

Liefs Sann..!
Lenteding

Posting Freak

06-05-2009 13:59
Nu zijn was het na 4 maanden raak, waarvan de eerste maand eigenlijk niet echt geklust Tongue Want ik moest foto's maken in het ziekenhuis, dus maar niet het risico genomen Smile Dus eigenlijk maar 3 maanden.
Bij de vorige zwangerschap duurde het 4 maanden. Dus ben wel heel erg blij dat het allebei de keren zo snel ging :oops: Maar had er ook echt wel rekening meegehouden dat het ook gewoon een stuk langer kan duren!!

Vanavond moeders voor moeders op bezoek. Moet zeggen dat ze snel reageren. Maandagmorgen formulier ingevuld op de site en maandagavond belden ze al. En nu woensdagavond al een gesprek. Ben benieuwd. Vorige zwangerschap namelijk niet gedaan omdat ik toen nog fulltime werkte en dat niet te combineren was. En nu werk ik nog maar 2 dagen, dus nu maar gelijk aangemeld Tongue

Hier ook nog niet echt klachten. Alleen merk ik nu wel dat ik iets vermoeider ben dan anders. En dus de afgelopen dagen ook niet echt veel gedaan heb in huis Sad Maar ja, dan straks nog maar even de boel afmaken Tongue
SB

Posting Freak

06-05-2009 18:27
Lenteding van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij ons was het ook de 4e maand raak, ik ben in verwachting!
Ik vind het nog steeds erg spannend. Ben zo bang af en toe dat het nog mis gaat. Hebben jullie dat ook?

Verder nog geen klachten.

Gr.
ladyd

Unregistered

06-05-2009 19:53
Hoi Sann welkom en ook van harte!! Smile

Zoals je aan mijn onderschrift kan zien was ik al een tijdje gestopt met de pil, maar door onregelmatige cycli zwanger bij de 4e ronde.

Ben ook bang dat het misgaat. Hebben het al best aan veel mensen verteld omdat we ook met velen gedeeld hebben dat we bezig waren. En als het misgaat is dat natuurlijk wel moeilijk om aan iedereen te vertellen. Maar ook steun krijgen. Voor alsnog gaan we uit van het positieve natuurlijk! Mijn buik voelt wel iets anders dat vertelt me dat ik zwanger ben maar verder... Het wordt aftellen tot de 1e echo.

Wanneer heeft iedereen de 1e echo? Ik 4 juni, nog 4 weken. Ze gaan er overigens vanuit dat ik week verder als ik denk (en als mijn banner is). Echo met ruim 10 weken volgens de vk dus.
Lenteding

Posting Freak

06-05-2009 20:04
Ik moet nog bellen voor een afspraak met de verloskundige. Stond ook op de site vanaf 6 weken, dus ik heb nog een week. Komt wel mooi uit, want een vriendin van ons is verloskundige in de praktijk waar ik de vorige keer ook zat. En die wil ik het toch graag nog even van te voren persoonlijk vertellen. Is wel zo netjes, schrikt ze niet als ze ziet dat ik een afspraak heb!! Hoop wel dat ik dit keer een beetje eerder een echo krijg. Vorige keer was ik al bijna 13 weken zwanger toen ik een echo kreeg. Dit omdat er bij hun in de praktijk ook meerdere zwangere waren en ze nog maar 1 iemand over hadden die echo's mocht maken Sad En nu is mn schoonvader jarig als ik 11,5 week zwanger ben, dan willen we het graag ook aan iedereen vertellen. Maar dan wil ik wel zeker weten dat alles op dat moment in orde is.
Hebben een shirtje besteld voor ons zoontje met de tekst: Stoer!! Ik word een grote broer. Trekken we hem dan aan en dan maar wachten wie de hint het eerste snapt TongueTongueTongue Heb er nu al zin in Tongue
Maar moet zeggen dat ik er dit keer ook meer bij stil sta dat het eventueel mis kan gaan. Zeker omdat ik nu ook meer verhalen in mn omgeving mee heb gekregen van mensen waarbij het idd misging. Zet je wel aan het nadenken. Maar volgens mn man is dat risico altijd aanwezig en moet je je er niet druk om maken. Als het gebeurt, dan kun je er toch niks tegen doen!
Lenteding

Posting Freak

06-05-2009 20:05
Trouwens net ook MvM op bezoek gehad en de blauwe bussen staan klaar voor gebruik Tongue
ladyd

Unregistered

06-05-2009 20:55
Heb de flessen ook in gebruik genomen vanaf gisteren! Best wennen elke keer in een kannetje plassen. Maar het is voor een goed doel!
bloemmie

Unregistered

06-05-2009 21:33
wat leuk nog meer dames die zwanger zijn gefeliciteerd!!!!

vandaag bij de vk geweest die zei dat ik 2 januari was uitgerekend(wat een dag haha) maar wordt nog bij echo bijgesteld.
Verder ben ik lekker moe en kan ik sinds vandaag bijna niks eten zonder steken in mijn maag te krijgen Confusedhock: gelukkig heeft mijn mupke genoeg aan mijn reserves :mrgreen:
bloemmie

Unregistered

06-05-2009 21:36
ohja en ben echt weer een puber aan het worden, krijg alleen maar puistjes Cry
vj

Posting Freak

Topics: 35
07-05-2009 11:33
dan wordt het een meisje bloemmie.. .haha!
ze zeggen dat als je een meisje krijgt je schoonheid wegneemt.

ik heb er een paar gehad. volgendeweek weet ik wat het is! hah!
Sann

Unregistered

07-05-2009 17:35
Ik heb op 27 mei mijn eerste echo, weekje eerder dus.. ben wel erg benieuwd hoor!!

Wat toevallig dat jullie zo een beetje alledrie in de vierde ronde raak hebben geklust Wink Nou meiden, succes met jullie zwangerschap!

Liefs Sann..
Teigetje

Unregistered

07-05-2009 18:48
Goh ik heb pas 10 juni mijn eerste echo. Maar dan zie ik ineens al wel een echt mensje zitten, want dan ben ik 10 weken. Is echt wel spannend.

Ik heb al wel last van misselijkheid (en dat nog maar in week 5 :-s) en ook wel pijn aan mijn onderbuik (zo precies of ik krijg mijn regels). Maar mijn vriendin die al voor de tweede keer zwanger is, zegt dat dit normaal is, dus geen probleem.

Jullie ergens last van?

Groetjes
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
07-05-2009 19:33
Geweldig dat jullie allemaal zwanger zijn. Mocht het bij mij deze ronde raak zijn dan mag ik jullie vergezellen want dan zou ik 25 januari uitgerekend zijn haha.

Ik kan me herinneren in "ik zit in de spannende dagen ik word ong of niet" forum dat Lindy of Draakje aan het bloeden was.
Mijn geheugen heeft me in de steek gelaten en ik weet niet meer wie van jullie het was :$ schaamschaam.
Het doet me goed te lezen dat jullie actief zijn in dit forum Wink Ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed is afgelopen!
Hebben jullie je eerste echo al achter de rug ? Big Grin

Ik ben benieuwd dames Big Grin
ladyd

Unregistered

07-05-2009 20:47
Hoi Teigetje,

Heb niet echt ergens last van. Soms beetje ongi-gevoel inderdaad. Iets gevoeligere tepels en beetje duizelig. Oh en gisteren na een :oops: orgasme ineens krampen. Hebben beetje gegoogled en is de baarmoeder die samentrekt, niets ernstigs.

Iemand misselijk?

Liefs,

Ladyd
Lindy

Unregistered

08-05-2009 09:13
Lunanoa schreef:Geweldig dat jullie allemaal zwanger zijn. Mocht het bij mij deze ronde raak zijn dan mag ik jullie vergezellen want dan zou ik 25 januari uitgerekend zijn haha.

Ik kan me herinneren in "ik zit in de spannende dagen ik word ong of niet" forum dat Lindy of Draakje aan het bloeden was.
Mijn geheugen heeft me in de steek gelaten en ik weet niet meer wie van jullie het was :$ schaamschaam.
Het doet me goed te lezen dat jullie actief zijn in dit forum Wink Ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed is afgelopen!
Hebben jullie je eerste echo al achter de rug ? Big Grin

Ik ben benieuwd dames Big Grin

He Lunanoa, ik was degene met het bloedverlies.
Is denk ik goed afgelopen want heeft niet doorgezet. Toch lekekr als we de echo hebben gehad, dan weet ik zeker dat alles goed is.
Dinsdag heb ik de intake bij de verloskundige en dan maken we een afspraak voor de echo, spannend!!!
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes (alleen wat opgezette borsten), op zich fijn maar dat maakt het soms ook extra onwerkelijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Gisteravond voor het eerst ontdekt dat ik iets zwaarder ben geworden, 1 kilo in totaal nu. Kan niet wachten tot die buik gaat groeien haha Big Grin
Geniet allemaal van jullie zwangerschap en goed dat er zoveel weer bij zijn gekomen!!!
Liefs Lindy
Lunanoa

Posting Freak

08-05-2009 13:53
Goed om iets over je te horen Lindy, fijn dat het goed gaat en dat je bijna nergens last van hebt!
Spannend, dinsdag afspraak! Ik hou dit forum wel even in de gaten, ben zo benieuwd naar je echo!
Hoop dat het allemaal goed zit! Zal vast, als het niet heeft doorgezet Wink
Geniet er van meid!
Liefs
Sandy

Unregistered

08-05-2009 17:38
Hallo iedereen,

Ik ben ook zwanger Big Grin en vindt het leuk om met jullie mee te kletsen. Ik ben vooralsnog 6 januari uitgerekend.
Heb vandaag de verloskundige gebeld en ook het ziekenhuis voor een termijnecho. Kan maar vast staan. Heb de termijnecho 12 juni en de eerste afspraak 26 juni, tenzij ik een combinatietest wil doen, maar dat bekijken we nog even.
Hoop wel erg dat het goed blijft gaan allemaal, dat houdt me wel bezig. Heb regelmatig wat buikpijn, maar dat schijnt normaal te zijn.
Verder licht misselijk 's ochtends en gevoelige borsten

Groeten Sandy
SB

Posting Freak

08-05-2009 19:33
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Sandy!

Ik ben 7 januari 2010 uitgerekend.

Heeft een van jullie het al aan jullie ouders verteld?

Gr. SB
Teigetje

Unregistered

09-05-2009 08:04
Hey SB

Ik heb het inderdaad MOETEN vertellen. Ik moest normaal geoppereerd worden aan een liesbreuk maandag en dit ging nu niet door en anders vroegen ze zich toch af waarom. Ik vind het wel spijtig, want ik heb nu wel schrik dat één van de volgende weken nog iets mis loopt Sad
Heb je het zelf al verteld?

Groetjes
Teigetje
SB

Posting Freak

09-05-2009 08:08
Goedemorgen Tijgertje!

Wij gaan het morgen aan onze ouders vertellen. Ook heb ik nog wel de angst dat het mis kan gaan, maar aan de andere kant je ouders kunnen je als geen ander steunen met je zwangerschap. Mocht het misgaan, kunnen we ook bij hun terecht. Ik moet zeggen dat mijn angst steeds minder wordt. De huisarts zij ook, de meeste miskramen gebeuren in de eerste 5 weken van de zwangerschap. Gelukkig zijn we die nu door.

Ben benieuwd hoe onze ouders gaan reageren, voor beide het eerste kleinkind.

Gr.
ladyd

Unregistered

09-05-2009 10:09
Hoi Sandy,

Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Smile

Zoals je misschien al hebt kunnen lezen hebben wij het al aan mijn moeder/zusje verteld (a.d.v. ingepakte test) en aan de vrienden. Dit laatste kwam zo uit ivm de speciale dagen en niet drinken.. Iedereen wist dat we bezig waren, dus mocht het mis gaan dan krijgen we ook veel steun.

Morgen (op moederdag) vertellen we het aan mijn schoonouders, die wonen wat verder weg en waren paar dagen weg. Mijn schoohmoeder heeft zo'n pandorra armband en we geven een bedeltje met kinderwagen. Hopen dat ze het meteen snappen! Wink

Liefs,

Ladyd
SB

Posting Freak

09-05-2009 13:27
Hoi allemaal,

Wij hebben het vanmorgen aan mijn ouders verteld. Helemaal verrast, wisten in het begin niet wat ze moesten zeggen, maar ze vinden het erg leuk. Morgen gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. Ben benieuwd naar hun reactie.

Gr. SB
Teigetje

Unregistered

09-05-2009 13:38
Hey SB

Bij mijn moeder en mijn grootouders is het ook het eerste kleinkind en deze waren ook dolgelukkig. Bij mijn man is het zowel bij de ouders als bij grootouders niet het eerste en zij zijn ook heel gelukkig, maar dit is toch anders hé!

Leuk om te horen dat het goed ging bij jouw ouders! Is altijd leuk om zo'n goed nieuws te brengen hé!

Groetjes
Teigetje
Lenteding

Posting Freak

09-05-2009 17:59
Sandy, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er maar lekker van!!

Hier nog niet aan de ouders verteld, wilden dit keer bewust wat langer wachten dan de eerste keer. Hebben ook voor Niels een shirtje besteld, wat ik al vertelde. En dan maar kijken of iemand de hint snapt! Ben wel benieuwd!!
ladyd

Unregistered

09-05-2009 19:58
Hoe is het met Draakje dan?

Zie je niet meer zo vaak wat schrijven, op eerdere forums was je vaak van de partij vandaar.. Hoop dat je lekker aan het genieten bent!!
draakje27

Unregistered

09-05-2009 21:42
hoi hoi

ja sorry...lees wel mee, maar reageer niet zo veel!! vind het jammer dat de meiden waar ik in het begin bij het forum zat overal verspreid zitten nu...je krijgt tch een band met die meiden en dat is nu stukken minder en dat vind ik ontzettend jammer en ben er daarom ook niet al te vaak meer...verder erg druk met andere dingen dus vandaar

als eerste....alle neiuwe zwangere van harte gefeliciteerd...lekker genieten!!

hier gaat alles lekker...sinds vrijdag in flessen en kannetjes aan het plassen voor moeders voor moeders :-) wat een stink dingen zijn dat bah ga er gewoon van zitten kokken...

vrijdag ook een echo gehad...had een afspraak staan bij de gyn omdat ik met clomid zwanger ben geraakt en die heeft gelijk even gekeken of het vruchtje op de juiste plaats zat!
heb een mooi plaatje gekregen!! nog wel heel ini mini!! maar wel goed duidelijk!! maandag een afspraak maken bij de verloskundige en als ik daar nou lang moet wachten voor ik daar terecht kan dan mag ik over 2 weken nog voor een echo komen bij de gyn!! want dan zou het hartje moeten kloppen!! deed het nu nog niet omdat ik vrijdag waarschijnlijk net iets korter dan 6 weken zwanger was!

nog weinig klachten gelukkig!! alleen die borsten, echt dat is niet normaal ik word er helemaal gek van zo'n pijn dat ze doen!!
en af en toe heb ik vlagen van misselijkheid, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven!! en het trekt ook snel weer weg!!

er zijn al aardig wat mensen hier die het weten, komt met name omdat ik die flessen van moeders voor moeders buiten moet zetten vanaf volgende week en ja dan zou toch ook iedereen het zien!!
Ook ons draakje van bijna 4 weet dat hij een broer of zusje krijgt...zit geregeld bij me buik te vertellen tegen de baby dat hij heel veel van de baby hou en dat hij de baby wel gaat leren hoe die moet computeren en ds-en hahaha
zo ontzettend lief!!

Nou ik ga richting me bedje!! morgen moederdag...ben benieuwd wat me draakje in elkaar geknutseld heeft op school!!

weltrusten iedereen!! en probeer te genieten!!aan je druk maken heb je toch niets!! dan zou je 12 weken in stress leven en heb je dlaijk 12 weken waarvan je ook kon genieten weggegooid ( om het zo maar even te zeggen!!)
en of je je nou druk maak of juist geniet!! mocht het mis gaan, dan word de pijn echt niet minder!!
Daarom zeg ik...geniet van iedere dag dat je weet dat je zwanger bent! en blijf niet stil staan bij de dingen die eventueel zouden kunnen gebeuren...want dat kan na 12 weken ook gebeuren!
Zou gewoon zo zonde zijn....
( maar goeddit is mijn mening en die wil ik heus niet iedereen opleggen!!)

fijne avond/nacht in ieder geval!!

liefs
Lindy

Unregistered

10-05-2009 19:23
Hey Draakje fijn dat alles goed met je gaat en je hebt helemaal gelijk hoor, maar ja soms maak ik me toch ook wat zorgen. Ook al weet ik dat het niets helpt of verandert. Zou gewoon erg blij zijn als de eerste echo goed is... Zaterdag met mn mannetje een hele mooie ring uitgezocht omdat we zwnager zijn. Zo mooi, ik wilde wachten tot na de echo maar mannetje zei terecht, ook al gaat het mis, dit eerste kindje is zo bijzonder dat zal ik hoe dan ook koesteren... Lief he...

Lunanoa, vind het leuk dat je aan me denkt. Hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn meis!!!

Sandy welkom en gefeliciteerd!!!

X LIndy
Sandy

Unregistered

11-05-2009 07:47
Ik heb het gelijk een dag later verteld aan mijn ouders en schoonouders samen met mijn vriend. Waren helemaal ontroerd en blij, heb al sokjes van mijn schoonmoeder gehad. Zo klein, echt schattig :!:
Heb 12 juni de termijnecho, van mij mag het al zover zijn.
Ga nu proberen te ontbijten, was net nog wat te misselijk. Het helpt bij mij wel als ik mijn buikje een beetje gevuld heb. Zodra ik eigenlijk honger zou moeten krijgen wordt ik misselijk.

Groetjes
Teigetje

Unregistered

11-05-2009 09:02
Pffffff het ziet er niet goed uit hier Cry

Ik ben gisterenavond naar spoed gereden omdat ik al heel de dag krampen had en 's avonds een beetje bloedverlies. Deze nacht nog beetje bloedverlies. Deze ochtend terug naar ziekenhuis gemoeten en daar konden ze nog niks zeggen. Morgenochtend terug naar ziekenhuis.

Heb kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofwel een gewone zwangerschap met 50% kans op een miskraam... snif snif snif...
Fiemo

Posting Freak

11-05-2009 09:06
oooh teigertje, wat verschrikkelijk!!! Waarom kunnen ze nu niets zien en moet je tot morgen wachten?
Ik ga hard voor je duimen, hoor, heel veel sterkte!
Teigetje

Unregistered

11-05-2009 09:35
Ik had een assistente en die zei gisteren dat ze nog geen vruchtzakje zag zitten (maar enkel een echo gedaan via mijn buik niet vaginaal). Maar dat dit ook kon zijn omwille van de zo prille zwangerschap. Morgen bij echt gyneacoloog komen en hopelijk ziet hij dan wel iets!
Fiemo

Posting Freak

11-05-2009 10:14
heel veel succes dan morgen en hopelijk ziet de gyn wel iets zitten!
Lenteding

Posting Freak

11-05-2009 19:59
Teigetje, wat erg zeg. Hoe is het nu met je?? Nog steeds last van bloedverlies?? Hoop dat het toch nog goed zit voor je!! Veel succes morgen bij de gyn.

Ik was vandaag vergeten te bellen naar de verloskundigepraktijk. Maar dat doe ik morgenochtend dan nog wel even. Hoop dat ik de eerste afspraak rond 9 weken krijg en dan het liefst bij een vriendin van mij die daar werkt. Want we hebben het haar al verteld van het weekend, wilde namelijk niet dat ze het via de praktijk zouden horen. En als ik met 9 weken kwam bij haar, wilde ze wel al eventjes een echo maken!! En dan met 12 weken de gewone echo Smile
Lindy

Unregistered

11-05-2009 20:09
Teigetje meis ik hoop dat alles goed is morgen. Heel erg naar nu deze onzekerheid... Sterkte meis!!
Het hoeft geen slecht teken te zijn, ik heb ook bloedverlies en steken gehad en verder heeft het niet door gezet... De echo nog even afwachten maar alles lijkt goed. Ik had roodbruin bloed verlies, dat is meetsal oud bloed en kan niet zo veel kwaad als je helderrood bloed verliest, is dat meestal niet zo'n goed teken...
x Lindy
Lunanoa

Posting Freak

11-05-2009 21:37
Jeetje Teigetje, ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt!
Wat een onzekere tijd voor je. Sterkte meid!
draakje27

Unregistered

12-05-2009 05:15
Teigetje...veel sterkte vandaag!! hoop op positief nieuws!!

liefs
Lenteding

Posting Freak

12-05-2009 07:28
Teigetje, veel sterkte vandaag! Denk aan je!!
Lenteding

Posting Freak

12-05-2009 08:41
Net een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Mag 27 mei langs komen voor de eerste afspraak, alleen jammer dat het met 8 weken is Sad Want ik kom wel toevallig bij mijn vriendin op spreekuur en met 9 weken wilde ze evt wel al even kijken met een echo Sad
Maar ja, 17 juni mag ik al komen voor een echo. Mooi voor de verjaardag van mn schoonvader Tongue
ladyd

Unregistered

12-05-2009 09:23
Teigetje sterkte vandaag!!

Draakje, goed te horen dat alles goed is met je! Snap dat je wat minder reageert op dit formum. Behalve Lindy en wij zijn het toch bijna allemaal nieuwe dames hier.
Lenteding

Posting Freak

12-05-2009 09:30
Als je idd nieuw bedoeld met meiden die niet in jullie clubje mee gekletst hebben dan wel denk ik Smile
Heb er zelf ook niet aangedacht omdat clubje eerst op te zoeken. Dit omdat ik al vanaf de zwangerschap van onze eerste hier op het forum mee klets. Dus ik ben toen in het clubje moeders 2008 meeblijven praten. Maar toen ik eenmaal zwanger was, vond ik het ook wel leuk om weer met andere zwangeren te praten Smile
Maar moet zeggen dat het hier idd nog een beetje stilletjes is!!
Linda29

Senior Member

Topics: 4
12-05-2009 11:48
Hallo allemaal,

ik heb vanmorgen een test gedaan en tada: twee streepjes. Natuurlijk weer zo vaag als iets, dus met andere urine (geen ochtendurine) ook maar even een digitale Clearblue test gedaan. En ook die zegt zwanger!

Ik kan het nog helemaal niet geloven! Ik heb wel superlast van mijn (.)(.), maar dat heb ik iedere maand wel. En sinds ik de test heb gedaan ben ik natuurlijk supermisselijk. Dat ik het niet kan geloven, komt eigenlijk doordat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 20 april was en wij deze maand slechts 1 poging hebben gedaan. Dat kwam omdat we het iets meer los wilden laten. En nu is het dan toch raak!

Eigenlijk zit ik dus ruim een week voor mijn NOD. Dat is toch raar dat ik dan al positief test? Of moet ik uitgaan van de dag van bevruchting (28 april of rond die datum). Ik had ook dit keer heel vroeg in mijn cyclus mijn ei (op de achtste dag, dat weet ik dankzij de Persona). Als ik tel vanaf de dag van bevruchting, dan ben ik nu dus twee weken plus twee weken zwanger. Maar tel ik vanaf mijn eerste dag laatste menstruatie dan is dat niet zo.

Weet iemand hoe dit zit?

En weet iemand wat ik nu moet doen? Dokter bellen? Verloskundigenpraktijk? Sorry, zoveel vragen, ben denk ik een beetje overdonderd... :oops:

X Linda
SB

Posting Freak

12-05-2009 17:44
Goedenavond allemaal,

Tijgertje: Weet je al iets meer? Heel veel sterkte.

En hoe is het met de rest? Ik heb zelf nog steeds nergens last van, dus nog steeds onwerkelijk.
Heb ook echt van die buien dat ik denk dat het misgaat. Ik wil dit helemaal niet, maar toch gaan die gedachten dan weer door mijn hoofd.

Groetjes!
Sann

Unregistered

12-05-2009 20:04
Hoi Linda,

Gefeliciteerd..!! Big Grin Erg leuk voor je,, je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie.. Nu kan het wel zo zijn dat ze je bij je echo zeggen dat je minder of meer dagen bent omdat zij het wat preciezer kunnen zien..

Zelf heb ik de verloskundige gebeld om te vragen of ik dit gelijk met hun kan afspreken of dat dit via de dokter moet. Zij gaf bij mij aan dat ik direct met hun een afspraak kon maken zonder huisarts.. Dit heb ik dus gedaan..!

Wel grappig ik lees dat een aantal van jullie binnenkort een afspraak hebben bij de verloskundige en daarna de echo,, zelf heb ik eerst de echo en daarna een soort van intake.. Vind het erg spannend! Big Grin
Lenteding

Posting Freak

12-05-2009 20:07
Linda, gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!

Sann, waarom krijg jij dan eerst een echo? Zit dan meestal toch wel een reden achter dat je eerder mag komen?

Hier denk ik last van de eerste misselijkheid. Bepaalde dingen die ik eet of drink vallen niet echt lekker meer, maar verder nergens last van. Moeheid wordt volgens mij ook al minder.
Tessa1981

Unregistered

12-05-2009 20:16
Hoi Meiden,

Ik lees hier soms stiekum even mee,ook omdat er hier een paar meiden zitten die ik ken van een ander forum.

Hier zit ik even met een vraagje:
Vrijdag 1 mei hebben wij geklust. Zondag 3 mei voelde ik mn ei, dinsdag 5 mei voelde ik weer mn ei Confusedhock: maar nu denk ik aan een innestelling.
Waarom, sinds zaterdag heb ik erg last van stemmingswisselingen. Maandagmorgen op mn werk overgegeven en sindsdien kom niet van dat weeeig gevoel, alleen het eerste half uur nadat ik heb gegeten.
Verder enorm moe maar dat heb ik vaker.
Nu zijn we vandaag tot de conclusie gekomen dat 1 van onze katten zich erg vreemd gedraagd. Hij is altijd een papa's kindje geweest, tot afgelopen weekend, sindsdien wordt het letterlijk met de dag erger. Zaterdag wilde hij al steeds mn aandacht als we thuiskwamen ipv die van mn vriend.
Vanavond wil hij alleen maar BIJ mij zijn, en het liefst met zn voorpoten op mn buik. En dan af en toe een krols gemauw (is een mannetje dus kan niet krols zijn) en me doordringend aankijken.

Wij zijn nu sinds dec 2007 bezig om zwanger te worden. Sinds maart bij de gyn maar vooralsnog zit het bij beide goed.
Door dat nieuws heb ik het losgelaten omdat ik de volgende testen wil afwachten. Daardoor ook hebben we rond mn ei maar weinig geklust.

Alleen nu beginnen we toch te vermoeden dat het nu dan toch raak is. We hebben al zoveel meegemaakt maar die kat heeft zich nog nooit zo gedragen.

Hebben jullie katten gehad die zich vreemd gedroegen???

Ik hoor hier dus eigenlijk nog niet thuis maar hoop me van het weekend bij jullie te kunnen voegen
Fiemo

Posting Freak

12-05-2009 23:00
@Tessa: Nou meis... toch eens een testje doen. Ik ken het niet uit eigen ervaring maar ik heb het vaak genoeg gehoord dat katten zich plots erg beschermend opstellen of erg bij een zwangere vrouw in de buurt willen zijn.
Je hoort ook vaak dat katten geesten kunnen voelen, dus het zou me niets verbazen als zij aanvoelen wanneer hun 'vrouwtje' zwanger is,.. Ik hoop dat we je binnenkort kunnen feliciteren!!! en geef je kat nog maar eens een dikke knuffel Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (34): 1 2 3 4 5 ... 34 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave