Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wat duurt dat wachten toch lang....

Wat duurt dat wachten toch lang....
wieke

Unregistered

14-04-2009 19:21
Ik heb eind van de week mijn NOD en ik wordt een beetje gek van mezelf.. Heb al getest en had gehoopt op een licht streepje ofzo maar naturlijk negatief. Kan er zo chagarijnig van worden hihi...

Heb verder eigenlijk ook geen klachten.
Vorige week wel gedacht dat ik ongesteld zou worden. Twee dagen nogal buikpijn gehad en een ochtend flinke hoofdpijn en ik dacht.. nou laat maar komen maar na twee dagen geen last meer gehad.

Nu in de laatste wachtweek en ik vind het slopend. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat lukt me gewoon niet...
Ik las dat er gelukkig nog meer meiden zo ermee bezig zijn..

Ik heb me nu voorgenomen om pas vrijdag of zaterdag weer te testen. Hopelijk kan ik dat volhouden maar het zien van een negatieve test en staren naar wel of niet een streepje wordt je ook niet blij van Sad
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
14-04-2009 19:39
heel herkenbaar! maar probeer nu iedere maand ook zo lang mogelijk te wachten. Word anders ook maar ongelukkig van ongeduld en dat kan nooit de bedoeling zijn. Sterkte met wachten! zal voor je duimen~!
wieke

Unregistered

15-04-2009 08:29
Hoi Marieke,
Je hebt ook helemaal gelijk.. Langer wachten is beter. Dan heb je en geen teleurstelling maar op de een of andere manier wil je altijd een soort zekerheid hebben, wel of niet..
Het wordt er echter niet anders van...De duivels komen vanzelf of niet....

Thanks voor je berichtje !
Jij ook succes
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
15-04-2009 17:02
inderdaad het komt vanzelf.

hoe gaat het wachten ondertussen??? hoop dat je een beetje rustig kan afwachten (klinkt stom maar dat maakt het een stuk prettiger) ik moet zelf ook afwachten nu op bloedonderzoeken, heb nog geen ongi en heb 3x negatief getest.

maar goed hopelijk heb jij sneller duidelijkheid en dan het liefst in de vorm van een dikke vette streep of plus.

liefs
wieke

Unregistered

15-04-2009 17:40
Hoi Simoon,

Leuk dat je reageert...

Ik blijf het lastig vinden hoor. Ben er de hele dag in mijn hoofd toch mee bezig en wat nerveus ervan.
Stom eigenlijk. Maar het komt doordat je geen zekerheid hebt.. Als het niet zo is laat dan die duivels maar komen zou je zeggen dan kun je weer verder. Nu blijf je er zo tussenin hangen.
Ik heb deze maand niet zo goed mijn eisprong kunnen vinden maar ik denk dat mijn cyclus 29/30 dagen is deze maand.
Dat betekent morgen dond 16/4 mijn NOD of vrijdag.. maar zeker is het dus niet.
Normaal voel ik mijn duivels al aankomen maar tot nog toe geen klachten gehad. Maar dus wel net als jij negatief getest..
Hoeveel dagen ben jij overtijd Simoon ?? Wat vervelend dat je moet wachten op bloedonderzoek. Voel je je wel zwanger trouwens ?
Simoon

Posting Freak

15-04-2009 18:00
ben vandaag 10 dagen overtijd. toen ik een paar dagen overtijd was vond ik het ook vervelend. Maar ik had met mezelf afgesproken dat ik tot na de bloedtest niet meer mag testen.

en ben nu een stuk rustiger. en maandag heb k de uitslag. Ik voel me wel heel zwanger, heel moe, misselijk, last van maagzuur. En hele gespannen en pijnlijke borsten.

dus hoop dat maandag er uit komt dat ik zwanger ben. maar goed dat weten we maandag dus pas.

groetjes
Joya

Posting Freak

Topics: 21
15-04-2009 18:07
Simoon schreef:ben vandaag 10 dagen overtijd. toen ik een paar dagen overtijd was vond ik het ook vervelend. Maar ik had met mezelf afgesproken dat ik tot na de bloedtest niet meer mag testen.

en ben nu een stuk rustiger. en maandag heb k de uitslag. Ik voel me wel heel zwanger, heel moe, misselijk, last van maagzuur. En hele gespannen en pijnlijke borsten.

dus hoop dat maandag er uit komt dat ik zwanger ben. maar goed dat weten we maandag dus pas.

groetjes

Spannend!! Nog een paar dagen (ik weet het een paar dagen kunnen lang duren Wink ) Ik duim voor je!!!

Liefs!
wieke

Unregistered

15-04-2009 19:00
Pfieeeeeeeeuw dat is me een lange tijd zeg... 10 dagen.. wat een onzekerheid. Wel fijn dat je je wel zwanger voelt..
Kan bijna niet missen zou je zeggen. Ben heel benieuwd wat voor uitslag je maandag krijgt. Ik neem aan dat je kunt bellen ?

Vind het knap dat je zo geduldig bent hoor ! Is ook veel beter. Je kunt zowieso denk ik beter na je nod testen maar zolang kunnen we tegenwoordig ( met al die vroege thuistesten) niet meer wachten...

Ik heb me nu ook voorgenomen niet eerder dan vrijdag of zaterdag te testen als er nog niets is en ga me daar ook aan houden..
Omdat ik helemaal geen zw. klachten heb verwacht ik wel dat ik ongesteld ga worden maar we zullen zien.

lfs en sterkte met wachten
Regina08

Unregistered

15-04-2009 19:04
Hallo meiden,

hier nog iemand die zich gek maakt.
Ben nu na de miskraam aan het wachten op mn ei. Doe dit mbv ovutesten.
Het lijkt erop dat ik hem nu moet krijgen, maar weet t niet zeker.
Er volgde vanmiddag namelijk een bijna net zo dikke streep, vanavond was ie weer lichter.

Dus een hoop onzekerheid. Wel of geen ei?
Dalijk weer 2 weken wachten op mn NOD. Wetend dat na de miskraam decyclus wel iets verstoord kan zijn dus...

Wachten, wachten en nog eens wachten. Pff...

Wordt er soms beetje moedeloos van!

Liefs Regina
wieke

Unregistered

15-04-2009 19:19
Hoi Regina,

Lijkt me heel logisch, ook dat je onzeker bent geworden na je mk. Met hoeveel weken was dat ?

Afgelopen maand kon ik mijn ei niet goed vinden maar ga dus maar uit van een cyclus van 30 dagen wat ik normaal ook ongeveer heb.
Als de streep ook zelfde kleur was als de teststreep lijkt dat me wel... Dikte maakt vlgs mij niet zoveel uit toch ?
Welke dag van je cyclus zit je nu ?
Regina08

Unregistered

15-04-2009 22:06
wieke schreef:Hoi Regina,

Lijkt me heel logisch, ook dat je onzeker bent geworden na je mk. Met hoeveel weken was dat ?

Afgelopen maand kon ik mijn ei niet goed vinden maar ga dus maar uit van een cyclus van 30 dagen wat ik normaal ook ongeveer heb.
Als de streep ook zelfde kleur was als de teststreep lijkt dat me wel... Dikte maakt vlgs mij niet zoveel uit toch ?
Welke dag van je cyclus zit je nu ?

Had de miskraam met 9 weken. Maar t vruchtje was al met 6 weken gestopt met groeien. Met bijna 12 weken ben ik gecurreteerd. Dat is gelukkig allemaal goed gegaan.

Normaal had ik een cyclus van 26 dagen. Zit nu al op dag 16.
Vanmiddag dus misschien een pos test. Dan heb ik morgen mn ei ofzo en dus een iets langee cyclus. Maar t kan.
We klussen nog wel even door dus. Big Grin

Liefs Regina
wieke

Unregistered

16-04-2009 11:11
Lijkt me echt heel naar om dat te ervaren en ook bij een evt. volgende zwangerschap dat je toch weer angstig bent.
Maar je ei heb je in ieder geval goed gevonden Smile

Ik kon hem de afgelopen maand echt niet vinden dus eigenlijk weet ik ook niet precies mijn NOD...
Denk wel steeds van alles te voelen en ongesteld te gaan worden dus ik reken erop dat deze poging mislukt is. Ook omdat ik al voor mijn NOD getest heb en het negatief was.

Succes deze maand Regina !
Simoon

Posting Freak

16-04-2009 16:29
Voor je NOD testen geeft 9 van de 10x negatief resultaat. (of je moet echt een super gevoelige test hebben)

En ja ik kan heel rustig wachten hoor. Als het zo is is het toch al zo het verdwijnt niet zomaar. word ik ongesteld heb ik ook zekerheid en dan gaan we rustig verder met ronde 2.

Ik maak me niet meer druk, als ons een kindje gegunt is komt het vanzelf.

Wel ben ik benieuwd naar het bloedresultaat, dus bel ik maandag braaf naar mijn huisarts om te horen wat er uit gekomen is.

sterkte met wachten allemaal.

Oja als je regelmatig klust (om de 2 a 3 dagen) dan kan het ook gewoon raak zijn zonder dat je ovu testen o.i.d. gebruikt hebt.

groetjes
wieke

Unregistered

16-04-2009 16:47
Hoi Simoon,

Dat negatief testen lijkt niet zo. Ik zie veel dames voor hun NOD positief testen.. Althans zo lijkt het.. Dat je idd bijna al denkt niet zwanger te zijn terwijl je NOD nog niet geweest is.
Ik ben nog niet zo geduldig als jij Smile Vind het het ook vervelend maar ik geef toe dat het met behoorlijk bezig houdt....

Ben ook benieuwd naar jouw uitslag maandag Smile
wieke

Unregistered

17-04-2009 06:59
Ik kan op naar de volgende ronde. Vanochtend negatief getest en nu steeds buikpijn en het is een kwestie van tijd nu of de duivels zijn er. dat voel ik gewoon.

Helaasssssss......
Joya

Posting Freak

17-04-2009 15:19
wieke schreef:Ik kan op naar de volgende ronde. Vanochtend negatief getest en nu steeds buikpijn en het is een kwestie van tijd nu of de duivels zijn er. dat voel ik gewoon.

Helaasssssss......

Balen zeg!! Nu maar hopen dat je te vroeg getest hebt en dat het nog komt of dat :evil: er dan maar een beetje snel is dan kan je weer met de volgende ronde beginnen.. Succes in ieder geval!!

Liefs!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
17-04-2009 15:45
5 dagen overtijd nu...
wieke

Unregistered

20-04-2009 19:52
Ook hier nog steeds geen duivels.. Snap niets van mijn lichaam..
Ook vandaag weer een negatieve test.
Ik denk dat mijn eisprong gewoon later is geweest dan ik denk.. Dat kan bijna niet anders.. Ik moet nu maar rustig afwachten tot de duivels komen.
Zit nu op dag 33 en dat heb ik nog nooit gehad, maar goed.. Lichaam is een raar ding soms.

Hoe gaat het met jullie ?
Joya

Posting Freak

20-04-2009 20:08
wieke schreef:Ook hier nog steeds geen duivels.. Snap niets van mijn lichaam..
Ook vandaag weer een negatieve test.
Ik denk dat mijn eisprong gewoon later is geweest dan ik denk.. Dat kan bijna niet anders.. Ik moet nu maar rustig afwachten tot de duivels komen.
Zit nu op dag 33 en dat heb ik nog nooit gehad, maar goed.. Lichaam is een raar ding soms.

Hoe gaat het met jullie ?

Balen dat je test negatief was... Ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test en dat anders de :evil: toch maar komt.. niet dat dat leuk is maar dan weet je in elk geval wel waar je aan toe bent.. Ik zit inmiddels op dag 39 na een cyclus van 45-24-16 dus het is nog ff afwachten voor mij want ik ga 1 mei testen... Succes!!

Liefs!
wieke

Unregistered

20-04-2009 20:36
Hoi Paulien. Ik ga daar ook vanuit.. Ik denk nl. niet dat je nu nog positief kan testen.. Maar goed. Je leest soms van wel. Maar bij mijn vorige zwangerschap testte ik 1 dag voor mijn NOD meteen positief.. Hoef natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar goed..
Jouw cyclus is ook heel wisselend zeg. Heb je dat altijd gehad ?

Sinds ik met de pil gestopt ben eind december heb ik een cyclus van:
30-18-29-en nu dus 33. Ik ken dat helemaal niet. Ik was altijd heel regelmatig de eerste keer dat ik met de pil stopte maar het lijkt nu wel in de hobbel. Je weet niet precies waar je aan toe bent en dat is erg vervelend.
Als de duivels er zijn kun je inderdaad weer verder, nu weet je nog niks.
1 mei is dus nog twee weekjes wachten.Je zit dan op dag 43 ? denk ik ? Ga je niet eerder testen ? Heb je al kwaaltjes trouwens ?
Ik heb alleen steeds wat buikpijn, verder nergens last van !

Ik duim voor je !
Regina08

Unregistered

20-04-2009 20:38
Ik wacht ook op mn NOD.
Heb normaal een cyclus van 26, maar ivm miskraam zal deze langer duren.
Heb mn ei opgespoord via ovutesten.
Nu ben ik erg benieuwd! Wil ook zo graag, dat ik hoop dat t niet weer een teleurstelling wordt.

Nu aftellen. Pfff... wat ontzettend spannend!

Liefs Regina
Joya

Posting Freak

21-04-2009 15:07
wieke schreef:Hoi Paulien. Ik ga daar ook vanuit.. Ik denk nl. niet dat je nu nog positief kan testen.. Maar goed. Je leest soms van wel. Maar bij mijn vorige zwangerschap testte ik 1 dag voor mijn NOD meteen positief.. Hoef natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar goed..
Jouw cyclus is ook heel wisselend zeg. Heb je dat altijd gehad ?

Sinds ik met de pil gestopt ben eind december heb ik een cyclus van:
30-18-29-en nu dus 33. Ik ken dat helemaal niet. Ik was altijd heel regelmatig de eerste keer dat ik met de pil stopte maar het lijkt nu wel in de hobbel. Je weet niet precies waar je aan toe bent en dat is erg vervelend.
Als de duivels er zijn kun je inderdaad weer verder, nu weet je nog niks.
1 mei is dus nog twee weekjes wachten.Je zit dan op dag 43 ? denk ik ? Ga je niet eerder testen ? Heb je al kwaaltjes trouwens ?
Ik heb alleen steeds wat buikpijn, verder nergens last van !

Ik duim voor je !

Dankje Smile Ik weet niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik begon met de pil... Wel jammer dat ik dat niet meer weet maar volgens mij was het wel redelijk regelmatig.. Ik zit op 1 mei op dag 50 en ik wil niet eerder testen... Ja wil het wel hoor haha maar doe het niet.. Iets in me zegt dat ik moet wachten tot 1 mei... Nu maar hopen dat dat dan een beetje geluk brengt.. Ik voel wel van alles maargoed dat kan ik natuurlijk ook voelen omdat ik het wil voelen.. Ik ben regelmatig misselijk over de hele dag verspreid maar het is dan wel weer snel weg ( is de laatste paar dagen minder) en heb bijna elke dag tussen 2 en 3 hoofdpijn Confusedhock: (vandaag de hele dag trouwens dus zal er wel niks mee te maken hebben maargoed het kan) Ook in mijn onderbuik soms steken en gister een soort van kramp.. Niet zoals je weleens hebt bij buikpijn als je naar de wc moet ofzo maar heel raar ik kon het gevoel niet helemaal plaatsen maar het deed geen pijn ik merkte het alleen. Verder ben ik de hele dag heel erg moe. Even afwachten tot volgende week vrijdag.. nog maar 10 dagen Big Grin

Liefs!
wieke

Unregistered

21-04-2009 16:05
Hoi Kimberly.

Dat is ook een lange tijd zeg ! Had je ook al eerder een onregelmatige cyclus ?
Ben benieuwd wat je huisarts zegt..
In tegenstelling tot jou heb ik helemaal geen klachten dus ik voel me ook niet zwanger... dus wat mij betreft mogen die duivels wel komenSmile
Moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook geen klachten had. Begon pas met 7 weken..
Ik vermoed steeds meer dat ik mijn eisprong later dan tussen dag 11-14 heb gehad....en dat betekent dat ik dus ook later mijn NOD heb..

Jij succes bij de huisarts.. laat je het ons nog even weten ?
wieke

Unregistered

21-04-2009 17:40
Simoon,

Heb je al uitslag van de huisarts van je bloedtest ?

Ben benieuwd
1976

Unregistered

21-04-2009 20:35
Hoi, mag ik ook meekletsen ?

Ik ben Hermien en ben 32 jaar.
We zijn voor de 8 ste keer bezig.

Ben deze maand voor het eerst aan het ovutesten gegaan omdat mijn cyclus best onregelmatig is.
Heb nu dus voor het eerst gevoel wanneer mijn komt (lichte kramp/zeurend gevoel onder in de buik)
Als het goed is wordt het deze keer een ronde van 28/29.
Liever helmaal niet natuurlijk :lol:

En nu is het maar afwachten :roll:
Wanner kun je eigenlijk al testen ?
wieke

Unregistered

22-04-2009 05:42
Hoi Hermien,

Gezellig dat je mee wil kletsen..
Ik zou pas testen als je over tijd bent ( zei de gek) Ik testte altijd tevoren maar dat heeft eigenlijk geen enkele zin weet ik nu.
Het kost alleen handen vol geld.
Ik zit inmiddels op dag 35. Dus ook ineens onregelmatig. Mijn lichaam houdt me een beetje voor de gek.
Vorige maand zat ik op 29 dagen maar nog steeds een negatieve test. Ik wacht nu maar rustig af Smile

Die ovutesten werken op zich wel prima vind ik maar echt spontaan is het niet meer Smile

Hoever zit je nu in je cylcus ? Succes met wachten !
1976

Unregistered

22-04-2009 10:59
Hoi,

Ja, het zo moeilijk wachten hé, met testen..
Maar nu heeft het bij mij nog geen enkele zin.
Is die bij jouw nog steeds niet positief dan ?

Als het goed is moet ik over 8 dagen mijn NOD krijgen.
De vorige keer zat ik op dag 36 toen ik ongesteld werd en de 2 keren daarvoor op 28, dan ga je toch echt denken dat je zwanger bent en dat de testen het fout hebben.
Je lichaam kan je echt voor de gek houden zeg.
wieke

Unregistered

22-04-2009 12:51
Nog steeds niet 1976.
Ik denk dat ik mijn eisprong later gehad heb. Op dag 21 en 22 heb ik twee dagen nogal buikpijn gehad en hoofdpijn.
Als ik daar 14 dagen bij optel zou ik deze week dus ongesteld moeten worden op donderdag of vrijdag.
Ik denk dat daar het punt zit, anders zou ik nu wel of een positieve test gehad moeten hebben of de duivels.
Vind die onregelmatigheid wel heel vervelend maar het is niet anders.
De dagen voor mijn NOD vond ik heel vervelend, ben er nu een stuk rustiger onder gelukkig !

Jij succes met wachten 1976 Smile
wieke

Unregistered

23-04-2009 13:52
Paulien, hoe gaat het met jou ?

En Regina ? met jou?

Hier nog steeds niets te bekennen.....Inmiddels 7 dagen over tijd...
wieke

Unregistered

23-04-2009 13:53
En Mariekepiek en Simoon ?

Hoe gaat het bij jullie ?
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
23-04-2009 14:37
Ik kan me ook wel bij dit clubje aansluiten. Inmiddels 3 dagen overtijd, maar gisteren helaas een negatieve test. Dus tja....afwachten nu....op een ongi en anders over een paar dagen maar nog een keer testen....
Joya

Posting Freak

23-04-2009 15:53
wieke schreef:Paulien, hoe gaat het met jou ?

En Regina ? met jou?

Hier gaat het wel goed... Begin nu toch wel te hopen dat het maar heel snel vrijdag is (1mei). Nog maar 8 dagen.. Heb nog wel een raar gevoel in mijn buik en nog steeds veel moe en veel hoofdpijn. Heb ook veel last van afscheiding... Moet veel werken nu dus ben er gelukkig iets minder mee bezig maar als ik naar de wc ga is wel het eerste wat ik doe kijken of :evil: er niet is (hoop zo dat het de komende 9 maanden wegblijft Wink maarja wie hoopt dat niet Wink ) Ik zit inmiddels op dag 42... En bij jou?? Heb je nog getest???

Liefs!
Regina08

Unregistered

23-04-2009 16:09
wieke schreef:Paulien, hoe gaat het met jou ?

En Regina ? met jou?

Hier nog altijd aan het wachten.
Hoop on Koninginggedag te kunnen testen( of misschien eerder).
Heb vooral wilvloed en steekjes, maar ben ook bang dat ik mn ei gewoon gemist heb.
Heb de eerste keer ovutesten gebruikt, maar weet niet of deze goed waren.
Dus hier blijft t nog een weekje spannend!

Liefs Regina
Simoon

Posting Freak

23-04-2009 19:48
hoi hoi,

ik ben ondertussen 18 dagen overtijd en nog steeds geen teken van de duivels. Dus hier wachten we nog even af. de bloed test zei negatief. Dus ik wacht nog even met naar de huisarts gaan als ik een "2e" menustruatie heb overgeslagen maak ik weer een afspraak hoe het dan verder moet want ik wil wel weten dan waarom het zo lang duurt dat ik weer ongesteld word.

maar ik probeer iets minder op het forum aanwezig te zijn. dus ja. daarom duren mijn antwoorden soms even...

groetjes simoon
Tara28

Posting Freak

24-04-2009 12:08
Hier ook nog steeds geen nieuws. Vanmorgen voor de 2e keer negatief getest. Ik blijf maar wachten dus. Wil eigenlijk de ha nog niet bellen. Voor 4 dagen overtijd laten ze je toch niet komen. Weet iemand hoelang je wel overtijd moet zijn om een bloedtest te mogen doen? Ik zat te denken om af te wachten tot 10 a 14 dagen overtijd en in de tussentijd nog een paar thuistestjes te doen.....
X
Tara
wieke

Unregistered

24-04-2009 12:17
Hoi Tara,

Ik zit ook al op dag 37 nu. Ik wacht ook nog ruim een week voordat ik evt ga bellen. Ik voel me nl ook niet zwanger...
Vorige maand cyclus van 29 dagen. Dus ik vind dit ook erg lang hoor.
Maar ze doen eigenlijk nooit veel dus tja.... bloedtest verwacht ik ook niets van maar dat komt omdat ik ook geen klachten heb. Baal alleen dat ik zo niet een ronde verder kan Smile
Tara28

Posting Freak

24-04-2009 12:21
Hey Wieke,
Hoeveel testen hen jij inmiddels al gedaan? Ik voel me ook niet zwanger, maar ik voel ook geen naderende ongi. Erg raar allemaal. Was voor de pil altijd heel regelmatig en de eerste 3 maanden nadat ik gestopt was ook meteen weer en nou ben ik een keer overtijd, zijn de testen negatief. Erg frusterend, maar daar weet je zelf natuurlijk ook alles van.
wieke

Unregistered

24-04-2009 12:31
Het is idd heel frusti. Ik heb al heel wat testen versleten. Ik doe nu om de paar dagen steeds maar het is echt zinloos. Ik heb wel steeds wisselend buikpijn.. Maar niet zo dat ik denk dat ik ongesteld ga worden dat is nou het vreemde...
Ik wordt er wel steeds rustiger onder merk ik. Hopen dat ik zwanger ben doe ik eigenlijk niet meer... Maar het wachten tot de duivels komen is ook erg lang zo.
Ik weet ook ff niet wat ik er meer aan kan doen. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad.. Heel vreemd !
Tara28

Posting Freak

24-04-2009 12:38
Dan zijn we nu een beetje lotgenoten Wink Met als verschil dat jij al langer in onzekerheid zit. Welk merk test heb jij gebruik. Ik 2 van de kruidvat met die + of -. Ik wil misschien die van matcare (midstream) gaan bestellen via de websiten. Die zijn nu in de aanbieding en dat maakt het testen tenminste betaalbaar.
wieke

Unregistered

24-04-2009 13:44
Hoi Tara,

Ik heb die van het kruidvat gebruikt maar ook die van matcare.. Ook de ultra gevoelige.. maar allemaal negatief. ERg zoekend naar een streepje maar echt niet te vinden hoor Smile
Ik wacht inderdaad best al lang... had nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Je leest het wel eens van anderen maar nu heb ik het zelf !
Ik lees wel eens dat mensen naar de huisarts gaan om een bloedtest maar heb bijna nog nooit gelezen dat die dan ineens wel positief is..
Weet dus eigenlijk ook niet zo goed daarom ik daar naar toe zou gaan. Ze kunnen toch niet veel lijkt me.

Simoon.. bij jou dus hetzelfde, negatief bij de bloedtest.. en dus nu maar weer wachten.. tja..
Tara28

Posting Freak

24-04-2009 16:28
Nou, die van matcare heb ik besteld. Over 2 dagen maar nog eens testen. Ik ren ook niet meteen naar de huisarts. Ik wacht wel tot 14 dagen overtijd ofzo, maar hoop toch dat ik tegen die tijd allang duidelijkheid heb, ongeacht of het een positieve test of een ongi zal zijn.
Joya

Posting Freak

24-04-2009 16:31
@ Tara Ik duim voor je!!!

Misschien een domme vraag maar waar kan je die testen van matcare bestellen???

Liefs!
Prinses78

Posting Freak

Topics: 1
24-04-2009 17:02
Tara28 schreef:Nou, die van matcare heb ik besteld. Over 2 dagen maar nog eens testen. Ik ren ook niet meteen naar de huisarts. Ik wacht wel tot 14 dagen overtijd ofzo, maar hoop toch dat ik tegen die tijd allang duidelijkheid heb, ongeacht of het een positieve test of een ongi zal zijn.

Wat naar toch allemaal......niet ongi en een negatieve test. Ik ben ook eens 2 weken over tijd geweest. Dan word je constant heen en weer geslingerd tussen hoop en onzekerheid..
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan natuurlijk d.m.v. een positieve test.
Tara28

Posting Freak

24-04-2009 17:33
Pauline85 schreef:@ Tara Ik duim voor je!!!

Misschien een domme vraag maar waar kan je die testen van matcare bestellen???

Liefs!

Klik bovenaan deze pagina maar eens op die paarse tekst die met 'Nieuw!' begint van zwangerschapstest.nu. Daar kun je van alles bestellen.
Joya

Posting Freak

24-04-2009 17:41
Okee dankje!! Ik had dat wel zien staan maar niet zo aan gedacht om er eens op te klikken... Was vroeg vanmorgen haha..

Liefs!
Tara28

Posting Freak

25-04-2009 17:27
Volgens mij zijn de :twisted: :twisted: onderweg en is testen morgenochtend niet meer nodig.....Wat bruine sliertjes slijm gehad....meestal zet het dan met een halve dag wel door......
Prinses78

Posting Freak

25-04-2009 17:31
Tara28 schreef:Volgens mij zijn de :twisted: :twisted: onderweg en is testen morgenochtend niet meer nodig.....Wat bruine sliertjes slijm gehad....meestal zet het dan met een halve dag wel door......

Wat jammer zeg! (zacht uitgedrukt).........zoveel hoop en dan nu toch weer niet!
Tara28

Posting Freak

25-04-2009 17:32
Prinses78 schreef:
Tara28 schreef:Volgens mij zijn de :twisted: :twisted: onderweg en is testen morgenochtend niet meer nodig.....Wat bruine sliertjes slijm gehad....meestal zet het dan met een halve dag wel door......

Wat jammer zeg! (zacht uitgedrukt).........zoveel hoop en dan nu toch weer niet!

Ja best wel balen eigenlijk. Gelukkig waren het bij mij maar 5 dagen....Jij zat maar liefst 2 weken in onzekerheid las ik.....
wieke

Unregistered

25-04-2009 18:30
Dat is balen Tara.. maar je weet inderdaad wel waar je aan toe bent.
Hier nog steeds helemaal nergens last van. Morgen dag 39.... Dat schiet ook niet op..
Tara28

Posting Freak

26-04-2009 08:38
En hier schiet het toch ook weer niet op. Dag 34 nu en toch geen teken van een ongi te bekennen. Vanmorgen vroeg maar weer getest en weer negatief Sad
Regina08

Unregistered

26-04-2009 09:40
Tara28 schreef:En hier schiet het toch ook weer niet op. Dag 34 nu en toch geen teken van een ongi te bekennen. Vanmorgen vroeg maar weer getest en weer negatief Sad

Balen zeg Tara, het is maar niets die onzekerheid en wachten.
Ik hoop voor je dat je snel dudielijkheid hebt.
Knuffel

Regina
wieke

Unregistered

26-04-2009 11:49
Vreemd he Tara ? ik snap er ook niets van hoor.. Ik geloof ook niet dat ik zwanger ben maar dat je dan niet ongesteld wordt begrijp ik ook gewoon niet...
Nu kun je helemaal niks Sad
anna123

Unregistered

26-04-2009 11:51
tik tak tik tak tik tak pffffffff morgen mag ik testen als de devils er nog niet zijn... maar weet bijna zeker dat ze eraan komen.. heb al 2 dagen zo'n rommelige buik...
Weet je wanneer je ook zo lekker voor gek staat.. als je bij de drogist een zwangerschapstest gaat kopen en ook meteen tampons koopt... mens keek me echt zo stom aan! hahaha
x
Tara28

Posting Freak

26-04-2009 16:51
Haha dat is ook wel een apparte combi om tegelijk te kopen.
Joya

Posting Freak

26-04-2009 17:28
Volgens mij zit de :evil: er hier aan te komen Cry Cry Had net een beetje lichtrood? bij het afvegen... Ik hoop dat het er niks mee te maken heeft want zit inmiddels op dag 45... Ik wilde eigenlijk vrijdag 1mei gaan testen maar denk dat ik morgen maar ff een test ga doen als het niet doorzet... Ik baal er zo van! Voel je van alles en dan houdt je lichaam je gewoon voor de gek Sad

Liefs!
Indootje

Unregistered

26-04-2009 18:11
anna123 schreef:tik tak tik tak tik tak pffffffff morgen mag ik testen als de devils er nog niet zijn... maar weet bijna zeker dat ze eraan komen.. heb al 2 dagen zo'n rommelige buik...
Weet je wanneer je ook zo lekker voor gek staat.. als je bij de drogist een zwangerschapstest gaat kopen en ook meteen tampons koopt... mens keek me echt zo stom aan! hahaha
x
:lol:
Ooooh, spannend! Heel veel succes!!!

Ja, kan me voorstellen dat ze een beetje raar keken bij de drogist.
Prinses78

Posting Freak

26-04-2009 19:03
Spannend indootje......hoop dat het raak is!
1976

Unregistered

26-04-2009 19:54
Anna en Pauline: Ik hoop het goede voor jullie !
wieke

Unregistered

26-04-2009 20:17
Ik hoop ook dat je positief test Pauline !! zou super zijn....

Ik heb zelf niet die hoop meer eerlijk gezegd.. Nu al 10 dagen over tijd. Wordt er een beetje moedeloos van eigenlijk....
1976

Unregistered

27-04-2009 11:39
Wieke: Kom op ! Wie weet... 10 dagen overtijd dat is wel een eind zeg.
Je testen zijn nog steed negatief ? Ik hoop dat toch zwanger bent.
Als het zolang duurt is het om gek van te worden hé ?
wieke

Unregistered

27-04-2009 11:54
Yep zijn nog steeds negatief. Geen lijntje te zijn. Overigens heb ik ook geen klachten.. dus vandaar dat ik er niet meer op reken. Voelt vervelend om niet verder te kunnen. Oke. ongesteld worden is niet leuk maar je kunt weer naar de volgende ronde, nu kan ik helemaal niks Sad
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
27-04-2009 16:08
Ik had het ook wieke, ben 10 dagen overtijd geweest en daar waren de duivels weer :|
Joya

Posting Freak

27-04-2009 20:41
Dat is ook balen zeg! Je hebt nu dan toch zoiets van als er nu maar iets komt of een positieve test (dat natuurlijk het liefste!) of dan toch maar die vervelende :evil: ... Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent...
Hier nog steeds niet duidelijk... Het is nu afwisselend lichtrood en felrood maar ik vind het raar omdat het normaal gesproken altijd aan het begin van de :evil: bruinig is... En ik voel het altijd maar nu niet :roll: Ik zal blij zijn als ik morgen mijn testen heb maar moet eerst nog werken tot 6 uur Confusedhock: Ik ga ook de hele tijd denken nu van stel dat ik toch zwanger ben en dat er dan iets niet goed is ofzo.. Had ik toch maar gewoon vorige week getest :oops: Weet het niet meer maar hoop het zo!!!

Liefs!
wieke

Unregistered

28-04-2009 08:13
Heej Pauline,

Wel vervelend joh.. maar ik denk altijd. duivels zijn duivels.. En maakt niet uit of je vorige week getest had of niet toch ? alleen voor je eigen gevoel. Hoelang ben jij al bezig trouwens ?

Ik weet eindelijk waar ik aan toe ben. Gisteren ( eindelijk) ongesteld geworden... ben eigenlijk wel opgelucht. Vond dat wachten tot 40 dagen echt niet fijn !!!
Dus hoe jammer ook, niet zwanger ( voelde ook niet zo).. ben ik blij nu verder te kunnen !!
Dus op naar de volgende ronde...

Lfs van mij
wieke

Unregistered

28-04-2009 08:14
anna, hoe is het met jou inmiddels ?
anna123

Unregistered

28-04-2009 10:39
Vamorgen kwamen de :twisted: :evil: .. jammer he!
Maar er was toch wel een stemmetje in mn hoofd die zei dat het niet raak was... ik ga dat stemmetje volgende ronde gewoon geloven hoor! Denk eerlijk gezegd dat je instinct je het wel verteld als het echt raak is!
Bij jou ook fijn dat je nu duidelijkheid hebt hoor wieke! Tuurlijk had het fijnner geweest als het raak was maar nu kun je je weer focussen op de volgende ronde ipv maar afwachten hoe of wat!
x
wieke

Unregistered

28-04-2009 13:07
Ik had precies hetzelfde.. Ik had ook niet het gevoel zwanger te zijn... Smile

Idd op je gevoel afgaan. Nu maar weer verder, hopelijk nu een normale cyclus deze maand !
Dat zou al fijn zijn. Op naar de eisprong Smile
Joya

Posting Freak

28-04-2009 18:48
Heb net getest.. Het moet dan toch wel de :evil: zijn want de test is negatief... Cry Ik had wel het gevoel dat ik weleens zwanger kon zijn maar ik moet zeggen dat het me niet eens zo heel erg verbaasd dat het niet zo is... Wordt alleen nu al helemaal niet veel wijzer meer van mijn cyclus... Die is dus nu 45-24-16-45.... Ach jah Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen! We gaan er weer helemaal voor!! Nu maar hopen dat het deze ronde dan wel raak is!
Wieke en Anna voor jullie ook balen dat de :evil: er weer is maar we weten in elk geval allemaal waar we aan toe zijn nu! Ook voor jullie geldt natuurlijk Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen haha dus nu maar weer een paar weekjes klussen Wink
Succes ermee!!!

Liefs!
Regina08

Unregistered

28-04-2009 18:52
Hier ff een baaldag; vanmorgen getest met Kruitvat, maar negatief. Maar nog geen ongi.
Nu kan dat omdat ik niet zwanger zou zijn, maar ook omdat ik voor mn NOD heb getest.
Deze kan een dag na NOD of op de dag.
Mn ei was later dan dag 14.
Morgen mss maar een ultra of clear blue halen.
Wordt er een beetje moedeloos van en denk dan dat mn cyclus verstrooid is. Pffff.

Liefs Regina
wieke

Unregistered

28-04-2009 19:03
Hé Pauline voor jou ook heel erg balen zeg !
Ik had ook ineens een gekke cylcus...

30-18-29-40... lijkt echt nergens op.. hopelijk is de onregelmatigheid er nu uit. Ik hoop dat ik nu weer rond de 30 dagen zit in de volgende ronde Smile Nou ja.. eigenlijk niet hahaha..

Regina, ik hoop voor jou dat het positief uitpakt alsnog ! het kan wel als je de verhalen soms leest...
Ik had er zelf niet zoveel vertrouwen in maar het uitblijven van je menstruatie maakt je erg onzeker !
Ik ben idd heel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben..
Je kan nog even een paar dagen wachten Regina.

In een volgende ronde ga ik niet weer zo vroeg beginnen met testen. Ik wacht eerst wel een paar dagen als ik over tijd zou zijn..
Maar idd maar weer klussen haha
Joya

Posting Freak

29-04-2009 11:42
Ja inderdaad maar hopen dat de onregelmatigheid nu minder wordt... Ik heb nu het idee dat van 45 dagen in een keer eruit komt :oops: Echt niet normaal meer zo veel... En ook heel veel last van buikpijn... Dat heb ik nog nooit eerder zo erg gehad.. Maargoed het is niet anders... Net maar even een bakje filet american gehaald haha ff afreageren Wink En nu maar hopen op geluk in deze ronde!!!

Liefs!
wieke

Unregistered

29-04-2009 13:28
Haha, lekker om dat even van je af te eten.

Het gevoel dat er nu veel loskomt heb ik ook.Ik heb nu gelukkig watminder buikpjin dan normaal maar wel veel bloedverlies... Nou goed.. dat is zeker om die cyclus van 18 dagen weer te compenserenSmile
Nu maar hopen op de normale 29-30 dagen.. daar kunnen we weer wat mee.

Nog dikke week wachten en dan weer aan de klusSmile
Succes !
Regina08

Unregistered

29-04-2009 13:31
Pauline en Wieke,

heel veel suces in de nieuwe ronde!!

Ik zit nog steeds in onzekerheid. Ben nog steeds niet ongi, dus er is nog hoop.
Door mn miskraam wellicht later mn ei gehad. Wanneer nu mn NOD is mij een raadsel?
Van het weekend nog een testje ertegenaan gooien.
Kan verder niet meer dan wachten.

Liefs Regina
Joya

Posting Freak

29-04-2009 13:56
wieke schreef:Haha, lekker om dat even van je af te eten.

Het gevoel dat er nu veel loskomt heb ik ook.Ik heb nu gelukkig watminder buikpjin dan normaal maar wel veel bloedverlies... Nou goed.. dat is zeker om die cyclus van 18 dagen weer te compenserenSmile
Nu maar hopen op de normale 29-30 dagen.. daar kunnen we weer wat mee.

Nog dikke week wachten en dan weer aan de klusSmile
Succes !

Ja idd hopen op normale cyclus... Bij mij is het bloedverlies ook echt heel rood nu dus ik denk dat dat wel een goed teken is... De vorige keren dat ik ongesteld was was het ook alleen maar bruinig... Volgens mij is het goed als het rood is toch?? Ik hoop het maar.. En ik hoop ook dat het niet zo lang duurt als de vorige keer (19 dagen!) Ach ja en dat klussen is ook geen ramp Wink Bij mij is de buikpijn nu ook zo goed als over maar dat kan ook komen omdat ik vanmorgen een ibuprofen heb ingenomen... En ik ben ook sinds vorige week maandag begonnen met de Etos Zwanger Worden. Zijn wel groot die dingen maar gelukkig goed weg te krijgen.. Nu maar hopen dat het helpt Smile

Liefs!
Coo1

Unregistered

29-04-2009 15:18
Ik had nog nooit van Etos zwanger worden gehoord.
Wat is da precies en wat zit er allemaal in. Wil dat ook weleens proberen.
Moeten nu aan de klus dus kan ze vanmiddag nog snel gaan halen.
Regina08

Unregistered

29-04-2009 15:30
Coo1 schreef:Ik had nog nooit van Etos zwanger worden gehoord.
Wat is da precies en wat zit er allemaal in. Wil dat ook weleens proberen.
Moeten nu aan de klus dus kan ze vanmiddag nog snel gaan halen.

Hoi Coo,

daar zitten allemaal vitamines en foliumzuur in, die belangrijk zijn voor moeders in spe.
Je hebt ze van verschillende merken zoalsd fem natal, etos zwangeworden, kruitvatmerk enz.

Succes met klussen!

Liefs Regina
Coo1

Unregistered

29-04-2009 15:35
Ik heb nu alleen foliumzuur. (slik ik al sinds 3 maanden voor ik gestopt ben)
Maar als er nog meer bevorderlijke vitamines inzitten ben ik ervoor.. Ik ga zometeen gewoon ff kijken bij de Etos.
Regina08

Unregistered

29-04-2009 15:57
Coo1 schreef:Ik heb nu alleen foliumzuur. (slik ik al sinds 3 maanden voor ik gestopt ben)
Maar als er nog meer bevorderlijke vitamines inzitten ben ik ervoor.. Ik ga zometeen gewoon ff kijken bij de Etos.

Zeker doen! Succes!

Liefs
1976

Unregistered

29-04-2009 18:35
Kun je met ovu-testen ook zien dat je zwanger bent ?
Ik zit 2 dagen voor mijn NOD, en ik had voor de grap 4 dagen terug een ovu-test gebruikt maar toen was er geen 2de streepje, nu heb ik het vandaag ook gedaan, en er was een licht streepje.
Weet iemand of je LH-waarde voor je menstruatie hoger wordt ?
Regina08

Unregistered

29-04-2009 18:52
1976 schreef:Kun je met ovu-testen ook zien dat je zwanger bent ?
Ik zit 2 dagen voor mijn NOD, en ik had voor de grap 4 dagen terug een ovu-test gebruikt maar toen was er geen 2de streepje, nu heb ik het vandaag ook gedaan, en er was een licht streepje.
Weet iemand of je LH-waarde voor je menstruatie hoger wordt ?

Sommige meiden, die zwanger waren, hebben wel eens posititef getest met ovutesten.
Wil je weten of je zwanger bent, zou ik toch gewoon een zwangerschapstest doen.
Succes!

Liefs Regina
Indootje

Unregistered

01-05-2009 07:40
Je schijnt altijd wat LH in je lichaam te hebben, dus alleen als je ovu test knalpositief is (teststreep véél donkerder dan de controlestreep) dan kan het zijn dat je zwanger bent.
Tara28

Posting Freak

01-05-2009 09:53
@ wieke: wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt zeg! Op naar de volgende ronde!

Ik heb ook weleens gehoord dat een ovutest positief kan uitvallen als je zwanger bent, maar dan moet ie wel echt vet postief zijn en weet het niet eens zeker.

Hier zijn de :twisted: :twisted: alweer bijna vertrokken. Ben normaal nooit heel erg heftig ongi en nu was het gelukkig wat dat betreft ook net als anders ondanks de 6 dagen overtijd. Kunnen we volgende week weer aan de klus Big Grin
X
Tara
1976

Unregistered

01-05-2009 10:41
Ik heb gisterochtend een zwangersch. test gedaan, die was negatief.
Vandaag hoop ik dat ik mijn eerste NOD krijg.
Heb al dagen een soort beklemmend gevoel daar onderin mijn buik, rommelen, steekjes af en toe (dat is al vanaf een paar dagen na mijn eisprong), 3 dagen terug werden mijn borsten gevoelig, maar nu is dat weer bijna weg.
Als ik ongesteld ga worden heb ik er soms last van, en dan gaat het ongeveer met 1/2 dagen ongesteld zijn weer weg.
Regina08

Unregistered

01-05-2009 11:17
[quote="1976"]Ik heb gisterochtend een zwangersch. test gedaan, die was negatief.
Vandaag hoop ik dat ik mijn eerste NOD krijg.
Heb al dagen een soort beklemmend gevoel daar onderin mijn buik, rommelen, steekjes af en toe (dat is al vanaf een paar dagen na mijn eisprong), 3 dagen terug werden mijn borsten gevoelig, maar nu is dat weer bijna weg.
Als ik ongesteld ga worden heb ik er soms last van, en dan gaat het ongeveer met 1/2 dagen ongesteld zijn weer weg.[/quote

Blijf voor je duimen!!

Liefs
moon80

Unregistered

01-05-2009 11:17
mijn wachtdagen beginnen nu, blehhhh vreselijke dagen zijn dat.
Tara28

Posting Freak

01-05-2009 17:20
@1976: wat jammer dat de test negatief was! Toch blijven hopen hoor!

@Regina: weet jij al meer of ben je nog steeds in afwachting? Hopelijk kun je het woordje 'af' veranderen in 'ver' haha
Regina08

Unregistered

01-05-2009 17:44
Tara28 schreef:@1976: wat jammer dat de test negatief was! Toch blijven hopen hoor!

@Regina: weet jij al meer of ben je nog steeds in afwachting? Hopelijk kun je het woordje 'af' veranderen in 'ver' haha

Hey Tara,
nog steeds in afwachting. Vanmiddag beetje slijm miet ietsiepietsie bloed verloren.
Daarna niet meer. Normaal ben ik ook meteen in een keer ongi.

Heb de testen ontvangen, dus wil morgenvroeg met ochtendurine testen.
Ik wacht nog tot die tijd, of mijn ongi doorzet.

Spannend nog!

Liefs Regina
Tara28

Posting Freak

01-05-2009 18:00
Spannend hoor! Dan horen we het morgen vast wel van je!

Ik ben net bij vrienden op bezoek geweest die ook hun eerste kindje verwachten. Toen vertelden ze dat toen zij met de pil stopte ze daarna 1 maand later netjes ongi werd en de maand daarna gebeurde er niks meer, en de maand daarna ook niet. Natuurlijk heel veel getest en telkens negatief. Huisarts maar opgezocht, hormonen in de war volgens hem. Toen is ze ovutesten gaan doen, waaruit bleek dat ze wel een eisprong had. Maar ongi werd ze dus niet. Uiteindelijk is ze iets van 4 maanden lang niet ongi geweest en bleek ze toch opeens zwanger. Ze was net 4 weken toen ze dit ontdekte. Conclusie: zelfs als je niet ongsteld wordt, kun je dus wel een eisprong hebben en zwanger worden......Vond het wel een apart verhaal.
Regina08

Unregistered

01-05-2009 18:27
Tara28 schreef:Spannend hoor! Dan horen we het morgen vast wel van je!

Ik ben net bij vrienden op bezoek geweest die ook hun eerste kindje verwachten. Toen vertelden ze dat toen zij met de pil stopte ze daarna 1 maand later netjes ongi werd en de maand daarna gebeurde er niks meer, en de maand daarna ook niet. Natuurlijk heel veel getest en telkens negatief. Huisarts maar opgezocht, hormonen in de war volgens hem. Toen is ze ovutesten gaan doen, waaruit bleek dat ze wel een eisprong had. Maar ongi werd ze dus niet. Uiteindelijk is ze iets van 4 maanden lang niet ongi geweest en bleek ze toch opeens zwanger. Ze was net 4 weken toen ze dit ontdekte. Conclusie: zelfs als je niet ongsteld wordt, kun je dus wel een eisprong hebben en zwanger worden......Vond het wel een apart verhaal.

Ja idd apart verhaal. Hoop dat alles goed is met de kleine.
En dat jij ook snel aan de beurt mag zijn!

Liefs
1976

Unregistered

01-05-2009 20:30
Hier lijkt het erop dat de :evil: doorkomen. Het is vanmiddag begonnen héél licht.

Regina: Dank je wel hoor, doe maar vast voor de volgende keer, goed ?
Ik hoop dat het bij wel zo is !

Tara: Ik hoop al zolang (dit was de 8ste keer)... :|
1976

Unregistered

01-05-2009 20:59
Regina: Moest jij ook ongesteld worden deze dagen of verlies je gewoon veel eerder bloed ?
wieke

Unregistered

01-05-2009 21:12
Wat balen allemaal meiden.. Tja.. We moeten nog maar even geduld hebben, maar het gaat lukken hoor ! Alleen weten we nog niet wanneer hé ?

Over een weekje heb ik denk ik weer mijn eisprong en dan maar weer wachten. Het blijft wel enorm spannend. Die eerste twee weken vind ik altijd wel snel gaan.De laatste twee dramatisch langzaam Smile
Regina08

Unregistered

01-05-2009 21:37
1976 schreef:Regina: Moest jij ook ongesteld worden deze dagen of verlies je gewoon veel eerder bloed ?

Ik moet voor de eerste keer na me mk weer ongesteld worden.
Heb vanmiddag beetje slijm en drupje bloed gehad en daarna beetje oud bloed, maar verder niets.
Zal morgen met ochtendurine gaan testen. Ben benieuwd!!

Liefs
sterretje37

Posting Freak

01-05-2009 21:52
Oh Regina, spannend!!

Duimen draaien voor je.

Gr. Inge
Regina08

Unregistered

02-05-2009 08:14
Helaas, ongi heeft vanochtend doorgezet! Cry
Jammer, maar ben wel blij dat alles het doet, na mijn mk.
De cyclus duurde nu wel het langst (32dgn), maar dat zal wel weer bijtrekken hoop ik.

Op naar ronde 7!!!
wieke

Unregistered

02-05-2009 08:21
Grrrrr dat is balen regina ! We doen met je mee de volgende ronde Smile
En dan maar duimen voor veel positieve testen !
Guest

Unregistered

02-05-2009 11:36
[quote="1976"]Hier lijkt het erop dat de :evil: doorkomen. Het is vanmiddag begonnen héél licht.

@1976: Ik zag dat je ook al uit de NOD-lijst mei moest afmelden. Ik las net je berichtje hier, en ik zie dat we heel erg gelijk op gaan. Ik ben van 1975, wij zijn ook vanaf sept. 08 aan het proberen (dus dit was voor ons ook ronde 8) en ik kreeg ook gistermiddag de eerste lichte voortekenen en vandaag zette :evil: flink door. Nou ja, we gaan voor de volgende ronde en dan zijn we in juni weer de "lijsttrekkers" Smile Tenzij je wat kortere cyclus hebt dan ik, ik doe er zelf meestal 33-35 dagen over. Succes komende maand!
1976

Unregistered

02-05-2009 12:58
Vandaag heeft het bij mij ook goed doorgezet.
Paris-chique: Op naar de 9de poging dan maar hé
Mijn cyclus verschilt nogal, deze keer was het 28 en de vorige 35.

Ik ben nu ovulatie-testjes gaan gebruiken, omdat ik wou weten wanner mij eisprong nou eigenlijk was, nu ben ik erachter dat ik dan altijd wat buikpijn heb, en daardoor minder zin in klussen, misschien is dat voor mij wel de reden dat ik met de 9de poging bezig ben.

Regina: Wat jammer nou hé, toen het gisteren bij mij héél licht begon, hoopte ik ook nog op een innesteling...

We zijn gewoon de volgende keer allemaal zwanger, afgesproken ?! :roll:
Regina08

Unregistered

02-05-2009 20:33
1976 schreef:Vandaag heeft het bij mij ook goed doorgezet.
Paris-chique: Op naar de 9de poging dan maar hé
Mijn cyclus verschilt nogal, deze keer was het 28 en de vorige 35.

Ik ben nu ovulatie-testjes gaan gebruiken, omdat ik wou weten wanner mij eisprong nou eigenlijk was, nu ben ik erachter dat ik dan altijd wat buikpijn heb, en daardoor minder zin in klussen, misschien is dat voor mij wel de reden dat ik met de 9de poging bezig ben.

Regina: Wat jammer nou hé, toen het gisteren bij mij héél licht begon, hoopte ik ook nog op een innesteling...

We zijn gewoon de volgende keer allemaal zwanger, afgesproken ?! :roll:

Daar gaan we voor!!!
Iedereen heel veel succes. Knuffels
wieke

Unregistered

03-05-2009 08:52
Ik gebruik ook de ovulatietesten.
Ik ga nu maar even uit van een cyclus van 29 dagen. Wil op dag 8 beginnen met de testen denk ik....

Ik ben trouwens vanaf eind dec gestopt met de pil. Daarna eerst een maand wachten en heb dus nu 3 rondes gehad Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (16): 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave