Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten wens

wens
donna

Unregistered

22-07-2007 16:12
Sad Hoi ik ben al 36+ en heb voor mijn gevoel nog weinig tijd. Na een miskraam in maart word ik steeds leuk ongesteld maar verder niets. Het begint nu zo langzamerhand op een obsessie te lijken maar wat doe je daar aan?
Niet aan denken is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wie heeft goede tips?
En hoe vaak moet je "bezig" in je vruchtbare periode. Soms lees ik om de dag soms lees ik om de 2 of 3 dagen en soms hoor je zelfs dat elke dag goed is.
Graag hoor ik van iemand
Groetjes donna
donna

Unregistered

23-07-2007 13:18
Oké dank je voor je reactie. Maar wanneer heb je precies je eisprong dan. Ze zeggen ongeveer op de 14e dag van de cyclus toch? Maar dit weet je toch nooit precies.
Hoe ging dat bij jou dan?? Jij bent ondertussen zwanger toch?
Gefeliciteerd
Groetjes Donna
donna

Unregistered

24-07-2007 18:35
Dank je voor de goed tip, mocht het deze keer weer geen succes zijn geworden ga ik het zeker eens proberen.
Ik heb nu wel rare symptomen, maar zelfs daar durf ik niet op te vertrouwen. Voor mijn gevoel had ik dat 2 maanden geleden ook maar blijkbaar kan zoiets ook tussen je oren zitten want er was niets aan de hand.
Had jij ook gelijk symptomen en wat waren die dan.
Ik voel steeds iets raars in mijn buik net of er iets in de weg zit, maar tja denk ik nu, dit kan ook weer vals alarm zijn.
Leuk trouwens dat je me zo fijn helpt, dank je.
Groetjes Donna
donna

Unregistered

25-07-2007 14:26
tja ik snap het maar dat is inderdaad erg moeilijk naarmate de maanden vorderen. Soms sta je er mee op en ga je er mee naar bed. Nu bijv. ook ik voel wel iets maar soms ook weer niet en dan denk je ach het zit gewoon tussen je oren denk er maar niet meer aan.
Maar naar een tijdje voel ik weer van alles raar in mijn lichaam. De trap op en ik ben al moe, of ik heb een hele slechte conditie.....
Ik moet nog 1,5 week wachten voordat ik ongesteld zou moeten zijn maar afwachten dus. Tja dan zou ik het wel vroeg voelen maar dat had ik de vorige keer ook.
Maar tja 2 maand geleden zat ik gewoon dik fout.
Kortom zo kun je er lekker mee bezig zijn. Leuk is anders dus ik probeer me maar weer op wat anders te richten en niet te veel te denken dat ik dit keer goed zit want de teleurstelling is erna erg groot.
Die persoon die het steeds tussen de oren had, is zij ondertussen al zwanger geworden?
Oh ja en moest of moet je ook steeds 10 keer per dag naar de w.c en 's nachts.
Dat hoor je toch vaak en dat heb ik niet. En had je dat gelijk of kwam dit pas later.
Nogal wat vragen zoals je ziet. Ik hoop dat je me er iets mee kunt helpen.
Alvast bedankt.
donna

Unregistered

26-07-2007 16:09
Hoi Marcha
Dank je voor je reactie, wederom. Het is wel fijn om er zo met iemand over te kunnen praten, al voelde ik vandaag de hele dag niets.
Balen is dat want dat had ik toen 2 mnd geleden ook. Een dikke week voelde ik van alles en erna was alles weg, ik werd ook gewoon ongesteld.
Nu denk ik dat het weer weg is, al denk ik nu ik dit typ, ik voel toch wat.
Raar is dit, ik denk zelf dat ik het niet verzin, want vorige maand wist ik gewoon zeker het is niets geworden en dat merk ik dus ook niets.
Maar tja je gaat wel aan jezelf twijfelen op deze manier. Zit het tussen de oren?, denk je dan???
Maar goed wederom probeer ik door te gaan met leven, want zelfs als het zo zou zijn moet het nog maar weer goed zijn. Ik was de vorige keer bijna 3 mnd zwanger. Dus helemaal rustig zal ik toch niet meer worden, mocht ik het nog eens meemaken.
Ik kan het alleen maar hopen. Nee, foliumzuur gebruik ik niet, dit vind ik de goden verzoeken. Ik denk maar steeds het wordt toch niets. Als ik weet dan durf ik wel te beginnen maar nu.... tja beetje bijgelovig.
Bij jou gaat gelukkig alles goed op het gebrek aan slaap na dan.
Was bij jou trouwens met de ovulatietest ook de 1e maand dat jullie probeerden of had je zonder te testen ook al geprobeerd?
En zijn die testen duur? Dan ga ik dat volgende maand maar proberen.
Groetjes
donna

Unregistered

27-07-2007 09:20
hoi Marcha
Nou dan heb je inderdaad veel geluk gehad zeg. Met zo'n test, hebben jullie gewoon gewacht totdat er wat uit de urine naar voren kwam of zijn jullie gewoon om de dag aan de slag gegaan? Want dat lijkt me dan moeilijk gokken toch, want als je het dan net hebt gedaan en de de test slaat uit....hoe dan?
Nou na gisteren voel ik dus helemaal niets meer. Tjee, ondertussen lijk ik er wel gek van te worden. Hoe zoiets nou kan???? Toch tussen de oren denk ik dan, maar tja denk ik dan dan zou ik het nu toch nog door moeten "denken" en het gevoel is nu echt weg.
Bah ik baal van dit alles zeg. Wel iets of niets is ook goed, maar die onzekerheid daar word je gewoon gek van.
Morgen gaan we gelukkig even een weekje weg. Kan ik m'n teleurstelling gaan verwerken en me gaan ontspannen voor een volgende keer al wordt de hoop steeds minder. Ik ben dus vanaf morgen ff off-line maar als ik terug ben hoor je van me.
Ik kijk vanavond ook nog wel ff in de mail.
Groetjes.
Gaan jullie ook nog op vakantie??
Doei
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest