Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen onderzoeken

onderzoeken
margie

Unregistered

19-04-2009 19:42
hallo, ik heb nu 2 miskramen achter de rug.
nu vraag ik mij af, gaan ze dit onderzoeken.
welke onderzoeken doen ze allemaal?
is dit pijnlijk(ik ben een schijterd)?
of is het inderdaad dat je na 3 miskramen onderzoeken krijgt, ik wou weten hoe begint dit hele traject?
Athena

Unregistered

20-04-2009 19:42
ik denk idd dat na een paar miskramen, dat het best is dat er een onderzoek gebeurd van hoe & wat de oorzaak is.

gyn. onderzoeken doen helemaal geen pijn - buiten mss een HSG foto (vd baarmoeder) maar heb die ook ondergaan en de pijn is vergelijkbaar met menstruatiekrampen .. verder valt alles heel goed mee en moet je je gewoon goed leren ontspannen bij de gyn (inbeelden dat je op een strand ligt onder een lekker zonnetje ofzo).

het kan ook bvb aan je partner liggen, dat er misschien bepaalde afwijkingen zitten op zijn zaad waardoor het vruchtje niet levensvatbaar is. door de vele abnormale cellen in mijn vriends zaad is het bij ons bijna vanzelfsprekend dat als er zulk raar zaadje men eicel penetreert dat ik miskramen zou krijgen.

de onderzoeken zijn mss soms wel wat genant maar dat is iets waar je je moet overzetten, het is tenslotte voor je eigen goed dat dit gebeurd & om je te helpen zwanger worden.

veel succes alvast
margie

Unregistered

22-04-2009 18:44
okee nou laat het maat over mij heen komen, maar ik zou zeggen t vruchtje is wel levensvatbaar, want ik kreeg dezelfde middag toen mijn bloeding begon een echo, en daar was een startende hartactie te zien..
dan zou je zeggen dan komt t toch goed?
wil zo graag weten wat eraan mankeerd en hoop zo dat het iets simpels is..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave