Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Help, onzekerheid is niks

Help, onzekerheid is niks
ir1

Unregistered

21-04-2009 18:25
Halo allemaal

Ik zal me even voorstellen. ik ben 28 jaar, getrouwd en we zijn nu zo'n 9 maanden bezig om zwanger te worden
Vanaf de eeste maand een regelmatige cyclus. Daarom waren we zo blij toen ik afgelopen donderdag overtijd was. Gelijk test gedaan negatief, zo ook die van zondag en van vandaag. Grote teleursteling maar ook de onzekerheid is drama.
Vorige week wel wat last van me buik maar lager als normaal. Dit werd iedere dag minder. Normaal kondigt de maandstonden zich 3 dagen van te voren al aan maar nu niks.

Kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben of is dit meer mijn verlangen dan een juist gevoel.

Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen. ik heb een test van kruidvat, predictor en cleur blue gebruikt. Heeft iemand ervaring met MAT Care omdat deze extra gevoeliger zouden zijn?

gr ir1
1976

Unregistered

21-04-2009 20:22
Hoi,

Ik wou dat ik het je kon zeggen !

Ik ken dat gevoel, die onzekerheid :roll: , wij zijn 7 maanden bezig zonder resultaat..
Vorige maand was ik 5 dagen overtijd en had best wel wat dingen dat ik dacht misschien zwanger. Had 1 test gedaan (negatief)en met de volgende wou ik wou ik een paar dagen wachten, omdat ik eerder zón eind overtijd was en toen heel was testen verbruikt heb. Maar toen kwam de menstr. toch.
Misschien is het toch dat je van alles gaat voelen wat gewoon iets normaals is maar je nu opvalt omdat je er op let.
Maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu niet..., ik hoop het voor je !!
Ik heb wel gehoord dat je tests negatief kunnen zijn terwijl je zwanger bent.
Misschien wachten tot je een dikke week overtijd bent, en dan weer eens testen ?

Ik heb deze maand ovulatietestjes gebruikt en heb mijn eisprong gevonden. Nu hoop ik dat het raak was... Maar dat weet ik pas op z'n hoogst over 1,5 week.
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
21-04-2009 20:29
Poe lastig hoor. Ik wil morgen een test gaan halen als ik dan nog niet ongi ben, maar hoop niet dat ik net zoiets krijg als jij. Heb wel op deze site gelezen dat sommige vrouwen pas na 2 weken overtijd voor het eerst positief testen, dus misschien toch nog maar even rustig afwachten hoe moeilijk dat ook is.... Succes!
ir1

Unregistered

24-04-2009 23:35
Hoi Tara en 1976

Nou vandaag werd alles duidelijk en daar kwam de :evil: :evil: :evil:
Toch opgelucht. Voor mij gevoel klopte het gewoon niet ondanks dat klein stemmetje wat hoop heet.
Blij dat me lichaam dan uiteindelijk doet wat hij moet doen, teleurstelling was al voorbij gekomen na drie negatieve testen dus was het vandaag gewoon prima. we gaan gewoon vrolijk verder oefenen

Ook wij hebben twee maanden ovulatietesten gebruikt, vond het niet echt fijn en gaf meer hoop en geen resultaten, hopelijk gaat het bij jou beter 1976

Tara ik wens jou veel succes ik hoop op positief nieuws

gr ir1
1976

Unregistered

25-04-2009 13:08
Ik hoop dat je de volgende ronde positief mag testen...Maar dat weet je nooit hé ?
Succes !
nluiten

Unregistered

25-04-2009 14:12
Hoi ir1,

... ik kan me je frustratie heel goed voorstellen.
Wij zijn 10 maanden bezig geweest. (Gelukkig is het dan eindelijk zo ver, maar ik ken het gevoel van wachten.)
Al die kleine klachtjes die je hebt, laten je iedere keer denken dat het deze keer misschien wel eens raak kon zijn.
Je eigen lichaam lijkt je wel in de maling te nemen.
Meis, ik duim voor je. Hopelijk de volgende ronde en positieve test!

liefs nadine
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave