Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Ovu test blijft positief ??

Ovu test blijft positief ??
Quincey

Unregistered

06-04-2009 18:59
Hi meiden,

Ik zit met het volgende; vorige week dinsdag testte ik voor het eerst positief met een ovu test. Was al lang blij, toch een beetje bevestiging dat t allemaal nog werkt Wink
Maar nu, bijna een week later, test ik nog STEEDS positief! :roll:
Wat kan dat betekenen?
vlindertje23

Unregistered

06-04-2009 22:58
Hmm.. vreemd dat ie zolang positief blijft! Ik zou er dan vanuit gaan dat je nog in je vruchtbare dagen zit. Wordt de teststreep ook niet lichter of donkerder?
rheetje

Unregistered

07-04-2009 06:51
Quincey schreef:Hi meiden,

Ik zit met het volgende; vorige week dinsdag testte ik voor het eerst positief met een ovu test. Was al lang blij, toch een beetje bevestiging dat t allemaal nog werkt Wink
Wat kan dat betekenen?

Met een ovu test kan je ook testen dat je zwanger bent, mocht hij dat positief blijven dan duid dat op zwangerschap Wink dus als ik jou was zou ik er een vroege test gaan doen eentje van 6 dagen voor je NOD. Denk dat de uitslag positief is Wink
Quincey

Unregistered

07-04-2009 08:47
@ Vlindertje: nee dat is het rare, de teststreep blijft net zo donker als dat die een week geleden was Confusedhock:

@ Rheetje: Ja, dat heb ik idd ook gevonden via google!
Maar ik vind t nu beetje lastig om te bepalen wanneer ik dan echt een zwangerschapstest kan doen, omdat ik een ongelooflijk onregelmatige cyclus heb. Nou, ik wacht t gewoon nog even een paar dagen af dan!
rheetje

Unregistered

07-04-2009 08:52
heel verstandig quincey,

zal voor je duimen dat hij positief is, maar denk haast van wel een andere verklaring kan ik er niet voor geven Wink
vlindertje23

Unregistered

07-04-2009 15:18
rheetje schreef:Met een ovu test kan je ook testen dat je zwanger bent, mocht hij dat positief blijven dan duid dat op zwangerschap Wink dus als ik jou was zou ik er een vroege test gaan doen eentje van 6 dagen voor je NOD. Denk dat de uitslag positief is Wink

Ja, klopt jah!! Vriendin van mij had voor dr NOD ook een knal positieve ovulatietest!
Als ik jou was zou ik van het langs aantal cyclus dagen uitgaan.. Weet je in iedergeval dat je veilig zit met testen. Succes!!
rheetje

Unregistered

07-04-2009 15:24
Quincey schreef:Hi meiden,

Wat kan dat betekenen?

heb jij na je ei alleen nog maar positief getest?? of toch daarna negatief en toen weer positief?? ben wel nieuwsgierig want dan weet ik ook met m'n ovu testen als ik nou weer positief test dat ik zwanger ben Wink
Quincey

Unregistered

07-04-2009 17:40
@ Rheetje: Nou mijn langste cyclus was 52 dgn. Daar ga ik nu gewoon ook weer vanuit. Ik zit nu op dag 37 van mn cyclus en ben vorige week maandag (dag 29) begonnen met testen. Toen had ik een licht teststreepje (maar toch erg duidelijk!) en de dagen daarna knalde t teststreepje bijna van de test af, t/m gisteren sowieso dus (vandaag nog niet getest)
rheetje

Unregistered

07-04-2009 17:45
okay dan zal ik voor je blijven duimen dat je straks een positieve test hebt!!! Wink
Indootje

Unregistered

10-04-2009 17:08
Quincey,

Heb je toevallig al een (vroege) test gedaan???
Spannend!!! :roll:
brusje

Unregistered

11-04-2009 08:08
mn vreemd hoor..ben benieuwd..
bij mij was ondanks ik deze keer dus zwanger was gerakt de ovu test wel lichter hoor..tot weer bijna weg..
Dd

Unregistered

16-08-2009 09:41
Hoi Quincey

Hoe is het bij jou afgeloen met die ovulatietesten ik heb zelf namelijk ook al 5 dagen achter elkaar positieve testen.
We klussen ons rot maar vraag me af of het nog zin heeft?
Niet dat ik er gen zin meer in heb Wink maar ik vind het leuker als het spontaangebeurd.
Groetjes Dd
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave