Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn vraagje: Wie was gelijk zwanger?

vraagje: Wie was gelijk zwanger?
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
22-04-2009 19:46
Hallo meiden,

Ik ben waarschijnlijk nog niet zwanger. Maar ik vroeg me af en er meiden zijn die na het stoppen met de anticonceptien al zwanger waren voor hun volgende menstuatie.
Snow

Unregistered

23-04-2009 11:09
hey suzzie,

ik zie dat er al 36 mensen hebben gekeken naar dit onderwerp,
maar niemand heeft gereageerd..

dat betekent denk ik dat die 36 mensen in ieder geval niet in 1 keer zijn
zwanger geraakt.. ikzelf ook niet..

ben benieuwd of er nog mensen komen,

groetjes
anoniempje

Unregistered

23-04-2009 11:32
suzzie schreef:Hallo meiden,

Ik ben waarschijnlijk nog niet zwanger. Maar ik vroeg me af en er meiden zijn die na het stoppen met de anticonceptien al zwanger waren voor hun volgende menstuatie.

Nee hier ook niet. Ben gestopt met de pil en bewust 1 cycles afgewacht om te weten of mn natuurlijke cycles weer op gang kwam. Dus veilig gedaan in die periode. Na 32 dagen ongi zonder invloed van pil en toen gelijk begonnen dus toen pas officieel ronde 1. Wel nu gelijk raak. Nooit verwacht natuurlijk, maar super blij.
Ook heel onzeker of alles goed is.

groetjes
Snow

Unregistered

23-04-2009 11:33
gefeliciteerd anoniempje!!!
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

23-04-2009 11:36
Jaja.. ikke!

8 januari gestopt met de pil..... 1 februari eisprong gehad en 14 februari positieve zwangerschapstest.
Ik ben actief in het forum "uitgerekend in oktober 2009" en daar is nog iemand die meteen na stoppen met de pil is zwanger geworden.
Ook iemand die meteen na een miskraam weer zwanger is geraakt.

Liefs
suzzie

Posting Freak

23-04-2009 13:45
anoniempje gefeliciteerd!!!!!!!!!

niet gelijk met het stoppen maar daarna dus wel in 1x raak.
Ik voel en doe van alles wat ik niet van mezelf ken, maar ja hoofd, hoop en je lichaam kunnen je ook flink in de maling nemen.

En ben bekend met een hormoonhuishouding die nog al eens overhoop ligt ook tijdens gebruik nuvaring. Dus blijft voor mij nog even afwachten.

Bedankt voor jullie reacties en kijk gewoon of er mensen zijn die wel deze ervaring hebben.
Of er op willen reageren.
Ook hier dus afwachten Wink
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
23-04-2009 13:53
Yep hier nog 1. Ik had een koperspriaal. En aanstaande maandag wordt de kleine gehaald!
leonec

Posting Freak

Topics: 21
23-04-2009 14:40
Hoi hoi,

Nou ik was ook in 1 keer zwanger na 13 jaar de pil hebben gebruikt.
Maar het is helaas na 8 weken mis gegaan (we hadden al een mooi kloppend hartje gezien)

Nu sinds me miskraam 22 dec nog maar 1 maal een menstruatie gehad,,wordt het nu behoorlijk zat..

Heb een afspraak met de ferilitietskliniek maar daar kan ik pas 22 juni terecht ga morgen weer naar de huisart om te vragen dat ik eerder naar de gynaecoloog mag en dat ie mij misschien medicijnen kan voorschrijven..

Want zo schiet het niet op..

Liefs en veel succes
suzzie

Posting Freak

23-04-2009 17:59
gefeiciteerd suus, vanmiddag over jou berichtje heen gelezen :oops: sorry.

Wat ik me nu afvraag, ik voel van alles waarvan ik dus niet weet of het te maken heeft met stoppen met de anti conceptie of eventueel zwangerschap.
Theoretisch gezien heb ik mijn eisprong zaterdag gehad. moeder reageerde ook snel met oa misselijkheid.

Wisten jullie dat jullie gelijk zwanger waren????
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

23-04-2009 18:08
Nee, ik wist het niet gelijk... maar wel een paar dagen voor ik kon testen.
Wat bij mij heel duidelijk was is dat ik kleine bultjes op mijn tepelhoven kreeg en deze ook iets gevoeliger waren.
De borsten werden ook ietsje groter.. halleluja!
Verder totaal geen misselijkheid ofzo... daarna ook niet trouwens.
Ook had ik niet veel meer afscheiding, geen krampjes of steekjes.
En ja het gevoel dat het raak was, maar anderzijds zou dat natuurlijk ook het geval geweest kunnen zijn als ik niet zwanger was geweest... daar zullen we nooit achter komen haha!
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

23-04-2009 18:10
Leonec, ik hoop inderdaad voor je dat je eerder medicijnen krijgt!
Ik hoor hier een hoop dames die dat gebruiken, provera of clomid ofzo...
Het lijkt me dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft, zeg!
suzzie

Posting Freak

23-04-2009 18:26
oooooooooo dit vind ik dus zo lastig.
eigenlijk zou ik het even helemaal los moeten laten.

Dat deed ik vanmiddag gooit een vriendin van me een pizza in de oven word ik zoooo misselijk dat ik weg ben gevlucht trok het echt niet. En meteen gaat die molen weer draaien in je hoofd..................
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave