Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Ovutest positief, dag later zere borsten

Ovutest positief, dag later zere borsten
Guest

Unregistered

20-04-2009 20:16
Hallo daar,

Ik heb altijd al zere borsten gehad in de 2e helft van mijn cyclus, maar nu met de ovulatietesten erbij begin ik mijn lichaam steeds beter te kennen. Alleen 1 dingetje snap ik nog niet. Ik had afgelopen zaterdag de 18e een dikke vette streep (donkerder dan de teststreep), dus dat was wel duidelijk Wink Maar dan krijg ik gedurende de zondag al ontzettend zere borsten. Ik vraag me dan altijd af of dat bijverschijnselen zijn van de eisprong, of dat het juist betekent dat de eisprong al achter de rug is. Hebben jullie hier ervaring mee misschien?

Groetjes Paris Chique
brusje

Unregistered

23-04-2009 07:42
ik krijg ook altijd na de eisprong meteen zere borsten...zowel als ik ongesteld werd al nu ik zwanger werd..1 dag voor in echt ongi werd werden de borsten minder pijnlijk..
Guest

Unregistered

23-04-2009 20:15
brusje schreef:ik krijg ook altijd na de eisprong meteen zere borsten...zowel als ik ongesteld werd al nu ik zwanger werd..1 dag voor in echt ongi werd werden de borsten minder pijnlijk..

Gelukkig, dan heb ik het wel goed, dan weet ik een beetje zeker dat ik dan de eisprong gehad heb. En het geeft ook weer moed dat het voor je zwangerschap hetzelfde was, dan kan ik de moed er nog even in houden voor mijn NOD van 3 mei..... Bedankt voor het meedenken Smile

Hoe lang ben je al zwanger dan (sorry, maar ik ben hier net nieuw).
brusje

Unregistered

24-04-2009 08:10
7 weken
Guest

Unregistered

24-04-2009 18:16
brusje schreef:7 weken

Wat super, nog niet zo heel lang dus, GEFELICITEERD! Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap!
brusje

Unregistered

27-04-2009 19:41
dank je..morgen 8 weken..en 1e echo..

wanneer is is ongeveer je nod? spannend nog even!!
Guest

Unregistered

30-04-2009 20:21
Ik zit midden in de spannende tijd. Ik zit op dag 12 na mijn ovulatie (dag 32 van de cyclus) en wordt meestal tussen dag 32 en dag 36 ongesteld. Heb in de NOD-lijst van mei als verwachte datum 3 mei (dag 35) aangegeven, maar 4 mei kan ook nog, daarna wordt het echt spannend.
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
04-05-2009 18:54
En en en heb je POSITIEF getest??? Ivm het vandaag 4 mei is??

I hope so voor jullie

GoodLuck Wink
Guest

Unregistered

04-05-2009 20:20
Hey Possie,

Nee, helaas, de :evil: kwam vrijdag eind vd middag op en zette zaterdagochtend door. Cyclus zo tussen de 32 en 35 dagen meestal, dus klopte wel. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar Cry Zie je in het 30-ers forum?

Groetjes Paris
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave