Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Weet iemand dit?????

Weet iemand dit?????
Joya

Posting Freak

Topics: 21
08-04-2009 14:36
Heey!

Ik snap er niks meer van!!
Mijn :evil: is heel onregelmatig wat op zich niet zo vreemd is omdat ik pas in dec 2008 gestopt ben met de pil maar ik vind dit toch wel heel raar....
De laatste keer dat :evil: er weer was duurde het bijna 3! weken! voordat ik er weer vanaf was... :roll:.
Weet iemand of dit erg is of dat het gewoon ontpillen is???
Ik heb 14 december de laatste pil genomen en was ong. 18 dec :evil: was nog gewoon zoals altijd zolang ik de pil gebruikte...
Daarna op 1 feb weer en duurde tot de 4e feb. Toen 25 feb tot 1 maart... Nog wel normaal dus alleen wel minder dan voorheen... Maar toen kwam :evil: na anderhalve week alweer en dat duurde dus van 12 maart tot 30 maart :o .
Cyclus is nu dus vanaf dec 2008 45-25-16 dus nu de 4e ronde.. Het lijkt wel of er steeds minder tijd tussen gaat zitten en de dagen dat :evil: er is steeds meer worden... Heeft iemand een idee of dit goed is want ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet denken :oops:

Tnx alvast Smile
Noor

Posting Freak

Topics: 11
08-04-2009 14:48
Pauline, ik zou even een belletje doen met de huisarts. Eens even horen wat hij er van zegt....
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
08-04-2009 14:53
@Pauline: Ik sluit me aan bij Noor, even een belletje naar de ha en je niet zomaar laten afwimpelen.
Ik ben vroeger de pil gaan slikken omdat ik zo lang (8 à 10 dagen) :evil: :evil: had.
Nu ben ik sinds eind november gestopt met de pil en heb steeds maar 2 dagen :evil: :evil: maar wel een goede cyclus
volgens mijn ha.

Gr. Inge
Disney-Baby

Unregistered

09-04-2009 12:31
hoi pauline,
Ik heb dit ook gehad toen ik pas stopte met de pil.
Ik ben toen 2 weken ongi geweest daarna een week niet en daarna weer anderhalve week wel.
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken en dat het door het ontpillen komt maar misschien is het wel lekker voor je eiegen gemoedsrust om even de huisarts te bellen.
Liefs,
Joya

Posting Freak

Topics: 21
09-04-2009 20:23
Tnx!

Ik ga denk ik dan toch maar de ha bellen.. vind wel een beetje raar om nu al naar de ha te gaan terwijl we eigenlijk nog niet zo lang bezig zijn...Heb nl wel vaker gehoord dat mensen weggestuurd werden bij de ha zo van kom maar terug als je een jaar bezig bent ofzo... ben nu nog steeds niet :evil: sinds 30 maart niet meer dus ik hoop dat het nu voorlopig even wegblijft (of liever helemaal Wink ) Heb wel een beetje last van mijn onderbuik enzo en als ik lang sta of loop heel snel last van mijn rug en dat heb ik normaal niet.. maargoed dat kan ik natuurlijk ook voelen omdat ik het wil voelen... Begrijp er helemaal niks meer van haha :S
vj

Posting Freak

Topics: 35
10-04-2009 15:40
hai pauline, niet alle huisartsen zijn zo hoor!
Ik werd namelijk helemaal niet ongesteld en na 70 dagen kreeg ik een kuurtje van de huisarts. Hij stuurde me niet weg en deed ook helemaal niet raar ofzo.

Ik kreeg wel meteen een inwendig onderzoek.... bleh!

suc6!
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
11-04-2009 07:35
Ik zou inderdaad ook even de huisarts bellen als ik jou was.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave