18-07-2007 16:30
hOI mensen ik ben nu bijna 7 maanden geleden gestopt met de pil. Ik en me man hadden besloten om aan een kindje te beginnen ik was dolgelukkig wou het namelijk al veel langer. Ik was er ook constant mee bezig een hele dag liep ik ooh ik moet foliumzuur slikken moet op dat moment sex hebben ik moet stoppen mee roken ik was er echt een hele dag mee bezig.Ik merkte alleen aan me man dat hij wel blij was maar niet zo als ik ik heb met hem daar een gesprek over gehad daar kwam uit dat hij toch nie zo zeker was. In een klap dacht ik dat me wereld instortte kon het niet geloven ik heb met hem goed gepraat en gezegd dat ik het echt nie kan om zonder een kindje te leven hij zei toen ook dat hij het wel wou maar inverband met zijn verleden het moeilijk heeft om er aan te beginnen. We hebben toen de draaid weer opgepakt maar nu heeft hij weer aangegeven dat hij niet zeker is. Wat moet ik doen!! Ik kan er niet mee leven kan me eigen er niet bij neerleggen ben ook nog steeds gestopt mee de pil en blijf toch bij me standpunt het is me man maar mijn kinderWENS dan???