Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 1981-ers die zwanger zijn of heel hard hun best doen

1981-ers die zwanger zijn of heel hard hun best doen
Tessa1981

Unregistered

22-04-2009 07:47
Goedemorgen,

Ik heb zo ongeveer alle geboortejaren rondom 81 al voorbij zien komen dus open ik de 81 maar!!!

Wie zijn er hier ook allemaal druk bezig of al in blijde verwachting?

Ik ben nu in ronde ik ben de tel kwijt. Al vanaf dec 2007 bezig en sinds eind maart bij de gyn op theebezoek.

A.s. donderdag mag ik weer, zaad van vriendlief is tiptop in orde maar van mij moet ik nog uitslagen krijgen van 9 buisjes bloed. Weet alleen niet meer waarop ze allemaal hebben geprikt maar dat zullen we donderdag denk ik wel horen.
Nadine

Unregistered

22-04-2009 08:04
Eigenlijk zat ik al op een forum voor 1981-ers te wachten Smile
Ik ben Nadine en op 28 februari dit jaar gestopt met de pil. Mijn eerste
cyclus was 41 dagen en op dit moment wacht ik op mijn ei.

Tessa, ik hoop dat ze gauw iets vinden wat vooral heel makkelijk op te
lossen is. Dan weet je iig waar je aan toe bent. Sterkte. Ik hoor graag
hoe het verder gaat Wink

Ben benieuwd wie er nog meer van 1981 willen aansluiten...
Tessa1981

Unregistered

22-04-2009 08:20
Ik hoop het ook ja, laat het donderdag wel weten.

Jij in afwachting. Spannend hoor!! Hoelang ben je aan de pil geweest?
Nadine

Unregistered

22-04-2009 08:27
Een jaar of tien slikte ik de pil. Tussendoor ben ik 2 X een maand gestopt.
En jij, tessa?
misslola

Posting Freak

Topics: 1
22-04-2009 09:42
Eindelijk een forum voor het beste bouwjaar: 1981 Wink

Gezellig..........Wij zijn 7 februari gestopt met de pil en inmiddels 1 ronde erop zitten.
Ik heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt (microginon).

@Tara........voor jou even een spannende tijd!
@Nadine, ben jou al op een vorig forum tegengekomen!!!! Succes Wink

Ben benieuwd wie zich er nog meer aansluit!
misslola

Posting Freak

22-04-2009 09:42
Sorry @ Tessa1981 :oops:
Tessa1981

Unregistered

22-04-2009 10:06
Hahaha geeft niet hoor.

Ik heb van mn 13de tot 2 maanden voor mn 27ste de pil geslikt. Was dus ook 1 groot drama die cyclus van mij. Alleen mn laatste was een mooie van 31 dagen. Verder varieerde het tussen de 40 en 96 dagen Confusedhock:
misslola

Posting Freak

22-04-2009 10:13
Tessa1981 schreef:Hahaha geeft niet hoor.

Ik heb van mn 13de tot 2 maanden voor mn 27ste de pil geslikt. Was dus ook 1 groot drama die cyclus van mij. Alleen mn laatste was een mooie van 31 dagen. Verder varieerde het tussen de 40 en 96 dagen Confusedhock:

Dat is vervelend als het zo onregelmatig is.
Van mij ziet er nog redelijk uit: 28-29-33-???
Waarschijnlijk ook nog wel een beetje ontpillen!!!
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
22-04-2009 10:33
Ik kan me bij dit forum aansluiten: bouwjaar '81! En zo te zien de eerste zwangere hier. Ben van mijn 18e tot 27e aan de pil geweest. In mei 2008 gestopt en al met al maar twee keer zó geklust dat we een kans hadden. En de tweede keer was dus raak! En dat terwijl ik eigenlijk dacht dat we te vroeg geklust hadden. Ik heb een regelmatige cyclus en we hebben maar liefst 17 dagen voor NOD geklust.

Mijn mannetje is trouwens wat aan de oude kant, bouwjaar '71. Maar goed, beter zo dan andersom, anders was het zéker niet gelukt Big Grin
Tessa1981

Unregistered

22-04-2009 12:34
Wat leuk susanna een zwangere erbij hier. Houd de moed erin, zou erg triest zijn als we alleen maar 81-ers hebben bij wie het niet zomaar lukt Big Grin
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
22-04-2009 12:47
Dan meld ik me ook maar even hier Wink Want ook ik ben bouwjaar 81 en zwanger. Ik wilde eigenlijk op mijn 27e moeder worden, dat gaat misschien nog wel lukken ook, want ik ben 21 oktober jarig en 1 november uitgerekend. Maar als ik naar mij en mijn broers kijk, heb ik meer kans dat t beebje half november komt. Is ook goed!

Ik heb trouwens vanaf mijn 15e de pil geslikt en toen nog 5 jaar een Mirena-spiraal gehad. In ronde 8 was het raak.
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
22-04-2009 12:58
Hier ook een bouwjaar 81!! Ben nu 28. ( ik ben van januari) en in verwachting van mijn 1e kindje!!

Leuk mdtje om je hier ook te zien!! Grappig dat we allebei bouwjaar 81 hebben! Big Grin
riannetje

Posting Freak

22-04-2009 13:01
Ik heb trouwens van mijn 13e tot mijn 27e de pil geslikt en was vorig jaar voor de 1e keer zwanger. Helaas is die geeindigd in een miskraam.
Maar nu gaat alles gelukkig goed!!
Susanna

Posting Freak

22-04-2009 14:47
Tessa1981 schreef:Wat leuk susanna een zwangere erbij hier. Houd de moed erin, zou erg triest zijn als we alleen maar 81-ers hebben bij wie het niet zomaar lukt Big Grin

Jij zegt het, we zijn inmiddels al met drie zwangeren zie ik! En nu maar hopen dat het flink besmettelijk is Big Grin
misslola

Posting Freak

22-04-2009 15:00
Susanna schreef:
Tessa1981 schreef:Wat leuk susanna een zwangere erbij hier. Houd de moed erin, zou erg triest zijn als we alleen maar 81-ers hebben bij wie het niet zomaar lukt Big Grin

Jij zegt het, we zijn inmiddels al met drie zwangeren zie ik! En nu maar hopen dat het flink besmettelijk is Big Grin

Dat zou wel leuk zijn!!!!! Wij zitten nu nog volop in de klusperiode en dan gaan we weer even de spannende dagen in!
Vruchtbaar bouwjaar dus............. Wink
gigi81

Unregistered

22-04-2009 15:08
hey allemaal,

Hier nog een zwangere uit 1981. Bij ons was het na ruim 10 jaar aan de pil in ronde 2 al raak.
Inmiddels ben ik 20 weken zwanger en we hebben gisteren de echo gehad. Was erg leuk.
Hopelijk kunnen alle klussers zich binnenkort ook tot de zwangere rekenen!

groetjes gigi
bhappy

Unregistered

22-04-2009 15:20
Hey jaargenoten,

Ik ben van januari 1981. En hoop dat dit ons jaar wordt :lol: aangezien er van ons bouwjaar al aardig wat zwanger zijn.

Sinds december 2008 ben ik met de pil gestopt, ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik er mee begonnen ben, 14 ofzo denk ik.
Zoals jullie op mijn banner kunnen zien is mijn lichaam nog niet vrij van de pil. Maar we wachten "rustig"af.

@ rianne: wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Met hoeveel weken heb je vorig jaar een miskraam gehad?
Susanna

Posting Freak

22-04-2009 15:23
Zo, al twee uit januari. Ik ben van februari en dus niet eens de oudste hier Wink

In welke levensfase zitten jullie, allemaal bezig met het eerste kindje? Wij wel. Ik ben volgende week 10 jaar samen met mijn man, komende oktober zijn we 7 jaar getrouwd en hopen we dus met z'n drietjes te zijn.
mdtje

Posting Freak

22-04-2009 17:49
Bij ons is het ook ons eerste kindje. We zijn niet getrouwd, maar wie weet gaat dat nog wel gebeuren als ik maar genoeg hints blijf geven. Wink Ik wil graag dat mijn kindje de achternaam van mijn vriend krijgt, maar ik wil zelf ook dezelfde achternaam als mijn kind hebben, dus er moet nog even iets gebeuren...
Ik heb hiervoor ook al een relatie gehad en samengewoond. En met mijn huidige vriend was ik alweer 4,5 jaar samen op het moment van de positieve test. De tijd vliegt!
Tessa1981

Unregistered

22-04-2009 18:25
Ik ben van 21 februari Smile

Wij zijn dus bijna 1,5 jaar bezig! We kennen elkaar al 4 jaar maar zijn pas echt samen sinds november 2007. Heel snel al de pil in de prullenbak gegooid. We wisten allebei al heel lang dat we kids willen.
Was bij de HA geweest om het te bespreken omdat ik Chlamydia heb gehad van mn ex. Dus grote kans dat het niet zou gaan lukken op de natuurlijke manier. Dus besloten om de gok te wagen en gelijk gestopt.

EN nu ben ik daar alleen maar blij om want nu zijn we nog niet zwanger.

Inmiddels ben ik met mn verjaardag ten huwelijk gevraagd. Duurd alleen nog 2 jaar.
Nadine

Unregistered

22-04-2009 19:34
Gezellige club zo, hoe kan het ook anders, met zo'n bouwjaar Wink

Tessa, waarom duurt het nog twee jaar?!
Voor mijn huidige vriend heb ik samengewoond met mijn ex, waar ik een 4,5 jaar een relatie mee heb gehad.
Ik ben nu bijna twee jaar bij mijn huidige vriend. We wonen sinds een jaar samen. Mijn vriend werkt en ik ga naar school.
Het gaat om ons eerste kindje en ook ik hoop nog te trouwen voordat dat kindje mag komen :lol: Hij weet dat ik er zo over denk en de laatste tijd doet hij uitspraken als: 'ik wil voor altijd bij jou blijven'... spannend dus... Smile

Even iets anders:
Lang pilgebruik hoeft toch helemaal niet te leiden tot lange cylci? Als je cyclus bv. altijd 60 dagen (of langer) is, kan het toch heel goed zijn dat slechts één van je eierstokken eitjes produceert.. dacht ik .. Dat heeft dan toch ook niets met de pil te maken? :?
Angela81

Unregistered

22-04-2009 21:31
Hoi, ik ben ook van het mooie bouwjaar 1981!!! Big Grin
Wij zijn sinds juni 2008 bezig om zwanger te raken. Maar tot nu toe met weinig succes. Eerste 7 maanden niet ongesteld geworden en na een primolut kuurtje had ik 1 keer een mooie cyclus van 28 dagen, maar daarna begon de ellende pas goed... Ben sindsdien 1 week ongesteld en dan een 1 week niet en dan begint het weer opnieuw, zit op een cyclus van 15 dagen. :x
Ben afgelopen maandag voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest, echo gehad en ik heb heel veel kleine eiblaasjes maar die volgroeien dus niet tot een eitje... Morgen moet ik weer terug voor de 2de echo, om te kijken of er al iets veranderd is. En het zaad van manlief wegbrengen voor onderzoek..
Verder moet ik beginnen met clomid op dag 3 van de volgende cyclus en ook op die dag bloed laten prikken.
Kortom, hier gaat het niet vanzelf, maar ja hoop toch dat we dit jaar geluk mogen hebben.

Ik heb de rondes dus ook niet goed bij kunnen houden.. Maar ben rond mijn 15de aan de pil gegaan (denk). Weet het niet goed meer.

Voor de zwangeren onder ons: Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!!
riannetje

Posting Freak

22-04-2009 22:19
Ik ben van Januari 1981 en ben in juni 5 jaar samen met mijn vriend waar van we er 3 samen wonen.
Ging vorig jaar met 10 weken naar de vk ( in mei) voor de 1e echo en toen bleek dat ik een lege vruchtzak had en dat het vruchtje al in de 6e week gestopt was met groeien. Ben toen gecurreteerd en we hebben even een pauze genomen. Sinds november weer bezig en op 4 maart een positieve test! En tot nu toe gaat alles goed.
Zit nog wel in een rot periode want zoals veel dames hier weten is mijn vader op 14 maart overleden. Maar ik weet zeker dat hij er voor gezorgd heeft dat erwt ( ons koosnaampje hihi) het goed doet!!
misslola

Posting Freak

23-04-2009 07:21
Ik ben van oktober 1981.
En zoals verteld gestopt met de pil in februari. Ik ben alweer bijna 9 jaar samen met vriend waarvan we er 6,5 jaar samenwonen.
@riannetje nog gecondoleerd met je vader. Ik weet wat je doormaakt. Mijn vader is ook overleden (is alweer bijna 3 jaar geleden). En het is inderdaad geen makkelijke tijd. Zeker nu omdat het allemaal zo dubbel voor je is. Verdriet en geluk ligt dan heel dicht bij elkaar.
Ik mis mijn vader nog iedere dag.........
Ik wens je heel veel sterkte!!!
Tessa1981

Unregistered

23-04-2009 16:16
Hey meiden,

Was ik weer. Vanmorgen eerst naar de gyn geweest. Ben inmiddels bijna alweer kwijt wat ik heb gehoord maar daar komt ie.
Bijnieren waren goed, schildklier was goed, glucose was goed, de vrouwelijke hormomen waren ook goed. Hij werd blij van mn cyclus van 32 dagen. Alleen had ik dus 1 mannelijk hormoon wat redelijk hoog was. Wat eigenlijk niet strookte met de rest. Moest tussen de 4.1 (ongeveer) en 9.6 (ongeveer) zijn. En bij mij was het 18.4 dus... Verder eigenlijk niet helemaal begrepen hoe en wat. Hij praatte aardig in vaktermen met hier en daar een grapje tussendoor.

Zo ging hij uitleggen wat een samenlevingstest inhoud. Dat ze gaan uitzoeken hoe Tim zn zaadjes worden ontvangen, Dus Tim flapt eruit "Die worden met een matteklopper de deur weer uit geslagen" Dus toen was d spanning er weer af.
Op 4 mei moet ik die samenlevingstest komen doen. Dat schijnt niet zo spannend te zijn.

Bij mijn volgende cyclus moet ik op dag 10 ongeveer (in elk geval na mn menstruatie en voor mijn eisprong) en dan krijg ik een foto onderzoek. Krijg je een soort zuignapje om je baarmoedermond. Dan spuiten ze er contrastvloeistof in en dan gaan ze met een inwendige echo (dacht ik) kijken of alles open is, of mn baarmoeder schoon is, of de weg naar mn eileiders schoon en open zijn.

Nou dat was het wel zo ongeveer. Ik moet dan bellen voor dat laatste onderzoek zodra mn menstruatie er is.

En daarna hebben we mn Twingo opgehaald. Helemaal blij. Rijd super.

Nu lekker bankhangen en zo ook nog even het huisje een beetje doen en wat wassen draaien.
riannetje

Posting Freak

23-04-2009 16:30
@ Tessa1981 : het klinkt een beetje eng vind ik of valt het wel mee?
Naar he dat je al zoveel onderzoeken moet toen terwijl je nog best jong bent?
Is het dan niet verschrikkelijk frustrerend dat er vrouwen in je omgeving gewoon vanzelf zwanger worden?
( ik zou gek worden denk ik)

@ misslola: ja het is inderdaad erg dubbel!! Maar mijn dokter zei het zo mooi: een nieuw leven komt en een ander leven word afgesloten.
Gister was ik in de Prenatal en kom ik een ex collega tegen en hup ik stond te huilen midden in de Prenatal. Schaamde me best wel, maar mijn vriendin zei s'avonds tegen me dat het niet nodig was om me te schamen.
Nadine

Unregistered

23-04-2009 17:12
@riannetje

Jij hebt aardig wat voor de kiezen gehad Sad Sterkte nog!

Worden jij en je 'erwt' ( :lol: hardop om gelachen!) nu extra in de gaten
gehouden? Door de vk? Extra echo's enzo?
Tessa1981

Unregistered

23-04-2009 17:34
riannetje schreef:@ Tessa1981 : het klinkt een beetje eng vind ik of valt het wel mee?
Naar he dat je al zoveel onderzoeken moet toen terwijl je nog best jong bent?
Is het dan niet verschrikkelijk frustrerend dat er vrouwen in je omgeving gewoon vanzelf zwanger worden?
( ik zou gek worden denk ik)
Vind het wel mee vallen maar goed wij willen zo dolgraag kinderen en ik merk dat op een gegeven moment het niet uitmaakt wat je ervoor moet doen.

Zijn heel veel vrouwen die die dit hebben maar dan vaak nog in ergere mate. Die hebben dan echt overbeharing, amper een eisprong dat soort dingen.

Dus valt wel mee. Ga nu even eten en dan met mn mannetje in mn nieuwe auto even rondscheuren.
riannetje

Posting Freak

23-04-2009 19:26
@Tessa: Nou ben blij dat je zo positief bent. En geniet van je nieuwe auto!

@Nadine: Nou ik heb met 8 wk een echo gehad en toen weer met 10 wk. Voor de rest ga ik praten met een psycholoog om alles weer op een rijtje te krijgen. En ik mag de vk bellen als ik ongerust ben en dan mag ik eerder komen dan 20 mei om het hartje te luisteren..( 20 mei heb ik de controle afspraak ) Maar de volgende echo krijg ik pas met 20 wk net zoals alle andere dames.
Nadine

Unregistered

24-04-2009 07:33
@riannetje

Het lijkt me zo vervelend om zo lang te moeten wachten, tussen de 10 weken
echo en die van 20 weken! Wel fijn dat je de vk kunt bellen in de tussentijd.
Een vriendin van mij is al ongerust wanneer ze niets voelde, maar alles bleek
gelukkig gewoon goed te zijn bij de 20weken echo. Smile
mdtje

Posting Freak

24-04-2009 08:14
@Tessa: het klinkt wel als een hoop gedoe en ge-onderzoek, maar ik kan me wel voorstellen dat het ook heel fijn is dat overal goed naar gekeken wordt! Maar je weet dus niet of als het aan dat mannelijke hormoon ligt, wat ze er dan aan kunnen doen? Weet je toevallig nog hoe dat hormoon heette? Misschien kan je alsvast op internet wat opzoeken.
Fijn dat je je autootje nu hebt!
Tessa1981

Unregistered

24-04-2009 11:40
Hey Mdtje: Nou heeft uiteraard wel dat hormoon genoemd maar ik ben het vergeten. Ik zal eens gaan zoeken of ik iets kan vinden
Tessa1981

Unregistered

27-04-2009 07:19
Hier is het ook lekker druk!!! Waar is iedereen. Genieten van het weer zeker Wink
Nadine

Unregistered

28-04-2009 09:36
@Tessa: ik ben idd een paar daagjes weggeweest.

Ik moet nog zo lang wachten op mijn NOD, dat ik me intussen met wat
cijfertjes probeer te vermaken. Sommigen hebben hun cycli in hun
onderschrift staan...

Willen jullie je cycli hieronder toevoegen?

Naam--------cycluslengten
Nadine-------41-?-
misslola

Posting Freak

28-04-2009 10:11
Nadine schreef:@Tessa: ik ben idd een paar daagjes weggeweest.

Ik moet nog zo lang wachten op mijn NOD, dat ik me intussen met wat
cijfertjes probeer te vermaken. Sommigen hebben hun cycli in hun
onderschrift staan...

Nadine-------41-?-
Misslola-------28-29-33-?
bhappy

Unregistered

28-04-2009 18:35
49-46-???
bhappy

Unregistered

28-04-2009 18:36

Nadine-------41-?-[/quote]
Misslola-------28-29-33-?[/quote]
Danielle-------49-46-???
Noor

Posting Freak

Topics: 11
01-05-2009 13:49
Hoi hoi....

Weet niet hoe het kan, maar had bouwjaar 1981 eventjes gemist Confusedhock: ...

Ik ben er ook één. Geboren in januari (yep nog één!).

Mijn man en ik zijn vanaf november 2008 gestopt met de pil en in december zijn we officieel begonnen om zwanger proberen te raken. We zijn nu in de 5e ronde beland.

Mijn cyclus is redelijk lang. Tot dusver had ik 24 - 32 - 36 - 34 - 36 dagen, dus neem gemiddeld 35 dagen. Dan wil zeggen dat mijn NOD 23 mei is. Mooie datum om te ontdekken dat we zwanger zijn..... :mrgreen:

Ondertussen in de afgelopen maanden al een aantal dipjes getrotseerd. Ik voel me nu goed, rustig.... Maar dat is dus wel eens anders geweest, heb mezelf de kop aardig gek gemaakt...... We gaan vrolijk door en heb mezelf beloofd dat dus ook niet meer te doen Big Grin . 9 mei heb ik (volgens de berekeningen) mijn eisprong. Deze maand ga ik met ovulatietesten kijken of dat ook echt zo is.

Succes iedereeen!
Noor

Posting Freak

01-05-2009 13:51

Nadine-------41-?-
Danielle-------49-46-???
Noor----------24-32-36-34-36-?
bhappy

Unregistered

01-05-2009 18:45
Noor schreef:Willen jullie je cycli hieronder toevoegen?

Nadine-------41-?-
Danielle-------49-46-37

Ik heb de mijne even aangepast
Nadine

Unregistered

02-05-2009 09:20

Nadine-------41-?-
Danielle-------49-46-37

Ik geloof dus echt niet dat de gemiddelde cyclus 28 dagen is.
Tja, of alleen degene met een langere cyclus houdt zich bezig met het bijhouden van de cycli Wink Dat kan natuurlijk ook.
Hoe dan ook, ik word er niet gedudliger van, haha :lol:

Succes dames, met raakklussen Wink
Noor

Posting Freak

04-05-2009 16:45
Vandaag gestart met de ovulatietesten.... Eigenlijk had ik eerder moeten beginnen gezien mijn cyclus, maar het kwam er tot dusver nog even niet van.

En wat denken jullie..... meteen positief! Terwijl ik volgens andere berekeningen ongeveer 9 mei mijn ovulatie zou krijgen.... Ben benieuwd hoe de testen de aankomende dagen eruit zien.
Wel jammer dat mijn man nog in het buitenland zit.... Mocht de test kloppen, dan hebben we deze ronde pech. Had mijn hoop gevestigd op 9 mei, want hij komt de 8e terug....

We zullen zien en wachten 'rustig' af!

Hoe staat het verder bij de forumleden met het prachtige geboorte jaar 1981?
Nadine

Unregistered

04-05-2009 17:28
Noor schreef:Vandaag gestart met de ovulatietesten.... Eigenlijk had ik eerder moeten beginnen gezien mijn cyclus, maar het kwam er tot dusver nog even niet van.

En wat denken jullie..... meteen positief! Terwijl ik volgens andere berekeningen ongeveer 9 mei mijn ovulatie zou krijgen.... Ben benieuwd hoe de testen de aankomende dagen eruit zien.
Wel jammer dat mijn man nog in het buitenland zit.... Mocht de test kloppen, dan hebben we deze ronde pech. Had mijn hoop gevestigd op 9 mei, want hij komt de 8e terug....

We zullen zien en wachten 'rustig' af!

Hoe staat het verder bij de forumleden met het prachtige geboorte jaar 1981?

Hèb je een positieve test, ontbreekt manlief! Confusedhock:
Op mijn vruchtbaarste dagen is die van mij ziek, nu dus Sad Ach, misschien zit ik er wel helemaal naast met mijn temperatuurberekening Wink
Duzz.. ik hoop voor je dat er niets klopt van je test en dat je eigenwijze eitje lekker pas op 9 mei springt. Big Grin Succes!
Noor

Posting Freak

05-05-2009 21:45
Nadine schreef:Hèb je een positieve test, ontbreekt manlief! Confusedhock:
Op mijn vruchtbaarste dagen is die van mij ziek, nu dus Sad Ach, misschien zit ik er wel helemaal naast met mijn temperatuurberekening Wink
Duzz.. ik hoop voor je dat er niets klopt van je test en dat je eigenwijze eitje lekker pas op 9 mei springt. Big Grin Succes!
Jeetje heb jij ook weer Nadine, zucht is hij ziek :| , tenzij die verrekte thermometer niet helemaal goed werkt, dan is er nog hoop!
Vandaag de 2e achtereenvolgende positieve ovulatietest. Het zal dan wel zo zijn, dus helaas kunnen we deze maand waarschijnlijk niet raak schieten.... Jammer!
Marlieke

Unregistered

06-05-2009 11:36
Ha 81-ers!

Ook ik wil me graag aansluiten. Was al actief op "gestopt met de pil in maart" Toch wel leuk om te weten hoe het bij jullie allemaal gaat. Het lijkt wel of het allemaal wat dichterbij komt als je weet dat een ander even oud is (of klinkt dit heel stom Wink )

Ik lees dat er een aantal meiden zijn die al bij de gynaecoloog lopen. Petje af voor jullie hoor! Je moet het toch maar allemaal ondergaan! Je weet wel dat het voor een goed doel is, maar het is toch een vreemde die doodleuk allerlei onderzoeken bij je moet doen.
Mijn waardering heben jullie iig!
Hopelijk kunnen jullie snel met goed nieuws komen en wordt 2009 alsnog een zeer vruchtbaar jaar voor ons allemaal! (en liefst zo snel mogelijk natuurlijk)

Noor en Nadine, jammer dat manlief niet z'n ding kan doen op het moment dat het nodig is! Ik ken het gevoel, mijn vriend is ook vaak 3-5 dagen in het buitenland. Momenteel word ik maar niet ongesteld (maar testen zijn negatief), dus ben steeds aan het uitrekenen wanneer ik mn volgende ei-sprong zal hebben en of hij er dan wel of niet is. Frustrerend he, dat zo'n ei maar 12-24 uur in leven blijft!!

Voor de zwangeren: Hoe voelen jullie je? Veel kwaaltjes of valt het allemaal reuze mee?

Groetjes Marlieke
Marlieke

Unregistered

06-05-2009 11:46
En oja: ik geloof ook niet dat de gemiddelde vrouw een cyclus 28 dagen heeft. iedereen om me heen roept dat ze een onregelmatige cyclus heeft..

Ik ben van mijn 20e tot mijn 27e aan de pil geweest. Ik ben een half jaar geleden gestopt om te kijken of het allemaal goed op gang zou komen.
Toen heb ik cycli gehad van 38, 44, 36, 37 en 34 dagen.
We hebben pas vorige maand besloten om nu echt voor een baby te gaan. Ik zat toen op dag 21 van mn cyclus. Ik verwachtte dus ook niks meer van deze cyclus totdat ik overal op internet las dat mn eisprong best nog weleens zou kunnen komen omdat ik altijd een langere cyclus heb.

Nu zit ik al op dag 49, heb vorige week en eergisteren nog getest: negatief. Dus ik hoop dat er nu snel een ongi komt, dan kan ik tenminste door! Was er vorige week erg gefrustreerd over: wat gemeen van mijn lichaam om me juist nu zo lang te laten wachten! Maar gefrustreerd raken is helemaal niet bevordelijk voor een betere cyclus, dus nu wacht ik maar weer gewoon af.
En daarbij zitten jullie allemaal al veel vaker lang te wachten, dus mag ik helmaal niet zeuren! (alvast sorry dus!)

Maandag zit ik op dag 54, dan test ik opnieuw (als het nog nodig is), is ie dan weer negatief: bel ik even de HA om te vragen hoe lang ik zal wachten.
Hebben jullie hier evaringen mee?

Sorry voor het lange verhaal, maar toch alvast bedankt voor het "luisteren/lezen" Smile

PS weet niet zo goed hoe ik jullie lijstjes moet kopieren om mn eigen cycli erin te zetten. Ben nog een forum-groentje :oops:
misslola

Posting Freak

06-05-2009 11:56
@ Marlieke: Welkom
Gezellig weer iemand erbij van ons mooie bouwjaar 1981 Wink !

Het is inderdaad frustrerend dat een ei maar 12-24 uur vruchtbaar is.
Wij zitten nu vol goede moed in ronde 2. Hopelijk gaan we niet ronde 3 in. Maar dat is nog even afwachten. Geduld hebben..........arghhhhh wat kan dat soms moeilijk zijn!
Nadine

Unregistered

06-05-2009 12:17
Welkom Marlieke!

Ik voel met je mee, die cyclus die voor mijn geduld veel te lang is en die beperkte houdbaarheid van de eitjes :S

Als je jezelf aan het lijstje wil toevoegen kun je de tekst kopieeren naar een nieuw bericht of op 'citeer' drukken, rechts onder het bericht.

Succes!
Marlieke

Unregistered

06-05-2009 20:18
Nadine-------41-?-
Danielle-------49-46-37
Marlieke-------38-44-36-37-34-?
misslola

Posting Freak

08-05-2009 07:28
Goedemorgen,

Vandaag is mijn NOD. Nog geen zwanger kwaaltjes maar ook geen kwaaltjes die duiden op de :evil: :evil: !
We houden het nog even spannend.
Zoals jullie weten wil ik pas na het weekend gaan testen. Maar ik zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Liefs
Tessa1981

Unregistered

08-05-2009 07:55
Wat erg zeg, volgens mij heb ik onderwerp zelf gestart en amper wat geschreven :oops: :oops:

Ik ga zo alles even bijlezen. Zelf heb ik afgelopen dinsdag mn ei gevoeld en mn NOD zal dus ws 20 mei zijn. Spannend weer hoor!!!!
mdtje

Posting Freak

08-05-2009 13:08
Spannend, misslola! Zal voor je duimen!
Nadine

Unregistered

08-05-2009 14:05
@misslola
Spannend! Ik ben benieuwd naar de uitslag..

@Tessa
Wat handig dat jij je ei voelt! En wat voel je dan?
Ik voel er niets van :| Volgens mijn vriend heb ik wel rinkelende eierstokken, maar dat zit meer tussen de oren Wink
Tessa1981

Unregistered

08-05-2009 17:53
Nadine schreef:@Tessa
Ik voel er niets van Volgens mijn vriend heb ik wel rinkelende eierstokken, maar dat zit meer tussen de oren
Een soort kramp in mn eierstok (kan het niet anders omschrijven) met uitstraling naar mn lies. Ene keer links, andere keer rechts.
Nadine

Unregistered

08-05-2009 19:26
Tessa1981 schreef:
Nadine schreef:@Tessa
Ik voel er niets van Volgens mijn vriend heb ik wel rinkelende eierstokken, maar dat zit meer tussen de oren
Een soort kramp in mn eierstok (kan het niet anders omschrijven) met uitstraling naar mn lies. Ene keer links, andere keer rechts.

Oh, ik zal er eens op letten.. :?
Hoe was trouwens je samenlevingstest?
Kiwi

Unregistered

08-05-2009 20:28
Hallo allemaal,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben ook uit bouwjaar 1981.

Bij mij verloopt het tot op heden als volgt:
In maart ben ik gestopt met de pil en had daarna een cyclus van 29 dagen. Op het moment zit ik in mijn tweede cyclus.
Op dag 16 en 17 verloor ik wat roze slijm, wat ik nog nooit had gehad. Ik heb toen ovulatietesten gedaan en die waren duidelijk negatief. Op dag 19 leek hij wel positief, maar weet dat niet zeker (ik vind dit toch lastig te beoordelen, hebben jullie dat ook?). Nu kreeg ik gisteren (dag 25) kramp onder in mijn buik, dus ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. De kramp duurde ook maar een uurtje. Ik vraag me af of dit iets te betekenen heeft, maar omdat het allemaal nogal nieuw voor mij is, weet ik nog niet wat normaal is en wat niet. Ik weet bijvoorbeeld ook niet op welke dag ik moet gaan testen als ik nou niet ongesteld word, omdat ik nog geen 'gemiddelde cycluslengte' heb.

Kortom, ik vind het allemaal best spannend en ben benieuwd hoe het gaat verlopen...

Groetjes,
Kiwi
mdtje

Posting Freak

09-05-2009 10:10
Hoi Kiwi, welkom hier!
Bij mij werden de ovulatietesten nooit net zo donker als t andere streepje, dus is idd lastig. Gewoon rond de tijd dat je ei zou moeten zijn elke dag testen en dan de donkerste nemen en dan is 1 of 2 dagen erna je eisprong. Maar zelfs met die testen blijft het onduidelijk. Ik zou trouwens niet al meteen bij ronde 2 gaan ovutesten. Dan wordt t meteen zo'n verplichting en dat terwijl het nog heel lang kan duren (maar hoeft niet) voordat t raak is. En zelfs precies weten wanneer je eisprong is, is geen garantie voor een bevruchting. Allemaal niet echt leuk wat ik hier zeg als je net enthousiast begonnen bent, maar het is voor velen wel de waarheid, dus om teleurstelling te voorkomen er niet te hard vanuit gaan dat het binnen een paar maandjes lukt! Evengoed natuurlijk heel veel succes! Je kunt ook heel goed tot degenen behoren bij wie het zo raak is!
Marlieke

Unregistered

09-05-2009 11:58
Dames,

Ben zo blij!! Ben EINDELIJK ongesteld geworden!! Op dag 52. Joehoe! :mrgreen:
Voel me hondsberoerd (buikpijn, rugpijn en ook nog verkouden) maar ben zo blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
Was echt bang voor een maandenlange periode van onzekerheid.

Pff, hopelijk volgende keer weer een normale cyclus (of zwanger natuurlijk Wink )

Jullie nog nieuws??

Liefs Marlieke
Nadine

Unregistered

09-05-2009 12:15
Marlieke schreef:Dames,

Ben zo blij!! Ben EINDELIJK ongesteld geworden!! Op dag 52. Joehoe! :mrgreen:
Voel me hondsberoerd (buikpijn, rugpijn en ook nog verkouden) maar ben zo blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
Was echt bang voor een maandenlange periode van onzekerheid.

Pff, hopelijk volgende keer weer een normale cyclus (of zwanger natuurlijk Wink )

Jullie nog nieuws??

Liefs Marlieke

Wat een opluchting Marlieke! Niet meteen zwanger worden is jammer, maar lang niet ongi worden èn niet zwanger zijn is nog erger Wink Ik hoop dat je snel regelmatig wordt en liefst wat korter natuurlijk Wink
misslola

Posting Freak

12-05-2009 09:54
Welkom Kiwi
Natuurlijk mag je meekletsen.

Alleen is het de laatste tijd een beetje stil rondom het geweldige jaar 1981!!!!

Ikzelf ben gisteren ongi geworden en gaan volle goede moed verder met ronde 3.
Deze maand zijn we ook alweer 9 jaar bij elkaar.
Misschien dat het een beetje geluk brengt en wij in juni een positieve test in handen hebben!

@tessa1981 Hoe gaat het met jou? En met de rest ook natuurlijk!!!
Tessa1981

Unregistered

12-05-2009 10:01
Hey Meiden,

Met mij gaat het goed, afgezien van gister echt ochtendmisselijkheid met overgeven en de hele dag een weeeig gevoel. Dus vanmorgen voor het eerst in mn leven ontbeten. Daarvoor liep ik te kokhalzen maar daarna gaat het goed.

Ik heb het wel enorm warm overdag met hele warme handen en dan 's avonds wordt ik moe en krijg ik het koud met koude handen. Vaag!!

Maar goed, ik had met mezelf afgesproken me niks in mn hoofd te halen omdat ik feitelijk gezien maar 1x geklust heb op de dag van mn ei en verder niks. Nou weet ik wel dat 1 keer genoeg kan zijn maar daar geloof ik niet meer in gezien het feit dat ik al vanaf dec 2007 probeer om zwanger te worden.

Volgende week donderdag is het hemelvaart en zijn we beide vrij (4 dagen) en dan ga ik testen. Mits ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.
misslola

Posting Freak

12-05-2009 10:06
@tessa1981

Klinkt wel allemaal redelijk positief toch.
Maar ik kan me voorstellen omdat je al zolang bezig bent dat je een beetje terughouden bent.
En wat je zegt, ook al heb je maar één keer geklust het kan net voldoende zijn om jullie een klein wondertje te geven!

Ik zal voor jullie duimen!!
Susanna

Posting Freak

12-05-2009 10:09
Hoi! Ik lees wel mee met jullie, maar reageer niet zoveel. Ben namelijk al aardig wat weekjes zwanger Big Grin maar ik vind het lastig om hier blije verhalen op te hangen terwijl jullie nog druk bezig zijn.

Mijn gevoel was dat je juist 1 of 2 dagen vóór je ei moet klussen. Die zaadjes overleven toch wel en als je ei ook maar even op een ander tijdstip langs komt, is de kans groot dat je hem hebt gemist. Dat wilde ik even meegeven.

Bij mezelf dacht ik ook dat m'n ei 16 dagen vóór NOD zou zijn (was gewoon een gevoel, maar je kan natuurlijk ook ovu-testen gebruiken). En ja hoor, 1 keer klussen, 17 dagen voor NOD en het was raak (dus die maand hadden we ook echt maar 1 keer geklust...). Misschien was m'n ei wel 14 dagen voor NOD, maar hoe dan ook, we hadden op tijd geklust.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat het bij jullie ook werkt!
Tessa1981

Unregistered

12-05-2009 10:39
Joh, verhalen van vrouwen die wel zwanger zijn geven ons juist hoop en die hebben we ook nodig hoor.

Maar ik voel mn eisprong altijd dus daar heb ik geen testje voor nodig!! Gelukkig, scheelt aardig wat geld.
youandi

Member

12-05-2009 16:09
Hoi meiden ik ben ook van 81 dus wil wel graag met jullie mee kletsen..

Wij zijn in maart gestopt met de pil, en tel april als 1ste echte klusronde.
Ik heb mijn eisprong afgelopen zaterdag duidelijk gevoeld, en we hebben in de dagen
daarvoor ook genoeg geklust.

Nu maar afwachten tot we mogen gaan testen als de :evil: niet gaan komen.

De rest van de meiden wens ik heel ook heel veel succes
Kiwi

Unregistered

12-05-2009 17:36
Hebben jullie wel eens die zwangerschaps/ovulatietesten van Mat Care besteld?
Komen die een beetje netjes verpakt thuis bezorgd, zonder reclame-teksten, zodat de hele buurt weet dat je bezig bent?
Noor

Posting Freak

12-05-2009 21:55
Kiwi schreef:Hebben jullie wel eens die zwangerschaps/ovulatietesten van Mat Care besteld?
Komen die een beetje netjes verpakt thuis bezorgd, zonder reclame-teksten, zodat de hele buurt weet dat je bezig bent?
Ja die heb ik vorige maand besteld, keurig in witte verpakking, rechtstreeks in je brievenbus..... Erg netjes en snel!

En ze werken bij mij ook nog! Dat is helemaal belangrijk!
Susanna

Posting Freak

18-05-2009 11:31
Zo, van het weekend weer een raar verhaal gehoord! Vrouw van in de 30, had al twee kinderen, netjes elke maand ongi. Ze werd wat dikker, maar haar zus zei: dat had ik ook rond die leeftijd, dat hoort erbij als je ouder wordt. Ze vertrouwde het toch niet helemaal en deed een zwangerschapstest. Ja, zwanger dus! Ze dacht zelf nog: weekje of 10, 12 hooguit. Maar bij de echo bleek ze dus 30 weken zwanger te zijn!! Echt bizar. Lijkt me trouwens ook flink balen, lijkt me toch het toppunt van níét genieten van je zwangerschap (als je het dus niet eens weet). Maar wel een leuke verrassing.
mick

Posting Freak

Topics: 0
18-05-2009 18:56
Dit is wel een bizar verhaal!
Het lijkt mij inderdaad veel leuker als je van je zwangerschap kan genieten!
Hopelijk overkomt ons dat snel!
Ik ben trouwens ook uit 1981 Big Grin Big Grin
bhappy

Unregistered

18-05-2009 19:01
Hey Tessa,

Ik zie op je banner dat je zwanger bent, wat een goed nieuws!!!!!
Dus die klachten moeten wij ook krijgen Wink
Susanna

Posting Freak

19-05-2009 08:24
Tessa1981 schreef:Joh, verhalen van vrouwen die wel zwanger zijn geven ons juist hoop en die hebben we ook nodig hoor.

Nou Tessa, nu is het jouw beurt, kom maar op met dat positieve verhaal! Enne, nog van harte gefeliciteerd hè, lekker genieten meid.
gelukkig

Unregistered

20-05-2009 17:18
Hoi
Ik kom ook uit juli 1981 het is fijn om 27 te zijn Tongue mooie leeftijd om zwanger te worden! ik hoop dat dit jaar iedereen van 1981 zwanger word!ik heb net een eileideroperatie gehad en mag het nu proberen 1e ronde Dinsdag mag ik testen :roll: het zou geweldig zijn als het deze 1e keer raak is! groetjes
Butterfly82

Unregistered

20-05-2009 18:42
Daar ben ik het nu helemaal mee eens... 27 is een mooie leeftijd om zwanger te worden!! haha :mrgreen: Ik ben dus ook 27, maar ik ben van februari 1982....
bhappy

Unregistered

21-05-2009 10:11
gelukkig schreef:Hoi
Ik kom ook uit juli 1981 het is fijn om 27 te zijn Tongue mooie leeftijd om zwanger te worden! ik hoop dat dit jaar iedereen van 1981 zwanger word!ik heb net een eileideroperatie gehad en mag het nu proberen 1e ronde Dinsdag mag ik testen :roll: het zou geweldig zijn als het deze 1e keer raak is! groetjes

ik ben van januari, dus 28 is toch ook een heeele mooie leeftijd om zwanger te worden :mrgreen:
mdtje

Posting Freak

21-05-2009 10:46
Haha, ja, allemaal heel mooie leeftijden om zwanger te worden. Wink
Weet nu niet of ik dit al had geschreven, maar ik had een paar jaar geleden bedacht dat ik op mijn 27e een kind wilde. Ben nu zwanger en 1,5 week na mijn 28e verjaardag uitgerekend. Dus als t beebje vroeg is gaat t nog lukken ook. Big Grin
gelukkig

Unregistered

22-05-2009 06:25
Goedemorgen Ik was al vroeg wakker en begin een beetje misselijk te worden smorgens
vooral geen zin in eten,kopje thee gaat nog wel
verder heb ik last van grote borsten niet pijnlijk juist zacht en tepels beginnen te veranderen groter niet donkerder voel me verder erg blij zonder reden en ben wel prikkelbaar wie heeft ook deze symtomen ? voel nog geen ongi opkomen,heb het idee dat ik het me allemaal verbeel en dat ik er teveel mee bezig ben.
ik denk dat ik zwanger ben, maar kan het ook niet echt geloven eigelijk.

Heeeeel vreemd. kan dinsdag testen! 1e ronde fijn weekend
mdtje

Posting Freak

23-05-2009 14:50
Grotere borsten en tepels zijn wel een goed teken! Spannend!
Maar helaas weet ik ook dat je lichaam je onwijs voor de gek kan houden. Maar wie weet is het wel in 1 keer raak bij jullie. Zal voor je duimen! Laat je het dinsdag weten? Succes!
gelukkig

Unregistered

26-05-2009 18:16
Hoi ik heb vanmorgen ook getest en negatief.. :roll: op naar ronde twee dan maar..... hoop dat mijn ongi snel door gaat breken, want ik ga van het weekend ook op vakantie en heb net ook lekker geshopt heerlijk........

Groetjes
misslola

Posting Freak

27-05-2009 06:46
gelukkig schreef:Hoi ik heb vanmorgen ook getest en negatief.. :roll: op naar ronde twee dan maar..... hoop dat mijn ongi snel door gaat breken, want ik ga van het weekend ook op vakantie en heb net ook lekker geshopt heerlijk........

Groetjes

Jammer....op naar de volgende ronde!!!!
mdtje

Posting Freak

27-05-2009 14:27
Balen! Veel succes de volgende ronde!
misslola

Posting Freak

08-06-2009 11:32
Even het topic van 1981 weer naar boven halen!!!

Er zijn er al een aantal zwanger van ons!!!! Hoe staat het met de rest???
anoniempje

Unregistered

08-06-2009 17:20
He hallo allemaal,

Ik kan me denk ik ook bij jullie aansluiten want ik kom ook uit 1981.
Zal me even voorstellen, ben bianca en ik ben op 7 febr. gestopt met de pil, eerst een maandje mn cycles afgewacht en toen gegaan voor ronde 1.
En ja hoor het was raak in ronde 1!! Wij waren natuurlijk helemaal gelukkig.
De eerste echo hadden we al vrij vroeg en daarop was te zien dat het om een 1 eiige tweeling ging, even een schrok maar wat waren we gelukkig! En alles was goed, we hebben beide hartjes horen kloppen!
De tweede echo werd gemaakt nu ruim 2 weken geleden bij de gyneacoloog. En daar kregen we heel slecht nieuws. Beide hartjes waren die ochtend of nacht net gestopt met kloppen.
Onze tweeling is overleden in de tiende week. We hebben 2 weken gewacht zodat mn lichaam de kans kreeg om het zelf af te stoten. Dit gebeurde niet. Afgelopen donderdag ben ik geopereerd en nu zit ik op de bank met een lege buik.
Nu nog allemaal heel verdrietig, maar wij hopen dat er ook snel een tijd komt dat we blijde berichten kunnen brengen.
Dus eerst proberen wat te herstellen en we moeten min 1 ongi afwachten en dan als ik er emotioneel klaar voor ben beginnen we opnieuw.
en dat zou ik graag hier mee willen praten. Dus ik lees nu alvast een beetje mee. Wink
Doet me ook goed om alvast weer een beetje vooruit te durven te kijken merk ik. Smile

Allemaal heel veel succes met zwanger worden en voor sommigen las ik al zwanger zijn!!

Groetjes bianca
tweety27

Unregistered

08-06-2009 19:38
Hallo allemaal,

Ook ik kom uit 1081 en wij zijn sinds december bezig voor een kleine. Helaas heb ik in maart na 6 weken een miskraam gehad. Hierna heeft het 8 weken geduurd eer ik weer ongesteld ben geworden. ook nu ben ik inmiddels alweer 2 weken overtijd. Sad Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn geworden dan gooi ik er maar weer een testje tegenaan.

Ik durf bijna niet meer te testen omdat ze vorige maand steeds maar weer negatief waren. Maar ja je weet maar nooit he!
misslola

Posting Freak

09-06-2009 06:47
@anoniempje en tweetje27
Ik heb er geen woorden voor. En weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Heftig!!!
In ieder geval heel veel sterkte om dit alles te verwerken en dat als jullie er weer klaar voor zijn snel zwanger mogen worden!
tweety27

Unregistered

09-06-2009 08:56
Dank je wel.
Het is ook heel heftig geweest en soms nog. Dan krijg ik gewoon uit het niets een huilbui. Als je dan weer verhalen hoort van mensen die zwanger zijn is het wel even slikken. Zijn nu wel weer bezig maar qua cyclus wil het niet zo lukken bij mij. Na me miskraam heeft het 8 weken geduurd eer ik weer ongesteld werd en nu ben ik ook weer ruim 2 weken overtijd helaas.
Hoop in ieder geval dat me cyclus weer goed op gang komt.
bhappy

Unregistered

09-06-2009 10:13
anoniempje, wat een verhaal Sad . Ik hoop dat jij je snel beter voelt!
tweety, bij 6 weken overleden Sad

Je hoort dat dit gebeurd. Alleen in het gewone leven wordt hier bijna nooit over gesproken omdat je vaak pas met 12 weken verteld dat je zwanger bent.
Het lijkt mij verschrikkelijk als je blije gevoel ineens wordt weggevaagd.
Het kindje van mijn schoonzus is met 13 weken overleden. Het heeft erg lang geduurt voor ze het weer aandurfde zwanger te worden.

Ik hoop dat jullie snel (als je er aan toe bent), dit blije gevoel van zwanger zijn mee mogen maken!

Dikke knuf
tweety27

Unregistered

09-06-2009 10:29
Ja dat klopt. Hoelang of hoe kort je zwangerschap soms nog maar is, blijft het altijd erg. Het is toch iets waar je erg naar toeleeft. Gelukkig hadden we het wel al aan een aantal familieleden en 2 goede vrienden verteld dus dan is het zeker wel fijn dat je er ook nog met anderen over kunt praten.

@ Anoniempje. Ik wens je heel veel sterkte toe!!! Het is in ieder geval fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten. Ik hoop dat jullie het over een tijdje toch een beetje een plekje kunnen geven.
bhappy

Unregistered

11-06-2009 07:20
Meiden, ik ben zwanger!! Het voetl nog erg onwerkelijk. Ik hoop dat iedereen van 1981 dit jaar zwanger wordt!!!!!
Susanna

Posting Freak

11-06-2009 07:26
GEFELICITEERD!!!!!!!
am

Posting Freak

Topics: 5
11-06-2009 08:39
Hallo,

Ik zag net pas dat er van het mooie bouwjaar 1981 ook een topic is, en ik wil me graag bij jullie aansluiten!
gezien ook ik van 81 ben!

Annoniempje en tweety, wat moet dat vreselijk zijn geweest zeg.

Ik zit nu in de tweede ronde, al eerder gestopt met de pil (o.a. door te veel vergeten) en deze maand pas echt begonnen met "klussen" de vorige maand volgens mij te laat begonnen.
Ongi is weer mooi op gang gekomen sinds de pil, tjonge ik wist ook niet meer dat je daar zo veel last van kunt hebben.

Iig hoop ik natuurlijk op veel zwangere uit 1981!

Succes allemaal.

Liefs, an
misslola

Posting Freak

11-06-2009 08:47
Welkom in ons clubje an

@ Bhappy nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik zit nog even in de wachtdagen.
Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten dus wacht maar geduldig af.
Hoop natuurlijk dat ik na het weekend een positieve test in onze handen mogen hebben.
Noor

Posting Freak

11-06-2009 08:59
Gefeliciteerd Bhappy!!!! Super! :mrgreen:
Nadine

Unregistered

15-06-2009 08:08
En? Staan er nog 1981-ers op het punt om te testen?

Hoe is het met anoniempje? Laat je alles nog bezinken?

En Tweety? Ben je inmiddels alweer ongi geworden? En is je banner achterhaald? :?

Bhappy? Hoe gaat het? Misselijkheid/moe?

Ik moet wachten, als ik over twee weken nog niet ongi ben, ga ik testen. Ik heb nu,
6 dagen na mn ei, geen enkel kwaaltje, dus verwacht ik niet teveel Wink
tweety27

Unregistered

15-06-2009 08:22
nee ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ben nu 3 weken overtijd. Of ik heb straks weer een lange cyclus van 8 WEKEN. Als er dan nog niks is maar weer langs de dokter want hier word ik ook niet vrolijk van.
Nadine

Unregistered

15-06-2009 08:29
Er zit ook geen kans in dat je heel misschien toch zwanger bent?
Anders wil je natuurlijk gewoon zo snel mogelijk ongi worden :roll:
Wat een impact heeft zo'n miskraam hè.. geestelijk en lichamelijk :|
misslola

Posting Freak

15-06-2009 08:33
Ik heb afgelopen weekend getest en helaas negatief.
Vandaag heb ik de :evil: :evil: op bezoek gekregen!
We gaan dus door naar de 4e ronde.........
tweety27

Unregistered

15-06-2009 09:10
Ja het zou best kunnen hoor. Je hoort het soms wel dat mensen negatief testen en toch zwanger zijn. Heb nu zoiets vna me laatste cyclus duurde ook 8 weken dus dat wacht ik nu af en daarna wil ik maar eens bloed laten prikken.
Ja het heeft zeker een impact ja. Zowel lichamelijk als geestelijk. Normaal hoor je dat je cyclus dan weer redelijk op gang komt maar bij mij is die helemaal mis.

Hoop dus dat ik volgende week toch ongi wordt anders wil ik graag alsnog een positieve test in handen hebben.
Nadine

Unregistered

15-06-2009 11:35
Ik hoop het ook voor je Tweety Wink
Noor

Posting Freak

15-06-2009 14:53
Hier nog steeds aan het aftellen.... Merk wel dat ik een soort van rust over me heen heb? Voortekenen??....

Ach je gaat ook altijd weer iets zoeken! Zucht! :roll:
Noor

Posting Freak

19-06-2009 15:20
Niks voortekenen! Door naar de volgende ronde!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (30): 1 2 3 4 5 ... 30 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave